Jautājumi par w-124 izpūtējiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003

Ir doma no viena bij. BIEZĀ Ogres apkārtnē nopirkt interesantu un labu w-124 mersi ar 24 vārstu 3.2 litru dzinēju. Mersis dažus gadus ir stāvējis "svaigā gaisā", tāpēc izpūtēja trubas viņam ir kā siets. Pārējais viss ir OK.

Tāpēc, būtu priecīgs, ja iauto daudzie speci-mersisti man pastāstītu - cik aptuveni maksā VISAS tās trubas jaunas, un kurā bodē vai servisā tās meklēt. Loģiski, ka nevajag nekādas dārgas superfirmas zīmolu, bet lai iztur kaut 3 gadus. Būšu pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem.

 
Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

ja tas autoss ir pa briidim kustinaats/ruucinaats- tad tieshaam var izraadiities ka vieniigais auspuffs jaamaina... ne?

jā.....man pisec skauž un vispār es parasti sev griežu vēnas, ja kādam veicās

un vispār- es arī pasakām ticu

PN!

visaadi gadaas...

btw- pats losis un pats arii PN... vnk Tava kaarta

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

piedod ...ja vari

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: ā, un lai mega MB ekspertiem te neliekās vis kas iesaku Ikdienas Viesim iziet ar to auto konkrētu pirmspikršanas diagnostiku, tāds pakalpojums ir pieejams un nav slikts kā tāds.

tas reāli parādīs, kāpēc tāds modelis tiek piedāvāts par tādu Limonādi

domaajams ka veseliigs ieteikums... kas ir atbalstaams par visiem 100... vismaz pirmaa dalja par diagnostiku

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Paldies kolēģiem par pozitīvām aktivitātēm šajā problemā. Izlasīju visus komentus, un secināju, ka nedaudz tiek pārspīlēts. Mersis jau reali atrodas manā pagalmā, un pa brīvdienām ir smalki izpētīts. Dvižoks ir ideals, pat neviena tosola pile vai eļļa no tā nepil. Pielec uz pusapgriezienu. Arī virsbūve ir ļoti labā tehniskā stāvoklī - rūsas zirneklis redzams tikai vienā vietā - zem teleskopiskās antenas. Bija jānomaina ārī pāris spuldzītes, būs ķimiski jāpatīra ādas salons, kurš piesūcies ar pīpmaņu smaku. Elektronika, ritošā daļa viss ir ideālā stāvoklī, nekas vispār negrab. Aktuals ir tikai izpūtēja jautājums - tas ir saķīmiķots no visādām trubām. Bet bunduļi ir pavisam labi. Droši vien būs jāsamaina trubas, un viss būs OK. Auto man piedāvāja pazīstama docente no Ogres, kura bija to panēmusi meitai, bet iegrābusies, nneko nezinot par briesmīgo dvižoku. Cik sapratu, tam biezjam jau divi jauni merši esot šitā vietā.

Godīgi sakot, paņēmu to mersi arī tikai intrigas dēl, jo man nekas tml. iepriekš nebija bijis. Savedīšu to auto kārtībā, nākamvasar tad pieteikšos pie iauto mersistiem uz tusiņu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es iesaku caur kādu pensionētu vācu mācītāju to mersedesu pēčāk notirgot superzigim par kādiem 7000 eiručiem.....

dārgs mersedess nevar būt slikts

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es iesaku caur kādu pensionētu vācu mācītāju to mersedesu pēčāk notirgot superzigim par kādiem 14000 eiručiem.....

dārgs mersedess nevar būt slikts

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ak jā, piemēram sābam tosols un eļļa netek ārā tad, kad motorā to vairs nav.... diezvai mersedesiem ir kardināli cita uzbūve

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Haha, briesmīgs motors

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nē, kārba ir mehaniskā. Bet tāda savāda - pirmais ātrums uz leju, bet otrais uz augšu. Darbojas un slēdzas bez problemām.

bizenajs Reģ.: 20.09.2002
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: Ikdienas Viesi- kāpēc briesmīgais motors?

tas 24v ir taupīgāks par parasto 3,0 L motoru un ar šo motoru vecie MB sāk palikt dinamiski.

es kaa biologa meita uzskatu, ka vislabaakais MB ir ar V4 motoru!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A tādai kārbai visi robi uz otru pusi vai trešais kur normālām kārbām?

Kamazs Reģ.: 11.01.2004
0 0 Atbildēt

Oho! Stilīgi. A tas W124 ir kupeja vai sedans? Nevar iemest kādu bildi?

Pats vispār priecājos par cilvēkiem, kas saņemas vecus, interesantus auto celt un lietot. Mana drosme pietika uz Fiat Coupe .

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Pārējie robi ir kā parastām kārbām. Mersis ir sedans. Vizuali tāds kā visi w-124. merši, tikai ar tām biezajām plastmasām uz durvīm. Kā man teica speci - no ierindas W-124 atšķiroties arī priekšējās lampas, kuras esot no w-140 modeļa. Bet no tā gan es neko nesaprotu - kāda tam nozīme, kādas lampas. Galvenais, ka tās darbojas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nē, kārba ir mehaniskā. Bet tāda savāda - pirmais ātrums uz leju, bet otrais uz augšu. Darbojas un slēdzas bez problemām.

super, Tev ir Sportline spoguļkārba-liels retums iekš vecajiem MB

A kas tur ir super, ja tizla pārslēgšanās no otrā uz trešo?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

msh- www.strathspey.co.uk/...

medii dogleg gearbox

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak tad šitāda ir suņa kāja Bet kas tur labāks?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

2-3 tiek biezjaak izmantots kaa 1-2 attieciigi eertaaka/aatraaka sleegshanaas

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Zig... parakos i nemaniiju ka shitaadi briinumi taptu uzstaadiiti shitameejiem autosiem... 190tajam 2.5 16 vai kaa nu tur to cossie briinumu sauca...tam jaa...

tip kauchkaads uuberspecsuutiijums?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

cik sapratu no esošajiem komplekt-papīriem, tas mersis 90-to beigās Latvijā ienācis caur domeniksu. Tās priekšējās lampas, kā viens jau minēja, esot t.s. "trešās paaudzes". Aprīkojums, manuprāt, nav nekāds dižais - ir redzēti arī labāki. Ir tikai gaišais ādas salons, "elektro" šofera krēsls, abu benķu apsilde,el.lūka,elektro logi un spoguļi. Tas arī viss. Nav pat kondiškas, pie kura pēdējā laikā pozitivi pierasts. Nu,riteņi (16 izm.),supermuzons - tā jau ir iepriekšējo īpašnieku fiška.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Paldies iauto autospeciem par aktivitātēm šajā problēmrisinājumā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Par lielu prieku SEV un meršu faniem - IZDEVĀS šim auto TA iziet uz pirmo reizi. Ar bremzēm gan bija "mata galā", bet pietika. Izpūtējam pirms TA uzliku jaunu pēdējo bunduli, sametināja arī vidējo, bet katalizators,diemžēl, bija "jāamputē". Tapēc auto skaņa kļuva nedaudz ar sportisku "formulas" pieskaņu. Bet, viss pārējais ir OK. Ripo teicami, gaita daudz gludāka nekā manai jaunajai sonātei. Tas nu ir fakts. Nedaudz pārsteidz fakts, ka pašlaik vairāk braukājot - pieaug viļņveida vibracija bremzējot. Sākotnēji tādas nebija. Vai tiešām diski būtu sašķobījušies, jeb kāds supports no 2 gadu stāvēsanas varbūt ieklemmējies ? Kādi būtu ieteikumi ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā var vecs mersis ripot labāk par svežaku kujdaju? Tas tak nav iespējams

Bremžu diski "nešķobās", tie sametas Līdzeklis - jauni diski - sviests noteikti nosauks ciparu Komplektā jaunas kalotkas.

P.S. Aprīkojuma trūkumi vienmēr ir labojami

sintris Reģ.: 09.10.2003
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: viss pārējais ir OK. Ripo teicami, gaita daudz gludāka nekā manai jaunajai sonātei. Tas nu ir fakts.

Gudrākais kas pēdējos gadus iekš iauto uzrakstīts. Šito tekstu milzu burtiem vajadzētu pielikt pie visām tā dēvēto budžeta auto tirgotavām. Ja cilvēkam ir nauda JAUNAM auto,tad pērc normālu vāģi, ja ir jāknapinās-nu nevajag( 100x nevajag) jaunu miskasti.

P.S. Pats esmu samainījis savu līzingoto un nevajadzigi dārgo autosu pret OpeļOmi, nedaudz ielicis remontā un uzfrišināšanā un ir OK gan ar naudu ,gan braukšanu

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kā var vecs mersis ripot labāk par svežaku kujdaju? Tas tak nav iespējams

Kāpēc tev tādi brīnumi? W 124jam aizmugurē vien ir 24 bukses, nerunājot par stūres dempferiem un citiem jokainiem risinājumiem, kas pat W124 dod MB cienīgu braukšanu.

Ikdienas Viesi- apsveicu ar TA. Ja vien tev nav tur īpašāki, lielāki supporti ( ja jau ir Sportline kārba un citas extras, kas parastiem W124 nav) tad bremžu diski ir smieklīgi lēti -ap 25 ls gabalā, ja nemaldos. Un NELIEC lētos, man tev ieteikums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmdienis - es par IkdienasViesa agrākajiem izteicieniem par rullzīgajiem kujdajiem, kuri ir nežēlīgi rullzīgi, jo, lūk jauni Kaut kas te nav tīrs

Lasītākie raksti

Jaunie raksti