Noteikti kaut kas ar kompi.
Taustiņi salikti nepareizā secībā, kaut kāds pastulbs tev teksts sanācis.
Noteikti kaut kas ar kompi.
Taustiņi salikti nepareizā secībā, kaut kāds pastulbs tev teksts sanācis.
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Vai šim motoram ir eļļas filtra apsilde?
Sandis_UR rakstīja:
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Kur tads rentgens ir???
batka rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Kur tads rentgens ir???
Nu mosha ne rentgens, bet ir kautkāda tur pārbaudes metode ar kuru var tās mikroplaisas pārbaudīt.
Manam Bee Emmm Weee kādreiz bija līdzīga probza, un pamazām uz kartera vāciņa veidojās baltās putas. Tik pēc tam pamanīju, ka tosola bačokam pārspiediena vārsts nedarbojās un liekais spiediens izgāja ārā. Kolīdz uzliku normālu vāciņu tā uzreiz motors bija pilns ar putām.
batka rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Kur tads rentgens ir???
ja Klients izskruuvee visas špiļkas un galva ir no alumiinija, es vareetu paskatiities....
varbūt trakumsērga?
Centis_Nuudele rakstīja: Vai šim motoram ir eļļas filtra apsilde?
shito apskatiiji?
Aizved viņiem www.ramoto.lv/... viņi pa šai līnijai ņemas.
Ciucens rakstīja: Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. !
pats mainīji?
Curmis! jaa es pats mainiju bet neesmu jau debiils..kaa nekaa esmu mehaanikjis un mainiju kaa pienaakas..
Ciucens rakstīja: Curmis! jaa es pats mainiju bet neesmu jau debiils..kaa nekaa esmu mehaanikjis un mainiju kaa pienaakas..
sorr Curmis tas bija rt..
Magistrs rakstīja: Neesi detaļas pircis kautkādā kreisajā kantorī, ķipa, SPS, STS un tamlīdzīgos?
Audi centraa pasuutiju..bet ja nu tur ir cita vaina..nah vinjsh paarkarst tos dazhus graadus...?
Atrast plaisu - elementaari! Ja galva noņemta, pamatīgi saslapina ar soļarku, labāk ar petroleju. Nedaudz pagaida, pamatīgi noslauka sausu un pēc tam piespiež tīru papīra dvieli(ideāla ir dzēšlapa, bet tagad jau tādu laikam nav). Uz papīra parādīsies plaisas vieta no šķidruma, kas iesūcies plaisā.
a tev datčiks precīzs? man toyotai vispār nav tāda probza, jo karstuma datčiks grādus nerāda, tik 3 iedaļas uz skalas.
Centis_Nuudele rakstīja: Vai šim motoram ir eļļas filtra apsilde?
Eļļas filtra apsilde?
Tu gribēji teikt - eļļas dzesētājs
Man ļoti patīk "motors puto" - it kā motors varētu putot , un vēl man patīk, ka tās putas ir jāpagaršo - it kā tāpat nevarētu būt skaidrs, kas tās putas rada
Par eļļas dzesētāju pievienojos - JA TĀDS IR
Labojums - pēc wiki datiem A3 ir šādi 1.6 motoriņi - AEH / AKL / APF / AVU / BFQ, pārējie ir ķīseļi vai ar lielāku vārstu skaitu. Un šeit www.elcats.ru/... - var aplūkot ka priekšmets numur 14 ir eļļas dzesētajs, minēts, ka ir no manis pieminētājiem četriem pirmajiem motoriņiem, piebilde - es iekš elcats paņēmu 1998. gada A3, tas BFQ varēja būt vēlāks, tas tā, starp citu. Tā ka eļļas dzesētājs tur ir.
Personīgā pieredze ar eļļas dzesētāju - mana šrota motoriņam pēc motora maiņas eļļas dzesētajs salaida pusotru litru eļļas dzeses sistēmā, vai otrādi nezinu, ja arī ielaida eļļā tosolu, tad minimāli - eļļošanas sistēmā tomēr visu laiku lielāks spiediens Vispirms tika nokonstatēts litra iztrūkums [pateicoties pie viena ieinstalētajiem papildpulksteņiem, nestabils eļļas spiediens tika pamanīts savlaicīgi], nedēļu vēlāk dzeses sistēmai uzkarstot dzese vnk aizgāja pa p1peli - no spiediena atlūza ar epoksīdu pielīmēts radiatora pārplūdes trauka trubeles pipuks
Man darba autiņam vienreiz(nobraukums 285Kkm-pats braucu no 0) iedzina eļļu antifrīzā,atdevu servisā-šie arī savēla vainu uz galvu,ņēmās slīpēt utt..Labi,salika kopā,pabraucu kādas četras dienas-atkal eļļa antifrīzā!Aizstiepu uz to pašu servisu,tad bija ķērušies klāt blokam(čuguns) un atraduši,ka,dzinējam uzsilstot,parādās neliela plaisiņa blokā-it kā defekts lējumā.Sadabūja lietotu bloku,uzlika to pašu galvu,un problēmas beidzās,tagad jau pēc tā remonta nobraukti ~110Kkm.
