Kaksis rakstīja: sametināt nevar?
izdegušo drošinātāju vietā ir jāliek gabaliņš no atbilstoša resnuma naglas...
un amortizatoru vietā protams var iemetināt gabalu no atbilstoša resnuma lomika
Kaksis rakstīja: sametināt nevar?
izdegušo drošinātāju vietā ir jāliek gabaliņš no atbilstoša resnuma naglas...
un amortizatoru vietā protams var iemetināt gabalu no atbilstoša resnuma lomika
Girc44 rakstīja: Ja tiešām cilvēks nav krāmējies ar tehniku, manuprāt ir neprāts ķerties klāt savam auto
Nu protams, pa priekšu vēlams patrennēties uz citiem piederošiem auto.
Pirmais rakstīja:
Kaksis rakstīja: sametināt nevar?
izdegušo drošinātāju vietā ir jāliek gabaliņš no atbilstoša resnuma naglas...
un amortizatoru vietā protams var iemetināt gabalu no atbilstoša resnuma lomika
Skolas gados man mopēdam bija "Latvijas bērza" "amīši": to vietā bija ieskrūvēti gabali no hokeja nūjas, ko rotāja šis nosaukums!
alus_veeders rakstīja: Ir dirdēts, ka nosienot atsperi ar kurpju šņorēm, vai ko tam līdzīgu, meistara galva esot atradusies otrā garāžas galā, ne kā pārējais ķermenis.
Kādam šaraškinam ir jābūt, lai šādas vienkāršas operācijas rezultātā zaudētu galvu???
Vajag tik pareizos instrumentus un stundas laikā mājas (garāžas) apstākļos mierīgi to var izveikt. Instrumenti un manuālis te jau tika minēts. Taisnība gan, ka jābūt iemaņām skrūvēšanā un vismaz vispārīgai izpratnei par auto uzbūvi.
Domaajams, ka par galvu ir paarspiileeti, bet nedomaaju ka lauzti pirksti atsperei nospruukot no savilceejiem buutu iipashi patiikamaak
Galva nost un nekas nesaap, bet aarsteet laustus locekljus nav nemaz jauki
robchix rakstīja: Domaajams, ka par galvu ir paarspiileeti, bet nedomaaju ka lauzti pirksti atsperei nospruukot no savilceejiem buutu iipashi patiikamaak
Galva nost un nekas nesaap, bet aarsteet laustus locekljus nav nemaz jauki
nu tad vajag satīt ar paresnu drāti un nekas nekur nenospruks un būs pirksti un viss pārējais vesels..
shmurger rakstīja:
robchix rakstīja: Domaajams, ka par galvu ir paarspiileeti, bet nedomaaju ka lauzti pirksti atsperei nospruukot no savilceejiem buutu iipashi patiikamaak
Galva nost un nekas nesaap, bet aarsteet laustus locekljus nav nemaz jauki
nu tad vajag satīt ar paresnu drāti un nekas nekur nenospruks un būs pirksti un viss pārējais vesels..
vislabākais variants būtu paņemt vienu vecu atsperi (vēlams tādu garāku), iztaisnot to un tad iegūto drāti izmantot atsperes satīšanai
Nočakarējos visu dienu, sap*su un dabūju mainīt arī atsaiti, vai kā viņu tur sauc, bet rezultātā atsperi nomainīju veiksmīgi
Paldies, kungi, par padomiem!
lidvaavere rakstīja: Nočakarējos visu dienu, sap*su un dabūju mainīt arī atsaiti, vai kā viņu tur sauc, bet rezultātā atsperi nomainīju veiksmīgi
Paldies, kungi, par padomiem!
Nu jā, atsaite ir nostiepta, tāpēc to grūtāk noņemt- vajag pareizā vietā paspiest ar lomiku vai ko tml. Tā man arī bija principā vienīgā aizķeršanās - instrukcijā rakstīts vienkārši: "atvienojiet atsaiti", bet, kad tu viņu atskrūvē, tad tāpat vien tā laukā nenāk, vajadzēja brīdi padomāt.
Izņemt nebija nekādu problēmu, grūtāk bija ar ierūsējušo skrūvju atskrūvēšanu. Tik ilgi čakarējos, kamēr atsaitei to gultnīti salauzu
a forda atsaitei galā nav aiz kā pieturēt lai uzgriezni skrūvējot negrieztos līdzi?
aha..... un petrolejas pie rokas nebija.... da kautvai tā paša vēdēčetrdesmit...
un iekšējais seškantis komplektā ar sarūsējušu vītni dod elementāru aplauzienu, tur ir jāmauz virsū no ārpuses pastiprinājumam atbilstošs gredzens.... der paplāksne (šaiba) ar pēc izmēra pieurbtu caurumu....
kautgan ja jau tur viss bija tā sarūsējis, tad nav brīnums, ka arī atspere pārrūsēja pušu
Tur galā seškante nāk, ar ko to skrūvi pieturēt, bet man to seškanti visu laiku aprāva. Beigās izdomāju ar fleksi iefleksēt skrūvei galā rievu, lai varētu to skrūvi turēt ar skrūvgriezni. It kā sanāca atskrūvēt, bet atsaite vienalga sap*sās No tā WD 40 liela tolka nebija, es vinju sapūtu jau labu laiku pirms sāku kaut ko darīt, bet vienalga nebija nevienas skrūves, kuras varētu normāli atskrūvēt
Atpere nebija vispār rūsējusi, nezinu, kapēc viņa pārlūza, bet, ņemot vērā ceļu stāvokli latvijā, laikam par to nevajadzētu brīnīties
lidvaavere rakstīja: Tur galā seškante nāk, ar ko to skrūvi pieturēt, bet man to seškanti visu laiku aprāva. Beigās izdomāju ar fleksi iefleksēt skrūvei galā rievu, lai varētu to skrūvi turēt ar skrūvgriezni. It kā sanāca atskrūvēt, bet atsaite vienalga sap*sās No tā WD 40 liela tolka nebija, es vinju sapūtu jau labu laiku pirms sāku kaut ko darīt, bet vienalga nebija nevienas skrūves, kuras varētu normāli atskrūvēt
Atpere nebija vispār rūsējusi, nezinu, kapēc viņa pārlūza, bet, ņemot vērā ceļu stāvokli latvijā, laikam par to nevajadzētu brīnīties
par to sivēnu un aviāciju izskatās, ka pārspīlēji Fleksis ir, atsperi nomainīji.
starp citu pirms gadiem uz dārza svētkiem ieradās viens čoms, kas pusdienas sūca caur salmiņu. Izrādās bija mainījis kadetam amīšus un dabujis pa muti ar atsperi. Rezultātā lausts žoklis un ja nemaldos zobi arī bija mīnusā. Cik atceros šis ar striķi bija atsējis atsperi un striķis pievīla mehāniķi.
staar rakstīja: starp citu pirms gadiem uz dārza svētkiem ieradās viens čoms, kas pusdienas sūca caur salmiņu. Izrādās bija mainījis kadetam amīšus un dabujis pa muti ar atsperi. Rezultātā lausts žoklis un ja nemaldos zobi arī bija mīnusā. Cik atceros šis ar striķi bija atsējis atsperi un striķis pievīla mehāniķi.
Vo vo, daudz lētāk ir paņemt nopirkt atsperes savilcēju, nekā pēcāk labot zobus un žokli. Un ja ir jālabo zobi, tad pat faktiski lētāk ir apmeklēt servisu nevis jāties.
Tad zin striķa vietā es labāk izvēlētos izmantot auto svaru lai atsperi gan atspriegotu, gan pēcāk arī saspiestu ( tiesa atkarīgs no auto konstrukcijas vai tas ir mazāk bīstami.)
priekšējais amortizators
Ir jautājums gaišākām galvām. Man fokusam pārlūza priekšējais amortizators. Sakarā ar to, ka no mašīnām sajēdzu ne vairāk kā sivēns no aviācijas, vēlētos pajautāt, vai es viņu varētu pats nomainīt, vai labāk neķeties pašam klāt un nesap*st visu vēl vairāk. Vai varētu bez amīša aizbraukt līdz servisam (apm. 10km) un cik tas varētu izmaksāt. Esmu dzirdējis, ka, ja maina amīšus, tad obligāti esot jāmaina abi. Tas tā ir, vai arī pastāv iespēja taupības nolūkos mainīt tikai vienu, otru nomainīt laikos, kad Latvijas IKP pārspēs Zimbabves IKP?