CO2 testeris

M77 Reģ.: 06.08.2008
 
1 2 3
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

lai noteiktu vai izplūdes gāzes nonāk dzesēšanas sistēmā, vajadzēto pietikt ar šo:

bbq.lv/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: lai noteiktu vai izplūdes gāzes nonāk dzesēšanas sistēmā, vajadzēto pietikt ar šo:

bbq.lv/...

Ak tu gudrinieks! Nu tad pajautāšu savādāk - vai varētu būt, ka noplīst/pārplīst radiatora trubas, atsprāgst vaļā radiātors (sasniedzot ~90 grādus) ne dēļ problēmas ar izplūdes gāzu patvaļīgu pieplūšanu tosolam?

Eļļā tosola nemana, eļļa pastiprināti nezūd, tosols (tagad jau ūdens) arī īpaši eļļains neizskatās. Liekas, ka kaut kā sistēma īsti neatgaisojas - iepildot ūdeni bāciņā līdz līmenim, tas zem spiediena nokrītas, bet attaisot vāciņu - uznāk atpakaļ - kas, manuprāt, nozīmē, ka kaut kur ir gaisa burbulis.

Vai varētu būt, ka tāda burbuļa dēļ šādi joki notiek - vispirms norāva trubas pie termostata, otreiz viena no trubām pārplīsa, trešo reizi atnāca radiātors vaļā pa \"vīli\"!

Bāciņas vāks it kā spiedienu laiž cauri - pārbaudīju ar pumpi to pumpējot paveras vaļā pie ~1,5 atm. Tiesa gan, pēdējo reiz uz bāciņas korķa bija uzkrājusies pamatīga (paris cm) kārta nenosakāmu rūsganu mēslu, kas, varbūt arī neļāva spiedienam pa to iziet, bet saplēsa radiatoru.

Interesantus ieteikumus atradu te: www.opel-problemforum.de/... Man arī Opel 2.o DTI un klimat-kontrole - vajadzēs paskatīt, kas tur ar to \"heizkries ventil\" jeb apkures loka vārstu.

Lūgtum, citas idejas?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

gaisa burbuļa esamība sistēmā un nepārtraukta izplūdes gāzu iekļūšana sistēmā nebūs viens un tas pats...

tu uzdevi jautājumu par CO2 testeri... iebrauc CSDD un lai viņi iebāž tev izplešanās traukā to ko citiem glušakā bāž... vai arī še - pērc:

www.signalinstruments.com/...

izplūdes gāzes nesastāv tikai no CO2, tātad jebkurš gāzu analizātors/detektors to var izdarīt, tik tādi parasti maksā tik cik pārlasīt diviem taviem auto visu sistēmu + nomainīt galvas blīvi ar visu galvas \" pucēšanu\"

www.rkiinstruments.com/...

www.msanorthamerica.com/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Nu tad pajautāšu savādāk - vai varētu būt, ka noplīst/pārplīst radiatora trubas, atsprāgst vaļā radiātors (sasniedzot ~90 grādus) ne dēļ problēmas ar izplūdes gāzu patvaļīgu pieplūšanu tosolam?

.....

Lūgtum, citas idejas?

man šitāda problēma bija micukam.... dēļ nestrādājoša sūkņa

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Domāts bija kaut kas tāds: blockchek.com/...

Sūkni arī pārbaudīšu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

Lūgtum, citas idejas?

\"paskaties varbuut pompa ir beigta. kad ir 90 gradi abaam cauruleem kuras iet uz radiatoru jaabuut siltaam. Paskaties vai atpakal uz ba4oku dzen tosolu. man bija liidziga kibele. bija pompai propelleris sabiris pa gabaliem(bija no plastmasas) \" (c) www.bmwpower.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pārbaidi vēl Pumpe, pump, مضخة un 泵

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pārbaidi vēl Pumpe, pump, مضخة un 泵

Pompa pompā ka nu! Tā ka jādomā tālāk galvas blīves virzienā.

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Kāds var pateikt, kāpēc pie blīves nomaiņas iesaka arī skrūves nomainīt? Viņas ar laiku izstiepjas, vai kas?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Kāds var pateikt, kāpēc pie blīves nomaiņas iesaka arī skrūves nomainīt? Viņas ar laiku izstiepjas, vai kas?

Te (vāciski gan) var palasīt par šīm skrūvēm: de.wikipedia.org/...

Pagaidām esmu sastapies ar dažādiem viedokļiem - vieni saka, ka lietotas oriģinālās galvas skrūves ir labākas par jaunām neoriģinālām (piem., reinz), citi - apgalvo tieši pretējo, ka jauna (dajebkāda) ir labāka par lietotu. Kāds būtu jūsu viedoklis?

Oriģinālās sanāk diezgan sālīti (~Ls 6 x 10 gab) - Kuras firmas (neoriģinālās) jūs varētu ieteikt?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Es domāju, ja maini blīvi, tad skrūves gan labāk arī nomaini, jo ar vecām var sanākt lielāka šaize - neturēs īsto spiedienu un dabūsi blīvi atkal mainīt.

Par esošo skrūvju papildus pievilkšanu gan viedokļa nav. Maz ticams, ka tas kaut ko līdzēs.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot?

Nē.

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

Jā, vītņu noraušanā esmu meistars.. bet arī salabot pēc tam esmu pratis.

Var jau būt, ka tomēr nepūš gāzes tosolā, eļļa visu laiku ir melna, arī vāciņš, bet nav sanācis šo faktu apstiprināt, jo pēc tam, kad atspieda radiatoru, sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, tā ka nekāds spiediens tur neveidojas un dzinēja temperatūra nesasniedz 80 grādus.

Var jau būt, ka vaina bija neatgaisotā sistēmā, jo iepriekš (tai dienā, kad atnāca vaļā radiators) bija tā, ka pusceļā uz Rīgu kompis paziņoja, ka jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un varēja redzēt, ka bāciņa ir tukša, bet, atskrūvējot korķi, šķidrums atnāca atpakaļ līdz normālam līmenim. Taču pēdējā laikā nav bijis pārāk daudz laika ar to autosu noņemties, ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: .... sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, ...

.... ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mnja, dikti tīk nodarboties ar sviestu (nevajadzīgi apgreidi, iztērēts laiks un nauda, padrātēts prāts pārējiem)...

rezultātā tik un tā ņemsi mainīsi sūkni vai galvas blīvi...

P.S. manometrs bačoka vāciņā varētu būt kaut kas interesants... ja vēl iemontē viņu kapotā...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, ...

.... ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mnja, dikti tīk nodarboties ar sviestu (nevajadzīgi apgreidi, iztērēts laiks un nauda, padrātēts prāts pārējiem)...

rezultātā tik un tā ņemsi mainīsi sūkni vai galvas blīvi...

P.S. manometrs bačoka vāciņā varētu būt kaut kas interesants... ja vēl iemontē viņu kapotā...

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: ....

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

nē, tu nemēģini tās izprast vai apgūt, tu centies caur pakaļu zobus remontēt...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: ....

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

nē, tu nemēģini tās izprast vai apgūt, tu centies caur pakaļu zobus remontēt...

Labāk nespried par lietām, kur tu nezini visus faktus un apstākļus.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tiek piepūsti vaigi, bolītas acis - dzimst kārtējais perpetuum mobile...

es spriežu pēc tevis dotajiem "faktiem" un "apstākļiem"...

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

Jā, vītņu noraušanā esmu meistars.. bet arī salabot pēc tam esmu pratis.

Var jau būt, ka tomēr nepūš gāzes tosolā, eļļa visu laiku ir melna, arī vāciņš, bet nav sanācis šo faktu apstiprināt, jo pēc tam, kad atspieda radiatoru, sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, tā ka nekāds spiediens tur neveidojas un dzinēja temperatūra nesasniedz 80 grādus.

Var jau būt, ka vaina bija neatgaisotā sistēmā, jo iepriekš (tai dienā, kad atnāca vaļā radiators) bija tā, ka pusceļā uz Rīgu kompis paziņoja, ka jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un varēja redzēt, ka bāciņa ir tukša, bet, atskrūvējot korķi, šķidrums atnāca atpakaļ līdz normālam līmenim. Taču pēdējā laikā nav bijis pārāk daudz laika ar to autosu noņemties, ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mūsdienu auto ir spiediena dzesēšanas sistēma

ja tu esi veicis patvaļīgu pārbūvi

izņēmis termostatu un neskrūvē ciet pārplūdes bačoka vāciņu, tad pats arī meklē vainu un neprasi muļķīgus jautājumus....

kautkādiem veciem fofāgeniem bija vienalga ir sistēmā spiediens vai nē, bet tā paša laika renaultam ja ja vāciņš neturēja spiedienu, tad šķidrums vienkārši iztecēja ārā un viss....

daudzos kaktu servisos tāpēc vecos renaultus nemīlēja remontēt, jo tur bija jāzina, nevis jāeksperimentē

varu pastāstīt reālu gadjumu ar renault 9

ķipa nāk ārā šķidrums un karst, graudu ielas servisā krutie meistari pateica, ka jāmaina galvas blīve. nomainīja, nekas nemainījās, tad šie teica, ka jāliekot krutāka blīve - no kapara, ielika, protams nekas nemainījās.... izņēma termostatu.... nevarētu teikt, ka nekas nemainījās - jo uzsprāga trubas tur termostats ir trubās un virsū žņaugs...

vis beidzās ar to, ka pusnokautam motoram tam renaultam aizbrauca uz mūsu un džeki uzreiz pateica, ka netur spiedienu vāciņā, pamērīja ar tādu pumpīti, nopirkām jaunu vāciņu un to renaultu veiksmīgi nogrūdām.... viņam bija automāts un no pārkarsēšanas kārba jau sāka gļučīt....

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: .... sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, ...

.... ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mnja, dikti tīk nodarboties ar sviestu (nevajadzīgi apgreidi, iztērēts laiks un nauda, padrātēts prāts pārējiem)...

rezultātā tik un tā ņemsi mainīsi sūkni vai galvas blīvi...

P.S. manometrs bačoka vāciņā varētu būt kaut kas interesants... ja vēl iemontē viņu kapotā...

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

nu pļē, man jau skolā mācīja mašīnas pamatuzbūvi

bet izskatās, ka tu reizrēķinu mācies pats

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Yetti rakstīja:

M77 rakstīja: ....

Kā nu kurš to nosauc. Jā, patīk man tehnika un katru reizi mēģinu lietas izprast līdz galam un apgūt ko jaunu. Var to nosaukt par hobiju.

nē, tu nemēģini tās izprast vai apgūt, tu centies caur pakaļu zobus remontēt...

Labāk nespried par lietām, kur tu nezini visus faktus un apstākļus.

ja apstāklis vien, ka esi noskrūvējis pārplūdes vāciņu liecina, ka ventišu doršēdājam ir taisnība

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

tiek piepūsti vaigi, bolītas acis - dzimst kārtējais perpetuum mobile...

es spriežu pēc tevis dotajiem "faktiem" un "apstākļiem"...

P.S. varbūt papildus meklē antifrīza (sastāv no metanola, etilēnglikola, propilēnglikola) testeri, ko ievietot glušakā?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

P.P.S. pieļauju, ka normāls meistars ne visai gribēs ņemt šādam auto novērst defektu, jo nezinot visus "apstākļus" un "faktus", tam auto pēc visai izsmalcinātiem "apgreidiem" tā kā tā kaut kas noviebsies... un visas pretenzijas būs pret meistaru...

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

labs apgreids varētu būt norautas galvas skrūvju vītnes ar tai sekojošo sataisīšanu

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti