spams droši, ka velkomēts, jo visiem noteikti radīsies versijas par iemesliem..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
spams droši, ka velkomēts, jo visiem noteikti radīsies versijas par iemesliem..
Ja gribi apjāt darba devēju, tad labāk iegādājies maiņas paneli...
Fartuks rakstīja: Ja gribi apjāt darba devēju, tad labāk iegādājies maiņas paneli...
Tak nē, negrib mammai teikt, ka draudzeni citā pilsētā atradis
Gachs rakstīja: ja tavam a100 no panelja ir spidometra trosīte uz kārbu, tad izrauj to galu pie kārbas, pieriktē klāt urbi un aidā - griez atpakaļ kamēr melns gar acīm
Tev kā augsti izglītotam servismenim būtu jāzin, ka šajam auto nav trose.
izii jaucaas panelis, un sakartojas ciparu ripulji. bet nu dabinsh smalks.
arii kaut kad dariju. liku pa nulleem, prikolam. bija zinamas problemas ar pirkstu veikliibu, lai dabuut visu smuki atpakalj ar nulleem.
Slinkais rakstīja: izii jaucaas panelis, un sakartojas ciparu ripulji. bet nu dabinsh smalks.
Pag, es kaut ko nesaprotu - vai tad ir varinats, kad NAV trose, bet IR ripuļi? kautkāda puselektronika, vai?
visam VAGam laikam taa ir tik dazhadam markaam dazhados gados ieviests
Seene rakstīja:
Pag, es kaut ko nesaprotu - vai tad ir varinats, kad NAV trose, bet IR ripuļi? kautkāda puselektronika, vai?
Labrīt sēņotāj Audī masveidā ieviesa elektroniskos spidometrus ar mehāniskajiem odometriem ar muderno salonu ieviešanu - B3 kopš paša sākuma, C3 atkarībā no modeļa 1988.-1989. gads un tāda sistēma turpinājās līdz B4 beigām 1995. gadā un C4 A100 pārvērtībai par C4 A6 1994. gadā Fofāgens gan sāka mazliet agrāk aizrauties ar elektroniskiem tahometriem.
P.N. Šitento principu audī izmantoja arī C3 vecajiem modeļiem ar kruīzu [kaut kur tak ātruma signāls ir jādabū ] un B2 ar kruīzu un/vai elektronisko runājošo instrumentu paneli, vienīgi tiem bija tāds triperisks ātruma datčiks.
Seene rakstīja:
Pag, es kaut ko nesaprotu - vai tad ir varinats, kad NAV trose, bet IR ripuļi? kautkāda puselektronika, vai?
Uz galvenā pārvada kreisās "pusass" ir rotējošs magnēts, tam blakus gerkons. Panelī ir impulsu skaitītājs un soļu motoriņš.
Sretsked rakstīja:
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Fofāgens gan sāka mazliet agrāk aizrauties ar elektroniskiem tahometriem.
Tahometrs elektrisks bija jau arī žigulim.
Labrīt, ursi.
msh rakstīja:
Seene rakstīja:
Pag, es kaut ko nesaprotu - vai tad ir varinats, kad NAV trose, bet IR ripuļi? kautkāda puselektronika, vai?
Labrīt sēņotāj Audī masveidā ieviesa elektroniskos spidometrus ar mehāniskajiem odometriem ar muderno salonu ieviešanu - B3 kopš paša sākuma, C3 atkarībā no modeļa 1988.-1989. gads un tāda sistēma turpinājās līdz B4 beigām 1995. gadā un C4 A100 pārvērtībai par C4 A6 1994. gadā Fofāgens gan sāka mazliet agrāk aizrauties ar elektroniskiem tahometriem.
P.N. Šitento principu audī izmantoja arī C3 vecajiem modeļiem ar kruīzu [kaut kur tak ātruma signāls ir jādabū ] un B2 ar kruīzu un/vai elektronisko runājošo instrumentu paneli, vienīgi tiem bija tāds triperisks ātruma datčiks.
Labrīt. Tiešam nezināju - un princips dīvains. Kāda h... pēc ir jāisa tik sarežģita lieta, kā elektromotors, kas griež ruļļus u.t.t. Tak LCD/LED pulksteņus un kalkulatorus pat krievi ražoja krietni senāk, nekā autorūpniecība atmeta trosītes Un kā, tai pusmehānikai ir arī atpakaļgaita?
No ātrumkastes ir jānoņem vadiņi, pie tiem jāpieliek frekvences ģenerators un aidā, bet tīt pienāksies tikai uz priekšu! Droši vien ka būs virknē jāsaslēdz kāda pretestība, bet tas atkarīgs ar kādu izejas pretestību ir jāstrādā ģeneratoram. Vēl jau ir jāzina kāds ir spriegums tajos vados pie ātrumkastes. Ieregulē attiecīgo spriegumu uz ģeneratora, uzliec taisnstūra impulsu, piedzen frekvenci (tā lai odometra ripuļi nesāk karst un lekt ārā, un ... rullē vien. labāk jau ir izjaukt to paneli, izlodēt ieejas pretestību odometram un pie tā slēgties klāt, lai spidometra bultiņa nestāv visu laiku atdurē - it kā ir iespēja sačakarēt spidometru.
Sretsked rakstīja:
Tahometrs elektrisks bija jau arī žigulim.
Labrīt, ursi.
Piedod, sajuka "tahometrs" ar "odometrs"
Seene rakstīja:
Labrīt. Tiešam nezināju - un princips dīvains. Kāda h... pēc ir jāisa tik sarežģita lieta, kā elektromotors, kas griež ruļļus u.t.t. Tak LCD/LED pulksteņus un kalkulatorus pat krievi ražoja krietni senāk, nekā autorūpniecība atmeta trosītes Un kā, tai pusmehānikai ir arī atpakaļgaita?
Sarežģīta? Vispār jau otrādi, tur ir tikai mikrene, kura impulsu pastiprina un pārveido impulsā ko padot rādītājam un ko padot odometram. Tikmēr paneļiem ar elektroniskajiem odometriem tur vēl jābūt atmiņa, ekrāna kontrolierim, iespēja pieslēgt kompi un tamlīdzīgam gemorojam. Un, piedevām, šitas klasiskais beztroses variants izmanto jau pirms tam izmantotu tehnoloģiju.
i_edgars rakstīja: No ātrumkastes ir jānoņem vadiņi, pie tiem jāpieliek frekvences ģenerators un aidā, bet tīt pienāksies tikai uz priekšu! Droši vien ka būs virknē jāsaslēdz kāda pretestība, bet tas atkarīgs ar kādu izejas pretestību ir jāstrādā ģeneratoram. Vēl jau ir jāzina kāds ir spriegums tajos vados pie ātrumkastes. Ieregulē attiecīgo spriegumu uz ģeneratora, uzliec taisnstūra impulsu, piedzen frekvenci (tā lai odometra ripuļi nesāk karst un lekt ārā, un ... rullē vien. labāk jau ir izjaukt to paneli, izlodēt ieejas pretestību odometram un pie tā slēgties klāt, lai spidometra bultiņa nestāv visu laiku atdurē - it kā ir iespēja sačakarēt spidometru.
Tīšana uz priekšu ruļez Cik ilgi, tavuprāt, viņš tā tīs? Es nebrīnītos ja tai spidometra mikrenei būtu savi frekvences griesti, galu galā spidometram gals ir 220/260/280 kmph, atkarībā no spidometra
P.N. Kāpēc impulsam jābūt taisnstūrim nevis sinusoīdai?
bet mani tomēr vairāk interesē kāpēc vecam audi jātin odometrs.
Varbūt tāpēc lai auto īpašnieks, kas Tev to auto iedeva jūzot, nepamanītu kas tas audi katru nakti taisa vienu 150km reisu uz Krieviju pēc degvielas/vokdas/cigaretēm un cukura
Mož sieva čeko, vai nevazājas pie jaunības mīlestības citā pilsētā
msh, impulsam ir jābūt tādas pat formas kā no ātrumkastes devēja izejā! T.i. atslēgai => loģiskais 1 un 0.
i_edgars rakstīja: msh, impulsam ir jābūt tādas pat formas kā no ātrumkastes devēja izejā! T.i. atslēgai => loģiskais 1 un 0.
izskatās, ka tu neko nerubī no elektrības
i_edgars rakstīja: msh, impulsam ir jābūt tādas pat formas kā no ātrumkastes devēja izejā! T.i. atslēgai => loģiskais 1 un 0.
Pastāsti, kā rotējoši magnēti var inducēt spolītē taisnstūrveida impulsu Tas sāk palikt interesanti
Nu tad izjauc un apskaties! kas tur ir un kā strādā.
Paši Jūs te ne no kā nerubijat, bet vienīgais ko mākat ir apdirst!
msh rakstīja:
i_edgars rakstīja: msh, impulsam ir jābūt tādas pat formas kā no ātrumkastes devēja izejā! T.i. atslēgai => loģiskais 1 un 0.
Pastāsti, kā rotējoši magnēti var inducēt spolītē taisnstūrveida impulsu Tas sāk palikt interesanti
Elementāri- magnētā attiecīgajā vietā ir "taisnstūrveida" robs, kas nozīmē, ka spolē inducējas attiecīgi mazāk sprieguma, par cik dziļi ir izveidots robs. Tak paskaties kaut vai uz Deltas, Minskas vai Voshoda aizdedzi - tur kontaktu vietā tāds pat princips strādā.
Cik nu tas impuls taisnstūrains, tā ir cita lieta, pieļauju, ka nostrādās arī sinusoīdas līkumam līdzīgs, taču par sinusoīdu to nosaukt nevar - vienubrīd ir liels fons un tad mazs impulsiņš samazināta sprieguma formā. I
Par odometra tīšanu- iespējams, ka varētu provēt arī ar sinusoīdu, tikai taisnigrieztu, vai skaidrības labad, varbūt, labāk ar vienu diodi, lai pusperiodi nav tik cieši, tik jāskatās kādu spriegumu uzdot (pie kāda līmeņa nostrādā skaitītājs). Nu kaut kā tā
A100 89.g odometra attīšana
Čau visiem! Kāds varētu izstāstīt, kāa attīt odometra rādījumu šim audikam? Nesitiet stipri- uzreiz saku, ka autiņu nav domāts pārdot, bet kāpēc vajag pārtīt- garš stāts....
Droši var rakstīt PM axel182@inbox.lv