Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: savādāk pareksis neprasītu valsts garantiju lai varētu aizņemties
Kargins tak var ieķīlāt savu villu. Nav jau nekāds nabaga algādzis.
Ar to viņš var tikai atslaucīties.
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: savādāk pareksis neprasītu valsts garantiju lai varētu aizņemties
Kargins tak var ieķīlāt savu villu. Nav jau nekāds nabaga algādzis.
Ar to viņš var tikai atslaucīties.
kāpēc fīreris kaupo13 jau gandrīz diennakti neatbild uz epastu, ja tik ļoti vēlas notirgot veselu autoparku?
jugasvilli rakstīja:
krabuchio rakstīja: Negaidot banku uzbrukumu, atdodu kompanijas auto 2007.gada Skoda Superb 2.0 TDI labās rokas. 6robu atrumkarba, aada, apsildami benkji utt utjp 60 000km (jauns bija pa 26400 eur)
Lizinga atlikumu neceru sagaidit, bet nu atpirceju murgu pagaidam negribu pienjemt Ja kadam ir interese, tad kodec@gmail.com" target="_new">skodec@gmail.com
Piedod par uzbraucienu, bet padomaa ar galvu, kursh tavu skodu tagad gribees. Veel nupat, ja nemaldos, TVnetaa lasiiju, kaa pats vinju liidzinaaji gar zemi, ka suuds esot. Pat linku ieliktu, ja nebuutu slinkjis mekleet.
Šis?
skodec27. Oktobris 19:40 (200Man ir tas "gods" vai nelaime braukt ar 2007 gada Skoda Superb 2.0 TDI jau 1.5 gadu un esmu kādus 60k nobraucis. Pirku jaunu no karlo motors, taa kaa norakstiit uz ieprieksheejo saimniekua tstaato mantojumu buutu nevietaa.
Teiksim taa, auto ir plusi un miinusi, tachu peec gada lietoshanas jaasaka, ka miinusu paraadas arvien vairak.
Plusi
- Auto ir reaali liels
- ekonomisks, ar visu dinamisko braukshanu videjais ap 6.5l uz simtu
- apdares materiali, labaki par seat, tachu lidz oooo vai vw nevelk
- bagazniekaa aakjiishi kur uzkaart iepirkumu maisinjus
- lietussargs aizmugurejaas druviis
- auto izgaismoshana pie durvim pec atslegsanas
- gaismas bi-xenon ir labas
Mīnusi
- salons grab visās iespejamas vietaas, durvju apshuvums pie noteiktiem motora apgriezieniem rezonee, radio bloks panelii grab uz ikviena neliidzenuma
- auto ir paarlieku miiksts un attiecigi pa shoseju pat pie 110 manveri javeic apdomigi
- kaut arii salons ir plashs, seedeklji ir katastrofaali neerti. iekaartoties eerti pie stuures nevar.
- shvakas bremzes
- salonaa nav vienotiibas izgaismojumaa, skodiski zaljais mijaas ar audiski balto, seats to ir nostradaajis labak savos auto
- droshiibas jostas nekadi nespeej ievilkties atpakalj savaas vietaaas, it seviskji aizmuguree.
- stuurei sak lobiities nost apdare
P.s.
Otreiz skodu nepirkshu un citiem ar neiesaku, ja nu tomer kaads veelas, tad atdosu savu skodu par lizinga atlikumu.
krabuchio rakstīja: Negaidot banku uzbrukumu, atdodu kompanijas auto 2007.gada Skoda Superb 2.0 TDI labās rokas. 6robu atrumkarba, aada, apsildami benkji utt utjp 60 000km (jauns bija pa 26400 eur)
Lizinga atlikumu neceru sagaidit, bet nu atpirceju murgu pagaidam negribu pienjemt Ja kadam ir interese, tad kodec@gmail.com" target="_new">skodec@gmail.com
Šodien, būdams Valmierā, salonā apskatīju jaunā modeļa Škoda-SuperB. No skata man tas ne visai patika, taču ērts šis auto ir bezgala - aizmugurē plašums lielāks nekā 7.sērijas BMW. Tādu plašumu nevienā sedanā līdz šim neesmu sastapis. Bagāžnieks, protams, liels. Paņēmu cenu lapu un konstatēju, ka mans sapņu SuperB ir ar 1,9 litru 105 zirgspēku dīzeļmotoru. Ja knapākās komplektācijas auto piemaksā par dalīto klimatkontroli, pretmiglas lukturiem un metālisko krāsu, tad šāds auto ar Audi-A6 cienīgu komforta līmeni maksā tikai 20600 eiro jeb 14478 latus.
Centis_Nuudele rakstīja: Vari par mani paņirgt, man poff...bet es uzskatu ka pirkt līzingā preci, kura jau pirkšanas brīdī dramatiski zaudē savu vērtību un pie tam vēl pārmaksāt bankai % (runa par auto) ir diezgan stūlbi.....
Nekustamais īpašums - cita lieta. Bez jumta virs galvas ir pagrūti. Bez jaunas ķerras vai palaga izmēra televizora gan var mierīgi iztikt.
Protams,ka var...iztikt!!! Var ēst mazgātos salātus no kuras tur iksu maximas,var dzert kaimiņienes ""svaigi jaukto"" un galu galā arī zemļankā var dzīvot,tikai cik ilgi. Un kad tad reiz sāksim DZĪVOT?!
šonedēļ biju iekš UK un tur ultrumē aizgāka Cayana pa 10 000GBP
VWfans rakstīja:
Šodien, būdams Valmierā, salonā apskatīju jaunā modeļa Škoda-SuperB. No skata man tas ne visai patika, taču ērts šis auto ir bezgala - aizmugurē plašums lielāks nekā 7.sērijas BMW. Tādu plašumu nevienā sedanā līdz šim neesmu sastapis. Bagāžnieks, protams, liels. Paņēmu cenu lapu un konstatēju, ka mans sapņu SuperB ir ar 1,9 litru 105 zirgspēku dīzeļmotoru. Ja knapākās komplektācijas auto piemaksā par dalīto klimatkontroli, pretmiglas lukturiem un metālisko krāsu, tad šāds auto ar Audi-A6 cienīgu komforta līmeni maksā tikai 20600 eiro jeb 14478 latus.
A6 momforta neiztrūkstoša sastāvdaļa ir tas, ka A6 vismaz IET! Ir, protams, mazohisti, kuriem ir 1.8 20v, 1.9 TDI vai 2.4 V6 [pēdējo te pieskaitu, jo 2.8/3.0 strebiens ir praktiski identisks, bet iet labāk], bet pie tā viņi paši vainīgi
Kādam golfam maz vēl ir tik mazjaudīgs 1.9 TDI, par kādu fans sapņo, tikai stipri lielākā mašīnā? Pārsvarā manīts, ka 115, 130 un vai pat ne vairāk - un grieze, protams, ir vismaz 2x lielāks cipars
msh rakstīja:
VWfans rakstīja:
Šodien, būdams Valmierā, salonā apskatīju jaunā modeļa Škoda-SuperB. No skata man tas ne visai patika, taču ērts šis auto ir bezgala - aizmugurē plašums lielāks nekā 7.sērijas BMW. Tādu plašumu nevienā sedanā līdz šim neesmu sastapis. Bagāžnieks, protams, liels. Paņēmu cenu lapu un konstatēju, ka mans sapņu SuperB ir ar 1,9 litru 105 zirgspēku dīzeļmotoru. Ja knapākās komplektācijas auto piemaksā par dalīto klimatkontroli, pretmiglas lukturiem un metālisko krāsu, tad šāds auto ar Audi-A6 cienīgu komforta līmeni maksā tikai 20600 eiro jeb 14478 latus.
A6 momforta neiztrūkstoša sastāvdaļa ir tas, ka A6 vismaz IET! Ir, protams, mazohisti, kuriem ir 1.8 20v, 1.9 TDI vai 2.4 V6 [pēdējo te pieskaitu, jo 2.8/3.0 strebiens ir praktiski identisks, bet iet labāk], bet pie tā viņi paši vainīgi
Kādam golfam maz vēl ir tik mazjaudīgs 1.9 TDI, par kādu fans sapņo, tikai stipri lielākā mašīnā? Pārsvarā manīts, ka 115, 130 un vai pat ne vairāk - un grieze, protams, ir vismaz 2x lielāks cipars
tu varbūt kādreiz pamēģini kādu jaunu 1,9L WV pabraukt un tad pljūti. novēlu tev sapūt savā audi 80
Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
Es ar pievienojos viedoklim, ka tas 1.9 TDI iet diezgan labi, es pat teiktu pārsteidzoši labi, cik ir sanācis braukt.. viņam cēliens diezgan labs un patēriņš labs. Tākā IMHO msh cepiens nevietā.
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
1,9 TDI - pārbaudīta vērtībība. Vēl 90.gadu beigās tādus lika iekš Audi-A6, un jaudas pietika. Tad arī Škodai-SuperB ar 1,9 TDI pietiks.
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
tak ej irst
ar īrēto 1.9 TDI busu vairākkārt 6-7 cīlvēku sastāvā ir izbraukāti IT, AT un SWISS Alpi - teikšu kā ir, 1.9 TDI praktiski ne ar ko neatšķīrās no 2.5 ķīseļa, bet maksā noteikti krrrrrietni lētāk, arī apkopēs un uzturēšanā ir "baudāmāks", kā teiktu vwfan....
tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
DeaDMoroZZZ rakstīja: tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Tā ir tāda nostāja, ka tikai viņš vienīgais - msh, zin kam paredzēts un derīgs ir 1.9 diesel agregāts no VAG. Gan jau kāds to stulbumu no galvas izsitīs un labākais auto nebūs vecs gredzenu pavēlnieks bez pareizā dzinēja un piedziņas.
TDi mkIII golps uz 2.0 ir mocīts, un nelikās gluži griesti.
1,9 TDI - pārbaudīta vērtībība. Vēl 90.gadu beigās tādus lika iekš Audi-A6, un jaudas pietika. Tad arī Škodai-SuperB ar 1,9 TDI pietiks.
______________________________________________
tagad jau it kaa 19tdi vietaa ir jaabuut 20 CR tdi, ar 81kW, vai ari top skodaam veeeel neliek?
recluse rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja: tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Tā ir tāda nostāja, ka tikai viņš vienīgais - msh, zin kam paredzēts un derīgs ir 1.9 diesel agregāts no VAG. Gan jau kāds to stulbumu no galvas izsitīs un labākais auto nebūs vecs gredzenu pavēlnieks bez pareizā dzinēja un piedziņas.
TDi mkIII golps uz 2.0 ir mocīts, un nelikās gluži griesti.
Ko tu pīpē - trešais golfs ar 2.0 TDI? Tas tāds dārgs upgreids - piektā golfa bīdeli iekš trešā likt, vēl tāds fanāts nav redzēts
DeaDMoroZZZ rakstīja:
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
tak ej irst
ar īrēto 1.9 TDI busu vairākkārt 6-7 cīlvēku sastāvā ir izbraukāti IT, AT un SWISS Alpi - teikšu kā ir, 1.9 TDI praktiski ne ar ko neatšķīrās no 2.5 ķīseļa, bet maksā noteikti krrrrrietni lētāk, arī apkopēs un uzturēšanā ir "baudāmāks", kā teiktu vwfan....
tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Vienā manā bijušajā darbavietā bija transportiera komerciālā versija ar 1.9 TDI un motoriņam atbilstošu kārbu - pa pilsētu nekas, uz šosejas vmax 85 kmph un tas pats jau bija zāģēšana Jo vairāk - pašmasa tiem transportieriem 1,7T, par laimi to 1.9 TDI nesanāca ne reizes pārgruzīt ar kādu tonnu kastē - tad tur būtu bijis vāks
Zaps rakstīja:
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
Es ar pievienojos viedoklim, ka tas 1.9 TDI iet diezgan labi, es pat teiktu pārsteidzoši labi, cik ir sanācis braukt.. viņam cēliens diezgan labs un patēriņš labs. Tākā IMHO msh cepiens nevietā.
Nemaz nešaubos, sevišķi ja izvīlēts un ja atrodas kādā golfā vai A4 Bet priekš A6 "smagās goves" avanta jau tas pats bēdīgi slavenais 2.5 V6 TDI [vājākā versija gan] liekas tāds... nu viduvējs... Gan šķiptroniks arī bik lohojas, bet tas ir kas cits. Šausmas iedomāties, kas būtu, ja tur būtu standarta 1.9 TDI
msh rakstīja:
recluse rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja: tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Tā ir tāda nostāja, ka tikai viņš vienīgais - msh, zin kam paredzēts un derīgs ir 1.9 diesel agregāts no VAG. Gan jau kāds to stulbumu no galvas izsitīs un labākais auto nebūs vecs gredzenu pavēlnieks bez pareizā dzinēja un piedziņas.
TDi mkIII golps uz 2.0 ir mocīts, un nelikās gluži griesti.
Ko tu pīpē - trešais golfs ar 2.0 TDI? Tas tāds dārgs upgreids - piektā golfa bīdeli iekš trešā likt, vēl tāds fanāts nav redzēts
Piedod, sapratu, divītis. Jā, par B4 1.9 TDI arī teica, ka uz divīti ejot esot bijis puspedālis - tikai nez kādēļ visi šie vilcēji neiespiež grīdā lai redzētu reālo ciparu Plus, par spidometru neaizmirstam - trešajam golfam ar standarta riepu izmēru uz sotaku pieci kilometri pazūd
P.S. Kas tad ir "pareizais dzinējs"? 2.2 20vt?
msh rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja:
msh rakstīja: Pričom te vispār 1.9 TDI - esi vispār pamanījis, kādās mašīnās VAG lika un liek tos golfam un B4/A4 domātos mazos ķīselīšus? Pat iekš T4 Priekš lielām un smagām mašīnām tak 105 bhp/250 nm [kuri rodas brīdī, kad sāk griezties ļurba] tak ir ļoti piemēroti, vai ne? Neesi kāds fana rads? Tas motoriņš vispār tika radīts priekš B4 un trešā golfa un tā to motoriņu bez dižām izmaiņām [varbūt uzlikts kommonreils, bet ja jauda šitāda, mošk tas pats klasiskais sūknis vien palicis] ražo vēl joprojām, tikai nu vairs kā mazo ķīseļu apakšgalu
tak ej irst
ar īrēto 1.9 TDI busu vairākkārt 6-7 cīlvēku sastāvā ir izbraukāti IT, AT un SWISS Alpi - teikšu kā ir, 1.9 TDI praktiski ne ar ko neatšķīrās no 2.5 ķīseļa, bet maksā noteikti krrrrrietni lētāk, arī apkopēs un uzturēšanā ir "baudāmāks", kā teiktu vwfan....
tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Vienā manā bijušajā darbavietā bija transportiera komerciālā versija ar 1.9 TDI un motoriņam atbilstošu kārbu - pa pilsētu nekas, uz šosejas vmax 85 kmph un tas pats jau bija zāģēšana Jo vairāk - pašmasa tiem transportieriem 1,7T, par laimi to 1.9 TDI nesanāca ne reizes pārgruzīt ar kādu tonnu kastē - tad tur būtu bijis vāks
tu te beidz fleitēt.... 85 max..... pie 160 visi 6 pasazhieri utaas itin komfortabli, pateerinjsh un apgriezieni ar bij normaa.
uz kalniem jau nebrauc lai duvas sutkas pavadiitu ieksh auto pat visattaalaakiem Alpu punkti ar visaam kalnu paarejaam ir pieejamas 24 stundaas, ja brauc ar galvu un ja negadaas traapiit veetraa..... bija gadijums, kad liidz saules ielejais Itaalijaa eljsh aiznjeeema 36 stundas.... sniega veetras deelj.... a visaadi citaadi 1.9 vai 2.5 ķīselis - neesmu izjutis nekaadu starpību braukšanā un 1.9 bija par ~20% patīkamāks patēriņš.
Škoda ir padomājusi par dažādas jaudas cienītājiem un jauno SuperB piedāvā ar trim dažādiem dīzeļiem:
1,9 TDI , 105 zirgspēki, maksimālais ātrums 190 km/h;
2,0 TDI, 140 zirgspēki, maksimālais ātrums 207 km/h;
2,0 TDI, 170 zirgspēki, maksimālais ātrums 222 km/h.
msh
Pilnīgas muļķības, vw 1.9 dīzelis ir ok, ar jaudu ir viss kārtībā, ir braukts gan ar Caravelle, gan ar Transporter, ar katru turp un atpakaļ kopā ap 4k km īsā laikā.
Starpcitu, salīdzinot Vivaro 1.9 un 2.5 arī starpība nemaz tik liela nav, jo pietiek arī ar 1.9 un tas pa kalniem, kas nav salīdzināms ar braukšanu pa Latviju, tie kas braukuši zin ko tas nozīmē.
P.S visi auto jauni
Speciāli msh - nekad neesmu rakstījis, ka 2.0 ir uz 1/2 pedāļa. Reāli tas bija golp-variant (trahadroms), kurš tika testēts pāris janvāra dienas, un vairāk nespiedu, jo neesmu galīgi debīls, lai ziemā mēģinātu sasniegt teorētiski (pēc šķūneru datiem) sasniedzamos 2.2, nu nav LV normālu ceļu.
P.S. Pareizais dzinējs katram modelim ir cits. Nevajag nemaz 20vt, 10vt arī ir labāks par 1.8
varbuut jams ir dabuujis pabraukt ar atmosfeerisko transportieri 1.9? tas nudien ir niikulis... lai gan... labi taalu uz priekshu blenzjot...
Kindzulis rakstīja: varbuut jams ir dabuujis pabraukt ar atmosfeerisko transportieri 1.9? tas nudien ir niikulis... lai gan... labi taalu uz priekshu blenzjot...
Ir bijusi laime mocīt darba auto vw taro (toyota) ar 2.4 79Hp sprāgoni, nu nav tik traki, ja smadzenes nav galīgi dirsā, mierīgi var brauktāt un pat pietiek.
msh rakstīja:
msh rakstīja:
recluse rakstīja:
DeaDMoroZZZ rakstīja: tā kā, tut ti ņeprav, msh.... ļoti ņeprav....
Tā ir tāda nostāja, ka tikai viņš vienīgais - msh, zin kam paredzēts un derīgs ir 1.9 diesel agregāts no VAG. Gan jau kāds to stulbumu no galvas izsitīs un labākais auto nebūs vecs gredzenu pavēlnieks bez pareizā dzinēja un piedziņas.
TDi mkIII golps uz 2.0 ir mocīts, un nelikās gluži griesti.
Ko tu pīpē - trešais golfs ar 2.0 TDI? Tas tāds dārgs upgreids - piektā golfa bīdeli iekš trešā likt, vēl tāds fanāts nav redzēts
Piedod, sapratu, divītis. Jā, par B4 1.9 TDI arī teica, ka uz divīti ejot esot bijis puspedālis - tikai nez kādēļ visi šie vilcēji neiespiež grīdā lai redzētu reālo ciparu Plus, par spidometru neaizmirstam - trešajam golfam ar standarta riepu izmēru uz sotaku pieci kilometri pazūd
P.S. Kas tad ir "pareizais dzinējs"? 2.2 20vt?
un veel, labi jau ir tie 1.9tdi, la kaa arii vinji neietu, nu nedrixt ar vinju ilgstoshi atri braukt, lido galvas plaisaa bloki
Banky & Līzingu atņemtie auto
Kur jamos tirgo? Kāds zin?
Jeb visi aiziet pa kluso telefonu...