NU tad tirgoju savu Saab 900 2,0 Turbo, cupeja, 88 gada pa 15 000 evriku... ņemat kamēr vēll ir...
drīz vairs nabūs vispār....
NU tad tirgoju savu Saab 900 2,0 Turbo, cupeja, 88 gada pa 15 000 evriku... ņemat kamēr vēll ir...
drīz vairs nabūs vispār....
musdienu auto toch vairs nav dveeseles. un tik tieshaam taa lieta bija daudziem liidz 96gadam.
Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.
Man personīgi negribētos zaudēt nevienu autoražotāja produkciju Tas viss tirgu dara tik pievilcīgu patērētāju acīs.
kasinsh79 rakstīja: Ienākušas drošas ziņas no Zviedrijas, ka vakar SAAB vadība paziņojusi par ražotnes galīgu slēgšanu un atlaiž visus darbiniekus. Tas principā nozīmē visu esošo atlikumu izpārdošanu (tad tāpēc Rīgā SAAB pārdod ar 50% atlaidēm) un SAAB zīmola beigas
Zviedrija šo ziņu uzņem kā nacionālās sēras.
Izteikti žēl, šie autiņi vēl bija ar dvēseli..
Slikti tev tie drošie ziņotāji. SAAB vadība (ne tā kas GM) vēl nav izlēmusi ko darīt tālāk. Pēc citām ziņām EIB ir pastiprinājusi aidzevumu SAAB, bet ar interesantiem nosacījumiem - t.i. vispirms tam jātiek vaļā no GM, kam ir katastrofāls kredītreitings. Viss lielā mērā ir atkarīgs no Zviedrijas valdības un pašlaik izskatās, ka iet uz to pašu, kur Opel - kļūt atkal par valstij piederošu uzņēmumu.
man patīk šitas stils
vispirms uzbliež milzīgu uz`mēmumu uz krīta, tad izkačā no pā pēdējos ļimonus un tad par 2 latiem atbliež valstij ar visiem parādiem
Dzīvosim un redzēsim. Globālas SAAB izpārdošanas gan uzsāktas EU.
pēdējais brīdis nopirkt kādu sābu
tikai, kurš jamam pa garantiju mainīs ķēdes un ātrumkārbas?
Zoo rakstīja:
RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.
Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)
P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.
baigā neraža, ko ?
ValdisM rakstīja:
Zoo rakstīja:
RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.
Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)
P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.
Nu nez... Es vairāk pievienojos tiem, kas šos auto ieskaita Premium klasē. Nespēju nekādi tos nolikt vienā luksus līmenī ar Maybach, RollsRoyce u.c. kuru cena atšķiras ar kārtu.
ValdisM rakstīja:
Zoo rakstīja:
RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.
Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)
P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.
pirmās paaudzes V70?
960 un tā pēctecis S/V 90 kārtīgi atšķiras no tautas klases 940 kas būtībā ir 740 ar uzlabojumiem.vēsturiski zviedri visu laiku ir mēģinājuši radīt luksusklases auto-760 ar v6 dzinēju amerikai,960 un beigās S/V 90 lai būtu atbilde 7er un S-klasse,bet tauta pieprasīja vienkāršākus un uzticamākus Auto-740,940 un pat 240,ko ražoja 20 gadus no vietas līdz pat 93.gadam.tolaiku volvo politika paredzēja,ka Auto vajadzētu ekspluatēt 20 gadus vai vismaz 500 000 km,līdz ar to šie modeļi ir robusti būvēti,ar lielu izturības rezervi. 850 un pirmās paaudzes 70tie ir vairāk domāti ārējai konkurencei-FWD,dzinējs šķērsām utt.ap 2000 gadu volvo modeļus skāra ar FORD saistītie "uzlabojumi". Pēdējie 940tie tika ražoti līdz 1998.gadam.
kas ir saabs ,tas ir boabss ?
kas ir volvo,gludskuuto olvo?
modena rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Zoo rakstīja:
RLaguna rakstīja: Lai zviedri nekreņķējas-volvo vēl pagaidām paliek.
tas nav volvo.īstie beidzās 98. Gadā,kad no konveijera noripoja Pēdējais 940.
Pareizāk sakot S90!!! (un arī V90 kā univ.)
P.S. Dizaina ziņā luksus klases auto etalons manuprāt.
pirmās paaudzes V70?
ne gluži
Re kur ir tas brīnums:
cheapest-motors.ebizautos.com/...
Un arī krāsa super.
ursis rakstīja: kas ir saabs ,tas ir boabss ?
kas ir volvo,gludskuuto olvo?
Kas tā pa ķēdīti tavā Iauto profilā?
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: man patīk šitas stils
vispirms uzbliež milzīgu uz`mēmumu uz krīta, tad izkačā no pā pēdējos ļimonus un tad par 2 latiem atbliež valstij ar visiem parādiem
Tas ir tāpat kā ar reno,ja? To ar drīz atdos valstij atpakaļ.
pareizi, Renault un PSA-Citroen franču valdība jau piešķira ļimonus lai tikai neatlaiž darbiniekus, neslēdz rūpnīcas utt.
Foley rakstīja:
ursis rakstīja: kas ir saabs ,tas ir boabss ?
kas ir volvo,gludskuuto olvo?
Kas tā pa ķēdīti tavā Iauto profilā?
kas?
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: Nu nez... Es vairāk pievienojos tiem, kas šos auto ieskaita Premium klasē.
tak beidzat smīdināt
Tev liekas smieklīgi, ka var būt "biezāki" auto par Volvo?
Visiem īsteniem SAAB faniem tagad vajadzētu organizēties piketiem pie fabrīkas vārtiem un citām protesta akcijām. Nevar taču ļaut vienkārši pazust tik populāram autobrendam. Nav jau nekāds Dūzenbergs, Oldsmobīlis vai kāds cits sen aizmirsts monstrs.
Nē, nepareizi!
SAAB faniem jāorganizē ziedojumu vākšanu!
Konsultācijas var palūgt Dzintrim Kolātam.
Ideots rakstīja:
Seene rakstīja: Tev liekas smieklīgi, ka var būt "biezāki" auto par Volvo?
Respektīvi, SAAB ir " biezāks" par Volvo un ir pieskaitams Premium klasei ? Es pareizi sapratu ?
Toč Ideots... Iebildu par to, ka Volvo ieskaita Luksus klasē, jo tad nepaliek vieta, kur iedalīt Maybachus un tamlīdzīgus auto.
jugasvilli rakstīja:
Kaut ko laikam būšu garām palaidis, kaut arī ziņas lasu kā nekad savā apzinīgajā mūžā. Kopš kura laika GM Opeli valstij atdevis? Man bij domāt, ka Opeli džī ems neatdos, jo kā nekā - ejosākais Eiropas auto no visiem viņu brendiem.
Nav atdevis, bet šāds jautājums tiek apspriests un Vācijas valdība ir oficiāi paziņojusi par gatavību pārņemt Opel, ja GM neatradīs risinājumu krīzei. Zviedrijas valdība šadu paziojum nav sniegusi, bet ņemot vērā visas informācijas druskas, Zviedrijas valdība ari varētu būt gatava šādi aizstāvēt savus strādniekus no atlaišanas.
Kaksis rakstīja: Atvainojiet, bet cik stulbam ir jābūt lai metāla kastē meklētu dvēseli?
dvēsele nav bleķa kastē
dvēsele ir tajā patīkamajā loterijas kņudošajā sajūtā vēdera lejadaļā, ķipa - vai šomēnes sāba remonti maksās lētāk vai dārgāk par 1000 latiem
SAAB ēras beigas
Ienākušas drošas ziņas no Zviedrijas, ka vakar SAAB vadība paziņojusi par ražotnes galīgu slēgšanu un atlaiž visus darbiniekus. Tas principā nozīmē visu esošo atlikumu izpārdošanu (tad tāpēc Rīgā SAAB pārdod ar 50% atlaidēm) un SAAB zīmola beigas
Zviedrija šo ziņu uzņem kā nacionālās sēras.
Izteikti žēl, šie autiņi vēl bija ar dvēseli..