drags rakstīja:
msh rakstīja: Tiptroniks ir +/- parasts tomāts, ja kauts, var nosprāgt , bet to var remontēt, atšķirībā no muļķutronika, kuram ir resurss ~200k, pēc tam maiņa...
P.S. Ko tomātam zem 500 ls izņemot eļļas maiņu un paša tomāta maiņu [darbs] var izdarīt?
Vispār kādreiz biju atradis, ka pie Maskavas viens džuriks remontē muļķutronikus par 1000 doļiku. Arī no Latvijas esot šamam sūtījuši, un netikai. Fotkās jau izskatījās iespaidīgi. Ja ir interese, varu parakt.
Būtu interesanti.
Vai ir vērts pirkt 2002.-2003. gada A6?
Man kopumā patīk A6, domāju pirkt ar automātu benzīna 3.0 ar priekšpiedziņu, vienīgi esmu dzirdējis par problēmām, kas gadās ar multitronic kārbām. Vai tiešām ir tik bēdīgi, vai arī tas atkarīgs no konkrēta auto, un diagnostikā pirms pirkšanas man varēs pateikt, vai šī problēma skars to auto. Auto plānoju ekspluatēt 4-5 gadus, un negribu kādā reizē samaksāt 1000-3000 Ls pār kārbas remontu vai aizvietošanu. Vai jūs ieteiksiet pirkt šo auto, vai arī labāk izvēlēties cita gada A6, quattro ar tiptronic vai vispār kāda cita ražotāja auto?