da atsūkājiet viens otram... kurš fiksāk beigs, tas piters...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
da atsūkājiet viens otram... kurš fiksāk beigs, tas piters...
sorre autoram par manu tupumu... laikam jau tie 5i gadi kops peedeejo reizi iru njeemis nost disku/stupicu nav naakushi par labu atminjai
msh rakstīja: Davai izkaujās
Reku tur postā numur viens ir smuki uzrakstīts C4 A6
Vakar pa palim neizlasiju pareizi tapec velak laboju
Nu ko var cepties?
Cik maksā tas disks mūsdienās ??? - 12 - 15 lati. Un ja arī stupica - arī tikpat maksā. Vismaz normāls iemesls tos pašus br diskus vienu reizi nomainīt auto mūžā. Būs normālas bremzes vismaz.
Es vispar neko nemainitu brauktu ar 4 skruvem
ursis rakstīja: ir C4 bez stuures pastiprinaataaja un ABS ,ar 2.0 mono sprici.
taadiem aizmuguree ir barabani.
bet nu aarkaartiigi reta komplektaacija...
autors raksta par DISKU.
oho, tu nopietni??? C4 ir bijuši pieejami pat bez stūres pastirpinātāja (tas tak žigulis kaut kāds...) APbrīnojami ka Audi kaut ko tādu piedāvāja 1992.gadā.
Nē nu tie vācieši ir tomēr kapeikp***ji vēl tie,ja jau acīmredzot pēc tādiem auto bija kaut kāds pieprasījums.
A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību
batka rakstīja: Es vispar neko nemainitu brauktu ar 4 skruvem
Ja tas nav velkošais ritenis -tad mierīgi.
Centis_Nuudele rakstīja:
batka rakstīja: Es vispar neko nemainitu brauktu ar 4 skruvem
Ja tas nav velkošais ritenis -tad mierīgi.
Tak kaut vai velkošais.
ValdisM rakstīja:
ursis rakstīja: ir C4 bez stuures pastiprinaataaja un ABS ,ar 2.0 mono sprici.
taadiem aizmuguree ir barabani.
bet nu aarkaartiigi reta komplektaacija...
autors raksta par DISKU.
oho, tu nopietni??? C4 ir bijuši pieejami pat bez stūres pastirpinātāja (tas tak žigulis kaut kāds...) APbrīnojami ka Audi kaut ko tādu piedāvāja 1992.gadā.
Nē nu tie vācieši ir tomēr kapeikp***ji vēl tie,ja jau acīmredzot pēc tādiem auto bija kaut kāds pieprasījums.
ja es nebuut redzeejis taadus(vismaz divus atceros) -es buutu gatavs dereet !!! ka taadu NAV !
VAG graamataa ir pat teikts ,ka standarta (minimaalaa) komplektaacija.
ABS
Stures pastiprinatajs
Centraalaa.
kjirshu sarkanajam kas galerijaa NEbija centraalaa ! bet bija ESP.
centraalo aatri uzliku,bet elektrisko(standarts pneimo pievads).
msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību
Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.
Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).
Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.
Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....
Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???
par spoguļiem tiešām - wtf
parastā ikdienas parkošanās praktiski jebkurā situācijā ir iespējama bez spoguļiem, ja nebrauc ar katafalku - gan no priekšas gan no pakaļas
bet par to elektrisko spoguli kā (ne)extru tiešām nebiju aizdomājies
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību
Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.
Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).
Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Ja tev ir kaut kādas fiziskas novirzes no normas vai arī tu esi pārāk mazs, tad vēl var saprast, kāpēc strūres lifts ir "nepieciešamība" Brālēns ar savu A6 braucot cilā to stūri [jams laikam 1,7m], es piesēdos pie paceltas, neredzēju vajadzību cilāt Hidrauliskais sajūgs - kas tur tik īpašs? Mana šrota hidrauliskais sajūgs ir smagāks nekā muteres golfmašīnai, kurai ir uz trosi - un izspiedējgultnis nav pie vainas Ērti regulējams ķeblis - jā, visādos "džipos" tā varētu būt problēma Par cik dienā vairāk par 100 km īpaši nesanāk nobraukt [tagad pat ne 10 pagaidām], kaut kā roku nogurums no barankas grozīšanas nav manāms, laikam rūdījums Kruīzs gan nākotnē tiks ielikts - vismaz iepriekšējajā darbā strādājot vakarā braucot mājās kājai bija problēma pedāli spiest
Bet spoguļu nevajadzība - elektriskie spoguļi arī ir elektriski apsildāmi spoguļi - nevajadzīga ērtība?
