neko par klasisko 1.9TDI neesi dzirdeejis no kuras planeetas esi noveelies
PN- es audi vietaa izveeleetos seat, ja es buutu sieviete, vai arii škoda ja esmu santiimpiseliigais latvietis-praktiskais!
bet kaapeec gribi sevi ierobežot ar audii
neko par klasisko 1.9TDI neesi dzirdeejis no kuras planeetas esi noveelies
PN- es audi vietaa izveeleetos seat, ja es buutu sieviete, vai arii škoda ja esmu santiimpiseliigais latvietis-praktiskais!
bet kaapeec gribi sevi ierobežot ar audii
tas tak latvietim tautas auto
1,9TDi - teicams motorīc.
Ekonomiskāku atrast grūti. Ap 5 litriem pa trasi un līdz 7 litriem pilsētā.
Dinamikas un jaudas sabalansētība - 110zs un jaunākiem - 130zs.
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi
Ozz rakstīja: neko par klasisko 1.9TDI neesi dzirdeejis no kuras planeetas esi noveelies
PN- es audi vietaa izveeleetos seat, ja es buutu sieviete, vai arii škoda ja esmu santiimpiseliigais latvietis-praktiskais!
bet kaapeec gribi sevi ierobežot ar audii
Par dīzeļiem praktiski neesmu interesējies, jo līdz šim nav bijusi tāda vajadzība. Tāpēc jau prasīju par lietotāju pieredzi. Audi tiek izskatīts kā pirmais iespējamais variants. Vienmēr ir iespējami citi varianti.
kasinsh79 rakstīja: 1,9TDi - teicams motorīc.
Ekonomiskāku atrast grūti. Ap 5 litriem pa trasi un līdz 7 litriem pilsētā.
Dinamikas un jaudas sabalansētība - 110zs un jaunākiem - 130zs.
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi
Ja nav noslēpums, kas par SEAT?
Aivitis rakstīja:
Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
Protams, katram ir tiesības uz izvēli un es tās respektēju, bet Opeli -nē
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
Tā jau ir Meriva ar lielo 1.7 dīzeļdzinēju. Nav par jaudīgu tik mazai mašīnai?
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
7000 eiriku par nodzītu mazizmēra mizu ????
kolumbs rakstīja:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
Tā jau ir Meriva ar lielo 1.7 dīzeļdzinēju. Nav par jaudīgu tik mazai mašīnai?
Merivai pirms feislifta lika vecākas paaudzes 1,7 DTI dzinējus, kam jauda bija tikpat, cik tagadējam 1,3 CDTI - 75 zirgspēki.
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
7000 eiriku par nodzītu mazizmēra mizu ????
148 tūkstoši km vēl nenozīmē, ka auto ir nodzīts. Mana Meriva pie tagadējiem 57543 km vēl ir kā jauna, piekare neprasa remontu. Motors strādā teicami, bremžu uzlikas vēl nav jāmaina.
Es nevaru saprast - fans izliekas, vai tiešām ir tik naivs? Es esmu par pirmo variantu.
VWfans rakstīja:
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja:
msh rakstīja: Fans laikam gribēja ieteikt ļoti ekonomisko un baudāmo merivu
Tieši tā. Redz, kur igauņi piedāvā manējai līdzīgu, tikai nedaudz vecāku auto:
rus.auto24.ee/...
7000 eiriku par nodzītu mazizmēra mizu ????
148 tūkstoši km vēl nenozīmē, ka auto ir nodzīts. Mana Meriva pie tagadējiem 57543 km vēl ir kā jauna, piekare neprasa remontu. Motors strādā teicami, bremžu uzlikas vēl nav jāmaina.
bremžu uzlikas???? tu taču neaiztiec ne bremžu pedāli, ne arī gāzi
es megānei priekšējos klučus mainu pa kādiem 20000 km... nu moš 30 kādreiz izdodas nobraukt....
aizmugures kluči ir mainīti vienu reizi...
varu patiekt, ka renault megānei oriģinālos bremžu klučus ražo ferodo... kas ražo opeļa klučus????
nobraukumu gan katru vakaru uz lapiņas (vai iauto) nepierakstu
Pirmais rakstīja: es megānei priekšējos klučus mainu pa kādiem 20000 km... nu moš 30 kādreiz izdodas nobraukt....
aizmugures kluči ir mainīti vienu reizi...
varu patiekt, ka renault megānei oriģinālos bremžu klučus ražo ferodo... kas ražo opeļa klučus????
nobraukumu gan katru vakaru uz lapiņas (vai iauto) nepierakstu
Tie kluči ir no korķa?
Esmu nobraucis jau kādus 50k un kluči ir labi ja pusē...
Pirmais
Bet cik aptuveni Tavai Renault-Megane 1,9 dCi ir nobraukums? 80 tūkstoši km ? Varbūt 100 tūkstoši ?
es megānei priekšējos klučus mainu pa kādiem 20000 km... nu moš 30 kādreiz izdodas nobraukt....
aizmugures kluči ir mainīti vienu reizi...
varu patiekt, ka renault megānei oriģinālos bremžu klučus ražo ferodo... kas ražo opeļa klučus????
nobraukumu gan katru vakaru uz lapiņas (vai iauto) nepierakstu
Varbūt pamēģini braukt ar nenospiestu bremžu pedāli?
Ar tiem renaultiem tāpat kā ar bitēm - neko nevar saprast.
manam kablukam būs teju 70 000 km, priekšējās kolodkas vēl nav mainītas, toties pakaļējās - jau neskaitāmas reizes.
Vel piebiildīšu, ka uzmainītās kolodkas kalpo ilgāk nekā oriģinālās. Ražotāju gan neesmu pētījis ne vienām, ne otrām.
Vēl iespēja golfs IV ar 1.9 TDI
Audi priekšrocības salīdzinot ar visiem iepriekš minētajiem labāk nostrādāts, labāk aizsargāts no rūsas, tai pašā laikā par to pašu cenu būs vecāks gads un vairāk arī nobraukts.
kasinsh79 rakstīja:
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi
Nu, nu nevajag jau nu liet tādu čugunu.
Siksparnis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi
Nu, nu nevajag jau nu liet tādu čugunu.
Uz priekšu
Kas tev likās neticams manā tekstā?
kasinsh79 rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs Super aparāts, rodas sajūta, ka jāpildās nav vispār, par dinamiku varat iedomāties Ak jā, par to pašu naudu varējām paņemt 97.gada nodzītu AUDI 1,9 TDi
Nu, nu nevajag jau nu liet tādu čugunu.
Uz priekšu
Kas tev likās neticams manā tekstā?
Da viss kārtībā. Ja labi pameklē, tad par to pašu naudu var, droši vien, sameklēt arī 91.gada BMW. Vai Ford Sierra. Tikai labi jāmeklē, nav tomēr tik daudz līdzīgu piedāvājumu.
kasinsh79 rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja:
P.S. Starp citu, par SEAT - sievai nopirkām 2004.gada 1,9 TDi ar 130zs TDI 1,9 TDi
Nu, nu nevajag jau nu liet tādu čugunu.
Uz priekšu
Kas tev likās neticams manā tekstā?
Audi A3 1999.-2002.g.
Pārsvarā pārvietošanās pa pilsētu. Kas būtu labāks-1,9 dīzelis + automāts vai tomēr benzīnnieks? Brauks lielākoties jaunkundze. Kādi ir Audi dīzeļi? Pašam dīzeļauto nav bijis, tāpēc jautāju. Varbūt kāds lieto šādu autiņu, gribētu dzirdēt atsauksmes. Paldies.