SAAB ēras beigas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ienākušas drošas ziņas no Zviedrijas, ka vakar SAAB vadība paziņojusi par ražotnes galīgu slēgšanu un atlaiž visus darbiniekus. Tas principā nozīmē visu esošo atlikumu izpārdošanu (tad tāpēc Rīgā SAAB pārdod ar 50% atlaidēm) un SAAB zīmola beigas

Zviedrija šo ziņu uzņem kā nacionālās sēras.

Izteikti žēl, šie autiņi vēl bija ar dvēseli..

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ziemeļos nav nekas labāks par ziemeļbriežu pajūgu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kanādas ziemeļos dzīvo eskimosi, nah tiem sābi. iztiks ar tiem pašiem briežiem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu, tie tik ātri vēl nesarūsēs. var nolikt uz klučiem un pisties līdz nejēgai. labāk gan universāļi

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Ar saabiem līdz šim gan esmu saskāries ļoti minimali. Uzskatu, ka tas ir ar dažādām bagātīgām leģendām apvīts auto, un ļoti interesantu vēsturi. Sķiet, ka par saabu īpasniekiem kļūst autovadītāji, kuriem bērnības sapņos bija lemts būt par lidotājiem. Realā ikdiena, diemžēl, šiem auto ilglaicīgā laika posmā nemaz tik spoža nav bijusi. šo auto īpašnieki vairums mocījušies ar dažādiem un ļoti daudziem defektiem, bojājumiem un rūsēšanas problemām. Vēl 90-tajos gados, kad vēl 9000-šie saabi kotējās ļoti augsti, mana šefa konkretā modeļa auto vairākas reizes bez īpaša iemesla lūza vārsti. Vienu brīdi krustdēls brauca ar 9-5 modeli - viņa auto diez kāpēc visu laiku lūza nost paneļa mērinstrumentu bultiņas... Vēl nesen darba koleģis nopirka pavisam pajaunu aero - tam fiksi vien kārbai nolūza korpusa stiprinājumi : remonta izdevumi astronomiski... Ko vēl tur vairāk komentēt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Ar saabiem līdz šim gan esmu saskāries ļoti minimali. Uzskatu, ka tas ir ar dažādām bagātīgām leģendām apvīts auto, un ļoti interesantu vēsturi. Sķiet, ka par saabu īpasniekiem kļūst autovadītāji, kuriem bērnības sapņos bija lemts būt par lidotājiem. Realā ikdiena, diemžēl, šiem auto ilglaicīgā laika posmā nemaz tik spoža nav bijusi. šo auto īpašnieki vairums mocījušies ar dažādiem un ļoti daudziem defektiem, bojājumiem un rūsēšanas problemām. Vēl 90-tajos gados, kad vēl 9000-šie saabi kotējās ļoti augsti, mana šefa konkretā modeļa auto vairākas reizes bez īpaša iemesla lūza vārsti. Vienu brīdi krustdēls brauca ar 9-5 modeli - viņa auto diez kāpēc visu laiku lūza nost paneļa mērinstrumentu bultiņas... Vēl nesen darba koleģis nopirka pavisam pajaunu aero - tam fiksi vien kārbai nolūza korpusa stiprinājumi : remonta izdevumi astronomiski... Ko vēl tur vairāk komentēt.

Nu jau gana daudz gadus braucu ar SAAB. Šobrīd ģimenē ir pat divi. Vecajiem 9000 nekas ārkārtējs nelūza. Patreizējie 9-5 / 9-3 abi ir uzticamākās mašīnas, kas man jebkad bijušas. Un remonta izdevumi astronomiski kļūst tikai tad, ja gribas pie Vikingiem remontēties.

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ar saabiem līdz šim gan esmu saskāries ļoti minimali. Uzskatu, ka tas ir ar dažādām bagātīgām leģendām apvīts auto, un ļoti interesantu vēsturi. Sķiet, ka par saabu īpasniekiem kļūst autovadītāji, kuriem bērnības sapņos bija lemts būt par lidotājiem. Realā ikdiena, diemžēl, šiem auto ilglaicīgā laika posmā nemaz tik spoža nav bijusi. šo auto īpašnieki vairums mocījušies ar dažādiem un ļoti daudziem defektiem, bojājumiem un rūsēšanas problemām. Vēl 90-tajos gados, kad vēl 9000-šie saabi kotējās ļoti augsti, mana šefa konkretā modeļa auto vairākas reizes bez īpaša iemesla lūza vārsti. Vienu brīdi krustdēls brauca ar 9-5 modeli - viņa auto diez kāpēc visu laiku lūza nost paneļa mērinstrumentu bultiņas... Vēl nesen darba koleģis nopirka pavisam pajaunu aero - tam fiksi vien kārbai nolūza korpusa stiprinājumi : remonta izdevumi astronomiski... Ko vēl tur vairāk komentēt.

Nu jau gana daudz gadus braucu ar SAAB. Šobrīd ģimenē ir pat divi. Vecajiem 9000 nekas ārkārtējs nelūza. Patreizējie 9-5 / 9-3 abi ir uzticamākās mašīnas, kas man jebkad bijušas. Un remonta izdevumi astronomiski kļūst tikai tad, ja gribas pie Vikingiem remontēties.

tas ir tāpēc, ka iepriekš brauci ar ZAZu. Ja tev būtu bijusi kāda normāla mašīna kādreiz, SAABu par uzticamāko nesauktu.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

man šis ir 5. saabs un pa vidu ir braukts ar dažādiem auto.. vienīgās problēmas ir bijušas ar vienu pilnīgi līdz ručkai nodzītu 900, bet problemas ir ar jebkuru nodzītu braucamo..

patreizējais 9-3 tptu tptu pa 2 gadi neviena neparedzeta remonta..

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: pa 2 gadi neviena neparedzeta remonta..

Pastāsti, kā tu paredzi remontus?

Varbūt ražotājs ir iedevis tavam auto līdzi grāmatiņu, kurā rakstīts kurā dienā pulksten cikos nolūzīs spidometra bultiņa

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

cap rakstīja:

Seene rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Ar saabiem līdz šim gan esmu saskāries ļoti minimali. Uzskatu, ka tas ir ar dažādām bagātīgām leģendām apvīts auto, un ļoti interesantu vēsturi. Sķiet, ka par saabu īpasniekiem kļūst autovadītāji, kuriem bērnības sapņos bija lemts būt par lidotājiem. Realā ikdiena, diemžēl, šiem auto ilglaicīgā laika posmā nemaz tik spoža nav bijusi. šo auto īpašnieki vairums mocījušies ar dažādiem un ļoti daudziem defektiem, bojājumiem un rūsēšanas problemām. Vēl 90-tajos gados, kad vēl 9000-šie saabi kotējās ļoti augsti, mana šefa konkretā modeļa auto vairākas reizes bez īpaša iemesla lūza vārsti. Vienu brīdi krustdēls brauca ar 9-5 modeli - viņa auto diez kāpēc visu laiku lūza nost paneļa mērinstrumentu bultiņas... Vēl nesen darba koleģis nopirka pavisam pajaunu aero - tam fiksi vien kārbai nolūza korpusa stiprinājumi : remonta izdevumi astronomiski... Ko vēl tur vairāk komentēt.

Nu jau gana daudz gadus braucu ar SAAB. Šobrīd ģimenē ir pat divi. Vecajiem 9000 nekas ārkārtējs nelūza. Patreizējie 9-5 / 9-3 abi ir uzticamākās mašīnas, kas man jebkad bijušas. Un remonta izdevumi astronomiski kļūst tikai tad, ja gribas pie Vikingiem remontēties.

tas ir tāpēc, ka iepriekš brauci ar ZAZu. Ja tev būtu bijusi kāda normāla mašīna kādreiz, SAABu par uzticamāko nesauktu.

Ar ZAZu nekad neesmu braucis... Bet kolēģu sūrajās nedienās ar Audi, VW un BMW problēmām nākas ikdienā noklausīties. Savam auto tikmēr mainu eļlu, filtrus un pa reizei bremžu uzlikas vai kādu sailentbloku.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

turbopiile rakstīja: pa 2 gadi neviena neparedzeta remonta..

Pastāsti, kā tu paredzi remontus?

Varbūt ražotājs ir iedevis tavam auto līdzi grāmatiņu, kurā rakstīts kurā dienā pulksten cikos nolūzīs spidometra bultiņa

bremzes, sveces, amortiņi utml. tehniskās apkopes lietas.. vienīgais ko negaidīti nācas mainīt bija viena plastmasastrubiņa pa 6.5 lati toreiz vel E&S..

P.S. sveiciens nikadienā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

turbopiile rakstīja: pa 2 gadi neviena neparedzeta remonta..

Pastāsti, kā tu paredzi remontus?

Varbūt ražotājs ir iedevis tavam auto līdzi grāmatiņu, kurā rakstīts kurā dienā pulksten cikos nolūzīs spidometra bultiņa

Sābam vienkārši nav neparedzētu remontu. Visi remonti ir rūpnīcas jau iepriekš paredzēti.

jā, zavods ir paredzējis, ka 9-3 sābam nosprāgs automāts tieši pēc garantijas beigām

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

joprojām loģiski

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

turbopiile rakstīja: P.S. sveiciens nikadienā

Paldies!

p.s. ja mašīnai kaut kas saplīst garantijas laikā - tas vēl nenozīmē ka ražotājs ir kļudījies konstrukcijās vai procesā. Tas nozīmē, ka ražotājs kļūdījies nosakot garantijas laika ilgumu.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

man sen nav garantijas.. bet tik neproblemātisku autinu vēl jāpameklē.. tā, ka katrā markā var gadīties pa sliktam un katra pa labam eksemplāram, tomēr mani saabs ir pārliecinājis par mierīgu dzīvi..

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Kurš tad vēl sunim asti cels...

pasties šeit pat iauto, kurai markai visvairāk remontu topiku?

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

kad bija 900ais, tad katru dienu atradās kaut ko par remontiem pajautat.. tagad divi gadi neko neesmu jautajis..

a topiku daudz, jo sābisti rūpējas par savam mašīnām..

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

cap rakstīja: Kurš tad vēl sunim asti cels...

pasties šeit pat iauto, kurai markai visvairāk remontu topiku?

Un paskaties arī kuru marku te visvairāk apspriež pat tie, kas to dzīvē nekad nav redzējuši. Atradis rādītāju

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu re kā www.apollo.lv/...

Būs ļoti 'kvalitatīvi' sābi

nu ja uzmanīgi izlasītu, tad skaidrs, ka nekas nav skaidrs. SAAB pārdod "vecās" tehnoloģijas, bet ne jau kļūst par BAIC apakšuzņēmumu. ja tas ir veids, kā izkļūt no parādiem un nelikvidēties, tad intriga turpinās

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nevis saab pārdod, bet GMC. Naudiņu saņems lielais koncerns, no sāpiem paliks kaut kādas šņagas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nevis saab pārdod, bet GMC. Naudiņu saņems lielais koncerns, no sāpiem paliks kaut kādas šņagas.

Nevis GMC, bet gan tā Zviedrijas struktūrvienība. Un naudiņa nespīd lielajam koncernam - tur tomēr ir zviedru valdība, nevis jēliši.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

interesanti gan kā valdība (ja vien nav venecuēlas) var iespaidot ko GMC dara ar savu naudu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: interesanti gan kā valdība (ja vien nav venecuēlas) var iespaidot ko GMC dara ar savu naudu

painteresājies, kā, piemēram, zviedrijas valdība šobrīd glābj Latviju, neļaujot mātes bankām savākt atpakaļ līdzekļus no mūsējām. Zviedrijas sociālismā daudz kas ir valsts kontrolē - ārvalstu mātes uzņēmumam nebūt nav absolūta vara pār vietējo struktūrvienību.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nav jau šiem daudz variantu. Ieķīlāto īpašumu ir pamatīga čupa, bet naudiņa- Latvijā palikusi,ārpus bankas kontroles. Nedomāju,ka viņiem liela jēga no uz mūžu parādos ieslīguša latvju tirliņa...

Tas pats ar SAAB - Zviedrija nekādi nav ieinteresēta naudas izvešanā uz ASV un darba vietu zaudēšanā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

smaidiigais rakstīja: interesanti gan kā valdība (ja vien nav venecuēlas) var iespaidot ko GMC dara ar savu naudu

painteresājies, kā, piemēram, zviedrijas valdība šobrīd glābj Latviju, neļaujot mātes bankām savākt atpakaļ līdzekļus no mūsējām. Zviedrijas sociālismā daudz kas ir valsts kontrolē - ārvalstu mātes uzņēmumam nebūt nav absolūta vara pār vietējo struktūrvienību.

mātes bankas nevar savākt vairāk kā tās reāli var savākt. zviedrija glābj savas bankas, ne jau latviju.

p.s. nesēdi ar kaksi vienā solā? sāc ietekmēties.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Nav jau šiem daudz variantu. Ieķīlāto īpašumu ir pamatīga čupa, bet naudiņa- Latvijā palikusi,ārpus bankas kontroles. Nedomāju,ka viņiem liela jēga no uz mūžu parādos ieslīguša latvju tirliņa...

Tas pats ar SAAB - Zviedrija nekādi nav ieinteresēta naudas izvešanā uz ASV un darba vietu zaudēšanā.

nesmīdini

ja murikāņu lielkoncerns izlems ka no sāba vairs neko nekā nevar izspiest to noraus podā lai kā svensoni par to neraudātu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti