molotova kokteili salonā un nodedzināt nax
Katrā apdrosināšanas kompānijā sēži inspektors caps un izmeklē šaubīgos gadījumus.
molotova kokteili salonā un nodedzināt nax
Katrā apdrosināšanas kompānijā sēži inspektors caps un izmeklē šaubīgos gadījumus.
+ ja auto tiek iznīcināts, tad atlīdzību rēķina pēc tirgus vērtības.
Ja tirgus vērtība ir zemāka nekā parāds bankai, vajadzēs piemaksāt
Zaudējumi paredzami jebkurā gadījumā.
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Tā ir visā pierīgā
arī Jūrmalā (redzu konkrēti Lielupē/Bulduros), pie kam nevāji/padārgi autosi stāv , ne tikkai opelkadiķi un 'mucas'
Tās "nevājās, padārgās" mašīnas nevar atļauties saremontēt un ieliet bākā zupu
Vilciens - tas ir forši. Pasēdi, palasi, pabrowsē inetu caur laptopu vai mini operu. Nekāda stresa.
relaksejies, nevis 2h dienā strādā par šoferi.
TDI rakstīja:
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Tā ir visā pierīgā
arī Jūrmalā (redzu konkrēti Lielupē/Bulduros), pie kam nevāji/padārgi autosi stāv , ne tikkai opelkadiķi un 'mucas'
bet loģiski, ka pilns ar auto pie stacijām. šorīt arī tieši pamaniju, ka baigi daudz saliktas...
paķēra autosu uz oplaizinga, paņēma kreditus uz 40 gadiem savas villas būvei kaut kur nekurzemē. tagad vot i brauc, kuļas no savas pļavas, meža laukā uz pilsētu. un tad atstāj auto pie stacijām. naudiņas ta nav ar ko pieliet bāku. labi ka nav ar K2 no meža jābrien līdz stacijām.
bet vilcienā biju kādu gadu atpakal reiz iekāpis. nu nepierunāsiet mani ar viņu braukt. ja no rīta iekāpjot tajā pašā lielvardes stacijā, jau grūti atrast vietu, tad no ogres jau nereāli. stundu stāvēt smacīgā gaisā nav forši.. ku te vēl viens sapņo par grāmatu vai laptop.
Master_D rakstīja: Vilciens - tas ir forši. Pasēdi, palasi, pabrowsē inetu caur laptopu vai mini operu. Nekāda stresa.
relaksejies, nevis 2h dienā strādā par šoferi.
ne jau tu viens tajaa vagonaa buusi
Ozz rakstīja:
Master_D rakstīja: Vilciens - tas ir forši. Pasēdi, palasi, pabrowsē inetu caur laptopu vai mini operu. Nekāda stresa.
relaksejies, nevis 2h dienā strādā par šoferi.
ne jau tu viens tajaa vagonaa buusi
Biezajiem tagad modē privātie vilcieni
Uggga rakstīja:
Ozz rakstīja:
Master_D rakstīja: Vilciens - tas ir forši. Pasēdi, palasi, pabrowsē inetu caur laptopu vai mini operu. Nekāda stresa.
relaksejies, nevis 2h dienā strādā par šoferi.
ne jau tu viens tajaa vagonaa buusi
Biezajiem tagad modē privātie vilcieni
Nemaz nesmejies, skaties jau nepaies ne mirkli sun jau muus atszleedznieks, rakjete bulodozers un trakstorists viena apersona anaak sklaaja ar shaadu ideju un veel piedeevees sev visus nopelnus ka strauji palilelinaas pasazhieru skaits kas izmanto dzelzscelju !
fakts, ka ekonomiskās krīzes apstākļos vilciena pasažieru skaits strauji pieaug. Tomēr lētāks brauktprieks, nekā piķot 70 sant. par litru. Drīz vajadzēs pie dzelzceļa stacijām iekārtot lielas autostāvvietas, jo daudzās vietā Jūrmalā cilvēki ar auto atbrauc no mājas līdz stacijai, bet tālāk dodas ar vilcienu. Tādi laiki pienākuši - neko darīt. Zolitudē esmu jau ievērojis vairākus jauno auto īpašniekus, kuriem naudas knapi pietiek tikai lizingam - hondiņas un toijotas tiek turētas stāvvietā bez kustības jau mēnešiem. Cerēsim, ka situacija nākamgad uzlabosies.
nez vai uzlabosies....
ja jau muusu izgliitibas ministrija padrisa iespeeju LV ražot kaut kaadu medicinas tehniku, ko tagad dariis Lietuvaa, tad kaadaa veezii šamaa uzlabosies jaunus krediitus izsniegs
Centis_Nuudele rakstīja: Kāpēc nevar darīt kā pie fričiem?
