Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Saskaņotais paziņojums

gg0836 Reģ.: 20.11.2004

Notika ceļu satiksmes negadījums - džeks atpakaļ gaitā iebrauca manai stāvošajai mašīnai sānos - salieca spārnu, durvis, durvis arī patreiz neverās līdz galam (ATspiežas pret saliekto spārnu)

Uztrakstījām saskaņoto paziņojumu. (Vainīgā apdrošināšanas kompānija ir Baltikums)

Cik ilgā laikā tas ir jāiesniedz???

Ko labāk prasīt atlīdzībā - naudu vai remontu???

Ja naudu - tad ko prasīt atlīdzināt - spārna maiņu, krāsošanu...

Kāda kam ir bijusi pieredze???

P.S.

Biju pie meistariem - tie remontu vērtē uz 130 LVL...

 
1 2 3
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

brauc jau pie dīlera lai taisa tāmi

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Vai tad otrā pusē nav rakstīts, cik ilgā laika jaiesniedz?

Ja nav "sava servisa", labāk prasīt remontu, citādi var sanākt piemaksāt pašam.

Izvēlēties neviens tev neļaus, ko atlīdzināt naudas atmaksas gadījumā, ka experts ieteiks, to arī atmaksās (vairumā gadījumu), bet cīnīties vajag par maximālo.

gg0836 Reģ.: 20.11.2004
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Vai tad otrā pusē nav rakstīts, cik ilgā laika jaiesniedz?

Ja nav "sava servisa", labāk prasīt remontu, citādi var sanākt piemaksāt pašam.

Izvēlēties neviens tev neļaus, ko atlīdzināt naudas atmaksas gadījumā, ka experts ieteiks, to arī atmaksās (vairumā gadījumu), bet cīnīties vajag par maximālo.

otrā pusē rakstīts, ka abiem ir jāiesniedz.....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Tad uzzvani un pajautā.

Velns666 Reģ.: 03.10.2002
0 0 Atbildēt

3 darba dienu laikā jāpiesakās pie apdrošinātājiem

Jāskatās kādus servisus piedāvā, ja nav savs meistars, tad labāk ņemt remontu.

Es aizbraucu pie Apdrošinātāju servisa, šie uztaisija tāmi, un izņēmu naudā 1/3 palika pāri sataisot pie sava meistera...

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Galvenais pie apdroshinaataaju noraadiitajiem servjiem nekjiileet, ir dzirdeeti gadiijumi par plastaliin style laboshanu- ka tik uz sanjemshanas un parakstiishanas briidi viss izskataas ok.

gg0836 Reģ.: 20.11.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: OCTA lietu tu kā cietušais vari gada laikā iesniegt. Baltikums man par aizm. bampera remontu izmaksāja 160 Ls, sataisīju par 90. Ja tev saka, ka izmaksās remonts 130 Ls, prasi naudu un taisi pie sava koriša, citādi Baltikums tev iedos kaut kādu "Veģu auto", kas pretenziju gadījumā tevi pasūtīs d...t. Normāli servisi ar Baltikumu nestrādā, zinot viņu uzmešanas metodes, kad nauda jāmaksā. Bez tam, skaties, cik tas tavs serviss cenu ziņā ir lēts vai dārgs, jo naudas gadījumā aprēķins tiek veikts pēc diezgan mazām darba stundas izmaksām (ja nemaldos, 18 Ls ar PVN). Ja izmaksās mazāk par taviem 130 Ls, tad vari uz LTAB sūdzību aiznest. Ar OCTA ir vienkāršāk, jo tur ir apstiprināta metodika, pēc kuras jāvadās visiem apdrošinātājiem, aprēķinot atlīdzību. Tur nevar kā KASKO, kad katrs apdrošinātājs savus noteikumus diktē. Protams, tas neattiecas, ja Tev ir garantijas mašīna, tad tikai pie dīlera. Prasīt maiņu vai remontu nevarēsi, to eksperts noteiks. Vispār, kas tas par servisu tev, kas tik maz par 2 detaļu remontu prasa?

nu vot ir tāds netālu no Olaines - džeks uzmeta acis - spārna taisnošana, spārna un durvju krāsošana - un rēķins - 130 LVL...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

gg0836 rakstīja:

jugasvilli rakstīja: OCTA lietu tu kā cietušais vari gada laikā iesniegt. Baltikums man par aizm. bampera remontu izmaksāja 160 Ls, sataisīju par 90. Ja tev saka, ka izmaksās remonts 130 Ls, prasi naudu un taisi pie sava koriša, citādi Baltikums tev iedos kaut kādu "Veģu auto", kas pretenziju gadījumā tevi pasūtīs d...t. Normāli servisi ar Baltikumu nestrādā, zinot viņu uzmešanas metodes, kad nauda jāmaksā. Bez tam, skaties, cik tas tavs serviss cenu ziņā ir lēts vai dārgs, jo naudas gadījumā aprēķins tiek veikts pēc diezgan mazām darba stundas izmaksām (ja nemaldos, 18 Ls ar PVN). Ja izmaksās mazāk par taviem 130 Ls, tad vari uz LTAB sūdzību aiznest. Ar OCTA ir vienkāršāk, jo tur ir apstiprināta metodika, pēc kuras jāvadās visiem apdrošinātājiem, aprēķinot atlīdzību. Tur nevar kā KASKO, kad katrs apdrošinātājs savus noteikumus diktē. Protams, tas neattiecas, ja Tev ir garantijas mašīna, tad tikai pie dīlera. Prasīt maiņu vai remontu nevarēsi, to eksperts noteiks. Vispār, kas tas par servisu tev, kas tik maz par 2 detaļu remontu prasa?

nu vot ir tāds netālu no Olaines - džeks uzmeta acis - spārna taisnošana, spārna un durvju krāsošana - un rēķins - 130 LVL...

viens pats nokrāsots megānes spārns pie dīlera maksā dārgāk.....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Nevajag jau likt dīlera cenas vienā maisā ar perifērijas servisiem. Pie dīlera vienaa skrambas, ko padsmitgadīgas mašīnas īpašnieks nemaz nemanītu, likvidēšana maksā 300Ls (durvis un spārns).

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Mdā, interesanti.. divu detaļu krāsošana un tik vien tās naudiņas. 50 Ls par detaļu un 30 Ls par taisnošanu? Imho krāsošanas cenas tagad ap kādiem 70-80 Ls turās. Nu, ja grib, lai tiešām kvalitatīvi. Es teiksim nezinu, vai būtu gatavs pa 50 Ls ko tādu darīt.. slīpēt, špaktelēt, vēlreiz slīpēt, gruntēt, slīpēt, pirkt krāsu, uzmanīgi un smuki nokrāsot. Nu paldies.

Imka Reģ.: 26.02.2004
0 0 Atbildēt

Vienas detaļas (durvju, spārna) krāsošana maksā 90-120 Ls + detaļas un bleķinieka darbi. Noteikti ņem naudu un nekādus remontus Baltikuma ieteiktajos servisos. Tajā iesniegumā ko aizpildīsi pie apdrošinātāja ir tāds punkts kā "Jūsuprāt Jums nodarītie zaudējumi Ls" ...tur tad arī ieraksti savu summu (neredzot konkrēto auto izklausās ka droši raksti kādi 300 Ls). Pēc tam jau eksperts novērtēs un tev mēneša laikā atsūtīs lēmumu par cik ir novērtēta tā skāde un tad pārskaitīs naudu. No pieredzes varu teikt ka ar Baltikumu un Balvu process notiek ļoti lēni (3-4 mēneši)un ja pats nezvanīsies un neatgādināsi par sevi tad gaidīsi ilgi.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Par Balvu pilnīgi piekrītu.

Lēmumu marinēja gandrīz precīzi likumā noteikto termiņu (29 no 30 iespējamajām dienām ar vairākiem atgādinājumiem) + serivss it kā saņēma kļūaini aizpildītu tāmi (vainoja sekretāri). Tas nomarinēja ~ 2 nedēļas. Servisa rinda pāri nedēlai un pats darbs 5 dienas sākumā solīto trīs vietā.

Kopā 2 mēneši viena iemīcīta bufera dēļ. Naudu neņēmu, jo nav nekādu korišu servisos.

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

gg0836 rakstīja: Notika ceļu satiksmes negadījums - džeks atpakaļ gaitā iebrauca manai stāvošajai mašīnai sānos - salieca spārnu, durvis, durvis arī patreiz neverās līdz galam (ATspiežas pret saliekto spārnu)

Uztrakstījām saskaņoto paziņojumu. (Vainīgā apdrošināšanas kompānija ir Baltikums)

Cik ilgā laikā tas ir jāiesniedz???

Ko labāk prasīt atlīdzībā - naudu vai remontu???

Ja naudu - tad ko prasīt atlīdzināt - spārna maiņu, krāsošanu...

Kāda kam ir bijusi pieredze???

