Centis_Nuudele rakstīja:
Bucefals rakstīja: Pašam bija tāda problēma. Iesaku spēcīgāk pārvilkt nomainītos atbalstgultņus. Man palīdzēja. Pazuda i peldēšana i klunkšķis pie stūres izgriešanas.
Ko nozīmē Spēcīgāk pārvilkt gultņus?
Vai nu viņi ir pieskrūvēti, vai nav. Tur nav ko pārvilkt vai pievilkt.
Tev nebija pieskrūvēti?
Nu tur tie gultņi ir tādi iestrādāti tajas atbalsta gumijās, un viņi pat pieskrūvēti teorētiski ir izkustināmi tajās atbalsta gumijās.
Kad jutu, ka tur ir kkas beidzies, pēc skaņas domaju, ka gultņi ir lupatās, bet beigās, kad noņēma vecos, izrādījas, ka gultņi ir kartībā, bet tā atbalsta gumija ir vienkārši tik sapresēta, ka tas gultnis pa to glāzi uz priekšu un atpakaļ bija lēkājis ar visu to gumiju. Un tā arī jaunās gumijas - it ka pievilktas, bet vinalga ļurkajas. Pārvilka spēcīgāk, nekas vairs neļurkajas.
Kauč kāda šaize ar stūrēšanu.....
Sveiki! Auto A80 B3 1.8 s, stūres iekārta bez pastiprinātāja. Problēma tāda- braucot pa štrāsi, ik pa laikam velk stūri uz kādu pusi.... nav noteikta puse uz kuru velk, bet ta pa labi, ta pa kreisi, citreiz iet normāli taisni, kā vajag.... sanāk tāda kā ceļa ķeršana... lieta tāda, ka nesen nomainīju visas bukses, balstšarnīrus un stūres pirkstus, noregulēju ģeometriju..... iepriekš bija tas pats, bet tad es to norakstīju uz izsistajām buksēm. Un vēl problēmiņa, kas izpaužas tādā situācijā- braucu atpakaļgaitā no stāvvietas, lēnā griežot līdz galam pa labi stūri un kkas priekšā (kur tieši, da hvz) dīvaini nobūkšķ..... no sākuma domāju, ka reikā kkās kasjaks- aizvakar nomainīju pret labu, bet nekas nav mainījies.....
Kādas jums versijas?
Ceru, ka problēmas sapratāt, ja vajag ko sīkāk zināt, droši jautājiet!