uz gāzi iet normāli?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
uz gāzi iet normāli?
meklē msh, ja viņš nav aizbraucis uz bahāmu salām, tad saremontēs 2 dienu laikā (tik ilgi tāpēc, ka dzīvo pasaules malā)
adult rakstīja: Piebildīšu, ka degvielas filtru reizi pusgadā mazgāju
To filtru lētāk nav reizi gadā nomainīt? Maksā viņš kādu piečuku.....
Par problēmu kā tādu - iesaku tev pameklēt servisu, kurā prot ne tikai diagnosticēt un piedāvāt jaunas detaļas. Bija kādreiz tāds "inžektori, karburatori" servisiņš Jelgavā uz Dobeles šosejas. Ir dzirdēts, ka tie veči tagad darbojas Ozolniekos. Varbūt kāds jelgavnieks zin precīzāku informāciju.
1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.
2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.
3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.
Ir sliktākais variants, servisā ja nodiagnosticējuši
ttt rakstīja: 1. Tukšgaitas regulatoram noņem štekeri, ja mainās apgriezieni, tad tur ir viss ok.
2. Tam pašam regulatoram var būt pievadītā vakuma trubiņa caura.
3. Sliktākais variants - gaisa mērītājs.
Tikai nevajag
1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi
2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu
3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela
Jautājiens tofika autoram - droši zini ka tajā servisā to lietu pieprot un mērīja ne tikai sistēmas spiedienu ko dod sūknis? Jautāju jo īsti mehānisko špriču speciālisti ir retums Pats te tagad papildinu manā rīcībā esošo instrumentu klāstu ar dažiem manometriem un nepieciešamajām pārejām, jo man netālu esošajā liepājā kaut kā nav dzirdēts, ka kāds varētu kaut ko samērīt, ja tāda lieta būtu vajadzīga, man gan līdz šim, tfu tfu tfu, ir paveicies ar šīm špricēm, bet ir daži cilvēki, kuriem bik jāpalīdz un kuriem nav šādi paveicies No otras puses - santīma mīlēšana ar gāzi uz motoru, kam ir KE-jets agrāk vai vēlāk beidzas ar svarīgu šprices elementu bojāeju, tāpēc servisnieku apgalvojumam varētu būt pamats - pieņemot ka viņi tiešām ir kā nākas nodiagnosticējuši.
Rīta probas ar iedarbināšanu ir vai nu probas ar šprices regulējumu, vai minētās probas ar šprices galvu [ja tādas tiešām ir] vai vienkārši sūknim beigts pretvārsts/beigts spiediena regulators kas blakus šprices galvai nāk. Nosaka mērot spiedienus
Ā un vēl - sprauslas kāds vispār ir skatījies? Es nesaku ka to izraisa sprauslas, bet ka papildina gan ir iespējams, retais tās skatās un vēl retāks varētu atļauties samainīt uz jaunām, labām sprauslām kuras maksā kaut kādus 30 lohus gabalā. Kā te nesen bija vienam 1.9 SD, kam uzmetu aci - izvelku sprauslas, a tur ir nevis četras sprauslas, bet četras šausmas
Tikai nevajag
1) Noņem un nekas nemainās. Ko nu? Ārprāts, šausmas, traģēdija! A varbūt vienkārši tukšgaitas skrūves regulējums pie kāda plusos to vārstu nemaz nevajag, jo primārais brīvgaitas regulētājs tam motoram ir aizdedzes kompis ar apsteidzi
2) Var jau būt, bet tas motors pie dajebkādas sūces nīkst nost, kaut vai izvilkta sčupa. Ja nu vienīgi starp sūces rašanos un esošo brīdi apciemots serviss, kur kāds gudrītis sūci pakompensējis ar šprices regulējumu
3) Ko tu domā ar mērītāju - potenciometru? Siltam motoram vienīgi brīvgaita raustīsies, bet tas arī viss. Auksts motors ar atvienotu potenciometru pārejot no brīvgaitas uz slodzi var noraustīties, bet tas arī viss. Un iespējams ka manā gadījumā tur pie vainas bija degviela
1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.
2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).
3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.
Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.
Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"
ttt rakstīja:
1. Ja nemainās apgriezieni, tad kirdik tukšgaitas regulators.
2.Pie mazām sūcēm nenīkst motors, bet sevišķi, kad mitrs laiks, tad grib ātrāk noslāpt pēc apstāšanas (pagāzē un tad nomierinās).
3. Gaisa mērītājs, kas atrodās uzreiz aiz gaisa filtra.
Ir vēl tāda fiška, ka ir aizdambējies kartera ventilācijas truba - paņem viņu nost un paskaties ko saka motorīts.
1) Pats tu esi kirdik Pirmīt apciemoju savu šrotiņu un pārbaudīju, tagad, acīmredzot apkārtējās vides temperatūras dēļ šprices kompis pasācis to vārsteli virināt un mainās, bet pirms dažiem mēnešiem nebija nekādas šķirbas, štekeris virsū vai nav.
3) Definē ko tu te apzīmē ar vārdu "gaisa mērītājs"? Pēc idejas šādi apzīmē lāpstu kopā ar šprices galvu.
Kas, tavuprāt, būtu jāsaka motoram noņemot kartera ventilācijas trubu? Es zinu ko šis teiktu - ņemtu un noslāptu, ja to izdarītu motoram darbojoties. Vai arī nelektu, ja izslēgtam motoram.
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"
Ir skrūve uz droseles, paskatījos bildītes
Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo
andzha rakstīja: Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo
Vēl viens no marsa nokritušais? To gadu motoriem droseles +/- bija vienādas, tajā skaitā motoriem ar k-jetu, līdz ar to visiem ke-jetiem un ke-motronikiem arī ir drosele ar brīvgaitas regulēšanas skrūvi, kura atļauj nelielu gaisa daudzumu apvadīt garām droselei. Tik, kā jau piebildu, rūpnīcas manuālī rakstīts, ka ja viss kārtībā, to skrūvi grozot nekam nav jāmainās
Bet ja brīvgaitas slēdzītis nedarbojas, precīzāk būtu teikt apgriezieni no 2k, nevis līdz Otru variantu, kad šis varētu būt saslēdzies jau ar droseli vaļā [jeb vai kā tad iespējams tavs variants "gļuko un motors ģībst"? ] līdz šim nav gadījies piedzīvot
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Msh, kurā vietā tam motoram (2,3E) ir tukšgaitas reguļa skrūve? Tas ir KE jetroniks.
Nu un? Uz droseles ir. Vismaz man liekas ka ir , vismaz visādiem KE-Motronikiem toč ir, bet arī ir piebilde rūpnīcas manuālī "grozot brīvgaitas regulēšanas skrūvi, brīvgaitas apgriezieniem nav jāmainās"
nepērc tos manometrus.
Nebēdā, manometri jau iepirkti un pirmdiem jau būs uzvirpotas pārejas
msh rakstīja:
andzha rakstīja: Kāda gan tukšgaitas skrūve?.. Priekš tam ir droseles slēdzis, ja tas ir nopozicionējies "tukšgaitas" režīmā, tad sistēma vadās pēc GMM sniegtajiem datiem. Ja tas gļuko, tad arī apgriezieni ir vai nu līdz 2000, vai arī ģībst nost. protams tas neizslēdz variantu par sprauslām, utt, bet kāds tomēr ir veicis reālu diagnostiku, nevis kā mēs- virtuālo
Vēl viens no marsa nokritušais? To gadu motoriem droseles +/- bija vienādas, tajā skaitā motoriem ar k-jetu, līdz ar to visiem ke-jetiem un ke-motronikiem arī ir drosele ar brīvgaitas regulēšanas skrūvi, kura atļauj nelielu gaisa daudzumu apvadīt garām droselei. Tik, kā jau piebildu, rūpnīcas manuālī rakstīts, ka ja viss kārtībā, to skrūvi grozot nekam nav jāmainās
Bet ja brīvgaitas slēdzītis nedarbojas, precīzāk būtu teikt apgriezieni no 2k, nevis līdz Otru variantu, kad šis varētu būt saslēdzies jau ar droseli vaļā [jeb vai kā tad iespējams tavs variants "gļuko un motors ģībst"? ] līdz šim nav gadījies piedzīvot
Nepieciešamo gaisa pieplūdi normālā gadījumā regulē tukšgaitas regulators. Vsp par tādas skrūves esamību piekrītu, bet aizrauties ar to nevajadzētu, savādāk var pārbīdīt droseli pozīcijā, kad tiek izslēgts tukšgaitas režīms. Pieļauju tā varētu būt paredzēta droseles kalibrēšanai attiecībā pret slēdzi
andzha rakstīja:
Nepieciešamo gaisa pieplūdi normālā gadījumā regulē tukšgaitas regulators. Vsp par tādas skrūves esamību piekrītu, bet aizrauties ar to nevajadzētu, savādāk var pārbīdīt droseli pozīcijā, kad tiek izslēgts tukšgaitas režīms. Pieļauju tā varētu būt paredzēta droseles kalibrēšanai attiecībā pret slēdzi
Mazās klapes atduri regulē ar pavisam citu skrūvi
P.N. Es arī ar to "brīvgaitas regulēšanas" skrūvi neaizraujos jo man no tās neko nevajag
Ple, sīkais, tu tomēr esi spītīgs....KE jetronikam NAV tukšgaitas skrūve, K Jetronikam IR.
Droseles atbalsta skrūve NAV tukšgaitas regulēšanai, arī tā skrūve ar kuru ieregulē lāpstas pozīciju pret dozatora plunžeri NAV tukšgaitas regulēšanai, bet gan CO regulēšanai.
KE jetam tukšgaitu regulē tikai un vienīgi ECU caur regulatoru.
ta skruve ir augshpusee pie gofras.
msh saka taisnibu, tukshgaitas regulatoru mehaniskajai spricei var mierigi noglushit. nekas tur neslapst un apgriezieni neleekaa. ar tadu nobraucu 2 gadus un nekada vaina.
Ar to kartera ventilācijas trubu man bija proba, motors gribēja visu laiku slāpt nost, uztaisīja trubā caurumu un viss bija OK.
Gaisa mērītāju es domāju to šķivi, kas tur ir, ja vālē ar gāzi un nav pretdetonēšanas vārstuļa, tad to škivi labākā gadījumā saloka, sliktākā variantā - tā kaste uziet gaisā.
Centis_Nuudele rakstīja: Ple, sīkais, tu tomēr esi spītīgs....KE jetronikam NAV tukšgaitas skrūve, K Jetronikam IR.
Droseles atbalsta skrūve NAV tukšgaitas regulēšanai, arī tā skrūve ar kuru ieregulē lāpstas pozīciju pret dozatora plunžeri NAV tukšgaitas regulēšanai, bet gan CO regulēšanai.
KE jetam tukšgaitu regulē tikai un vienīgi ECU caur regulatoru.
Nē, spītīgs esi tu - skaidrā latviešu valodā atkārtoju vēlreiz priekš cilvēkiem ar sevišķi lēnu aizdedzi - B3 2v motoriem ir +/- identiskas droseles, neatkarīgi no tā, vai k-jets vai ke-jets/ke-motroniks. Un kā jau tu pats pateici, k-jetam ir skrūve - tātad arī ke-jetam ir Neredzu iemeslu naskuj C3 NF būtu jābūt savādākai droselei kā B3 NG. Un to visu pārējo, ko tu te uzrakstīji es tāpat zinu.
Audi 100 2.3E problēma (1988.izl.g.)
Man ir jautājums kādam pieredzējušam/zinošam cilvēkam šādā lietā: reizēm tukšgaitā un faktiski vienmēr (pēc apmēram pāris minūšu braukšanas) nometot gāzi un aptstājoties, piem. pie luksofora krustojumā, un uzsākot braukšanu pie zaļā, auto it kā pamirst, grib slāpt, negrib uzņemt jaudu. Esmu iemanījies strauji uzdot gāzi, tad aiziet normāli. Neatlaižot gāzi un braucot teiksim uz 50 km/h auto neraustās. Tikko nomet un uzdod gāzi atkal pamirums. Biju aizdzinis uz servisu, kas specializējas uz degvielas sistēmas problēmām un tur pārbaudīja degvielas spiedienu un šprici. Degvielas spiediens esot labs un benzīna sūknis nav vainojams, taču esot jāmaina degvielas spiediena regulātors, šprices galva un arī tā saucamā "lāpsta". Vai šim verdiktam varētu piekrist? Labas, lietotas šīs daļas neatrast un jaunas maksā apmēram tik pat cik viss auto. To elektronisko degv.spiediena regulātoru, kas pie šprices galvas, mainīju, bet tas nelīdzēja. Tātad secinājums, ka ar šo probzu jāsamierinas jābrauc kā ir. Cits viedoklis ir tāds, ka iespējams degvielas bāka jāmazgā un arī varētu būt degvielas sietiņš ciet. Jautājums: kuram viedoklim ticēt vairāk? Negribu ķēpāties ar gāzes balona izņemšanu un bākā līšanu, ja teiksim vaina ir tajā gaisa mērītājā un šprices galvā. Piebildīšu, ka degvielas filtru reizi pusgadā mazgāju un izmazgāšana situāciju ne pasliktina, ne uzlabo. Vēl tāda lieta, ka aukstu motoru jāgriež apmēram 10 sekundes, lai iedarbinātu. Pēc iedarbināšanas jūtams, ka nemērā degvielu gāž iekšā, taču pēc minūtes tas pāriet un motors darbojas normāli. Un vēl: tikko mainīts gaisa filtrs, sveces, centrālais svečvads, apkopts "begunoks" un sadalītāja vāciņš ir labā stāvoklī.