Salīgsti vienu kamikadzi (vēlams no tuvajām ārzemēm - kādu tadžiku vai moldāvu) ar kārtīgu auto, lai ieliek tam citronam ielas malā stāvošam sānos. Dabūsi apdrošināšanas piķi un vēl pārdosi sauso atlikumu kādam šrotam.
sausais atlikums tad piederēs apdrošinātājiem
pa 'lielam' degviela +expluatācijas izdevumi ir štrunc ,jo norakstās uz izdevumiem :8, a wot [P] Rīgas centrā ir ................ , kamēr man ir [P] 'uz bumbu' , tikmēr es uz vilcienu lieku pīī ,jo laika ziņā 1:1 -tas ja nav lietus , kasatrūpa waj kas cic baiss noticis maršrutā
Pirmais rakstīja: aha, leksusu var vienkārši iemainīt pret jaunāku ar piemaksu no dīlera puses. jo jaunie leksusi ir sūdi, salīdzinot ar vecajiem labajiem
Vari pamatot?
TDI rakstīja:
rudens68 rakstīja:
arba rakstīja: PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Tā ir visā pierīgā
arī Jūrmalā (redzu konkrēti Lielupē/Bulduros), pie kam nevāji/padārgi autosi stāv , ne tikkai opelkadiķi un 'mucas'
Vācijā redzēju, ka pie stacijas vesels laukums ar riteņiem stāv...Laikam tur ekonomiskā situācija vēl sliktāka nekā LV....
Ozz rakstīja:
Master_D rakstīja: Vilciens - tas ir forši. Pasēdi, palasi, pabrowsē inetu caur laptopu vai mini operu. Nekāda stresa.
relaksejies, nevis 2h dienā strādā par šoferi.
ne jau tu viens tajaa vagonaa buusi
Cilvēki trekanajos gados izlepuši...Vilciens iet pa vajadzīgo maršrutu, bet cilvēki grib braukt ar auto...
Kamēr Rīgas dome gatavojas, tauta pati ievieš Park n Ride.
Centis_Nuudele rakstīja: Kamēr Rīgas dome gatavojas, tauta pati ievieš Park n Ride.
Taa ir , Vee jau ir lielveikalu stavietas ,piemeram alfa. Vienubridi vekali runaaja , ka nelaus stavet ilgsosi , cik noprotu to ideju vini atmetusi.(vismaz es nesu dzirdejis)
rudens68 rakstīja:Taa ir , Vee jau ir lielveikalu stavietas ,piemeram alfa. Vienubridi vekali runaaja , ka nelaus stavet ilgsosi , cik noprotu to ideju vini atmetusi.(vismaz es nesu dzirdejis)
Valdemāra rimi un rimi P.Brieža ielā šo sistēmu jau ieviesuši sen.
kolumbs rakstīja:
Ozz rakstīja:
kolumbs rakstīja:
kautkaads gļuks...
man personiigi sanaak izdeviigaak divataa braukt uz vecmiilgraavi no Griizinjkalna ar "degvielas kapseetu" nekaa gaidiit uz RS žēlastiibu kad pados autobusu...
cik reizes ir gadiijies ka vienaa busaa netiec iekšā un skaiti visu jau esi nokaveejis... naakamais atvelkaas peec 15-20 minuuteem lai gan intervaals 52. busam ir 5 minuutes no riita!
vilcieni vajadziigajaa laikaa neiet, un pat ja man naakas ls 30 meenesii degvielaa uzmest pa virsu, tad es zinu ka nonaaksu visur kur man vajag laikaa...
nupat aizdomaajos...
peedeejaa laikaa katru dienu redzu automasiinas ar avaarijas gaismaam bez redzama iemesla staavam ielas malaa...
vai tiesaam tagad ir panesusies tendence izbraukt baaku sausu un palikt pašā centraa sastreegumu laikaa uz ielas
pirmdien pēc lielā lietus viens volviķis bija nostājies akmens tilta paša vidū otrā joslā
Auto atdošana pēc operatīvā līdzingaVEHO
Pašlaik Citroens ir operatīvajā līzingā. Beigsies operatīvā līzinga termņš, visticamāk Citroen tirgus cena būs zemāka vai tāda pati salīdzinot ar atlikošo vērtību. Atpakaļpirkuma līgums ir ar VEHO. Tātad mašīnu var atdot Veho, lai viņi liek, kur grib, bet... Kā viņi vērtē mašīnas tehnisko stāvokli pie mašīnas atdošanas. Saskaņā ar līgumu mašīna jāatdod labā tehniskā stāvoklī. Vai kāda pieredze, ko viņiem nozīmē "labs tehniskais stāvoklis"? Vai viņi ir piekasīgi?
Visas apkopes ir ietas pie VEHO, tāpēc it kā viņiem piekasīties nevajadzētu. Kā paši apkopa, tā ir...