ValdisM rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.
Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....
Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???
Stulbi tas nav, pat ļoti ērti:
ja ir daudz un dažādi šķēršļi,
ja ir zemi šķēršļ,
iebraucot un izbraucot no mūsu feinām autostāvvietām,
ja ir vai nav krava iekš auto, u.c.
nu un extra tas ir tad, ja auto pieparkots ielas malā un ir jāpaskatās līdz garām ejošam jaunietēm
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
msh rakstīja: A kas tur īpašs? Iedomājies, nav vēl viena eļļa, nav sūknis, kurš pēc entiem simtiem tūkstošu var atkosties un nav reika, kura var sākt sulot Es kaut kā esmu priecīgs, ka manam šrotam nav - neesmu tak nekāda sieviete, lai nespētu pagriezt priekšējos riteņus ar spooorta barankas starpniecību
Sieviete vai ne sieviete tas nav tik būtiksi.
Taču tādas lietas kā stūres pastirpinātājs, hidrauliksais sajugs, klimatakontrole, ērti regulējams benķis, kruīzakontrole,stūres augstuma regulācija es pat neuzskatu par ekstru- tā ir dzīves nepieciešamība, jo ja dienā ir jābrauc 500km tad šīs aprīkojums ir vitāli svarīgs lai samazinātu autovadītāja nogurumu no garā ceļa un tādējādi palielinātu satiksmes drošību 9esmu braucis pat 900km dienā- nav ne vainas ja auto ir labs aprīkojums un viegla braukšana).
Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Ja tev ir kaut kādas fiziskas novirzes no normas vai arī tu esi pārāk mazs, tad vēl var saprast, kāpēc strūres lifts ir "nepieciešamība" Brālēns ar savu A6 braucot cilā to stūri [jams laikam 1,7m], es piesēdos pie paceltas, neredzēju vajadzību cilāt Hidrauliskais sajūgs - kas tur tik īpašs? Mana šrota hidrauliskais sajūgs ir smagāks nekā muteres golfmašīnai, kurai ir uz trosi - un izspiedējgultnis nav pie vainas Ērti regulējams ķeblis - jā, visādos "džipos" tā varētu būt problēma Par cik dienā vairāk par 100 km īpaši nesanāk nobraukt [tagad pat ne 10 pagaidām], kaut kā roku nogurums no barankas grozīšanas nav manāms, laikam rūdījums Kruīzs gan nākotnē tiks ielikts - vismaz iepriekšējajā darbā strādājot vakarā braucot mājās kājai bija problēma pedāli spiest
Bet spoguļu nevajadzība - elektriskie spoguļi arī ir elektriski apsildāmi spoguļi - nevajadzīga ērtība?
Par to stūres liftu.. redzams ka tu esi braukājis ar ļoti maz dažādiem auto. Stūres lifts ir vajadzīgs - Vienkārši ir tā ka tu iesēdies kādā auto, noregulē visu kā vajag un vienīgā vēlme priekš tā lai viss būtu ideāli- pacelt vai nolaist stūri uz augšu vai uz leju.. Augums man ir 1,92m.
Ja ar auto dienā brauc mazāk kā 10km, tad patiesībā pilnīgi viebalga tam auto ekstras ir vai nav, var pat ar zaporožecu braukt vai ar velosipēdu. Noguruma ne no viena no šiem nebūs. Es piem. kājām staigāju (4km no rīta, 4 km vakarā). Runa šeit iet par ilgāku braukšanu.
