Pardodu Honda CRV 2005.g. 2.0

didzinators Reģ.: 14.03.2003
 
TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Īpaši ir vērts pieminēt vadīāja sēdekļa elektronisko regulāciju. Uz mata tāda pati regulācija, pat pogas tādas pašas kā vecajam, 93. gada Accordam. Ārkārtīgi piestrādāts pie regulācijas

suuc ar taam 'vecajaam' pogaam , galvenais ka nu vismaz var muguras lenjkji noreguleet peec patikas manam ar visu EXE komplektaaciju ira 'rubilnjnjiks vulgaris' - un to par sliipu to par staavu citaadi jaunais tomaac ir stipri baudaamaaks bet nu tie max 2,0 diibeliishi reaali besii pat uz sierzemi nu jau oficciaali dod 2,4l , nemaz nerunaajot par ACURA turboo un 3,5l 280zs , karoch apdala muuss- jevropieshus konkreeti

Tengizss Reģ.: 25.07.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: citaadi jaunais tomaac ir stipri baudaamaaks bet nu tie max 2,0 diibeliishi reaali besii pat uz sierzemi nu jau oficciaali dod 2,4l , nemaz nerunaajot par ACURA turboo un 3,5l 280zs , karoch apdala muuss- jevropieshus konkreeti

Es gan salīdzinoši ne tik jaudīga 2 litru benzīnnieka esamību Honda CR-V modeļu klāstā uztveru ar prieku kā iespēju ietaupīt, jo auto cena tad neskrien debesīs, bet no skata taču auto tāpat kruts.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Tengizss rakstīja:

TDIOTS rakstīja: citaadi jaunais tomaac ir stipri baudaamaaks bet nu tie max 2,0 diibeliishi reaali besii pat uz sierzemi nu jau oficciaali dod 2,4l , nemaz nerunaajot par ACURA turboo un 3,5l 280zs , karoch apdala muuss- jevropieshus konkreeti

Es gan salīdzinoši ne tik jaudīga 2 litru benzīnnieka esamību Honda CR-V modeļu klāstā uztveru ar prieku kā iespēju ietaupīt, jo auto cena tad neskrien debesīs, bet no skata taču auto tāpat kruts.

klau , gribi taupiit , dari to bet es gribu arii BRAUKT un daariit to paarliecinoshi - waj nu ar ~200zs penciinu waj ar 400NM diizeli , ja ar diizeli wiss ir kedaa-tb pietiek , tad ar penciinu ira beediigi - braukt jau war ( ifteks odnako ) bet prieka tur taa pamaz un IZVEELE netiek dota

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Īpaši ir vērts pieminēt vadīāja sēdekļa elektronisko regulāciju. Uz mata tāda pati regulācija, pat pogas tādas pašas kā vecajam, 93. gada Accordam. Ārkārtīgi piestrādāts pie regulācijas

Šo faktu nevaru komentēt, jo Elegance Plus komplektācijā krēslu regulācija nav elektroniska.

Priekšējie krēsli gan šķiet ērtāki nekā FR-V. Aizmugurē gan toties ir nepilnvērtīgas 3 vietas pretstatā FR-V 3 pilnām sēdvietām.

Bagāžnieks gan patīkami pārsteidz ar savu ietilpību - vietas daudz vairāk kā FR-V.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti