Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

kreisais pagr. no labās joslas

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Vai ir veiktas kaut kādas izmaiņas noteikumos? Daudzi uzskata, ka tas ir atļauts. Piemērs - Akmeņu ielas un Valguma ielas krustojums. No rītiem apbrauc rindu virzienā uz tiltu un visiem gar degunu met pa kreisi uz Valguma ielu. Avārijas situācijas katru rītu.

Kas raksturīgi - šo manevru veicēji ir ļoti neapmierināti, signalizē un žestikulē, ja tos nepamana vai neļauj izdarīt šādu pagriezienu.

CP būtu ļoti ērta vieta agresīvo braucēju sodīšanai.

 
1 2 3 4 5
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja: jums nav pie kājas tie noteikumi, ko jūs varat cepties dēļ tādām muļķībām??

CSN nezināšana neatbrīvo no sodiem un soda punktiem...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Galvenais rakstīja: Kad 96. gadā mācījos autoskolā, instruktors tieši norādīja uz "muļķiem, kas rada sastrēgumus", nogriežoties izmantojot tikai vienu joslu, ja ceļš tālāk turpinās 2 joslās. Tas ir loģiski un es tā arī braucu un braukšu, pat ja noteikumi nosaka savādāk. Man nerausta

Neesi viens no tiem, kurš uz Slāvu apļa man ļauj nomainīt jau otro mašīnu? Protams ne uz mana, bet uz sava rēķina...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Galvenais rakstīja: Kad 96. gadā mācījos autoskolā, instruktors tieši norādīja uz "muļķiem, kas rada sastrēgumus", nogriežoties izmantojot tikai vienu joslu, ja ceļš tālāk turpinās 2 joslās. Tas ir loģiski un es tā arī braucu un braukšu, pat ja noteikumi nosaka savādāk. Man nerausta

Neesi viens no tiem, kurš uz Slāvu apļa man ļauj nomainīt jau otro mašīnu? Protams ne uz mana, bet uz sava rēķina...

slāvu aplī jau labu laiku ir jābrauc savādāk

tāpat kā maskavas ielā ir pa kreisi jāgriežas nenotramvaja sliedēm

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: slāvu aplī jau labu laiku ir jābrauc savādāk

Pa pulksteni???

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

farruhs rakstīja: Nestrīdēšos, jo CSN nezinu... bet izklausās mega stulbi.

Principā sanāk, ka krusta vidū jau vari sākt tēmēt, kā no savas 3ās joslas pa diagonāli plst pāri uz 1mo ? ... un poxooi dim?

Domāju, ka tāds šoferīts līdz policijas atbraukšanai jau būs krietni paspārdīts.

Ne gluži tā. Sanāk tā ka es no trešās varu plēst taisni līdz kamēr pretim šofera durvīm atrodas Zemitāna tilta 1. josla un tad strauji pa 90 grādiem ietrāpīt 1. joslā.

Un tie kas no trešās velk taisni pāri krustam - tiem ir pofig (galvenais lai aiz krusta nav mentu, kuri piesies bumbas par rīkojuma zīmi), tie var močīt pēc šiem noteikumiem, jo gadījumā ja otrās joslas braucējs apskādē sānus 3. joslas braucējam vainīgs ir otrās joslas braucējs. Jo pēc definīcijas tas notiks krustojumā kur joslas ir iedomātas un taisnvirziena kustība obligāta.

Tu visulaiku visus sauc par nezinīšiem (muļķiem), bet pats tā arī neesi spējīgs konkrēti atbildēt kurš CSN punkts nosaka, ka krustojumā var braukt pa trešo joslu līdz krustojuma (Pērnavas / Zemitānu) galam un tev ir priekšroka attiecībā pret citiem. Kautkā neatceros nevienu tādu punktu, no kā secinu, ka tas ir tiekai tavs izdomājums vai velmes, bet citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tas nav saistošs. Tad kad pierunāsi Lukstiņu tādu punktu ierakstīt CSN tad arī brauksim pēs "taviem" noteikumiem, bet kamār CSN nenosaka kurā joslā jāiebrauc pēc nogriešanās krustojumā tikmēr jāievēro 81. vai 91.punktu (kurš labāk patīk).

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Tu visulaiku visus sauc par nezinīšiem (muļķiem), bet pats tā arī neesi spējīgs konkrēti atbildēt kurš CSN punkts nosaka, ka krustojumā var braukt pa trešo joslu līdz krustojuma (Pērnavas / Zemitānu) galam un tev ir priekšroka attiecībā pret citiem. Kautkā neatceros nevienu tādu punktu, no kā secinu, ka tas ir tiekai tavs izdomājums vai velmes, bet citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tas nav saistošs. Tad kad pierunāsi Lukstiņu tādu punktu ierakstīt CSN tad arī brauksim pēs "taviem" noteikumiem, bet kamār CSN nenosaka kurā joslā jāiebrauc pēc nogriešanās krustojumā tikmēr jāievēro 81. vai 91.punktu (kurš labāk patīk).

Nesaucu nevienu par muļķi – tās ir tavas fantāzijas.

Neviens CSN punkts to neaizliedz - tātad ir atļauts.

Neviens CSN punkts nenosaka kārtību kādā vecama nogriešanās no divām joslām, ja nav marķējuma.

Es vienkārši cenšos jūs brīdināt par situāciju, gadījumā ja kāds izdomā vilkt taisni no trešās joslas. Jo ja sadursme notiek krustojumā un keksis uzraksta ka gribēja tikt uz LB (lai gan patiesībā mauca taisni) vainīgais ir tas kurš iebrauca 3. joslā no otrās.

Nu ja jūs paši gudri un jums neinteresē ieteikumi – aber lūdzu dariet kā vēlaties.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tikai ir viens jautājums.

Kāpēc labo pagriezienu no Brīvības ielas uz Biķernieku ielu atstāja tikai no vienas joslas (kādreiz bija no divām)?

Kāpēc Brīvības un Pērnavas ielau krustojumā virzienā no centra regulāri zīmē marķējumu taisnvirziena joslu trajektorijai?

Vai tikai ne tapēc ka ja marķējuma nav tad josla turpinās taisni līdz krustojuma beigām?

Jeb tam ir kāds cits iemesls, kuru es nezinu?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Trakākais ir tas, ka noteikumos nav noteikts, kā tieši krustojumos jānogriežās. Pēc uupa teiktā - no kreisās malējās nogriežoties pa kreisi - māšīnas no abām pusēm brauc it kā līdz iedomātās joslas vietai, kur pa 90gr pagriežās, krustojumā no abām pusēm iebrauc augstākais 3 mašīnas un sastrēgums gatavs. Un tādu duriku ir pietiekoši!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Trakākais ir tas, ka noteikumos nav noteikts, kā tieši krustojumos jānogriežās. Pēc uupa teiktā - no kreisās malējās nogriežoties pa kreisi - māšīnas no abām pusēm brauc it kā līdz iedomātās joslas vietai, kur pa 90gr pagriežās, krustojumā no abām pusēm iebrauc augstākais 3 mašīnas un sastrēgums gatavs. Un tādu duriku ir pietiekoši!

Nu tā ir pēc noteikumiem un CP traktējuma.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vēl Rīgā ir dafigā krustojumu, kur ir labās rokas princips, kuru neviens neievēro.

Pilns ar tādiem ir visos privātmāju rajonos. Tikai liela daļa visuzinošo šoferu uzskata ka taisnvirziena kustībai ir priekšroka, lai gan noteikumos skaidri noteikts labās rokas princips.

Tātad ja redzi krustojumu bet neredzi zīmi galvenais ceļš, tad ir jāpārliecinās vai uz blakusceļa ir zīme dodiet ceļu vai nav.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.

Ja noteikumos nav reglamentēts kā rīkoties tad ko? Tad kautkādiem sētas noteikumiem ir augstāks spēks?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Es gan tādu vietu neesmu noteikumos atradis, bet tā acīmredzot māca kursos, pareizāk, traktē diezgan nesakarīgus noteikumus.

Un atbildi lūdzu uz šo jautājumu:

Kāpēc Brīvības un Pērnavas ielau krustojumā virzienā no centra regulāri zīmē marķējumu taisnvirziena joslu trajektorijai?

Vai tikai ne tapēc ka ja marķējuma nav tad josla turpinās taisni līdz krustojuma beigām?

Jeb tam ir kāds cits iemesls, kuru es nezinu?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.

Nu redz tur pirms marķējuma sazīmēšanas atradās keksi kas no pirmās joslas vilka taisni. Kā rezultatā - sadursme un ko domājies – vainīgi izrādās tiekas brauc pa otro joslu. Rīgas satiksmei tas piegriezās ka vaino viņu trasportlīdzekļus un strīpiņu zimētāji savilka strīpiņas, lai vainīgs būtu tas kurš velk taisni.

Domā ka Rīgā marķējumus uz krustojumiem zīmē tāpat vien – drošībai?

Marķējumus zīmē tikai tad kad avāriju statistika sāk augt un kad Rīgas satiksme tiek apbižota.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kāpēc Deglava un Nīcgales ielu krustojumā marķējums sazīmēts tik debīli, ka pie zaļās gaismas krustojumā var iebraukt tikai labi ja 2 mašīnas?

Ja paskatamies uz trolejbusa vadiem - viss kļūst skaidrs...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Šķiet, ka tur ir neliels līkums, krustojumā joslas mainīt nevar. Tāpēc drošības pēc. Nu protams, ka tās joslas turpinās pāri krustojumam.

Un ja nav marķējuma tad pa kādu trajektoriju jābrauc?

smoke Reģ.: 08.11.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Tikai ir viens jautājums.

Kāpēc labo pagriezienu no Brīvības ielas uz Biķernieku ielu atstāja tikai no vienas joslas (kādreiz bija no divām)?

Jo daudzi no labās malējās mauca taisni un trāpīja sānos tiem, kas nepārkāpjot grieza pa labi uz Biķernieku no Brīvības vidējās joslas.

Ar Pērnavas krustu pie LB ir divdomīgi, bet pats arī putrojies.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

jaaanis rakstīja: Tu visulaiku visus sauc par nezinīšiem (muļķiem), bet pats tā arī neesi spējīgs konkrēti atbildēt kurš CSN punkts nosaka, ka krustojumā var braukt pa trešo joslu līdz krustojuma (Pērnavas / Zemitānu) galam un tev ir priekšroka attiecībā pret citiem. Kautkā neatceros nevienu tādu punktu, no kā secinu, ka tas ir tiekai tavs izdomājums vai velmes, bet citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tas nav saistošs. Tad kad pierunāsi Lukstiņu tādu punktu ierakstīt CSN tad arī brauksim pēs "taviem" noteikumiem, bet kamār CSN nenosaka kurā joslā jāiebrauc pēc nogriešanās krustojumā tikmēr jāievēro 81. vai 91.punktu (kurš labāk patīk).

Nesaucu nevienu par muļķi – tās ir tavas fantāzijas.

Neviens CSN punkts to neaizliedz - tātad ir atļauts.

Neviens CSN punkts nenosaka kārtību kādā vecama nogriešanās no divām joslām, ja nav marķējuma.

Es vienkārši cenšos jūs brīdināt par situāciju, gadījumā ja kāds izdomā vilkt taisni no trešās joslas. Jo ja sadursme notiek krustojumā un keksis uzraksta ka gribēja tikt uz LB (lai gan patiesībā mauca taisni) vainīgais ir tas kurš iebrauca 3. joslā no otrās.

Nu ja jūs paši gudri un jums neinteresē ieteikumi – aber lūdzu dariet kā vēlaties.

Man liekas, ka tu pats esi sasipies meistarībā...

Tur tak skaidri un gaiši ir noradīts (rīkojuma zīme), ka no Pērnavas 3. un 2. josla tikai pa kreisi.

Kāds nakui taisni līdz 1.jai?

Domāju, ka kreisajam pagriezienam no Pērnavas ielas nav nekāda sakara ar Zemitanu tilta 1. joslu... vot tad kad beidz savu kreiso manevru, tad sākas jauns storijs par to ka tu tiksi no 3. uz 1, joslu.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

farruhs rakstīja: Nestrīdēšos, jo CSN nezinu... bet izklausās mega stulbi.

Principā sanāk, ka krusta vidū jau vari sākt tēmēt, kā no savas 3ās joslas pa diagonāli plst pāri uz 1mo ? ... un poxooi dim?

Domāju, ka tāds šoferīts līdz policijas atbraukšanai jau būs krietni paspārdīts.

Ne gluži tā. Sanāk tā ka es no trešās varu plēst taisni līdz kamēr pretim šofera durvīm atrodas Zemitāna tilta 1. josla un tad strauji pa 90 grādiem ietrāpīt 1. joslā.

