Kaksis rakstīja: Sābs vispār ir tikai vidējās klases auto.
Viduvējās.....
Kaksis rakstīja: Sābs vispār ir tikai vidējās klases auto.
Viduvējās.....
Kaksis rakstīja: Sābs vispār ir tikai vidējās klases auto. Volvo ir lielā klases.
Nu vismaz 9.5 vs S80
Kas pēc tavām domām nosaka Volvo S80 atrašanos lielākā klasē, ja 9-5 ir lielāks un smagāks.
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja: Atvainojiet, bet cik stulbam ir jābūt lai metāla kastē meklētu dvēseli?
dvēsele nav bleķa kastē
dvēsele ir tajā patīkamajā loterijas kņudošajā sajūtā vēdera lejadaļā, ķipa - vai šomēnes sāba remonti maksās lētāk vai dārgāk par 1000 latiem
Labs!
Kaksis rakstīja: catalog.auto.ru/...
catalog.auto.ru/...
Neizskatās ka sābs būtu lielāks un smagāks.
Ok, pierunāji, www.volvocars.com latviešu valodā vēl ir atstājuši vecā S80 datus. 9-5 BIJA jūtami lielāks par S80, bet S80 II ir par dažiem cm lielāks nekā 9-5. Un nepašaubāmi var piekrist, ka Volvo ir lielāks pēc izskata. Par vietu salonā jaunajam nezinu, bet vecajā ir pēc sajūtām un izmēriem šaurāk nekā 9-5.
P.S. Un Volvo jau tāds fords vien ir.
Zviedrijas autobūves uzņēmums un General Motors «meita» Saab paziņojusi, ka kompānijai vairs nav naudas, lai norēķinātos ar kreditoriem, tāpēc tā pieprasa tiesisko aizsardzību.
emSaab /empieprasa tiesisko aizsardzībuSaab plāno atdalīties no sava mātes koncerna GM un veikt uzņēmuma sanāciju un restrukturizāciju, ziņo ftd.de. Kompānija gan turpinās ražošanu, izlēmusi uzņēmuma padome šodien no rīta. «Mēs izskatījām visas iespējamās opcijas un turpināsim ražošanu, lai nodrošinātu finanšu plūsmu vai arī, lai Saab pārdotu,» paziņojis Saab vadītājs Jans Ake Jonsons (Jan-Ake Jonsson). Vadība esot izlēmusi, ka reorganizācija ir labākais veids, kā radīt neatkarīgu uzņēmumu, kas būtu pievilcīgs potenciālajiem investoriem. Reorganizācija tiks veikta trīs mēnešu laikā, tomēr tā esot jāveic no «neatkarīgiem finanšu avotiem.» Visa ražošana, un izstrādes process palikšot Zviedrijā.
Vēl pērnajā gadā Saab pārdeva 93.3 tūkstošus auto, kas ir par 25% mazāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums arī nodarbina 4 tūkstošus cilvēku. Jau 8 gadus pēc kārtas Saab strādā ar lieliem zaudējumiem:2007 tie sasniedza 201 miljonu eiro.
GM jau ilgāku laiku mēģina atrast pircēju zviedru uzņēmuma tomēr pagaidām bez rezultātiem. Arī Zviedrijas valdība pagaidām noraidījusi visus lūgumus palīdzēt autobūves uzņēmumam. Ja Saab tomēr izlems pilnībā pārtraukt ražošanu tad netieši tas ietekmēs un apdraudēs 30 tūkstošus darba vietu.
anonimikis rakstīja: Arī Zviedrijas valdība pagaidām noraidījusi visus lūgumus palīdzēt autobūves uzņēmumam. Ja Saab tomēr izlems pilnībā pārtraukt ražošanu tad netieši tas ietekmēs un apdraudēs 30 tūkstošus darba vietu.
Pēc neoficiālas informācijas Zviedrijas valdība ir atteikusies palīdzēt GM. Tieši tādēļ arī tiek uzsākta atdalīšana, lai varētu atbalstīt tieši Zviedrijas uzņēmumu, nevis Vācijas un ASV autorūpniecību.
