Čau visiem! Kāds varētu izstāstīt, kāa attīt odometra rādījumu šim audikam? Nesitiet stipri- uzreiz saku, ka autiņu nav domāts pārdot, bet kāpēc vajag pārtīt- garš stāts....
msh, nu pieliec, pieliec klāt oscilogrāfu - sanāks bilde gluži kā laba maģa (studijas lentenieka) lentā ierakstīti impulsi - ar nelieliem kropļiem impulsa sākumā un beigās, kuru ienes induktivitāte.
Līdz sinusoīdai tur ir kā līdz Sidnejai, bet līdz inpulsam kā līdz Jūrmalai...
Elektrības rubītājiem un indukcijas spolīšu pazinējiem atkārtoju vēlreiz - tur ir gerkons! Tas ir tāds slēdzis, kurš saslēdzas un atslēdzas magnētiskā lauka iedarbībā. Nekādi robi magnētā, nekādas spoles.....
Gachs, diemžēl šis forums ir pilns ar srakeriem, kas paši pilnīgi neko nesajēdz, un galvenais ka pat nespēj aptvert cik paši ir stulbi... nozākā visus, kas kaut ko zina un mēģina prasītājam kaut kā izskaidrot problēmu.
P.s. no devēja un odometra konstrukcijas arī ir atkarīga metode kā to attīt!
i_edgars rakstīja: Sretsked, Tu pats te esi samežģījis smadzenes! Izlasi vēl reiz kas ko ir rakstījis! Ja nevar saprast pat ar otro reizi, tad lasi trešo...
Parunāsim par to kas ir gerkons??
kaut kā te dikti sāk justies bērnu smaka.
Marijas tante - tā, kas skolā dežurē pie zvana pogas, teica ka Gerkons ir brālēns Martenam. Martens esot skolā mūrējis krāsnis, bet Gerkons bijis kurinātājs.
PN edgar, es kādus 30 pēdējos gadus neesmu krāmējies ar radiotehniku, tāpēc iespējams ne tā nosaucu to SLĒDZI.
Bet tas protams nevar tevi aizkavēt aplūkot oscilogrāfa ekrānā kā slēdzis dara klik-ieslēgts, klik - atslēgts.....īsta zinātnieka cienīga nodarbe.
Centis_Nuudele rakstīja: Elektrības rubītājiem un indukcijas spolīšu pazinējiem atkārtoju vēlreiz - tur ir gerkons! Tas ir tāds slēdzis, kurš saslēdzas un atslēdzas magnētiskā lauka iedarbībā. Nekādi robi magnētā, nekādas spoles.....
kas ir TUR, tas ir pokui.... par to nav bazara... es apšaubu apgalvojumu, ka otram galam nepietiek ar sīnusu
Centis_Nuudele, dumjš Tu esi bez gala un ar to arī lielies!
Par gerkona uzbūvi es zināju jau tad kad Tu zem galda staigāji un gugle man nav vajadzīga (atšķirībā no Tevis, kas vienīgais ko zina ir gugli uzspiest)!
Bet prieks ka tagat zini kas ir gerkons! Vismaz ar gekonu nesajauksi.
nu, nu veči... ja jūs zinātu cik no malas bērnišķīgi izskatās tā jūsu plēšanās un apsaukāšanās; topiks jau nebij ar tādu mērķi taisīts.
Ja tuvākajā laikā man būs brīvāks brītiņš, tad speciāli izraušu no rezerves kārbas to devēju un nopētīšu kāda tipa šis ir un kādu signālu dod; tad atrakstīšos.
axel182 rakstīja: nu, nu veči... ja jūs zinātu cik no malas bērnišķīgi izskatās tā jūsu plēšanās un apsaukāšanās; topiks jau nebij ar tādu mērķi taisīts.
Ja tuvākajā laikā man būs brīvāks brītiņš, tad speciāli izraušu no rezerves kārbas to devēju un nopētīšu kāda tipa šis ir un kādu signālu dod; tad atrakstīšos.
manuprāt nav bazara par datčiku.... tehniski tur var būt arī riteņa spieķos ielocīta alumīnija drāts...
galvenais ko var apstrādāt otrā galā.... viena no svarīgākajām lietām - "cik signālus laika vienībā"
ja jau autors vēlas uzlikt "pareizo" rādījumu uz tāfeles, tad ar impulsiem (zāģi, sinusoīdu vai kā te viens izteicās "loģiskajām nullēm") griežot (uz priekšu, jo atpakaļ jau viņš TĀ negriežās) dabūt par kilometru mazāk ir visai laikietilpīgs process
Ja tuvākajā laikā man būs brīvāks brītiņš, tad speciāli izraušu no rezerves kārbas to devēju un nopētīšu kāda tipa šis ir un kādu signālu dod; tad atrakstīšos.
nopēti gan....plastmasas gabals viņš ir kārtīga namdara zīmuļa izmērā (ja vēl joprojām runājam par A-100 kārbu). Pieslēdz pie viņa 2 izvadiem ommetru, paņem magnēta gabalu un padarbojies, tad redzēsi to, ko edgars pēta ar oscilogrāfu.
A100 89.g odometra attīšana
Čau visiem! Kāds varētu izstāstīt, kāa attīt odometra rādījumu šim audikam? Nesitiet stipri- uzreiz saku, ka autiņu nav domāts pārdot, bet kāpēc vajag pārtīt- garš stāts....
Droši var rakstīt PM axel182@inbox.lv