Un tie kas no trešās velk taisni pāri krustam - tiem ir pofig (galvenais lai aiz krusta nav mentu, kuri piesies bumbas par rīkojuma zīmi), tie var močīt pēc šiem noteikumiem, jo gadījumā ja otrās joslas braucējs apskādē sānus 3. joslas braucējam vainīgs ir otrās joslas braucējs. Jo pēc definīcijas tas notiks krustojumā kur joslas ir iedomātas un taisnvirziena kustība obligāta.

Izklausās pēc slima zirga murgiem... tobiš pēc tava teiktē sanāk ta:

Ja tur mentu nav, tad var maukt pa 3šo taisni līdz 1jai, bet ja gadījumā tur satām pilici, tad nedrīkst.

Tas zīmes tur laikam stav tikai dekoracijai.

Gadījumā nebija tā, ka zīmes ir svarīgākas par kaut kādam tur štrunta līnijām?

P.S. Kad ceļa segums= sauss braucam pēc līnijām, kad sasnidzis sniegs, tad močijam kā gribam... tipa tā?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smoke rakstīja: Ar Pērnavas krustu pie LB ir divdomīgi, bet pats arī putrojies.

Kur?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Domāju, ka kreisajam pagriezienam no Pērnavas ielas nav nekāda sakara ar Zemitanu tilta 1. joslu... vot tad kad beidz savu kreiso manevru, tad sākas jauns storijs par to ka tu tiksi no 3. uz 1, joslu.

Kur noteikumos rakstīts ka man veicot pagriezienu tas jāpapedz 3. joslā?

Noteikumi aizliedz iebraukt trešā joslā, ja uz tilta tajā brīdī nav intensīva satiksme.

Kurš noteikumu punkts man aizliedz No Pērnavas ielas 3 joslas iegriezties 1 joslā uz Zemitānu tilta?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Izklausās pēc slima zirga murgiem... tobiš pēc tava teiktē sanāk ta:

Ja tur mentu nav, tad var maukt pa 3šo taisni līdz 1jai, bet ja gadījumā tur satām pilici, tad nedrīkst.

Tas zīmes tur laikam stav tikai dekoracijai.

Gadījumā nebija tā, ka zīmes ir svarīgākas par kaut kādam tur štrunta līnijām?

Ja nav mentu tad droši var maukt taisni pāri un neizpildīt rīkojuma zīmi – trešā josla tikai pa kreisi.

Ja ir CP tad varam droši braukt taisni līdz 1. joslai un strauji pa 90 grādiem CP priekšā uzgriezties uz tilta 1. joslas un viss ir bumbās.

P.S. Kad ceļa segums= sauss braucam pēc līnijām, kad sasnidzis sniegs, tad močijam kā gribam... tipa tā?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

farruhs rakstīja: Domāju, ka kreisajam pagriezienam no Pērnavas ielas nav nekāda sakara ar Zemitanu tilta 1. joslu... vot tad kad beidz savu kreiso manevru, tad sākas jauns storijs par to ka tu tiksi no 3. uz 1, joslu.

Kur noteikumos rakstīts ka man veicot pagriezienu tas jāpapedz 3. joslā?

Noteikumi aizliedz iebraukt trešā joslā, ja uz tilta tajā brīdī nav intensīva satiksme.

Kurš noteikumu punkts man aizliedz No Pērnavas ielas 3 joslas iegriezties 1 joslā uz Zemitānu tilta?

Noteikumi neaizliedz Tev no 3 joslas iegriezties 1 joslā , tāpat noteikumi neaizliedz vienlaicīgi citam transporta līdzeklim no 2 joslas griesties 2 (vai 1) joslā, tikai šajā gadījumā krustojas braukšanas trajektorijas un priekšroka šajā gadījumā saskaņā ar CSN (nevis uupja noteikumiem) 92. punktu ir tam, kas atrodas pa labi.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Noteikumi neaizliedz Tev no 3 joslas iegriezties 1 joslā , tāpat noteikumi neaizliedz vienlaicīgi citam transporta līdzeklim no 2 joslas griesties 2 (vai 1) joslā, tikai šajā gadījumā krustojas braukšanas trajektorijas un priekšroka šajā gadījumā saskaņā ar CSN (nevis uupja noteikumiem) 92. punktu ir tam, kas atrodas pa labi.

Tur jau tā sāls ka trajektorijas nekrustojas.

Uz šo attiecas pārkārtošanās pa joslām.

www.iauto.lv/...

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti