Chrysler LHS starteris

Koncis Reģ.: 07.01.2004

Sveiki

Nu jau kādu laiku uz nerviem uzkāpusi problēma ar auto piestartēšanu, citreiz tas izdodas ar pirmo reizi, citreiz pēc 10min... pagriežot atslēgu no startera nāk tikšķoņa un nekas vairāk.. auto nelec!

Vai tās varētu būt oglītes? Nav ne jausmas cik tas varētu maksāt un kur labāk griezties ar šādu problēmu.

Iepriekš paldies.

 
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

MN12 rakstīja: jā, un kontakts var nebūt arī Arnijs minētajā vietā.

P.S: iepriekšējā postā nosauktie elektrodi laikam pareizi saucas par sukām.

Un tavs pieminētais rotors pareizi saucas par enkuru.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Ozz.... Zaprosto! starteris, atšķirībā no ģeneratora starta brīdī patērē ievērojamu strāvu (līdz pāris simtiem apmēru) Tikpat patērē arī svarka metināšanas režīmā, tikai tur voltāža augstāka, līdz ar to KW vairāk. Tad kāpēc gan lai oglītes nevarētu uzkarst? Un ta nav teorija, bet gan tīri praksē pārbaudītas lietas. Un 2 motora apgriezieni = ~ 100 startera rotora apgriezieni

MN12... Klikšķi ir tad, kad viena no divām elektromagnēta spolēm (ievilcējs) nesaņem pietiekošu strāvu, resp. ir nepietiekošs magnētiskais lauks, lai noturētu serdeni pievilktā stāvoklī! Tas rodas vai nu bojāta startera gadījumā , vai arī vāja AKB gadījumā, kā arī, ja kkur spēka ķēdē ir nekontakts. Situācija, kad bendikss neieiet sazobē, ir izslēgta, jo tad mehāniski ievilcējam nav iespējas saslēgt startera motoru. Izņēmums ir lauzta vai saliekta bendiksa dakša un vēl daži mehānisko bojājumu varianti, bet tie notiekās ne biežāk, kā Daugavas iziešana no krastiem. Žēl, ka vēl joprojām forumā nav fīčas "foto pievienošana" Tad varētu attēlot arī tās uzpariktes principiālo elektroķēdi un, kas pie kā turās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Normāla mašīna lec uz pusapgriezienu.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Normāla mašīna lec uz pusapgriezienu.

Uz pusapgriezienu lec vardes un vecie Gaziki!

Normālai mašīnai, kurai ir kloķenes apgriezienu devējs, vajag dažus apgriezienus, lai elektronika saprastu, kurš tad ir pirmais cilindrs un tikai tad padotu dzirksteli un veiktu sinhronizāciju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz pusapgriezienu arī lec vecie audi modeļi - sadalītājā esošais holla devējs dod impulsu kad dzirksteli jāšķiļ

P.S. Neesmu pamanījis, ka jaunās mašīnas būtu sevišķi jāzāģē Lēnāk, protams, ir, kaut gan [varbūt tikai subjektīvi] liekas, ka vecie vw lec sliktāk

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

MN12 rakstīja: starteris tak sastāv no 2 blokiem: lielais bundulis - motors, mazais bundulis - motora slēdzis. kad pagriež atslēgu, tad ieslēdzas tas mazais bundulis, kas savieno kontaktus un palaiž strāvu uz lielo bunduli. Klikšķi varētu būt, ja mazais bundulis darbojas, bet kontaktus nesavieno. vai arī līdz kontaktiem jau no ārpuses strāva nepienāk. Tā kā vai nu ārpusē kontakts štruntīgs vai iekšā mazajā bundulī kontakts beigts... nezinu vai šim modelim var būt kas unikāls. Starpcitu, ja bendiksa problēma, tad parasti lielais bundulis rukā - griežas, bet motoru negriež, jo bendikss vai nu uz ass ir aprauts, vai neiet sazobē ar spararatu. Ja startera griešanās pazīmju nav, tad vaina drīzāk pirmajā daļā minētā ar kontaktiem.

Vo te jau cilvēks tuvāk patiesībai, tikai to otro bunduli par ievilcēju saukā un tas pilda 2 funkcijas, 1. ievelk, jeb nodrošina bendksa sazobi ar spararatu im 2. saslēdz kontaktu-tipa kā relejs. šajā otrajā mazajā bundulī ir divi tinumi, ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar un ir klaķšķis, bet īsti nekas nenotiek, izņemot dažas reizes kad tomēr brīnumainā kārtā nostrādā tas otrais mazasis bundulis! Protams nevar jau arī atmest domu par sukām ( oglītēm), bet normālam remontniekam kas noņemas ar starteriem pat pēc skaņas vajadzētu būt skaidrs vai ievilcējs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Normālam remontniekam vispirms jāpārbauda, vai aķis nav atkodies vai arī pazudusi masa

Tas gan ne uz šito gadījumu.

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

Ja normāli pielec tad nē, bet zāgējot ir redzēts, ka ir atlekuši vaļā suku lodētie savienojumi vai pašas sukas ieņēmušas pilnīgi citu agrgātstāvokli

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Normālam remontniekam vispirms jāpārbauda, vai aķis nav atkodies vai arī pazudusi masa

Tas gan ne uz šito gadījumu.

Nu tak par to pats par sevi saprotams un arī autors teica, ka ar aķi viss esot kulē !

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

uldiskru rakstīja:

šajā otrajā mazajā bundulī ir divi tinumi, ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar un ir klaķšķis, bet īsti nekas nenotiek

Tas otrais parasti nekad nenosvilst un ir domāts, lai kompensētu sprieguma kritumu startēšanas brīdī! Caur to pašu ievilcēja kontaktu otrais tinums tiek pieslēgts brīdī, kad ievilcējs savieno + ar startera motoru un veido papildus magn. lauku. Bet palaižās tā spole ar VIENU tinumu.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Tarkšķis rodas tad, kad ABI tinumi nespēj noturēt ievilcēju, dēļ sprieguma krituma, kas rodas startera slodzes gadījumā un ievilcēja atspere vnk atvelk serdeni atpakaļ. Spriegums tai momentā uzkāpj atpakaļ un ievilcējs atkal mēģina darīt savu darbu. Tā arī rodas tas tarkšķis. Ja ir TIKAI klakšķis, tad - vai nu ievilcējam nodeguši kontakti , vai arī nekontakts ar kolektoru. Īpašos gadījumos kkas var traucēt bendiksam ieiet sazobē, kas savukārt liedz saslēgt kontaktus ievilcējā.

MN12 Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

centis_uubele, rotos ir tas, kas rotē. Tātad nebūs nepareizi nosaukts par rotoru. Protams, grāmatās to sauc par enkuru. Tā kā nevajag kļūt par burta kalpu.

Vispār par to tarkšķi... vai autors teica, ka ir tarkšķis? Vai tomēr viens klikšķis uz katru atslēgas pagriezienu? Protams, startera mazais bundulis pilda arī bendiksa kustināšanas jeb bīdīšanas funkciju.

MN12 Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

hehe, man mašīna no pusapgrieziena leca tad, kad starterim bija noklājies bendikss. Kā nomainīja bendiksu, tā 99% jāgriež ievērojami vairāk. Tas gan man bija pārsteigums par tādu it-kā pretēju efektu. bet izlasot te pieminēto pirmā cilindra meklēšanu, tas varētu būt tagad skaidrs kapec griež ilgāk. Vienīgi paliek neskaidrs kapec leca no pusapgrieziena tad, kad starteris leca nost bridi pec grieshanas sakuma, t.b. vel liids auto ir iedarbinats.

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

MN12 rakstīja: centis_uubele, rotos ir tas, kas rotē. Tātad nebūs nepareizi nosaukts par rotoru. Protams, grāmatās to sauc par enkuru. Tā kā nevajag kļūt par burta kalpu.

Vispār par to tarkšķi... vai autors teica, ka ir tarkšķis? Vai tomēr viens klikšķis uz katru atslēgas pagriezienu? Protams, startera mazais bundulis pilda arī bendiksa kustināšanas jeb bīdīšanas funkciju.

viens klikšķis uz katru atslēgas pagriezienu! svētdien skatīšos, kas tur ir un tad došu ziņu, ņemšu vērā visus jūsu ieteikumus

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:

uldiskru rakstīja:

šajā otrajā mazajā bundulī ir divi tinumi, ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar un ir klaķšķis, bet īsti nekas nenotiek

Tas otrais parasti nekad nenosvilst un ir domāts, lai kompensētu sprieguma kritumu startēšanas brīdī! Caur to pašu ievilcēja kontaktu otrais tinums tiek pieslēgts brīdī, kad ievilcējs savieno + ar startera motoru un veido papildus magn. lauku. Bet palaižās tā spole ar VIENU tinumu.

A ko tu ar to īsti gribēji pateikt???Nu, bet protams, viens ir ievekošais tinums ( I) un otrs noturošais ( II) un parasti ( cik man nācies redzēt) tieši ievelkošais arī nodeg vai sacepas kaut kur pa taisno un tad kas tevi izbrīna, jo ja tur ir radies īsais starp tinumiem kas ir izolēti tikai ar lakas kārtiņu un nedarbojas viss tinums , bet daļa tad skaidrs, ka ir klakšķis, bet ar to spēku pilnīgai nostrādāšanai nepietiek !!! Nu nepalaižas viņa ar jebkuru vienu no tiem tinumiem, bet ar to kas skaitās ievelkošais!!!

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

uldiskru... izlasi vēlreiz savu iepriekš uzrakstīto. "ja viens no tiem nosvilis tad tas otrais viņu iekustināt īsti nevar "

Tur arī bija mana nesapratne! Otrais viņu vnk NEKUSTINA, nevis nevar iekustināt.

Atvars Reģ.: 05.07.2001
0 0 Atbildēt

Pilniigi piljauju variantu NR3, ka aizdedzes atleega iet uz beigaam. Ja bendikam ir miers - tad sarteejot tas sit atpaklj un dzirdama vinja ruukonja. Shos agregaatus remontee, bet peec tam kad mani "izvaaveroja" par gjeneraatora gultnju nomainjas, kura man izmaksaaja Ls40- sapratu, ka remoteet nav veerts. Peerku caur ebay jaunu vai lietotu ar garntiju. Par labu gjeneratoru Ford Explorer es par visu piegaadi uz LR samaksaaju Ls36, bet jauns starteri izmksaaja Ls45.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ko tu sauc par "labu" vai "jaunu"? Kas ir labs un vai tas tavs jauns ir oriģināls? Tavi ceņņiki velk uz 10-15 gadus vecu mašīnu detaļu šrotu cenām - ar to nav domāts tas, no kurienes tās cēlušas, bet nafig tik lēti.

No tā ģeņģera remonta cik darbs un cik gultņi?

Nafig tādu starteri ar garantiju - pēc tam vēl lieku reizi ņemt nost un likt atpakaļ, ja vajadzēs [no tevis par to vēl ieslauks naudiņu ] - ja sukas ir labas, uzliekot jaunu bendiksu, ievilcēju un ogles, starteris ir kā jauns - un ar garantiju, ja uz detaļām nav kapitāli ieseksots sanis

Atvars Reģ.: 05.07.2001
0 0 Atbildēt

Vispaar- man ir 2000.gada Explorer. Ģenerators bija lietots, bet labs. Šobrīd braucu un nekādu bēdu. Jaunu tādu var nopirk no $70. Jaunu LHS strteri var pat par $35 nopirkt. Te ir links- cgi.ebay.com/...

PiepZz Reģ.: 08.05.2004
0 0 Atbildēt

Ko tur ņemties. Vai nu serviss, vai pats. Ja pats, ta parausti vadus, vizuāli novērtē stāvokli. Ja ir ok, ņem vien nost un jauc ārā. Profilakses pēc nomainīt visus slīdgultņus var tāpat, sasmērēt. Pastīties, vai ogles nav nodilušas, bet var monainīt tāpat. Maksā tas viss kapeikas. Nu un sasmērēt smērējamo. Vismaz es tā darītu :> Starteri var pakurbulēt noņemtu nost. Gan pirms, gan pēc remonta (lai nav lieki jāņem nost atkal).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atvars rakstīja: Vispaar- man ir 2000.gada Explorer. Ģenerators bija lietots, bet labs. Šobrīd braucu un nekādu bēdu. Jaunu tādu var nopirk no $70. Jaunu LHS strteri var pat par $35 nopirkt. Te ir links- cgi.ebay.com/...

Condition - used Jauns?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.S. Savienojot faktu, ka lietots ar faktu, kam der, atliek nosecināt, ka tam starterim ir vairāk par 10 gadiem - būtu tolks tādu pirkt?

Atvars Reģ.: 05.07.2001
0 0 Atbildēt

Man diemzheel sanaaca liiki, ka par gultnju nomainju gjeneratoram samksaaju Ls40. Tas nekas, ka pec shii pasaakuma agregaats vairs nelaadeeja. Darbniicaa meisters bija iis un lakonisks- metaala nogurums, jaunais gultnis chupaa un bla bla bla. Sapratu, ka vai nu peerku labaak lietotu vai jaunu nekaa Riigaa dodu kaadam shos agregaatus labot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bezatbildīgie rīgas servisi, kuri naudu paprasa bet uzsit krānu

Metāla nogurums, kura dēļ izjūk gultnis Un kāds vispār gultņiem tiešs sakars ar lādēšanu? Beigti gultņi veicina ogļu izbeigšanos un varbūt vēl kādu sliktu lietu. Izskatās, ka esi vienkārši paņemts uz muļķi

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Smagas cenas....

labi gultņi' ģeņgerim maksā ap 7 ls/gab.

Kolektora pārpresēšana ar slīpēšanu un enkura balansēšanu pirms pāris gadiem bija par čiriku, tagad droši vien dārgāk.... tās dažas skrūves ja māk atskrūvēt un saskrūvēt atpakaļ, sanāk "jauns" ģeņģeris lētāk kā ībejā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti