mašiņai stāvot zem kapota ir nosprādzis kaķis.... kad kaķis uzsilst, tas izplešas un traucē ātrumkloķim bīdīt troses....
fofāgeniem tā ir parasta vaina
mašiņai stāvot zem kapota ir nosprādzis kaķis.... kad kaķis uzsilst, tas izplešas un traucē ātrumkloķim bīdīt troses....
fofāgeniem tā ir parasta vaina
Kloķim spaliek karsti un viņš vairs nestaigā, atpūšās. Risinājums - jāierīko kondicionieris, lai kloķis tik daudz nesvīst.
Kārbas kulises...
tik to var zinošs izdarīt...
Man ar nestaigā pa savu vietu, kur nolieku tur sēž. Nolikt var sešās vietās. Ko darīt? Volvo 850, 96 gads, 2.5 benzīns
domāju, ka iekš volvo kluba Tev spētu līdzēt...
Yetti rakstīja: Kārbas kulises...
tik to var zinošs izdarīt...
parasti kulisei izdilst lodveida vietas... ja zin ko dara - aptuveni 1h darbastundas...
schizo rakstīja: Nespēj
nevar būt...
lietotājs ar niku Skārdnieks?
kaa vins var staigaat pa savu vietu??? Šaibas??? kaifs??? alloo!!!
Topika autoram gan jau kārbā ar eļļu pašvaki vai pašai kārbai tuvojas beigas. Ja kaut kādam deviņdesmito sākuma otrajam golfam sūda divu trošu vietā bija normāla civilizēta kulise - stienis, šaubos ka pēdējā izlaiduma trešajam golfam būtu savādāk. Un nav dzirdēts ka arī tās draņķa troses tā darītu.
P.N. Sajūgs slēdzas normāli? Šitam es domāju ka vajadzētu būt hidrauliskajam [fofāgens gan tās troses ilgi paturēja, muteres mk3 1.4 mono golfmašīnai arī ir trose ], ja ir, tad tur ir viens āķis
Vot es jau ar saku ka šis nestaigā! Un nav jāstaigā nemaz!
Yetti ->
msh rakstīja: Topika autoram gan jau kārbā ar eļļu pašvaki vai pašai kārbai tuvojas beigas.
Par eļļu nu gan nezinu - ziemā tika mainīta un atlieta it kā vajadzīgajā līmenī. Kārba arī ir OK, ātrumi slēdzas ļoti eleganti un patīkami, jo autiņam ir tikai 80k nobraukums (100% drošs).
Sajūgs ir uz trosīti, bet tas raizes nesagādā, strādā ok.
Laikam jau vaina būs minētajās kulisēs. Varbūt kāds aptuveni zin, cik servisos maksā šīs problēmiņas novēršana?
Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums? Muteres golfmašīna, desmit gadus veca, arī atnāca no vācijas ar 88 štukām spidometrā, man tolaik bija kaut kādi 16 gadi un es neko no mašīnām nejēdzu, kur nu vēl mutere, tā jau tā golfmašīna tolaik bija smuka. Tik vien ka "nez kāpēc" dabūja 2x mainīt ūdenssūkni - nu otrā reize bija tāpēc, ka pirmais acīmredzot bija sūds , un jau tikko pēc atdzīšanas skaidu uz asfalta atraut nevarēja un pēc pāris gadiem [mana mutere maz nobrauc, gadā 10-15k] sanāca mainī sajūgu. Un, visbeidzot, ar tagadējajām zināšanām pirms kāda pusotra gada pamanīju nesakritību starp tehniskajā pasē minēto 1.6 motoru un reāli zem haubes esošo 1.4 Tas tā, piemēram. Kaut kā zudusi ticība ka mašīnai ar stūri pareizajā pusē un vecumu vismaz 10 gadi varētu būt divciparu nobraukums
Un es kaut kā neticu ka vaina varētu būt kulisē - ne stienis, ne troses neko īpaši nesakarst, pats teici, ka auksts slēdzas perfekti, tātad uzsilstot sākas problēmas, tātad mehānisms, mehānisms ir kur - iekšā kārbā Es zinu kā fofāgeniem slēdzas sūdīga trošu kulise, bet tas ir pavisam kas cits - stīvi un pagrūti neatkarīgi no tā, cik kārba ir uzsilusi Trošu mehānismam parasti izdilst savienojumi un tad, kā jau minēju, slēdzas sūdīgi vienmēr.
P.N. Kāda tev tur ir kulise, to var vienkārši apstīties - pacel haubi, pa labi ir kārba, ja trošu kulise, tad kārbai aukšā pienāk divas troses. Bet ja arī ir troses, es baidos ka uzsilušam atvienojot troses un ar roku paslēgājot, tu atklāsi ka sūdīgi slēdzas kārba
Nuuu... tos 80k neapspriedīsim. Neesmu es spečuks autolietās, tas ir tiesa, jo pats vēl esmu padsmitnieks Bet nu mašīnīte ir konfekte - viss oriģināls: amortiņi, sūknis utt. Strādā nevainojami. Čalis, kas mainīja amortiņa atsitējus arī brīnījās, kur tik dzivs autiņš. Salons vispār ir kā jauns Protams, apzinos, ka šādas mašīnas uzķert ir grūtāk kā dzērumā nošaut mežapīli, bet tomēr... Nu ok, pietiks staipīt te savējo
Manuprāt, tā sistēma nav uz trosēm, ātrumu pārslēgšana notiek ar stieņa palīdzību (nu tur tāda komplicēta padarīšana ar dažiem sviru pārvadiem utt., bet principā vidējā daļa tāda paresnāka - izskatās pēc stieņa). Es te izvirzīšu vēl savu teoriju, kuru varēsiet nolikt : tā kā zem motora nav pannas, tad riteņi smuki šad tad rauj smiltis iekšā,jo sanāk braukt pa zemes ceļiem. Rezultātā smiltis tiek arī tai stieņu-sviru sistēmai un, motoram uzsildot to stieni, tas izplešas un vairs tik brīvi nestaigā, jo tam traucē smiltis... - kā šī vakara pasaciņa izklausās ?
kulise=sviras pārvads...
jeb kā tu apsaukājies...