Ozz rakstīja:
batka rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Ciucens rakstīja: Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!
Galvaa plaisa viennozimiigi, parasti saados gadiijumos cilveeki prims galvas sliipesanas aizved uz rentgenu un paabrauda uz plaisaam. a sliipeesana plaisu neaiztaisa.
Pie tam ja ir galvaa mikro plaisa, tad putas var paradiites ļoti pamazaam. kā esktra izeju ja nepieciešams īslaicīgi pārvietoties var uzlikt tosola bačokam korķi bez pārspiediena vārsta, lai sistēmā nerodas spiediens.
Kur tads rentgens ir???
ja Klients izskruuvee visas špiļkas un galva ir no alumiinija, es vareetu paskatiities....
vaarstu ligzdas un vadiiklas liekaas ka ne tuvu no ljumiinija nebija...
No coment!
Nopērk A3 ar darba mašīnas motoru un brīnās, ka kkas čakarējās!
Da noskaidro ko darija tavs A3 pie iepriekšējā saimnieka.
A3 vel neviens nav aizbraucis līdz 100k bez nopietnām problēmām!
Ir trīis autosi kuru īpašnieki pēc viņu palietošanas nomaina marku-A2,A3,Citroen C4.
Ūja, ūja. A3 tak ir golfs, bet tu golfu aizmirsi pieminēt starp tiem trijiem
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Vai šim motoram ir eļļas filtra apsilde?
Eļļas filtra apsilde? Tu gribēji teikt - eļļas dzesētājs
Man ļoti patīk "motors puto" - it kā motors varētu putot , un vēl man patīk, ka tās putas ir jāpagaršo - it kā tāpat nevarētu būt skaidrs, kas tās putas rada Par eļļas dzesētāju pievienojos - JA TĀDS IR
tu dauni. diizeljiem ir taada parikte kaa filra apsilde. tapec pagarsho savam 4gredzenu drotam benjas sukni, ganjau salds neliksies. hahahahahhaaaaa
shearer rakstīja:
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Vai šim motoram ir eļļas filtra apsilde?
Eļļas filtra apsilde? Tu gribēji teikt - eļļas dzesētājs
Man ļoti patīk "motors puto" - it kā motors varētu putot , un vēl man patīk, ka tās putas ir jāpagaršo - it kā tāpat nevarētu būt skaidrs, kas tās putas rada Par eļļas dzesētāju pievienojos - JA TĀDS IR
tu dauni. diizeljiem ir taada parikte kaa filra apsilde. tapec pagarsho savam 4gredzenu drotam benjas sukni, ganjau salds neliksies. hahahahahhaaaaa
Paskat tik, šīris uzpeldējis
Eu šīri, izskaidro, kāpēc mana šrota eļļas temp pulkstenis ir nograduēts no 120c līdz 180c, bet dzeses šķidruma temp pulkstenis no 50c līdz 120c? Un ja jau reiz ķīselim tur vajag kaut ko baigi sildīt - kāpēc ļurboķīseļiem pat mēdz būt eļļas radiators - ķipa sasilda un uzreiz vajag atdzesēt?
Piedošanu, eļļas temp pulkstenis tomēr sākās no 60c, 120c ir vidus, bet jautājums paliek spēkā
Puto motors..
Bija taa ka nopirku A3 1.6 ar parasto 8vaarsiigo 4cilindriigo motoru, kaadus 3000km nobraucu tad paarbaudot tehnisko staavokli pamaniju ka saaka putot motors, pagarshoju - jaa salds, taadad ella jaucas ar tosolu.Nomainiju bliivi, ellu, tosolu, vaarsta gumijas, nosliipeeju galvu, viss bija ok kaadus 2000km, un nu atkal puto. Nu bljins..saaku peetiit, nu viss kaartiiba, vieniigais kas ir tas ir kad kaadas 3x ir ljoti minimaali paarsniedzis 90*(nu aptuveni94*) bet uz motora pat mitruminju nevar atrast. Pasham ir paaris versijas bet nezinu vai pareizas 1.Blokaa vai galvaa mikroplaisa(kas nevareetu buut jo visu tach nosliipeeja).2.Nestraadaa ventilators kas paarkarshanas gadijumaa papildus dzesee motoru(starpcitu neesmu dzirdeejis kad vinjsh duuktu, ljoti kluss vai nestraadaa) Vai 3.Kautkas ar kompi ka shis taisa podus. Taas ir manas versijas bet gribeeju zinaat juuseejaas jo varbuut esiet ar ko taadu saskaarushies.!!