P.S.

Biju pie meistariem - tie remontu vērtē uz 130 LVL...

prasi labaak kaapostu pats vareesi izveeleties kur remonteet + veel gan jau apdrosinaataaji noveertees vairaak nekaa tavs meistars

Man bijusi 2 gadiijumi pats nebiju gan vainiigs 1. noveerteeja uz 310Ls spaarns bampers pagr. lukturis sataisiija 155Ls

2. samiiciija aizmuguri saabam noveerteeja 1500Ls sataisiija 750Ls

to noveertees eksperts vai nepieciesama spaarna maina vai tikai kraasosana

tunos Reģ.: 20.07.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: OCTA lietu tu kā cietušais vari gada laikā iesniegt. Baltikums man par aizm. bampera remontu izmaksāja 160 Ls, sataisīju par 90. Ja tev saka, ka izmaksās remonts 130 Ls, prasi naudu un taisi pie sava koriša, citādi Baltikums tev iedos kaut kādu "Veģu auto", kas pretenziju gadījumā tevi pasūtīs d...t. Normāli servisi ar Baltikumu nestrādā, zinot viņu uzmešanas metodes, kad nauda jāmaksā. Bez tam, skaties, cik tas tavs serviss cenu ziņā ir lēts vai dārgs, jo naudas gadījumā aprēķins tiek veikts pēc diezgan mazām darba stundas izmaksām (ja nemaldos, 18 Ls ar PVN). Ja izmaksās mazāk par taviem 130 Ls, tad vari uz LTAB sūdzību aiznest. Ar OCTA ir vienkāršāk, jo tur ir apstiprināta metodika, pēc kuras jāvadās visiem apdrošinātājiem, aprēķinot atlīdzību. Tur nevar kā KASKO, kad katrs apdrošinātājs savus noteikumus diktē. Protams, tas neattiecas, ja Tev ir garantijas mašīna, tad tikai pie dīlera. Prasīt maiņu vai remontu nevarēsi, to eksperts noteiks. Vispār, kas tas par servisu tev, kas tik maz par 2 detaļu remontu prasa?

gada laikā ????? tu ko.. aizej ceturtajā (parasti kompānijām minēts 3 - 5 darba dienas) darba dienā iesniegumu uzrakstīt, atlīdzību neredzēsi....

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Tie 70 - 80 ir ja ir kādi koriši tā krāsošanas cenas daudz maz oficiāli maksā spārns 100 durvis +- arī 100 papildus darbs vismaz tādi cipari ir Rīgā. 300 - 350 Ls ir minimums ko var prasīt. Jā un jaatcerā s par to PVN, tas tiek ņemts nost ja atlīdzību izmaksā skaidrā naudā.

edijz rakstīja: Mdā, interesanti.. divu detaļu krāsošana un tik vien tās naudiņas. 50 Ls par detaļu un 30 Ls par taisnošanu? Imho krāsošanas cenas tagad ap kādiem 70-80 Ls turās. Nu, ja grib, lai tiešām kvalitatīvi. Es teiksim nezinu, vai būtu gatavs pa 50 Ls ko tādu darīt.. slīpēt, špaktelēt, vēlreiz slīpēt, gruntēt, slīpēt, pirkt krāsu, uzmanīgi un smuki nokrāsot. Nu paldies.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Ar bij gadījums ar Baltikumu. Atlīdzību izmaksāja divas dienas pēc termiņa beigām. Trīsdesmit otrajā dienā.

Subāram viens ielika sānā. Eksperts novērtēja: spārna maiņa, šofera durvju remonts, riteņa diska remonts, riteņu ģeometrijas regulēšana. Novērteja pa Ls 350. Paņēmu naudu.

Kā izrādījās, piekarei nekas nebija jādara un tā mazā skrambiņa uz diska braukt netraucē. Spārnam vajadzēja no iekšpuses uzspiest un lielā bukte bij ārā. Tā kā pats māku un varu sagatavot bleķus līdz krāsošanai, tad atlika samaksāt tikai par krāsošanu, Ls 40 par detaļu. Normāls darījums.

Bet nācās Baltikumam pazvanīt un atgādināt, ka 30 dienas pagājušas un tā kā vajadzētu būt naudiņai kontā.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

gg0836 rakstīja: ...

nu vot ir tāds netālu no Olaines - džeks uzmeta acis - spārna taisnošana, spārna un durvju krāsošana - un rēķins - 130 LVL...

caurmērā krāsošana vien uz 100 par detaļu...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

tunos rakstīja:

jugasvilli rakstīja: OCTA lietu tu kā cietušais vari gada laikā iesniegt. Baltikums man par aizm. bampera remontu izmaksāja 160 Ls, sataisīju par 90. Ja tev saka, ka izmaksās remonts 130 Ls, prasi naudu un taisi pie sava koriša, citādi Baltikums tev iedos kaut kādu "Veģu auto", kas pretenziju gadījumā tevi pasūtīs d...t. Normāli servisi ar Baltikumu nestrādā, zinot viņu uzmešanas metodes, kad nauda jāmaksā. Bez tam, skaties, cik tas tavs serviss cenu ziņā ir lēts vai dārgs, jo naudas gadījumā aprēķins tiek veikts pēc diezgan mazām darba stundas izmaksām (ja nemaldos, 18 Ls ar PVN). Ja izmaksās mazāk par taviem 130 Ls, tad vari uz LTAB sūdzību aiznest. Ar OCTA ir vienkāršāk, jo tur ir apstiprināta metodika, pēc kuras jāvadās visiem apdrošinātājiem, aprēķinot atlīdzību. Tur nevar kā KASKO, kad katrs apdrošinātājs savus noteikumus diktē. Protams, tas neattiecas, ja Tev ir garantijas mašīna, tad tikai pie dīlera. Prasīt maiņu vai remontu nevarēsi, to eksperts noteiks. Vispār, kas tas par servisu tev, kas tik maz par 2 detaļu remontu prasa?

gada laikā ????? tu ko.. aizej ceturtajā (parasti kompānijām minēts 3 - 5 darba dienas) darba dienā iesniegumu uzrakstīt, atlīdzību neredzēsi....

Varbūt nejauc pirkstu ar metamo, tb kasko ar octa

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Pārdēvējiet topiku uz "kā noslaukt/uzmest apdrošinātājus", tas labāk atbilstu saturam

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu, faktiski par tām izmaksām un servisiem:

1. Ja autiņš uz līzinga, aizmirsti par izmaksu skaidrā naudā - vai nu apdrošinātāja serviss, vai tavējais, kas sūta rēķinu apdrošinātājam.

2. Ja ražotāja garantija - aizmirsti par apdrošinātāja kaktu servisu.

Principā - ja ir normāls apdrošinātās, kas necenšas visus pēc kārtas apfist, gan apdrošinātājs, gan serviss būs priecīgāki rēķinus nokārtot savā starpā - pa vidu izpaliek visādi PVNi un pārējais šits.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Fuflo autiņs man arī ir uz līzinga, bet naudu izmaksāja man turētājam. Gan par KASKO, gan OCTU. Līzingu neinteresē, ko ar to autiņu dari, kamēr vien maksā kredītu. Naudā nevar saņemt tad ja auto tiek norakstīts.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Es atkal dzirdēju, ka atlīdzību labāk izvēlēties ASV dolāros (krīze tomēr, labāks kurss) un norādīt tikai Ogres komercbankas kontu. Ja pārskaita uz jebkuru citu banku, tad automātiski PVN nāk nost.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Fuflo autiņs man arī ir uz līzinga, bet naudu izmaksāja man turētājam. Gan par KASKO, gan OCTU. Līzingu neinteresē, ko ar to autiņu dari, kamēr vien maksā kredītu. Naudā nevar saņemt tad ja auto tiek norakstīts.

Tā tikai tu domā. Ja summa lielāka par prēmiju iemaksāto, apdrošinātājs pieprasa no līzinga atļauju. Un bieži vien izmaksas arī tāpēc iekavējas, ka līzingi tik nadzīgi nemaz tās izziņas nesūta. Un, ja tev būs līzingam kāds kavēts maksājums, tad viņi neļaus tev saņemt naudiņu.

Man ar ir līzē, bet naudu izmaksāja man. Un jā, prasīja no līzinga devēja atļauju vai var piķi man skaitīt. Tas procesu aizkavēja par trim dienām.

Velns666 Reģ.: 03.10.2002
0 0 Atbildēt

Nezinu, Balvas KASKO naudu kontā ieskaitija 10dienu laikā no tāmes iesniegšanas. Kvalitatīvi nokrāsoju un nolakoju pa 50ls detaļu pierīgā. Rīgas servisos bija ~70+Ls par detaļu. Lētākās cenas, kur pašiem krāsotājs, bet dārgāk (piemēram Veģi) kur ved pie citiem....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Uz kurieni tad tie Veģi ved, ja nav noslēpums?

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti