Atlas Motors-mūsu \"laime\" un nedienas.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Ļaudis!

Ja kāds ir saskāries ar šo servisu uzrakstiet lūdzu atsauksmes!

Neļausim negodprātīgiem indivīdiem bojāt mums dzīvi un mūsu auto!!!

Pasargāsim citus jaunos uscar lietotājus no nedienām un tādejādi

vairosim mūsu pūlkus!

Ar patiesu cieņu Greger.

 
Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Manu pieredzi var palasīt lūk šeit:

www.iauto.lv/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

urā!!

kā būtu, ja te to visu liktu:

www.iauto.lv/...

vai te:

www.iauto.lv/...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pie atsauksmēm jau arī toreiz redzēju to slavas dziesmu =(

Doma ir, ka jābūt tur kur cilvēks meklēs info par autiņu kuru pirks un gribot negribot atcerēsies , ka Atlas tika pieminēts, pēcāk apskatīsies.

Toreiz sen atpakaļ man bij vajadzīga info par tēmu kur remontēties.

No "pieredzes" neko neuzzināju.

Par atlasu ir jatop zināmam!!!

Tā cūcība nedrīkst turpināties!!!

Un ja šis portāls tik tiešām ir autovadītājam draudzīgs tad iesaistīsies un palīdzēs!

dzodziks Reģ.: 18.06.2005
0 0 Atbildēt

Man arī bija tā laime izbaudīt Atlas Motora servisu,es pat līgumu noslēdzu.Rezumējums viens-vairs nekad.Gada laikā labi viņus uzturēju pat ar vairākām mašīnām.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

To dzodziks.

Vari ko precīzāk minēt, kādus īpaši 'PATĪKAMUS" brīžus no savas pieredzes?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

uzaicini vwfanu, edzuli un deksteru (vai elmuci)... mošk izdosiesies...

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

'Atlasā' savam T&C esmu mainījis kalodkas un kkādu roļiku motorā. Neko sliktu nevaru pateikt. Viss notika ātri un, kā vēl šobrīd izskatās, arī kvalitatīvi.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

psec, supermens ir tavs servisa vecis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad pie lētajiem un labajiem amūrikāņiem aizmirsi pieskaitīt lētus un labus servisus

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Varbūt nevajag traucēt autombilim vienkārši darboties?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Vislabāk no šiem stāstiem patika storijs, kad džeks gribēja mazdai sveci nomainīt un tas izvērsās par kapitālo remontu dzinējam, jo nolūza gals, sabira skaidas cilindrā utt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Varbūt nevajag traucēt autombilim vienkārši darboties?

+1

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Divreiz ir bijusi darīšana ar Atlasu . Sajūga maiņa - nav īpaši kur piesieties. Problēmas ar iešprices elektroiekārtu - Atlasa elektriķis bija super.

p.s. kā var paskatoties uz kārbas eļļu noteikt noskrējienu.... ta varbūt tā kārba tik nojāta ka nedēļas laikā piedrāž eļļu pilnu ar skaidām.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

Gregers rakstīja: Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Tas bija tavs super auto, kuram ir tikai 3 mainītas detaļas? Dirsējs tu esi, kā teiktu deksters - tukšpļūtis.

Izturīgais amerikāņu auto.

Bet ta saskaiti Maģi, cik ir mainītas? Iepūt ļipā!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Divreiz ir bijusi darīšana ar Atlasu . Sajūga maiņa - nav īpaši kur piesieties. Problēmas ar iešprices elektroiekārtu - Atlasa elektriķis bija super.

p.s. kā var paskatoties uz kārbas eļļu noteikt noskrējienu.... ta varbūt tā kārba tik nojāta ka nedēļas laikā piedrāž eļļu pilnu ar skaidām.

kārba kā reiz ir ok. Tas kurš māk tas var pateikt vai ēļļai ir trīs mēneši vai vairāki gadi.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tātad pie lētajiem un labajiem amūrikāņiem aizmirsi pieskaitīt lētus un labus servisus

Lēti ir, bet tagad zinu, ka Atlas nav pie labajiem

Ne es viens braukāju ar amo un zinu, ka gandrīz visi paziņas remontējas pie mājām, jo nopietni remonti nav vajadzīgi, bet sīkumus kā stabilizātora atsaite vai eļļas maiņa var izdarīt katrs normāls vecis jebkurā piemērotā vietā.

Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem? Es tikai šo Atlasa šaizi risināt esmu bijis, da nesen nomainiju Stab atsaiti, tātad viens remonts par 45 LVL divos gados!

uudza Reģ.: 27.03.2006
0 0 Atbildēt

Bija tāds gadījums. Sen atpakaļ, bet bija. Braucu mainīt Audi 100 kalodkas, jo vecās biju nobraucis līdz dzelzim un protams arī bremžu disku biju sacakarējis. Džeks uzlika jaunas, dārgās kalodkas (tās kas ar vadiem) uz sa-istiem diskiem, kad prasīju vai nevajadzētu arī diskus mainīt vai vismaz novirpot man atbildēja, ka viss ir kulē paši tipa noslīpēsies.... rezultātā pēc nedēļas manas krutās kalodkas atkal bija plikas līdz dzelžiem.

un tas viss atlasā....

Bet Audi 200 2.2turbo man sataisīja cepuri nost, knapi varēju stūri novaldīt...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem?

ne reizes neesmu bijis servisā, jo lai gan esi mani pagodinājis ar epitetu Idiņš atšķirībā no tevis, krutais apdrošināšanas ekspert, es kārbai eļļu māku nomainīt pats. Un tāpēc man nav nevienam jāprasa lai pēc garšas nosaka eļļas vecumu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: , kā teiktu deksters - tukšpļūtis.

.

Pilnīgi pievienojos.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

njaa, bet kaa tu, Labticiigs Klients vari iedomaaties, ka elljas mainja noritees tikai uz papiira..ja pats savaam aciim neredzi un praata nepietiek pasham pavilkt ščupu aaraa un paskatiites

ir jau gana daudz Talantiigu cilveeku (bet citaas jomaas), kas labi ja loguudeni maak ieliet...taadus arii censhas jaadeleet

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Tātad pie lētajiem un labajiem amūrikāņiem aizmirsi pieskaitīt lētus un labus servisus

Lēti ir, bet tagad zinu, ka Atlas nav pie labajiem

Ne es viens braukāju ar amo un zinu, ka gandrīz visi paziņas remontējas pie mājām, jo nopietni remonti nav vajadzīgi, bet sīkumus kā stabilizātora atsaite vai eļļas maiņa var izdarīt katrs normāls vecis jebkurā piemērotā vietā.

Un vispār, ahūnie prieki jums diviem idiņiem, vismaz arī manam lūztošajam musarņikam kkāda šaize, a to braukāju kā tāds lunis un par servisu pat neiedomājos!!! Cik reizes paši esat bijuši servisā pa pagājušajiem diviem gadiem? Es tikai šo Atlasa šaizi risināt esmu bijis, da nesen nomainiju Stab atsaiti, tātad viens remonts par 45 LVL divos gados!

Es? Es servisu apmeklēju paretam tikai lai izmantotu pacēlāju - nahaļavu, protams Pārējais paša rociņām. Nu pirms es sāku paša rociņām, vēl pagājušogad viens kolēģis kas ar tādām lietām piehaltūrēja, pāris reizes iejaucās mana šrota priekšējās piekares darbībā - bet viņam uz pirkstiem skatīies nevajadzēja

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Un man likās,ka cilvēkam ir jābūt profesionālim savā jomā un jāmāk nopelnīt nauda WC remontam un arī auto remontam.....

elf Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Ha! Tiko atdzina no servisa manu auto, bija jāmaina eļļa un pie reizes nolēmu arī kārbai nomainīt, jo pēdējo reizi to mainiju 40k atpakaļ Atlasā.

Servisa vecis bij atvedis to eļļu man parādīt jo zvēºeja ka tai eļļai ir vismaz 100k!

Tātad pēdējais no Atlasa darītajiem darbiem ir izrādijies kujova padarīts.

Savilkšu visu kopā:

Mainiju amīšus-kko sasipa un čīkst stūre,

Pie reizes ieteica nomainīt atbalsta gūltņus-ielika brāķētus un'kā vēlāk izrādijās arī vecie bija ideālā stāvoklī.

Nomainija stabilizātora atsaiti- pēc 2k noklājās, nomainija vēlreiz, noklājās pēc 5k, bet oriģinālā kurai jau 136k vēl pat netaisās mirt.

Nomainija eļļu kārbā- izrādās nenomainija.

Nu tāds ir mans mīļais AtlasMotors.

Kopumā viņu eksperimenti un to novēršana nu jau pašiem 2 gadiem ir izlīdzinājušies ar A6 uzturēšanas izmaksām

Kāpēc neremontē ar orģināldaļām un kā tu zini ka eļļu neapmainija??? Pats gribi lai pa lēto sataisa un tad brēc ka jūk ārā.

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Un man likās,ka cilvēkam ir jābūt profesionālim savā jomā un jāmāk nopelnīt nauda WC remontam un arī auto remontam.....

tā jau pēc idejas ir, bet ir lietas, par ko servisi plēš naudu nejēgā, bet var arī pats mierīgi izdarīt. tad kāpēc dažreiz biki nesasmērēt rokas? man piemēram nav nekāds svaigais auto un cik nu iespējams daru pats. servisā katram noplēš trīs ādas un vēl brīnies, vai vispār ir kas darīts utt utt

Lasītākie raksti

Jaunie raksti