Neticami, bet fakts! Šodien mainot riteņus, darbojoties tikai ar parasto krustu (bez trubas piedevām!!!!), pievelkamā skruve aizmugures ritenim iznāca ar "gaļu"ārā!!! Cik sapratu, tagad jāmaina viss bremžu disks. Varbūt kāds zina kādu izeju? Pagaidām esmu spiests iztikt ar 4 stiprinājumiem 5 vietā Mīkstmetāla stupica atrodas uz A6 (C4)
shinii briidii- domaajams ka kjiimija nederees... njem nu maini diskus...
teoretiski- metinaat ciet to caurumu...i griezt jaunu viitni... bet- kur i garantija ka rezultaats nebuus tik vien kaa skruuves notureeshanai? vai arii lielaaku skruuvi virpot...
Kindzulis rakstīja: shinii briidii- domaajams ka kjiimija nederees... njem nu maini diskus...
teoretiski- metinaat ciet to caurumu...i griezt jaunu viitni... bet- kur i garantija ka rezultaats nebuus tik vien kaa skruuves notureeshanai? vai arii lielaaku skruuvi virpot...
ne tikai abus.. bet veel kopaa ar bremzju kluchiem...
ja nu nopietni..tad es laikam panjemtu ~liidziigu biezumu svalkaa... bet tad reekjinoties ...ka kaadu briidi bremzes nevienmeeriigi njemtu... (santiimsipshana...)
Kindzulis rakstīja: ne tikai abus.. bet veel kopaa ar bremzju kluchiem...
ja nu nopietni..tad es laikam panjemtu ~liidziigu biezumu svalkaa... bet tad reekjinoties ...ka kaadu briidi bremzes nevienmeeriigi njemtu... (santiimsipshana...)
neko sev santīmtaupīšana!!! Divi diski, kluči, darbs - 100 ls garantēti Un tas viss tikai tāpēc, ka kāds ietaupīja uz metāla rēķina
Kindzulis rakstīja: ne tikai abus.. bet veel kopaa ar bremzju kluchiem...
ja nu nopietni..tad es laikam panjemtu ~liidziigu biezumu svalkaa... bet tad reekjinoties ...ka kaadu briidi bremzes nevienmeeriigi njemtu... (santiimsipshana...)
neko sev santīmtaupīšana!!! Divi diski, kluči, darbs - 100 ls garantēti Un tas viss tikai tāpēc, ka kāds ietaupīja uz metāla rēķina
nevaig sacepties..... vajag izurbt...... vai labākajā gadījumā sapūst ar WD40 un ar pusautomātu kaut ko pieķert galā(ja ir tāda iespēja)
Piemetini špiļku ar uzgriezni no otras puses un riteni pievelc ar 4 skrūvēm un vienu uzgriezni. Kad dēļ izdiluma mainīsi bremžu disku viss atgriezīsies vecajās sliedēs.
man shitaa pirms gadiem kaadiem 8 gadiijaas Horvaatijaa... pa kalnu celjiem un piekrasti vizinoties ar pamatiigi piekrautu nissan maxima ar tomaatu pie +35C sanaaca it kaa mazliet paarkarseet bremzes.... nu i iegriezos vieteejaa nissan diilerseviizaa katram gadiijumam paarbaudiit bremzes, patiiriit suportus nu un taadaa garaa.... nu i noraava man tur dzhigiti divas skruuves domaaju jau, pipec, bez shkandaala vai 500 LS aara netikshu, a shie neko, teica lai pagaidot 1h, izraava skruuves vecam nissan vanette vai kaut kaadam tam liidziigam busveidiigajam, iestraadaaja manai maximai un viss nu jau labs laiks pagaaja, bet no tagadeeja auto iipashnieka nevienu sliktu atsauksmi par ritenja skruuveem nebiju dzirdeejis... taatad, var sataisiit un samaksaaju toreiz kaut kaadus 40 USD par bremzhu paarbaudi, tiiriishanu, nelielu remontu un skruuvju pasaakums logiski ka tika "uzsaukts" un veel uzdavinaaja vieteejo aniisa dzeerienu ar viigjeem par pieminju
viktors1961 rakstīja: Neticami, bet fakts! Šodien mainot riteņus, darbojoties tikai ar parasto krustu (bez trubas piedevām!!!!), pievelkamā skruve aizmugures ritenim iznāca ar "gaļu"ārā!!! Cik sapratu, tagad jāmaina viss bremžu disks. Varbūt kāds zina kādu izeju? Pagaidām esmu spiests iztikt ar 4 stiprinājumiem 5 vietā Mīkstmetāla stupica atrodas uz A6 (C4)
nu pļā, automehāniķi.... bremžu diskien nav pilnīgi nekādas saistības ar riteņu skrūves vītni
Norauta riteņa skrūves vītne stupicā
Neticami, bet fakts! Šodien mainot riteņus, darbojoties tikai ar parasto krustu (bez trubas piedevām!!!!), pievelkamā skruve aizmugures ritenim iznāca ar "gaļu"ārā!!! Cik sapratu, tagad jāmaina viss bremžu disks. Varbūt kāds zina kādu izeju? Pagaidām esmu spiests iztikt ar 4 stiprinājumiem 5 vietā Mīkstmetāla stupica atrodas uz A6 (C4)