Tikko dabā papētīju to lietu tuvāk - ja rausta kloķi pa neitrālo, tad tie sviras pārvadi staigā uz tādas kā plastmas šaibas. Piedodiet par analfabētisko raksturojumu, es te pūlos saviem vārdiem Nu vot, tā ripiņa pati neizskatās gluži pirmā svaiguma, bet šķiet, ka vēl nav arī nojāta. Viņa ir aplipusi ar smiltīm,jo savulaik var manīt, ka ir smērēta ar smēri. Domāju to smilšu - smēres maisījumu notīrīt un uzklāt jaunu smēres kārtu, kas noteikti būs jauns smilšu magnēts Pašam manis izvirzītais minējums par vainas cēloni jau šķiet loģisks, jo plastmasa karstumā zaudē savas īpašības un var rasties papildus berzes pretestība, kā rezultātā kloķis īsti labi nestaigā pa neitrālstāvokli. But nu nez, varbūt arī kļūdos...
Principā doma pareiza,tikai es nopirktu remkomplektu un uzreiz saliktu tās plastmasas jaunas.jāsmērē pa manam nekas tur nav.un ātrumkloķim nav jāļurkājas kā ziloņa fifelei bet gan jāturas stingri.
Reti bet gadās mašīnas ar oriģinālu nelielu nobraukumu.atpazīt var pēc oriģinālajām siksnām,durvju mehānismiem,kalodkām u.c lietām kas ir jāmaina ik pēc noteiktiem km.jo ir jābūt izteiktam žuļikam lai pa misenēm rakājoties meklētu OEM materiālus.
msh rakstīja: , man tolaik bija kaut kādi 16 gadi un es neko no mašīnām nejēdzu,
Un cik dzirdets joprojam neko nejedzTikai mucai kalodkas esot iemacijies veikli nomainit
msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?
Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.
Seene rakstīja:
msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?
Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.
Tavai ģimenes otrajai mašīnai ir kaites, kas liek aizdomāties par to, vai nobraukums ir patiess? Gan jau ka nav
batka rakstīja:
msh rakstīja: , man tolaik bija kaut kādi 16 gadi un es neko no mašīnām nejēdzu,
Un cik dzirdets joprojam neko nejedzTikai mucai kalodkas esot iemacijies veikli nomainit
To tev baltās pelītes pastāstīja, ja?
Baslix rakstīja: Pašam manis izvirzītais minējums par vainas cēloni jau šķiet loģisks, jo plastmasa karstumā zaudē savas īpašības un var rasties papildus berzes pretestība, kā rezultātā kloķis īsti labi nestaigā pa neitrālstāvokli. But nu nez, varbūt arī kļūdos...
Nez cik tad tur uzkarst - 60-80 grādi būs?
Vispirms uzsildi, tad kaut ko noņem nost un skaties, vai grūti slēdzas kārba vai slikti kustas kloķis
batka rakstīja:
msh rakstīja: , man tolaik bija kaut kādi 16 gadi un es neko no mašīnām nejēdzu,
Un cik dzirdets joprojam neko nejedzTikai mucai kalodkas esot iemacijies veikli nomainit
skarbi, ple...
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
msh rakstīja: Mīļais cilvēk, kā desmitgadīgai mašīnai var būt 80k nobraukums?
Diezgan elementāri. Atslēgvārds ir ģimenes otrā mašīna. Sieva ar tādu brauc šobrīd. Iegādes brīdī bija 7 gadi un 68 tūkstoši. Un šobrīd noskrējiens turpinā tieši tāpat nepieaugt, jo visus garos gabalus braucam ar manu, kas ir krietni jaunāka, bet drīz jau būs noskrējusi 3x vairāk.
Tavai ģimenes otrajai mašīnai ir kaites, kas liek aizdomāties par to, vai nobraukums ir patiess? Gan jau ka nav
Nav jau gan. Bet nu nenodilis salons un sarūsējuši, bet nediluši bremžu diski nešaubīgi liecina, ka auto ir lielāks nobraukums, nekā uz spidometra, vai ne? Neesi kādreiz padomājis, ka kaut kur dzīvē arī paliek tās mašīnas, kas netiek nobrauktas?
Golf III nestaigā ātrumkloķis
1997. gada Golf 1.8. mono. Situācija tāda, ka ziemā un agrā pavasarī ar ātrumu slēgšanu nebija nekādu problēmu, arī tagad nav nekādu problēmu, kamēr auto nav ļoti uzsilis. Bet, kad jau kādas 30 min. ir brauktas, tad ātrumkloķis vairs pats "nestaigā" pa savu vietu, tas ir jāpārbīda ar spēku. Nevarētu sūdzēties, ka slikti slēgtos ātrumi, patiesībā ātrumu pārslēgšana noris ideāli, tikai karstā laikā kloķis vairs pats nestaigā. Nav nozīmes, vai perās pa rīgu un slēģelē ātrumus, vai brauc ar 5. pa trasi - kad autiņš uzsilis, kloķis pats vairs nestaigā.
Laikam jau nav nekāda mirstamā kaite, bet kas šai problēmiņai ir cēlonis un kā to risināt?