priekšējais amortizators

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009

Ir jautājums gaišākām galvām. Man fokusam pārlūza priekšējais amortizators. Sakarā ar to, ka no mašīnām sajēdzu ne vairāk kā sivēns no aviācijas, vēlētos pajautāt, vai es viņu varētu pats nomainīt, vai labāk neķeties pašam klāt un nesap*st visu vēl vairāk. Vai varētu bez amīša aizbraukt līdz servisam (apm. 10km) un cik tas varētu izmaksāt. Esmu dzirdējis, ka, ja maina amīšus, tad obligāti esot jāmaina abi. Tas tā ir, vai arī pastāv iespēja taupības nolūkos mainīt tikai vienu, otru nomainīt laikos, kad Latvijas IKP pārspēs Zimbabves IKP?

 
Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Es īsti nesaprotu ka amortizātors var pārlūzt

Ielidoji kokā

Varbūt tomēr atspere pārlūza

Katrā ziņā labāk jau pašam tur tad nelīst, ja neko nesaproti, tad jau meģini lēnām nobraukt tos 10 km līdz servisam, ja var pabraukt un tur nekas nestrīķējas.

Mainīt amortizātorus var arī pa vienam, bet ražojāti to neisaka un tad nedod garantiju, kura parasti, normāla ražojuma amortizātoriem ir divi gadi, ja maina pāri.

Bet lai pateiktu Tev cik tāds amortizātors maksā, vaig drusciņ vairāk informācijas, auto gadu, dzinēja tilpumu un virsbūves tipu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

amortizatoru nomainīt ir elementāri.....

protams, ja pie rokas ir nepieciešamie instrumenti

ja akurāt nav naudas, maini vienu un neliec jaunu, paķer no šrota....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

manuprāt fokusam jāņem nost stoika un jājauc...

bet nu īpaši sarežģiti jau tas nav....

sarežģītāk ir atdalīt amīti no atsperes nedabūjot pa zobiem.... tur ar plaķenēm un krustiņskrūvgriezi var nepietikt.... viņam jau savilcēji noteikti neglabājas virtuves skapītī pie korķuviļķa...

moš uz servīzi var vest nevis visu mašīnu, bet tikai stoiku sborā.... lai viņi ieliek citu amīti un pasažieris pats mājās saskrūvēs atpakaļ...

tur tak dažas skrūves vien ir.... nepareizi jau tur neko nevar uzlikt....

vienīgi, ja amītis ir salauzts (kā saka autors)

incanti, ja ceļ ar domkratu,kas notiek? kur paliek atspere???

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Sameklee analogjisku labu lietotu un leenaam chunchini uz servisu. Amortinjus pagalmaa mainiit nav ieteicams, tieshaam pa zobiem norausies!

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Ja šrotā var dabūt visu stoiku kopā ar atsperi, tad pašam nomainīt elementāri. Tikai amortizatoru nomainīt var, ja ir atsperes saspiedējs, kompresors, vai kā viņu tur katrs sauc.

lidvaavere Reģ.: 23.11.2009
0 0 Atbildēt

Neprecīzi izteicos, salūza atspere. Vakar šrotā sarunāju atsperi no sašķilta fokusa, čoms piesolīja iedot savilcējus, mēģināšu pats mainīt. Izpētīju, likās, ka nekas baigi sarežģītais tur nav. Sāks darīt, tad jau redzēs. Laikam jau laicīgi netā jāsameklē vieta, kur izdauzītos zobus var pieskrūvēt atpakaļ.

cezars2 Reģ.: 22.09.2004
0 0 Atbildēt

Ja tu neatšķir amortizātoru no atsperes - tad es neieteiktu pašam tur neko darīt. Pietam domāju vairāk kā 10-20LVL par nomainu tev nepanems.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

lidvaavere rakstīja: Neprecīzi izteicos, salūza atspere. Vakar šrotā sarunāju atsperi no sašķilta fokusa, čoms piesolīja iedot savilcējus, mēģināšu pats mainīt. Izpētīju, likās, ka nekas baigi sarežģītais tur nav. Sāks darīt, tad jau redzēs. Laikam jau laicīgi netā jāsameklē vieta, kur izdauzītos zobus var pieskrūvēt atpakaļ.

Atsperes nomainīt ir diezgan vienkārši - re kur palasies: www.mirford.ru/...

Atsperu saspiešanai vajadzēs tādu instrumentu: www.kurpirkt.lv/...

Stūres sviras noņemšanai noderēs www.mirford.ru/...

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pēdējais links bija domāts šis: www.hct.lv/...

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Neieteikshu, ja neesi staaveejis klaat, kad tas ir dariits.

Biju mainjiijis amiishus un atsperes paaris vw. Tad saluuza atspere citam auto, noleemu kas tur liels, samainiishu svilpojot.

Izraadiijas ka nonjemt r viens, bet atlikt atpakalj daudz sarezgjiitak uz bedres. Uz paceelaaja elementaari buutu, paliktu stuti un palaisu zemaak paceelaaju. rezultaataa nosipos bezjegaa, sapleesu sharenes piljnjiku, un taapat naacas doties uz servisu lai to nomainiitu.

Dirsaa laiks un taapat neko neietaupiiju.

Ja kaa te saciija, ka pats savas zinaashanas saliidzini ar cuuku un kosmosu tad pirmajaa reizee labaak uz servisu un pastaavi blakus, lai zinaatu kaa to dara. Naakoshreiz meegjinaasi pats. Tos pashus atsperu savilceejus arii jaamak uzlikt, lai kaads nenomuuk nost un atpere pa gaisu neaiziet.

alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

Ir dirdēts, ka nosienot atsperi ar kurpju šņorēm, vai ko tam līdzīgu, meistara galva esot atradusies otrā garāžas galā, ne kā pārējais ķermenis.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais, jā, jā īpaši sarežgīti jau nav, ja pie rokas ir instrumenti un galvenais atsperes savilcējs! Ak jā... no tā Makfersona vēl ir jādabūj nost stupica (kur vajag specštrumentu). Var jau nomainīt visu stojku.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

iedgar- un kaads tad specinstruments ir vajadziigs stupicas nonjemshanai?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kindzulis rakstīja: iedgar- un kaads tad specinstruments ir vajadziigs stupicas nonjemshanai?

Bišķi nesapratu, nafig atsperes nost ņemšanai jānoņem stupica ?

i40.photobucket.com/...

tam dranjkjim vienkaarshaak askruuveet 1nu skruuvi no stupicas... un 3 no augshas nevajag ne pusasi raut aaraa... ne arii atbalsta sharniiru uttt...

shaubos gan ka iedgars to zinaaja... jo tur vienkaarshi nav nekaa taada kam specinstruments buutu nepiecieshams

principaa pat atsperi pie zinaamas roku veikliibas var uzmaaniit atpakalj arii bez savilceejiem...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

alus_veeders rakstīja: Ir dirdēts, ka nosienot atsperi ar kurpju šņorēm, vai ko tam līdzīgu, meistara galva esot atradusies otrā garāžas galā, ne kā pārējais ķermenis.

Tā būs bijusi ļoti liela atspere...vismaz no vilciena.

vaards vietaa...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

hvz- ir dariits arii bez otra ritenja celshanas- vieglaak (iipashi ja viens ciinaas) buutu gan

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

pordam pietika ar to ka zaldaatinju noskruuveeja- jamais taa kaa taa jaaskruuvee ir nost no stoikas

Girc44 Reģ.: 12.12.2007
0 0 Atbildēt

Ja tiešām cilvēks nav krāmējies ar tehniku, manuprāt ir neprāts ķerties klāt savam auto

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Pie cik grādiem vakuums sašķidrinās ?

cik kvadraatmetri?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Pirmais, jā, jā īpaši sarežgīti jau nav, ja pie rokas ir instrumenti un galvenais atsperes savilcējs! Ak jā... no tā Makfersona vēl ir jādabūj nost stupica (kur vajag specštrumentu). Var jau nomainīt visu stojku.

ej labāk padris bišķi motociklu topicā, redzams, ka no amortizatoru maiņas tu pārāk daudz nejēdz

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

principaa pat atsperi pie zinaamas roku veikliibas var uzmaaniit atpakalj arii bez savilceejiem...

jā, savulaik šampāniešiem arī korķus mainīja cilvēks ar speciālām iemaņām.... a tad vienam ienāca prātā pudeles kakliņu sasaldēt un tagad šampanieša korķi nomainīt ir vieglāk kā amortizatoru

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

tad sanaak 12 faradi...ar nosaciijumu ka zaljais ir 1.5 balles peec Boforta skalas.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

un vajadzība korķus mainīt?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: un vajadzība korķus mainīt?

tā vienkārši ražo pareizo šampanieti, vēsturiski tā ir sanācis.... palasies ja netici...

pudeles vēl pat apgroza cilvēks ar speciālu izglītību

rūgšanas procesā pie pudeles korķa pielīp raugs... veco korķi izņem un vietā ieliek jaunu.... ar to arī pārdot to pudeeli...

tas tā īsumā....

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

sakarā ar to ka vīnus arī burbuļojošus neciešu- man piedodams robs zinībās

Par mācītajiem pudeļu grozītājiem gan kautkur lasīts...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti