Ne visām mašīnām, kuras ir lētas, ir lēta ekspluatācija
Zobsiksnas ceņņiks būtu iemesls lai tādu roveri nepirktu?
Ne visām mašīnām, kuras ir lētas, ir lēta ekspluatācija
Zobsiksnas ceņņiks būtu iemesls lai tādu roveri nepirktu?
msh rakstīja: Ne visām mašīnām, kuras ir lētas, ir lēta ekspluatācija
Zobsiksnas ceņņiks būtu iemesls lai tādu roveri nepirktu?
Auto izmaksas NEKAD nebeidzās ar kešu placī( salonā) un ir stulbi lēkt augstāk par dupsi:-vai vai, apkopes; ak vai vai, ziemenes; opā, eļlas vai siksnas maiņa.
Jebšu pēdējais sanis elšot tiek atpogāts līzinga? Tāda savas maantas verga būšana sanāk
No offence, bet kad pāris mēnešus atpakaļ sievietei tika meklēts praktisks un ekspluatācijā ekonomisks auto, kāds gudrinieks laikam Gregers, mēģināja iestāstīt ka Yaris 06 vieta labak paņem piefaršotu Rover 75.
Tad nu tas Yaris jau ir 5tkm nobraucis un taisās uz lielo garantijas apkopi par nepilniem 200Ls - sākot no eļļas un beidzot ar sveču maiņu.
A te siksnu pa 600Ls jāmaina un vēl nevar atrast kur...
Protams auto nesalīdzināmi, ne komforta ne izmēru ziņā, bet kad prasības ir pilsētas trafiks un pakaļas pārvietojums no A uz B par min izmaksām, tad ir vērts padomāt ko tad izvēlēties.
theerny rakstīja: No offence, bet kad pāris mēnešus atpakaļ sievietei tika meklēts praktisks un ekspluatācijā ekonomisks auto, kāds gudrinieks laikam Gregers, mēģināja iestāstīt ka Yaris 06 vieta labak paņem piefaršotu Rover 75.
Tad nu tas Yaris jau ir 5tkm nobraucis un taisās uz lielo garantijas apkopi par nepilniem 200Ls - sākot no eļļas un beidzot ar sveču maiņu.
A te siksnu pa 600Ls jāmaina un vēl nevar atrast kur...
Protams auto nesalīdzināmi, ne komforta ne izmēru ziņā, bet kad prasības ir pilsētas trafiks un pakaļas pārvietojums no A uz B par min izmaksām, tad ir vērts padomāt ko tad izvēlēties.
Nošaujies!!!
Paskaties cik sūda jaris maksā un cik rovers!!!!
Par starpību to roveri 20 gadus var ar oriģinālajām detaļām remontēt!!! Un pietam tas, ka tas puika ir par slinku lai nopirktu detaļas normālā vietā un nomainītu parastā servi ir nevis markas problēma, bet cilvēka dīvainība!!! Un tad kad tev kāds šrotmobīlis ieliks krustojumā purnā vai ziemā aizlidosi grāvī varēsi gulēt slimnīcā un gudri tirst par jarētāja superīgumu!!!
Pļe!!! vispār ideotisms, 200 LVL par pirmo apkopi un tas lunis vēl priecājās!!! Tevi jāj, bet tu tik smaidi...
Kā parasti - smagu kastu fans
P.S. Ar smagu kasti, sevišķi ja pakaļas bezpiedziņas, ziemā vieglāk tajā grāvī nokļūt
Spriedelējot VWFana stilā:
Jaris 06 gada maksā lietots ap 7k LVL,
Rover 75 gadu vecāks no 4-5k.
Tātad atliek VISMAZ 2k.
Ja pieņemam sliktāko variantu, ka cilvis iegrābtos jo trūkst smadzeņu pārbaudīt auto pirms pirkšanas tad 1k ieliekam remontos lai savestu roveru perfektā stāvoklī.
Pāri paliek VISMAZ 1k LVL par kuriem tā tava sieviete varētu kopā ar tevi durni aizbraukt diezgan labā ceļojumā un vēl tur iešopingot drusku.
+
auto drošāks vairākkārt,
izskatīgāks,
ērtāks,
dinamiskāks,
ietilpīgāks,
stabilāks,
klusāks iekšā,
vairāk piemērots mūsu klimatam,
ekonomiskāks.
+ bonusā:
pārliecība, ka esi savas sievietes drošības labā darijis visu ko varēji,
smaidīgāka sieviete kopumā resp. tu arī,
palielinoties ģimenei nebūtu jāpērk cits auto, jo rover ir pietiekami drošs, bet jarī tikai slepkava bērnus sēdinās
+
+
+
pat apdrošināšana kura roveram nepārsniedz 300 LVL ir +!!!
Un vēl miljons citu iemeslu kādēļ komfortabls un drošs auto sievietei ir piemērotāks.
Pietam Rover 75 minēju tikai kā vienu no daudzajiem variantiem.
P.S. Deram ka savai sievietei neparādiji manus komentus kurus toreiz rakstiju un neparādīsi arī šo jo mīz, ka izlasot to ko rakstu es viņai varētu būt savādāka izvēle un viņa tavējo varētu uzskatīt par tupu!!!
P.P.S.Joprojām uzsatu, ka sīkos sūdus savām sievietēm pērk tikai tie vīrieši kuri neciena savas pusītes un vīņiem kopumā ir pokuj uz viņām jo kā savādāk var saprast vēlmi iesēdināt viņu sīkā nedrošā grabažā!!!
Paldies par uzmanību
msh rakstīja: Kā parasti - smagu kastu fans
P.S. Ar smagu kasti, sevišķi ja pakaļas bezpiedziņas, ziemā vieglāk tajā grāvī nokļūt
Aizmugurējā piedziņa manuprāt vispār tikai trassē ir izmantojama, jo citur nav nepieciešama.
Vispār nevis smagu, bet drošu auto fans esmu un ar to, ka drošie auto parasti ir smagi neko padarīt nevau
msh rakstīja: Bļe, euroncap fans
Eironcap sūk';;ā, dzīve rulzzz!!!
Pietiekami esmu redzējis pieczvaigžnniekus kuri ir padevušies elementāru skorpju, LHSu un bumeru priekšā, nemaz nerunājot par div nedēļas atpakaļ notikušo avāriju uz plesenes kad saskrējās piecām zvaigznēm apveltītais Tiguans un SAAB 95! Rezultāts?!! SAAB šoferis ar dažiem zilumiem mājās sēž un gaida kad noformēšu viņam veselības un kasko apdrošināšanas izmaksās, bet tiguana īpašnieks nopietni cietis!
Sviestc rakstīja:
msh rakstīja: 2.5 noteikti ir roveris
tas ir hondas dzinējs , kas tur stāv....
detaļas ( siksna un ruļļi ) jau nekādu kosmosu nemaksā, domāju ka zem 100 Ls komplekts, a tad pārējie 500 Ls par darbu
Nav drusku pa sālītu
kā var šausmināties par siksnas maiņas ceņņikiem sābists????? sābam tak ķēdes maiņa tik un tā maksā dārgāk un ir jāveic biežāk kā tai pseidogondai..
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: Bļe, euroncap fans
Eironcap sūk';;ā, dzīve rulzzz!!!
Pietiekami esmu redzējis pieczvaigžnniekus kuri ir padevušies elementāru skorpju, LHSu un bumeru priekšā, nemaz nerunājot par div nedēļas atpakaļ notikušo avāriju uz plesenes kad saskrējās piecām zvaigznēm apveltītais Tiguans un SAAB 95! Rezultāts?!! SAAB šoferis ar dažiem zilumiem mājās sēž un gaida kad noformēšu viņam veselības un kasko apdrošināšanas izmaksās, bet tiguana īpašnieks nopietni cietis!
Nu taaads tukshpljuutisms!!! Tur ir tik daudz siikumu, no kuriem ir atkariigs avaarijas rezults, ka spriest kursh droshaaks, kursh ne ir praktiski neiespeejami! Lenkji, aatrumu atshkjiriibas, kursh kuram kur traapiijis, kursh cik sabremzeeties paspeejis, bijis spraadzeejies vai nee... Taa kriit uz nerva shitie viennoziimiigie- "lielie auto droshi, mazie prieksh pashnaavniekiem un slepkavaam". Un Tavs teksts par beerna veshanu Yarii, ka taa ir slepkaviiba... v atstoj! Taa parasti saka tie, kas brauc lielaa govee un siicis staav kaajaas turoties pie lielaa auto droshaa airbegotaa prieksheejaa panelja!
Paldies par uzmaniibu, turpiniet ar milzu paarlieciibu tukshpljuutiit taalaak!
