automāts

dzjunga Reģ.: 01.10.2006

Pēc vilkšanas kraukšč. Nobira stūres pastiprinātājs nācās vilkt saremontēju braukšu mājās a tur nesmuka skaņa no kārbas puses. Kārbā eļa normāla un līmenī pārnesumi strādā normāli bet skaņa pretīga ko darīt vai braukt kamēr kautkas noklājas vai uzreiz skrūvēt pa srūvītēm.

 
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Nevelc automātu šņorē, nebūs labi....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Ideots rakstīja: Yetti.......

tā nav rihtig, un Tu vēl uzprasies...

Ei, Zigi, piedo... man pirmajā bij dzimumdiena, un tagad ir lūstamdiena... veselību Tev....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gutenmorgens rakstīja: jo velkot kārba nedzesējas, lūk arī ieberziens.

Ja motors nerūc, kārbas sūknis eļļu nepumpē un tur nav ko dzesēt, jo viņa nekarst.

Vilkšanas ierobežojumi ir tāpēc, ka neeļļojas gultņi.

Gūte Naht!

kadi murgi

Esi redzējis kādu manuālo kārbu ar piespiedu eļļas dzesēšanu? Un tās var vilkt kaut līdz berlīnei....

ne jau gultnjus tur jaeljo, bet frikcionu paka, un hidro mufte, un bremzes lente. dafiga detalju kas iet bojaa. pa labam, vispaar nevar vilkt, tie 50-50 ir taads pieljaujamais, kaut karba tiek mociita jau no pirmaa kilometra. ja tik ljoti vajag, noskruvee no karbas pusasis un velc kaut liidz berliinej

pljad...

Tu pac saprati, ko pateici?

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

smaidiigais rakstīja: a man ir mašīna ar afftomātu ko var vilkt kur gribi ar cik jūdzēm stundā gribi un nekas

nav vēl tāds izdomāts... bet ja Tev likas, ka ir, nebrīnies par klemmi....

Fofāgena DSG var vilkt līdz riebumam

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Girc44 rakstīja: ...

Fofāgena DSG var vilkt līdz riebumam

var... kad iestāsies riebums, sieva sāks bļaut...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

smaidiigais rakstīja: a man ir mašīna ar afftomātu ko var vilkt kur gribi ar cik jūdzēm stundā gribi un nekas

nav vēl tāds izdomāts... bet ja Tev likas, ka ir, nebrīnies par klemmi....

jebkurš džips ar sadales kārbu...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Tu uzskati, ka Tev taisnība, es uzskatu, ka man...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

ar sadales kārbu ko var ielikt neitrālajā - griežas tikai sadalene, automāts stāv uz vietas

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka nav Tev taisnība... nokausi vienos vārtos... drātēsies Tu, vai nākošai auto ieguvējs...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

paskaidro lūdzu sīkāk

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

P.S. un variātors tiek izmantots pēdējās paaudzes mobīļiem...

=========================

Nu vispaar jau variatori ir dazhaada tipa, paziistami jau no Da Vinchi laikiem Kjiiljsiksnas "velkoshaa" tipa variatorus patieshaam VIEGLAJIEM automobiljiem ieviesa jau 1950-o gadu beigaas. Bet tie bija variatori ar gumijas kjiiljsiksnu / -aam, kaa DAF , piemeram. CVT ar metaala "stumjosho" kjiiljsiksnu patiesi saaka ieviest tikai 1980-ajos gados, pirmie bija Subaru un Ford, 198-o gadu otrajaa pusee. Runa laikam ir par tiem, jo metaala "siksna" straadaa iegremdeeta ellaa

Klasiskajam automaatam , velkot ar nedarbojoshos dzineeju, patieshaam suuknis nestraadaa , nestraadaa attieciigi arii hidraulika, (visi sajuugi un bremzes ir "valjaa"), sliktaak ellojas shiis daljas, kaa arii gultnji. Iznjeemums ir, piemeeram, vecaas Mercedes kaarbas, kuraas ir 2 suuknji, otru piedzen izejoshaa vaarpsta, taapeec shos vecos Mershus var vilkt taalaak un aatraak, kaa vairumu AT, bez tam pastaav iespeeja iedarbinaat auto ar vilkshanu, bet vienmeer tas nenostraadaa. Hidrotransformatoram pofig, tas vienalga negriezhas - nav saites ar ritenjiem, ja sajuugi un bremzes ir valjaa. Vispaar jau labaak neeksperimenteet - tas papiirs uz diskiem un lenteem ir visai vaariiga padariishana ...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: P.S. un variātors tiek izmantots pēdējās paaudzes mobīļiem...

=========================

Nu vispaar jau variatori ir dazhaada tipa, paziistami jau no Da Vinchi laikiem Kjiiljsiksnas "velkoshaa" tipa variatorus patieshaam VIEGLAJIEM automobiljiem ieviesa jau 1950-o gadu beigaas. Bet tie bija variatori ar gumijas kjiiljsiksnu / -aam, kaa DAF , piemeram. CVT ar metaala "stumjosho" kjiiljsiksnu patiesi saaka ieviest tikai 1980-ajos gados, pirmie bija Subaru un Ford, 198-o gadu otrajaa pusee. Runa laikam ir par tiem, jo metaala "siksna" straadaa iegremdeeta ellaa

Klasiskajam automaatam , velkot ar nedarbojoshos dzineeju, patieshaam suuknis nestraadaa , nestraadaa attieciigi arii hidraulika, (visi sajuugi un bremzes ir "valjaa"), sliktaak ellojas shiis daljas, kaa arii gultnji. Iznjeemums ir, piemeeram, vecaas Mercedes kaarbas, kuraas ir 2 suuknji, otru piedzen izejoshaa vaarpsta, taapeec shos vecos Mershus var vilkt taalaak un aatraak, kaa vairumu AT, bez tam pastaav iespeeja iedarbinaat auto ar vilkshanu, bet vienmeer tas nenostraadaa. Hidrotransformatoram pofig, tas vienalga negriezhas - nav saites ar ritenjiem, ja sajuugi un bremzes ir valjaa. Vispaar jau labaak neeksperimenteet - tas papiirs uz diskiem un lenteem ir visai vaariiga padariishana ...

danke, Tev... man tā neiznāktu...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.S. un ko katrs uzskata par džipu...

variātors ir xtreilim un kašķim... ar jamajiem var tikt lidz inerces beigām... pēc tam ir jāiet pēc džipa vai traktora...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

danke vai nedanke, bet lūdzu paskaidro kā var griezties kārba, ja sadalene ir neitrālajā?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: danke vai nedanke, bet lūdzu paskaidro kā var griezties kārba, ja sadalene ir neitrālajā?

varu to parīt?

nav tagad vēlmes iespringt...

pat ražotāja rokas instrukcijā bija ātruma un distances ierobežojumi...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

Gutenmorgens rakstīja: jo velkot kārba nedzesējas, lūk arī ieberziens.

Ja motors nerūc, kārbas sūknis eļļu nepumpē un tur nav ko dzesēt, jo viņa nekarst.

Vilkšanas ierobežojumi ir tāpēc, ka neeļļojas gultņi.

Gūte Naht!

kadi murgi

Esi redzējis kādu manuālo kārbu ar piespiedu eļļas dzesēšanu? Un tās var vilkt kaut līdz berlīnei....

ne jau gultnjus tur jaeljo, bet frikcionu paka, un hidro mufte, un bremzes lente. dafiga detalju kas iet bojaa. pa labam, vispaar nevar vilkt, tie 50-50 ir taads pieljaujamais, kaut karba tiek mociita jau no pirmaa kilometra. ja tik ljoti vajag, noskruvee no karbas pusasis un velc kaut liidz berliinej

OK, neeļojaas vesela kaudze pričendāļu, bet tam nav nekāda sakara ar kārbas nedzesēšanu, ko par bēdu cēloni minēja gūtenpurgens.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele

OK, neeļojaas vesela kaudze pričendāļu, bet tam nav nekāda sakara ar kārbas nedzesēšanu, ko par bēdu cēloni minēja gūtenpurgens.

============================

Nuuu...ja taa apgalvo, tad:

a) kaa tribologjijaa apraksta jebkuru dilshanas procesu?

b) kas ir jebkura dilshanas procesa neizbeegams pavadonis?

c) kaadas ir ellas funkcijas jebkuraa agregaataa?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti