Signāls nāk no motora.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Signāls nāk no motora.
signals tev naak no indukcijas spoles.
bet tu centi nuudele esi lohs
Shiirs rakstīja: signals tev naak no indukcijas spoles.
bet tu centi nuudele esi lohs
mnja...
un kur tu tāc balts un pūkains atradies?
dzemdību nams nav spēkā... tad viš būtu jāsauc par palieku... tjipa piespiedu grūniecības pārtraukšanas blakusprodukc...
nemoralizee pedinj, uz mani tas neiedarbojas.
Shiirs rakstīja: signals tev naak no indukcijas spoles.
Ko tu lej šīreriņ, tā tik varbūt ir kaut kādiem žiķeļiem ar kontaktu aizdedzi
Bet topika autora problēma visdrīzāk slēpjas nekontaktos spidometrā. Vai pašā tahometrā. Nasing spešel
msh rakstīja:
Shiirs rakstīja: signals tev naak no indukcijas spoles.
Ko tu lej šīreriņ, tā tik varbūt ir kaut kādiem žiķeļiem ar kontaktu aizdedzi
Bet topika autora problēma visdrīzāk slēpjas nekontaktos spidometrā. Vai pašā tahometrā. Nasing spešel
nav pilnigi nekada atshkjiriba vai tur ir kontaktu aizdzedze, vai elektroniskaa. nepataisi publiski sevi pa mulkji.
Shiirs rakstīja: signals tev naak no indukcijas spoles.
bet tu centi nuudele esi lohs
Varbūt tev pie pakaļas ir piesprausts signāls no indukcijas spoles
Tahometram impulsu dod Holla devājs.
Šīris ir apsolūts loks.
maxx95 rakstīja: Man ir Ford Sierra 2.0i un nerāda tahometrs reizēm itkā parādās kontakts bet tad atkal pazud gribetos zinat no kurienes nak signals, varbut kkur vadi apsubejusi vai ka
Iekopēšu no šejienes: www.automotiveforums.com/...
Shēmā pat ar krāsu iezīmēti attiecīgie vadi.
OK here it goes. so far what i know
The Instrument panel ( i called it dashboard ) or somebody would say clock on some forums has 1 green wire the one that we get the signal from coil. his number is 11 ok there are two types of schemes i will show you 1st is the up to 1987 year / 2nd is from 1987 to 89 now on the last one there is ur so called coil filter ( @ scheme its called \"suppressor\" )
and on the 1987 model there is no suppressor. but now the part that the green wire goes not only to coil -ve side but it has to be connected to ignition module ( on scheme called ESC II ).
Now i can try connecting my green wire to ESC II but what will that give me? will it fix the faulty reading? or i can try fucking this Suppressor and adding it. but still if i get suppressor i still have to connect the green wire to ESC II
the under the hood photo
img249.imageshack.us/... (img249.imageshack.us/...
The up to 1987 year scheme
img286.imageshack.us/... (img286.imageshack.us/...
the from 1987 to 1989 year scheme
Shiirs rakstīja:
msh rakstīja:
Shiirs rakstīja: signals tev naak no indukcijas spoles.
Ko tu lej šīreriņ, tā tik varbūt ir kaut kādiem žiķeļiem ar kontaktu aizdedzi
Bet topika autora problēma visdrīzāk slēpjas nekontaktos spidometrā. Vai pašā tahometrā. Nasing spešel
nav pilnigi nekada atshkjiriba vai tur ir kontaktu aizdzedze, vai elektroniskaa. nepataisi publiski sevi pa mulkji.
Piedod šīreriņ, tu jau mums esi miskastu specs Un es domāju, ka tur būs kā VAG - signālu uz tahometru dod aizdedzes vadības blociņš vai ECU...
Mēģināšu sajaukt galvu un paziņot,ka man ir auto,kam tahometru griež ģenerators.
Tahometra signals
Man ir Ford Sierra 2.0i un nerāda tahometrs reizēm itkā parādās kontakts bet tad atkal pazud gribetos zinat no kurienes nak signals, varbut kkur vadi apsubejusi vai ka