neskaidras CSN situacjas

vmaxer Reģ.: 03.06.2004

Interesētu komentāri par sekojošām neskaidrām situācijām, sākšu ar nopietnākām un nobeigšu ar ne tik nopietnām:

1. Merķeļa iela vai Kalpaka bulvāris Rīgā. Labā josla ir atvēlēta sabiedriskajam transportam. Pa kuru joslu būtu jābrauc visiem tiem transportlīdzekļiem, kuriem atļauts braukt tikai pa labo malējo joslu? Vai traktoram un ceļa veltnim ir jārullē pa vidējo joslu vai pa sabiedriskā transporta joslu? Cik joslas ir šim ceļam? Ja pieņemam, ka šeit būtu vēl viena vai divas papildus joslas kreisajā pusē, tad kravas auto vadītājam joslu skaits būtu jāskaita sākot ar kuru joslu?

2. Slokas ielas krustojums ar Mārtiņa vai Krēslas ielu. Varbūt kāda no šīm ielām ir vienvirziena, tomēr jautājums ir sekojošs: No kāda stāvokļa ir jāizdara kreisais pagrieziens uz Mārtiņa vai Krēslas ielām, braucot pa Slokas ielu virzienā uz Kalnciema ielu? Kā zināms uz Slokas ielas ir tramvaja sliedes un virs tramvaja sliedēm ir zīme – sabiedriskā transporta josla. Vai kreiso pagriezienu ir jāveic no sliedēm vai no labās malējās joslas? Sabiedriskā transporta joslā var iebraukt tikai tad, ja tā atrodas labajā pusē, lai nogrieztos pa labi vai lai izlaistu pasažierus.

3. Krišjāņa Barona ielas posms pirms VEF tilta. Šajā posmā tramvaja sliedes atrodas brauktuvei abās pusēs. Vai auto drīkst braukt pa tramvaja sliedēm, kas atrodas brauktuves labajā pusē? Ja šajā situācijā braukt pa tramvaja sliedēm nedrīkst, tad rodas jautājums: kā ir iespējams nokļūt uz trotuāra, kurš atrodas ceļa labajā pusē, lai tur novietotu auto? Tur pat ir zīme, ka auto jānovieto uz trotuāra.

4. Pa gājēju ceļiem ar auto braukt nedrīkst, bet ir iespējams saņemt pašvaldības atļauju, lai legāli piemēram piebrauktu pie savas dzīvesvietas, ja citu iespēju tur nokļūt nav. Ar kādu ātrumu šajā situācijā atļauts pārvietoties auto ar pašvaldības izdoto atļauju pa gājēju ceļu?

5. Ceļa zīme „apstāties aizliegts” ir spēkā arī aiz izbrauktuvēm no blakus teritorijām, benzīntankiem utt. Kādā attālumā no ceļa jāatrodas blakus teritorijai, lai tā vairs nebūtu blakus teritorija, bet jau kā pilnvērtīgs krustojums? Parasti blakus teritorijas ir atdalītas ar trotuāru vai šauru zālāju, bet teorētiski taču var būt situācija, ka zāliens un trotuārs kopā ir teiksim 100 metrus plats un tādējādi blakus teritorija atrodas jau samērā tālu no ceļa. Bet ja attālums ir 5km? Kāds ir minimālais attālums? Vai arī ir citi nosacījumi, lai blakus teritorija zaudētu statusu un kļūtu par krustojumu?

6. Baltu nepārtrauktu līniju, kas novilkta ceļa malā, šķērsot ir aizliegts. Kā rīkoties velosipēdistam, kurš ir iznācis no meža un tālāk vēlas turpināt ceļu pa asfaltu?

7. Pa velosipēdistu ceļu gājējiem pārvietoties ir aizliegts. Kā rīkoties velosipēdistam, kurš brauc pa velosipēdistu ceļu, ja viņš ir tā piekusis, ka vairs nespēj pabraukt ar velosipēdu?

8. Vadītājam ir jāpakļaujas ceļu policista prasībām. Kā rīkoties situācijā, kad policists auto vadītājam piedāvā iedzert 100 gramus alkohola?

 
1 2 3 4
jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Yukki rakstīja: Šodien .....Zinu, ka šī situācija bija eksāmenu biļetē, bet ir piemirsies

Un šitādi analfabēti, slepkavas brauc pa ceļu

Ja brauci ar sabiedrisko tad ņemu savus vārdus atpakāļ

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Attiecībā par nogriešanos no 2 joslām uz 3 (piemēram, nogriešanās no Akmens tilta centra virzienā, turpat tālāk apgriešanās uz ostas pusi) - pirms n-tajiem gadiem uzdevu šito jautājumu autoskolas pasniedzējam. Viņš tik paraustīja plecus.

Ilgi un dikti rakājoties pa CSN grifeli beigās izraku kaut kādu punktus (neprasiet kurus, sen tas bija) - nogriežoties/apgriežoties/utt. tev ir jāievēro izvēlētā josla, ja nogriežoties tu pārkārtojies no 2 uz 3 joslām, kreisā malējā joslā iebraukt ir aizliegts.

Itogo - nobraucot no Akmens tilta pirmā josla kārtojas pirmajā, otrā josla kārtojas vidējā un pēc tam pārkartojas uz 3-o, ja nepieciešams apgriezties.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Graberis rakstīja: Attiecībā par nogriešanos no 2 joslām uz 3 (piemēram, nogriešanās no Akmens tilta centra virzienā, turpat tālāk apgriešanās uz ostas pusi) - pirms n-tajiem gadiem uzdevu šito jautājumu autoskolas pasniedzējam. Viņš tik paraustīja plecus.

Ilgi un dikti rakājoties pa CSN grifeli beigās izraku kaut kādu punktus (neprasiet kurus, sen tas bija) - nogriežoties/apgriežoties/utt. tev ir jāievēro izvēlētā josla, ja nogriežoties tu pārkārtojies no 2 uz 3 joslām, kreisā malējā joslā iebraukt ir aizliegts.

Itogo - nobraucot no Akmens tilta pirmā josla kārtojas pirmajā, otrā josla kārtojas vidējā un pēc tam pārkartojas uz 3-o, ja nepieciešams apgriezties.

CSN nekas tāds nav un neatceros, ka būtu bijis. Visticamāk tās ir bijušas kada cilvēka subjektīvs viedoklis vai vēlmes

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

2. Ja tu brauc pa pirmo joslu un pirms tevis braucošais pēkšņi pārkārtojas uz otro joslu un pēc viņa manevra pabeigšanas tu ietriecies pirmajā joslā stāvoša autiņa pakaļā, kurā sēž blondīne, kura nejēdz izkāpt un nolikt trijstūri, kurš būs vainīgs - blondīne vai tas, kurš ietriecās? Tas ir diezgan reāli arī pie 50 km/h.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

2. Ja tu brauc pa pirmo joslu un pirms tevis braucošais pēkšņi pārkārtojas uz otro joslu un pēc viņa manevra pabeigšanas tu ietriecies pirmajā joslā stāvoša autiņa pakaļā, kurā sēž blondīne, kura nejēdz izkāpt un nolikt trijstūri, kurš būs vainīgs - blondīne vai tas, kurš ietriecās? Tas ir diezgan reāli arī pie 50 km/h.

1) CSN 81. .......... Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

P.S kurš muļķis tev uzdāvināja "tiesības"

2) Nevainīgs būs tas kuram labāki "gali" CP

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

Man vakar līdzīgi gandrīz izdevās

2 joslas vienā virzienā, 1. joslā busiņš apstājies. Apsteidzu busiņu pa 2. joslu un griežu atpakaļ pirmajā, bet taja pašā laikā no blakusteritorijas (veikala stāvvieta ar nelielu ieskriešanās joslu - IKI pie mēbeļu nama) golfs lido ārā

Domāju, ka viņš būtu vainīgs, kādas citu domas?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

Man vakar līdzīgi gandrīz izdevās

2 joslas vienā virzienā, 1. joslā busiņš apstājies. Apsteidzu busiņu pa 2. joslu un griežu atpakaļ pirmajā, bet taja pašā laikā no blakusteritorijas (veikala stāvvieta ar nelielu ieskriešanās joslu - IKI pie mēbeļu nama) golfs lido ārā

Domāju, ka viņš būtu vainīgs, kādas citu domas?

Pac vien esi vainīgs. Ja jau māki apsteigt stāvošu auto

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Uggga rakstīja:

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

Man vakar līdzīgi gandrīz izdevās

2 joslas vienā virzienā, 1. joslā busiņš apstājies. Apsteidzu busiņu pa 2. joslu un griežu atpakaļ pirmajā, bet taja pašā laikā no blakusteritorijas (veikala stāvvieta ar nelielu ieskriešanās joslu - IKI pie mēbeļu nama) golfs lido ārā

Domāju, ka viņš būtu vainīgs, kādas citu domas?

Pac vien esi vainīgs. Ja jau māki apsteigt stāvošu auto

Nepiesienies APBRAUCU

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Uggga rakstīja:

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

Man vakar līdzīgi gandrīz izdevās

2 joslas vienā virzienā, 1. joslā busiņš apstājies. Apsteidzu busiņu pa 2. joslu un griežu atpakaļ pirmajā, bet taja pašā laikā no blakusteritorijas (veikala stāvvieta ar nelielu ieskriešanās joslu - IKI pie mēbeļu nama) golfs lido ārā

Domāju, ka viņš būtu vainīgs, kādas citu domas?

Ja tu paspēj aizbraukt viņam priekšā un noraut roceni, tad viņš ir vainīgs.

Priekšā jau nepaspēju, ja būtu kontakts, tad viņš ar kreiso sparnu man kaut kur starp labo priekšējo spārnu un durvīm, atrastos mēs aptuveni pa vidu pirmajai joslai.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

1) CSN 81. .......... Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

P.S kurš muļķis tev uzdāvināja "tiesības"

Dzīvē gan nācies novērot, ka abi manevrētāji rauj atpakaļ savās joslās, jo tajā brīdī nav laika domāt, kā ir pareizi, pārāk pēkšņi parādās otrs.

Kādas tiesības bija, tādas nopirku, dorogoj

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja:

jaaanis rakstīja:

1) CSN 81. .......... Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

P.S kurš muļķis tev uzdāvināja "tiesības"

Dzīvē gan nācies novērot, ka abi manevrētāji rauj atpakaļ savās joslās, jo tajā brīdī nav laika domāt, kā ir pareizi, pārāk pēkšņi parādās otrs.

Kādas tiesības bija, tādas nopirku, dorogoj

Skaidrs, ka rauj atpakaļ, nav jau laika stāstīt otram, ka tev taisnība

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Viss tevis aprakstītais ir pilnīgi parezi izņemot pēdējo teikumu, jo NOGRIEŽOTIES no akmens tilta uz 11.novembra krastmalu spēkā ir 81.punkta otrais teikums -"Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem PĀRKĀRTOJOTIES vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi".

Kļūdies. CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos ne arī kas ir nogriešanās. NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa, jo virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens. PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca.

Piemēram no akmens tilta uz krastmalu nogriežoties ir nevis 2 joslas uz 3, bet gan 3 joslas uz 3, jo 3 josla ir tramvaja sliedes, pa kurām gan braukt nedrīkst. Tātad pa pirmo joslu braucošais griežas uz 1joslu, pa otro uz 2joslu un tramvajs drīkst nerādot signālu griezties uz 3joslu

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

zīmes liek pašvaldība vai ceļu dirpekcija vai kas, vienalga, ja zīme ir uzlikta tad viņai jātic/jāievēro

a tā ir uzlicēja problēma likumīgi vai nelikumīgi uzlikta

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

vmaxer rakstīja:

2. Slokas ielas krustojums ar Mārtiņa vai Krēslas ielu. Varbūt kāda no šīm ielām ir vienvirziena, tomēr jautājums ir sekojošs: No kāda stāvokļa ir jāizdara kreisais pagrieziens uz Mārtiņa vai Krēslas ielām, braucot pa Slokas ielu virzienā uz Kalnciema ielu? Kā zināms uz Slokas ielas ir tramvaja sliedes un virs tramvaja sliedēm ir zīme – sabiedriskā transporta josla. Vai kreiso pagriezienu ir jāveic no sliedēm vai no labās malējās joslas? Sabiedriskā transporta joslā var iebraukt tikai tad, ja tā atrodas labajā pusē, lai nogrieztos pa labi vai lai izlaistu pasažierus.

CSN

105. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts apturēt transportlīdzekli šajā joslā.

106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, jāno­griežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes.

(MK 05.02.2008. noteikumu Nr.75 redakcijā)

85. Ja krustojumā joslu skaitu un braukšanas virzienu tajās nosaka 512., 515. vai 517.ceļa zīme, nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā no tramvaja sliežu ceļa klātnes aizliegts.

87. Ja tramvaja sliežu ceļa klātne ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, šķērsot tramvaja sliežu ceļa klātni atļauts tikai šim nolūkam paredzētās vietās.

102. Ja braukšanas joslās ceļu satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.

103. Ja joslu skaitu un braukšanas virzienus krustojumā nosaka 512., 513., 514., 515., 516. vai 517.ceļa zīme, braukt pa tramvaja sliedēm krustojumā aizliegts.

Ar vienu vārud sakot. Rakstot CSN nevienam nav ienācis prātā, ka tā var būt arī uz trmvaja sliedēm. Regulejums neskaidrs un nesaprotams, kā principa visa satiksmes organizācija LV.

Manuprāt sanāk, ka jāgriež no sliedēm, jo vienīgā konkrētā norma 84.pants dod rīkojumu griezt no sliedēm, kamēr pārējās to konkrēti neaizliedz.

Tas gan diez vai glābs situāciju, jo tur 80% aunu tāpat negrieza no sliedēm, arī kad nebija sab.tr. joslas. tagad tas ir vispār bezcerigi.

Līdzīga ir situācija, kad virs sliedēm ķieģelis - Kr.Barona pie s/n Daugava.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Viss tevis aprakstītais ir pilnīgi parezi izņemot pēdējo teikumu, jo NOGRIEŽOTIES no akmens tilta uz 11.novembra krastmalu spēkā ir 81.punkta otrais teikums -"Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem PĀRKĀRTOJOTIES vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi".

Kļūdies. CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos ne arī kas ir nogriešanās. NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa, jo virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens. PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca.

Piemēram no akmens tilta uz krastmalu nogriežoties ir nevis 2 joslas uz 3, bet gan 3 joslas uz 3, jo 3 josla ir tramvaja sliedes, pa kurām gan braukt nedrīkst. Tātad pa pirmo joslu braucošais griežas uz 1joslu, pa otro uz 2joslu un tramvajs drīkst nerādot signālu griezties uz 3joslu

Mazliet paskaidrošu:

1. Tu pats saki "CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos" tātad drīkst izvēlēties jebkuru braukšanas joslu pa kuru braukt (ievērojot CSN 98. un 99.punktu). Noteikumus nav teikts, ka krustojumos nedrīks pārkārtoties.

2. Tu raksti "NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa" piekrītu nav, bet kā jau ieprieks rakstīju nekas neaizliedz apdzīvotā vietā krustojumā no labās malējās joslas nogriezties piemēram trešajā joslā ja ir četras vai vairākas joslas.

3. Tu raksti "virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens" virziens būs vienāds, bet joslas katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem un nepieciešamības, jo CSN neregulē šādas situācijas, protams ievērojot 81.punkta otro teikumu.

4. Tu raksti "PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca. " it kā teikumam nevar piesieties, bet nogriežoties krustojumā (piemēram Akmens tilts / 13.nov.krastmala) saskaņā ar CSN 70.punktu ir jārāda virzienrādītājs

5. tavam piemēram nav nekāda pamatojuma, tās ir tikai tavas vēlmes . Manis aprakstītais attiecas uz jebkuru krustojumu vienalga vai no 2 jolām uzgrižas uz 3 vai no 3 uz 5, vai arī no 2 uz 2!!!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Ja nav skaidrs kas ir krustojums:

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Ja nav skaidrs kas ir ceļš:

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Ja nav skaidrs kas ir krustojums:

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Ja nav skaidrs kas ir ceļš:

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Ja nav skaidrs kas ir krustojums:

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Ja nav skaidrs kas ir ceļš:

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Šito es biju palaidis garām savām pelēkajām vielām . Paldies par noderīgu info.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Šito es biju palaidis garām savām pelēkajām vielām . Paldies par noderīgu info.

Lielākais jociņš jau slēpjas tajā, ka, piemēram, mūkusalas vai slāvu aplī arī drīkst apstāties un stāvēt

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Tā ir tava teorija, bet to vari pārbaudīt praksē piemēram noliekot auto uz mūkusalas apļa, gan PP tev visu izkaidros. Plāksterus piemēram līmē dzirciema un buļļu ielas krustojumā , jo tur uz stūra ir kafūzis un tā ir tuvākā vieta kur apstāties. CSN precīzi nav nodalīts par lokveida krustojumu, bet pēc loģikas stāvēt tur nedrīkst. Jautājums strīdīgs

jaanis rakstīja:

4. Tu raksti "PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca. " it kā teikumam nevar piesieties, bet nogriežoties krustojumā (piemēram Akmens tilts / 13.nov.krastmala) saskaņā ar CSN 70.punktu ir jārāda virzienrādītājs

5. tavam piemēram nav nekāda pamatojuma, tās ir tikai tavas vēlmes . Manis aprakstītais attiecas uz jebkuru krustojumu vienalga vai no 2 jolām uzgrižas uz 3 vai no 3 uz 5, vai arī no 2 uz 2!!!

To es arī saku, ka CSN strīdīga ir situācija par pārkārtošanos krustojumos. Pagriezieni jārāda visiem un tad darbojas labās rokas princips, tikai nav skaidrs kapēc jārāda pagrieziens pa labi pa 1.joslu braucošajam, ja viņš grib nokļūt 2.joslā attiecīgi tas nav vienlaicīgi pārkārtoties.

Par tramvaju tas bija joks, jo reāli uz trešās tas uzbraukt nevar

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Tā ir tava teorija, bet to vari pārbaudīt praksē piemēram noliekot auto uz mūkusalas apļa, gan PP tev visu izkaidros. Plāksterus piemēram līmē dzirciema un buļļu ielas krustojumā , jo tur uz stūra ir kafūzis un tā ir tuvākā vieta kur apstāties. CSN precīzi nav nodalīts par lokveida krustojumu, bet pēc loģikas stāvēt tur nedrīkst. Jautājums strīdīgs

Tur jau tā lieta ka pēc loģikas drīkst. Un pēc CSN drīkst. Un pierādījums tam ir jau minētais baznīcas aplis. Esmu pat ar mieru pēc jaunā gada uzprasīties un padiskutēt par šo tēmu ar PP vai CP sabiedrības un jatājuma noskaidrošanas interesēs. Vienīgi gribētos lai kāds, kurš tam nepiekrīt, ir gatavs kaut ko ziedot gadījumā, ja tomēr man izrādīsies taisnība

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Tā ir tava teorija, bet to vari pārbaudīt praksē piemēram noliekot auto uz mūkusalas apļa, gan PP tev visu izkaidros. Plāksterus piemēram līmē dzirciema un buļļu ielas krustojumā , jo tur uz stūra ir kafūzis un tā ir tuvākā vieta kur apstāties. CSN precīzi nav nodalīts par lokveida krustojumu, bet pēc loģikas stāvēt tur nedrīkst. Jautājums strīdīgs

jaanis rakstīja:

4. Tu raksti "PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca. " it kā teikumam nevar piesieties, bet nogriežoties krustojumā (piemēram Akmens tilts / 13.nov.krastmala) saskaņā ar CSN 70.punktu ir jārāda virzienrādītājs

5. tavam piemēram nav nekāda pamatojuma, tās ir tikai tavas vēlmes . Manis aprakstītais attiecas uz jebkuru krustojumu vienalga vai no 2 jolām uzgrižas uz 3 vai no 3 uz 5, vai arī no 2 uz 2!!!

To es arī saku, ka CSN strīdīga ir situācija par pārkārtošanos krustojumos. Pagriezieni jārāda visiem un tad darbojas labās rokas princips, tikai nav skaidrs kapēc jārāda pagrieziens pa labi pa 1.joslu braucošajam, ja viņš grib nokļūt 2.joslā attiecīgi tas nav vienlaicīgi pārkārtoties.

Par tramvaju tas bija joks, jo reāli uz trešās tas uzbraukt nevar

'

1.Tā nav seenes teorija. Es arī no sākuma , bet pārlasot CSNsapratu, ka drīks. Pat "trafaretēs" atradu vienu jautājumu ar bildi, kur uz apļa stāv auto un pareizā atbilde bija, ka atļauts apstāties. Tā kā tos PP var sūtīt dir...

2. "vienlaicīgi pārkārtoties" noneozīmē tikai, ka viens griž pa labi un otrs pa kresi. Divas vai airākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa labi, divas vai vairākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa kreisi un divas vai vairākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa labi un pa kreisi, un visos šajos gadījumos priekšroka ir tam, kas atrodas pa labi.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti