stāsts kā jau meitenei ar personīgo auto - problēmas savākusies, kā suns blusas, zvanu un jautāju vai varu aizdzīt autiņu uz kārtējo dakterīšu apskati. puisis saka jā un esi plkst.9. jautāju vai paņemsiet ātrāk - džekiņš saka protams.
iebraucu no rīta ar savu Bitīti (PT Cruiser), pasūtu pa ceļam taksi, lai varu nonākt darbā (tomēr 05.01.) un kas mani sagaida - esmu 8.50.... klientu apkalpotājs Tauriņš, sēž āra jaciņā izgāzies krēslā un čeko i-netu... man esot jāgaida vēl 10 min.... līdz 9.00... es tā kautrīgi dodos uz mīksto krēslu pusi un pēkšņi atceros - esmu taču klients, kurš maksā tam jefiņam algu.... saku, nē - tagad pieņemsi... pastīvējās džeks un tomēr pieņem Bitīti... saku, kas vēl jādara, džekiņš prasa vai tas arī pieteikts.... serviss tukšs, lai džeki strādā...
paiet laiks un Tauriņš zvana, rēķins tāds un tāds, skaitlis pāri 200 - par atlaidi izkaulējos - iedeva... tagad pats krutākais - nojucis ir multifunkcionālais slēdzis stūrei, kurš ieslēdz miglas lukturus... u.t.t. tuvās un tālās ir, miglinieku nav... - slēdzis maksā 85 LVL - neesot ielikuši, jo nav bijis servisā... jautāju, vai tas ir tipisks gadījums vai tikai Bitītei - jaunietis atbild, ka neko nezin, garantija beigusies, lai pērku... riepai skrūvi izskrūvēja, bet garantiju nedošot, jādodas uz specializēto riepu servisu... UN tagad labākais hits - viņu servisā šādas riepas maina nost un jāpērk jaunas - un tad es tā stulbi pajautāju - tad jau jāmaina visas četras - puisieties atbild - jā....
stāsts - kāpēc man jāmaksā ... telefona numurs summas vietā, ja apkalpošana ir tā kā pie visliktākā meistara... ))
RHINO rakstīja: pirmais ko es nespratu bija kas tur ar to garantiju? Garantija autiņam beidzas ja riepā nagla noķerta? vai meitukam vajadzēja garantiju uz riepu? Un vel ko es varu novēlēt atrast labu meisteru un pie viņa turēties kā smakai pie sūda.
ko tu nesaprati????
tas ir sludinājums, ķipa "zaķis ar tačku meklē ritīgu džeku, kuram ne tikai rokas neaug no pakaļas"
piesakies, ja uzskati, ka izturēsi konkursu
Piedodiet, tik "BOLDU" man nevajaga turklāt viena rižā jau ir
TC Motors
stāsts kā jau meitenei ar personīgo auto - problēmas savākusies, kā suns blusas, zvanu un jautāju vai varu aizdzīt autiņu uz kārtējo dakterīšu apskati. puisis saka jā un esi plkst.9. jautāju vai paņemsiet ātrāk - džekiņš saka protams.
iebraucu no rīta ar savu Bitīti (PT Cruiser), pasūtu pa ceļam taksi, lai varu nonākt darbā (tomēr 05.01.) un kas mani sagaida - esmu 8.50.... klientu apkalpotājs Tauriņš, sēž āra jaciņā izgāzies krēslā un čeko i-netu... man esot jāgaida vēl 10 min.... līdz 9.00... es tā kautrīgi dodos uz mīksto krēslu pusi un pēkšņi atceros - esmu taču klients, kurš maksā tam jefiņam algu.... saku, nē - tagad pieņemsi... pastīvējās džeks un tomēr pieņem Bitīti... saku, kas vēl jādara, džekiņš prasa vai tas arī pieteikts.... serviss tukšs, lai džeki strādā...
paiet laiks un Tauriņš zvana, rēķins tāds un tāds, skaitlis pāri 200 - par atlaidi izkaulējos - iedeva... tagad pats krutākais - nojucis ir multifunkcionālais slēdzis stūrei, kurš ieslēdz miglas lukturus... u.t.t. tuvās un tālās ir, miglinieku nav... - slēdzis maksā 85 LVL - neesot ielikuši, jo nav bijis servisā... jautāju, vai tas ir tipisks gadījums vai tikai Bitītei - jaunietis atbild, ka neko nezin, garantija beigusies, lai pērku... riepai skrūvi izskrūvēja, bet garantiju nedošot, jādodas uz specializēto riepu servisu... UN tagad labākais hits - viņu servisā šādas riepas maina nost un jāpērk jaunas - un tad es tā stulbi pajautāju - tad jau jāmaina visas četras - puisieties atbild - jā....
stāsts - kāpēc man jāmaksā ... telefona numurs summas vietā, ja apkalpošana ir tā kā pie visliktākā meistara... ))