Saab tak jau sen strādā ar katastrofāliem zaudējumiem, sen jau bija laiks domāt par restrukturizāciju nevis kapāt tālāk ar domu ka gan tāpat kāds naudu iedos, ja nešaubos ka uz katru 2008 gadā saražoto auto Saabs zaudeja ap 3000 eiro, vismaz tā kādu laiku atpakaļ lasīju, tad ko var gribēt no tādas kompānijas..... Man ir tāda doma ka visi tie apvienotie uzņēmumi sagāzīsies un var būt beidzot auto emblema tik tiešām liecinās ka tas nav pārgērbts korejietis vai vēl kas sliktāks
Kaksis rakstīja: Labums ir tas, ka detaļas der no opeļa.
Arī otrā virzienā der. Maksā 2x vairāk un dzīvo 3x ilgāk.
Chuguns rakstīja: Saab tak jau sen strādā ar katastrofāliem zaudējumiem, sen jau bija laiks domāt par restrukturizāciju nevis kapāt tālāk ar domu ka gan tāpat kāds naudu iedos, ja nešaubos ka uz katru 2008 gadā saražoto auto Saabs zaudeja ap 3000 eiro, vismaz tā kādu laiku atpakaļ lasīju, tad ko var gribēt no tādas kompānijas..... Man ir tāda doma ka visi tie apvienotie uzņēmumi sagāzīsies un var būt beidzot auto emblema tik tiešām liecinās ka tas nav pārgērbts korejietis vai vēl kas sliktāks
Nebūt ne sen... Tikai kopš GM iejaukšanās.
Tā agrāk vai vēlāk izbeidzas nopirkts autoražotājs. Vēsturē ir desmitiem piemēru.
P.N. Ja šitā turpināsies tad sēņotājam nākamā tačka būs opeļvētra, piedošanu, signums, ar lielu ķīseli
msh rakstīja: Tā agrāk vai vēlāk izbeidzas nopirkts autoražotājs. Vēsturē ir desmitiem piemēru.
P.N. Ja šitā turpināsies tad sēņotājam nākamā tačka būs opeļvētra, piedošanu, signums, ar lielu ķīseli
Šobrīd gan vairāk domāju par maiņu uz S80 D5. Un kamēr domāju, tikmēr Audi izlaida jauku 3 litru dīzeļa un divsajūgu septiņpakāpju kārbas kombināciju. Beidzot atkal auto tirgū kaut kas normāls sāk parādīties.
Sretsked rakstīja:
?? kāpēc iejaukšanās?? Ja sābs būtu tik uberpeļņu nesošs pasākums, neviens GM tur neiejauktos, jo nespētu.
SAAB bija peļnu nesošs uzņēmums. GM ar amīšu vērienu samaksāja lielu naudu cerībā uz vēl lielāku peļņu. Amīšu vēriens tagad ir pagaisis kopā ar Lehmann Brothers, bet GM iz-saimniekošana arī SAAB pelnītspēju ir nolikvidējusi.
tas pats ar Volvo cars un fordiem (vieglajiem volviķiem)
Sretsked rakstīja: Nu pagaidi, tad kāpēc tas īpašnieks,kuram tas ļoti pelnošais uzņēmums piederēja pirms tam,kad to nopirka sliktais GM, to pārdeva??
Ja tev būtu uzņēmums kas gadā ienes 100 000 un tev par to piedāvātu 1 000 000 uzreiz - t.i. 10 gadu peļnu atbrīvojot no nepieciešamības vēl pie tās strādāt - vai tu pārdotu? Es jā.
Ideots rakstīja: tā jau ideja toreiz SAABam bij laba, aura ar, viss bija labi līdz kādam brīdim....
Ar auru jau nav nemaz tik slikti arī tagad. Pie mums tik fani tādi pašvaki. Lūk ko raksta komentāros citur pasaulē:
"Saab's management must think totaly "out of frame". Here is one possible solution that may help: to offer Saab fans all ower the world (there are thosands of them) to became shareholders of the company by buying the shares.
There is no other car manufacturer that has so much absolutely loyal fans.
The result of such action will be:
1) The incredible growth of fans loyalty in emotional perspective + eceonomical loyaltiy for the brand, that would help to sell more cars as unformal comunication channel;
2) The amount of money wont't be enough to save the company, but ir will prove to other potential investors the potential for the company, and Saab's management ability to of creative thinking in critical situations...
May be it's time for untradiotional steps also in car business?!"
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: There is no other car manufacturer that has so much absolutely loyal fans.
par šo gan ir samelots, bet nu lai, pzotīvismam jābūt
Nebūt ne. SAAB ir pirmajā vietā pēc fanu lojalitātes - t.i. tie, kas fano par šo marku, arī ar tādu brauc un jau n-to pēc kārtas. Paskaties uz tiem pašiem BMW faniem - cik liela daļa brauc ar Hondām, Huydajiem u.c., jo BMW ir tikai sapnis? Bija arī kaut kāds tirgus pētījums par to, cik cilvēki ir uzticīgi vienai auto markai mainot mašīnu. Tur gan absolūtajos līderos bija Tata un Dacia - markas no zemem, kur reālā izvēle ir tieši šis vienas markas ietvaros. Un tādi tirgus līderi kā Audi un BMW bija tālu no pirmā desmitnieka.
Seene rakstīja:
msh rakstīja: Tā agrāk vai vēlāk izbeidzas nopirkts autoražotājs. Vēsturē ir desmitiem piemēru.
P.N. Ja šitā turpināsies tad sēņotājam nākamā tačka būs opeļvētra, piedošanu, signums, ar lielu ķīseli
Šobrīd gan vairāk domāju par maiņu uz S80 D5. ....
Lojalitāte govorishj?
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: There is no other car manufacturer that has so much absolutely loyal fans.
par šo gan ir samelots, bet nu lai, pzotīvismam jābūt
tapat ka ar Santa Clause ...
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: There is no other car manufacturer that has so much absolutely loyal fans.
par šo gan ir samelots, bet nu lai, pzotīvismam jābūt
taisnība, reku fatruks ir veiksmīgi ticis vaļā no sābisma
takšto nekā absolūta tur nav
šis man ceturtais saabs un domāju, ka arī piektais būs tas pats
Pirmais rakstīja:
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: There is no other car manufacturer that has so much absolutely loyal fans.
par šo gan ir samelots, bet nu lai, pzotīvismam jābūt
taisnība, reku fatruks ir veiksmīgi ticis vaļā no sābisma
Tu tā domā?
Varbūt gribi redzēt manas SAAB apenes un zeķes?
Ja man toreiz paziņas nebūtu to 900to za daram atdevuši, tad stipri šaubos vai vispār būtu apskatījies uz SAABa pusi.
Es pirms 900tā jau biju sācis skatīties uz MB.
modena rakstīja:
Seene rakstīja:
msh rakstīja: Tā agrāk vai vēlāk izbeidzas nopirkts autoražotājs. Vēsturē ir desmitiem piemēru.
P.N. Ja šitā turpināsies tad sēņotājam nākamā tačka būs opeļvētra, piedošanu, signums, ar lielu ķīseli
Šobrīd gan vairāk domāju par maiņu uz S80 D5. ....
Lojalitāte govorishj?
Ja SAAB nolikvidēs, tad turpmak ar kājām jāstaigā? Pagaidām vēl ceru pie jaunā 9-5 tikt.
SAAB ēras beigas
Ienākušas drošas ziņas no Zviedrijas, ka vakar SAAB vadība paziņojusi par ražotnes galīgu slēgšanu un atlaiž visus darbiniekus. Tas principā nozīmē visu esošo atlikumu izpārdošanu (tad tāpēc Rīgā SAAB pārdod ar 50% atlaidēm) un SAAB zīmola beigas
Zviedrija šo ziņu uzņem kā nacionālās sēras.
Izteikti žēl, šie autiņi vēl bija ar dvēseli..