Yaris 06 maksāja bik virs 6kLs. Tā kā tavā matemātikā ir izkritis viens liels bonuss
Par pārējiem plusiem:
auto drošāks vairākkārt - kurā brīdī un cik kārtās?
izskatīgāks - gaumes jautājums, bet bija teikts ka šitā govs ir garām
ērtāks - lai brauktu pa taisnu šoseju vai arī braukājoties pa centru un parkojoties,
dinamiskāks - no krustiem nekad nav bijusi tendence kosties
ietilpīgāks - pietiek arī ar uz priekšu pārbīdāmiem (nejaukt ar atgāšanu) pakaļējiem sēdēkļiem, tika piedāvāts manējais Mondeo'02 uz ko tika teikts pārāk LIELS
stabilāks - toties mazāk manevrētspējīgs, salīdzini kaut apgrieziena radiusu,
klusāks iekšā - nav sēdēts nevar salīdzināt,
vairāk piemērots mūsu klimatam - arī jārim ir sēdekļu apsilde un kondiķis,
ekonomiskāks - kurā brīdī? vai arī bez maksas pārlasīs visu kondicioniera sistēmu, jo švaki dzesē (WESS to izdarīja garantijas ietvaros bez maksas), pa trasi būs 5L bet kombinētajā ciklā 5.5litri95E/100km.
+ bonusā:
pārliecība, ka esi savas sievietes drošības labā darijis visu ko varēji, + pārliecība ka vairs nebūs jāklausa zvani par salūzušu kārtējo štruntu vai aizdomīgu skaņu
smaidīgāka sieviete kopumā - sieviete joprojām smaida un ir ĻOTI apmierināta ar auto
palielinoties ģimenei nebūtu jāpērk cits auto, jo rover ir pietiekami drošs, bet jarī tikai slepkava bērnus sēdinās - bērni jau sen paši braukā ar saviem auto.
Un joprojām gribu saprast kurā brīdī Rover75 būs ekonomiskāks par Yaris, kam joprojām ir vēl garantija.
Ja mēs paskatamies uz auto drošībū no fizikas likumu skatu punkta, tad liela un smaga mašīna IR drošāka par maziņu un vieglu!!!!!
Šajā ziņā Gregeram ir pilnīga taisnība.
1. Lielajām mašīnam vairāk bleķu, kam mīcīties un paņemt uz sevi triecienu.
2. Enerģijas un impulsa nezūdamības likums. Ja saskrienas smags un viegls objekts, tad smagais maina savu ātrumu daudz mazāk kā vieglais. (Džips turpina braukt tajā pašā virzienā, mazauto tie mests atpakaļ) Līdz ar to paātrinājumu radītās pārslodzes ir krietni lielākas iekš mazauto.
Protams, ka var atrast kamazu, tanku vai betona sienu un nosisties arī lielā mašīnā.....
Tomēr arī lielajām mašīnām ir trūkumi, kas īpaši izpaužas pilsētā.
1. Grūti manevrēt un parkoties.
2. Daudz lielāks degvielas patēriņš pa korķiem.
Un tas ka jauna mašīna nekādā veidā nav un nebūs ekonomiski pamatota izvēle - tas jau sen ir zināms....
theerny rakstīja:
Un joprojām gribu saprast kurā brīdī Rover75 būs ekonomiskāks par Yaris, kam joprojām ir vēl garantija.
Ja daudz jābrauc lietu auto var pārtasīt uz gāzi. Pie tagadējām benzīna / gāzes cenām tas ļoti ātri atmaksājas.
Pat garantijas laikā jāiet tehniskās apkopes, kuras bieži vien izmaksā dārgāk kā mazlietā auto remonts. Un arī garantijas laikā var būt remonti, ja serviss nospriež ka detaļa sabojājusies nepareizas eksploatācijas vai dabiskā nolietojuma rezultātā. (Tas parasti attiecas uz piekari, kura pa mūsu ceļiem ātri vien izbeidzas)
Un nevajag aizmirst cenas ( vērtības ) lielo kitumu jaunajiem auto.
ja mēs paskatamies uz auto drošību no fizikas viedokļa, tad mazam auto daudz lielākas izredzes izvairīties no sadursmes kā lielam.
a dinamika, dinamika ir tāds fufelis. manam šrotam 1,8L motors gāzes režīmā ļauj nokost pie krusta 90% braucēju, tahometram nekāpjot virs 3500. pie mums vienkārši uzsākt dinamiski braukt cilvēki nemāk. pēc tam gan aiz škrobes spiež savam 3L bembim grīdā un iet garām pilsētā uz 80 līdz nākošajam krustam
to Ronalds__
ar Gregeri bija diskuts par Rover75 200gads VS Yaris'06gads
un parādi man kaut vienu lielu nopakotu komfortablu blablabla auto kuram kritums ir mazs varbut vienigi pagajusha gadsimta 80to gadu beidu 90 gadu sākuma auto.
nezinu ka citiem, bet teiksim tas pats toyota serviss bez ierunam uz pasa iniciativu maina plauktam lodbalstus, kaut gan tira celu kvalitates problema.
ja eļļū nemaina pats garažā un pēc tam nolej krūmos, tad eļļas maiņa vainu dileris vai serviss īpaši nemainās.
par to ekonomisko pamatojumu - vienam svarigak ir drosi un bez čakara pārvietoties ar auto katru dienu 100km, citam svarīgi lai var nopirkt auto ar kožu un DVD, uz brīvdienās skuķi pavizināt. rezultata viens izvēlas jaunu auto ar garntiju, otrs ... paši zinat ko
anonimikis rakstīja: ja mēs paskatamies uz auto drošību no fizikas viedokļa, tad mazam auto daudz lielākas izredzes izvairīties no sadursmes kā lielam.
a dinamika, dinamika ir tāds fufelis. manam šrotam 1,8L motors gāzes režīmā ļauj nokost pie krusta 90% braucēju, tahometram nekāpjot virs 3500. pie mums vienkārši uzsākt dinamiski braukt cilvēki nemāk. pēc tam gan aiz škrobes spiež savam 3L bembim grīdā un iet garām pilsētā uz 80 līdz nākošajam krustam
Tev fobija tāda, ka visi ar tevi grib skrieties A tu tā kā pamuļķītis krustā spied acis pārbolījis
Besī man tie šūmaheri, kuri no krustojuma strauji paātrinās, vēl apdzen un tad velkās uz 50-55km/h
tev ir fobija visur redzēt fobijas
Nu vēl pasaki, ka tā nav. Nokodējs ar 1,8 ibio
"...pie mums vienkārši uzsākt dinamiski braukt cilvēki nemāk" - šitas vnk iespārda
Anonīmajam taisnība. Un no savas pieredzes varu teikt, jo krutāks auto, jo grūtāk ar uzsākšanu. Kamēr runājot pa telefonu ierauga zaļo, kamēr saslēdz ātrumus, pazeminātos, paaugstinātos u.t.t., kamēr izkustina tās tonnas. Ja 4x4, tad vispār murgs.
Nortel rakstīja: Anonīmajam taisnība. Un no savas pieredzes varu teikt, jo krutāks auto, jo grūtāk ar uzsākšanu. Kamēr runājot pa telefonu ierauga zaļo, kamēr saslēdz ātrumus, pazeminātos, paaugstinātos u.t.t., kamēr izkustina tās tonnas. Ja 4x4, tad vispār murgs.
Tu vispār pats saproti, ko tu te tagad murgo???
Kāds telefons?! Kādi automātam ātrumi?! Un kurš pilsētā pazeminātos slēdz?! Kamēr bezpiedziņa uz vietas izspolē, pilnpiedziņas jau ir gabalā!
Ko tu pīpē āzi?
msh rakstīja: Kā parasti - smagu kastu fans
P.S. Ar smagu kasti, sevišķi ja pakaļas bezpiedziņas, ziemā vieglāk tajā grāvī nokļūt
Vecit priekša jau ir ta bezpiedziņa.Ar pakaļu drusku ir jamak braukt un tad ta piedziņa ir drošaka par tavu bezpiedziņu
un atkal atnāca un izvilka savus krānus ar vārdiem :"Manējais ir visvis .... "
nafigators rakstīja:
Nortel rakstīja: Anonīmajam taisnība. Un no savas pieredzes varu teikt, jo krutāks auto, jo grūtāk ar uzsākšanu. Kamēr runājot pa telefonu ierauga zaļo, kamēr saslēdz ātrumus, pazeminātos, paaugstinātos u.t.t., kamēr izkustina tās tonnas. Ja 4x4, tad vispār murgs.
Tu vispār pats saproti, ko tu te tagad murgo???
Kāds telefons?! Kādi automātam ātrumi?! Un kurš pilsētā pazeminātos slēdz?! Kamēr bezpiedziņa uz vietas izspolē, pilnpiedziņas jau ir gabalā!
Ko tu pīpē āzi?
Ko tu uzreiz streso kā bērns? Pabraukā pa pilsētu un paskaties pats. Man regulāri sanāk bremzēt uzsākot aiz visādiem krutajiem. Kāpēc? Tāpēc, ka viņiem tādu auto vadīšana ir pārāk sarežģīta. Jo jāapvieno runāšana pa telefonu, ātrumu slēgšana un audio spaidīšana... un viss ar vienu roku. Jo otras rokas pirksti jātur vēdeklī uz stūres.
Gribu nomainīt zobsiksnu savam rover 75
Vai kāds var ieteikt , kur un kas var paveikt šādu darbu pa daudz maz sakarīgu cenu?
Te man vienā servisā pajautāja 800 Ls