Kāpēc tu domā ka elektriski grozāmi spoguļi ir arī automātiski apsildāmi spoguļi (kas tiešām ir laba ekstra lai gan arī reti noderīga)
Kas ir "automātiski apsildāmi spoguļi" Manam šrotam spoguļi sildās kopā ar pakaļas logu - vai, pareizāk izsakoties, viens spogulis - otrs vēl nav nomainīts[uz elektrisko] jo vēl darbojas
Elektriskie spoguļi tad ir ekstra, ja tie ieslēdzot atpakaļgaitu palaižas nedaudz uz leju tā, lai var pakaļējos riteņus redzēt. Dažiem meršiem ir ievērota tāda padarīšana.
ValdisM rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.
Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....
Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???
Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.
Par tām skrūvēm. Nezinu, kā tam audi ir, bet manai Hondai pakaļējiem riteņiem katram pa 2 skrūves tika aprautas, tādas špiļkas, kuras gultņa stupicā nāk. Tika noņemta stupica, un no otras puses pieķerts ar metināmo. Un viss Ok, kopš tā laika. Apmēram 40 min darbs. Vai tik tam Audi nav līdzīgi
sleepnis rakstīja: Elektriskie spoguļi tad ir ekstra, ja tie ieslēdzot atpakaļgaitu palaižas nedaudz uz leju tā, lai var pakaļējos riteņus redzēt. Dažiem meršiem ir ievērota tāda padarīšana.
pretīga fīča... sievas auto tā opcija vienkārši izrubījās...
sleepnis rakstīja: Elektriskie spoguļi tad ir ekstra, ja tie ieslēdzot atpakaļgaitu palaižas nedaudz uz leju tā, lai var pakaļējos riteņus redzēt. Dažiem meršiem ir ievērota tāda padarīšana.
Manam A6 (C4) ir šāda fīča. Jāsaka, ka ļoooti praktiska un patīkama ekstra.
Un elektriski regulējams sēdeklis ar atmiņu ir laba ekstra. Sevišķi, ja auto lieto 2 cilvēki.
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Par ekstru un turklāt ļoti nevajadzīgu es uzskatu piem. elektriski regulējamus spoguļus- piem. man pa pēdējiem nobrauktajiem 38000km nācās spoguli regulēt tikai 1 reizi ( pēc Dinaza automoikas). Konkrēti priekš manis kā vienīgā auto vadītāja tas ir absolūti bezjēdzīgs aprīkojums.
Vai nu tavai ķerrai ir sniegalāpstas izmēra sfēriskie spoguļi, vai arī tu parkojies pusotru metru no trotuāra. Tad elektriskie ir lieka greznība, piekrītu.
Nesaprotu priekš kam tev vajag redzēt aizmugurējo riteni. Lielākajai daļai auto tā galīgi nav tā malējā izbīdītākā auto detaļa. Daudz svarīgāk tad jau ir redzēt aizmugurējo bamperi, aizmugurējos un priekšējos auto stūrus,spārnus.
Riepas parkojoties nevar sabojāt, toties apskrāpēt bamperus un spārnus var gan.
Lai ntas nenotiktu, es parasti skatos uz auto srūtiem un sāniem, nevis riteņiem.
Nu bet katram savs
Nē, man ir dzelzs bamperi. Es pēc skaņas parkojos.....
Bet ja nopietni- vai Tu parkojoties esi spiests ar vienu roku pie reizes spoguļus regulēt lai varētu noparkoties... tas taču ir idiotisms kaut kāds. Kā tu tiesības noliki???
Mja....tāpēc jau ir pilnas ielas malas ar tādiem kā tu kas parkojas uz skaņu. Noparkojas tā, lai citi netiek garām. Tiesības es nopirku pirms 30 gadiem...apmēram. varbūt tāpēc esmu pieradis piebraukt riteņus pie pašas apmales. Jā, nākas spoguli pārregulēt lai redzētu aizmugures riteni.
Norauta riteņa skrūves vītne stupicā
Neticami, bet fakts! Šodien mainot riteņus, darbojoties tikai ar parasto krustu (bez trubas piedevām!!!!), pievelkamā skruve aizmugures ritenim iznāca ar "gaļu"ārā!!! Cik sapratu, tagad jāmaina viss bremžu disks. Varbūt kāds zina kādu izeju? Pagaidām esmu spiests iztikt ar 4 stiprinājumiem 5 vietā Mīkstmetāla stupica atrodas uz A6 (C4)