CO2 testeris

M77 Reģ.: 06.08.2008
 
bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Sveiki!

šeit www.kliva.lv/ es atradu sev vajadzīgos testerus ūdens PH un cietības noteikšanai, varbūt ir šamiem arī CO testeri.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

LitruBoolists

ja tu esi veicis patvaļīgu pārbūvi

izņēmis termostatu un neskrūvē ciet pārplūdes bačoka vāciņu, tad pats arī meklē vainu un neprasi muļķīgus jautājumus....

--------------------------

Vispaar jau termostata iznjemshana, iipashi 2-vaarstu,

pilniigi dezorganizee visu dzeseeshanas sisteemas darbu un nekaada sakariiga cirkulaacija / dzeseeshana nenotiek. Ja piespiedu kaartaa to jaadara, tad OBLIGAATI jaanoglushii "mazais" sisteemas loks! Ilgaak sils, bet vismaz normaali dzesees.

Par skruuveem: normaalos apkopes / remonta manuaaljos parasti ir noraadiits skruuvju (lietotu) max garums jau pastieptaam. Ja skruuve iekljaujas izmeeros, var lietot atkal, ja ne - diemzheel labaak mainiit ... jeb paariet uz "nestiepjamaam" ))))))

japcar Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Cilvēks vienkārši meklē veidus kā no 100 iespējamiem motora bojājumiem ar "izslēgšanas metodi" atlasīt vairāk ticamos.

- ūdens pumpis spriežot pēc topika autora vārdiem "pumpē agresīvs"

- nu tad loģiski kad daudz citu vietu kur meklēt šaizi nav palicis - galva/galvas blīve.

Tikai interesants liekas jautājums par tiem klikšķiem/klakšķiem kas palikuši skaļāki + par to mistiku ar Tosola līmeni kurš lēkā atkarībā no motra temperatūras.

Protams ja $$$ ir dafiga- aizved auto uz servisu un gaidi kad "godīgie" servisa vīri piestādīs rēķinu.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

LitruBoolists

labs apgreids varētu būt norautas galvas skrūvju vītnes ar tai sekojošo sataisīšanu

-----------------------

Ojaa, ir dariits, tobish labotas "iisteno meistaru"

darbiibas sekas. Diemzheel dzineejs bija gana eksotisks

un citu variantu nebija ... Izdevaas Integraalei 16V

gatavoshanas saciiksteem arii naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

Neskaidrs atliek- kādas ir stiepjamo skrūvju priekšrocības attiecībā uz nestiepjamajām (un otrādi)? Pagaidām liekas, ka stiepjamās lieto tikai tādēļ, ka tās ir lētākas, vai tā?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Vai arī stiepjamās lieto, lai katru reizi īlerim varētu atstāt $$$ ? (tai vietā, lai vienreiz ieskrūvētu nestiepjamās un par to aizmirstu)

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Crankshaft rakstīja: naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

Neskaidrs atliek- kādas ir stiepjamo skrūvju priekšrocības attiecībā uz nestiepjamajām (un otrādi)? Pagaidām liekas, ka stiepjamās lieto tikai tādēļ, ka tās ir lētākas, vai tā?

Vēl par stiepjamajām ir skaidrs, ka tām nevajag lietot atsper-šaibas (jeb kādu citu pret-atskrūvēšanās nodrošinājumu), nestiepjamajām, droši vien, par to jāpiedomā.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Par skruuveem: normaalos apkopes / remonta manuaaljos parasti ir noraadiits skruuvju (lietotu) max garums jau pastieptaam. Ja skruuve iekljaujas izmeeros, var lietot atkal, ja ne - diemzheel labaak mainiit ... jeb paariet uz \"nestiepjamaam\" ))))))

Par manuāļiem runājot - pagaidām visos sastaptajos ir teikts tikai mainīt skrūves uz jaunām un viss. Par max garuma izmēriem ne vārda. Kuri ir tie \"normālie\" manuāļi, kur šādas detaļas ir minētas?

Konkrētās skrūves ir:

outside thread M 12 x 1,5

length 248 mm

quality 10.9

application of force for screws and nuts external - torx

length under head 235 mm

Un izskatās tā: www.febi.com/...

Kāds varētu būt max izstiepums, pie kura vēl tās var otreiz izmantot? Pieļauju, ka mazāks par 1% ?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

Jā, vītņu noraušanā esmu meistars.. bet arī salabot pēc tam esmu pratis.

Var jau būt, ka tomēr nepūš gāzes tosolā, eļļa visu laiku ir melna, arī vāciņš, bet nav sanācis šo faktu apstiprināt, jo pēc tam, kad atspieda radiatoru, sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, tā ka nekāds spiediens tur neveidojas un dzinēja temperatūra nesasniedz 80 grādus.

Var jau būt, ka vaina bija neatgaisotā sistēmā, jo iepriekš (tai dienā, kad atnāca vaļā radiators) bija tā, ka pusceļā uz Rīgu kompis paziņoja, ka jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un varēja redzēt, ka bāciņa ir tukša, bet, atskrūvējot korķi, šķidrums atnāca atpakaļ līdz normālam līmenim. Taču pēdējā laikā nav bijis pārāk daudz laika ar to autosu noņemties, ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mūsdienu auto ir spiediena dzesēšanas sistēma

ja tu esi veicis patvaļīgu pārbūvi

izņēmis termostatu un neskrūvē ciet pārplūdes bačoka vāciņu, tad pats arī meklē vainu un neprasi muļķīgus jautājumus....

Ja piešķiļot aukstu motoru, no atvērtā bačoka var dzirdēt "klunkšķus" un redzami no tā nākoši dūmiņi - par ko tas varētu liecināt? [Retorisks jautājums]

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

kas tas ir par megaauto, kuram galvas blīve ir tads deficīts ka nevar nopirkt?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:....

Ja piešķiļot aukstu motoru, no atvērtā bačoka var dzirdēt "klunkšķus" un redzami no tā nākoši dūmiņi - par ko tas varētu liecināt? [Retorisks jautājums]

Tas varētu liecināt par tavām spējām pi_st prātu mēnesi no vietas [Retoriska atbilde]

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

LitruBoolists rakstīja:

M77 rakstīja:

M77 rakstīja:

Vēl kas - ja pirms laiciņa pie slodzes no motora varēja dzirdēt tādu kā "tikšķēšanu", tad tagad tā jau ir palikusi par "pļerkšķēšanu". Mēģināšu drusku pievilkt ciešāk galvas skrūve - a ja nu palīdz?

Manam auto ir šāda skrūvju pievilkšanas secība:

Болты крепления головки блока цилиндров:

– стадия 1 25 Нм

– стадия 2 довернуть на угол 65°

– стадия 3 довернуть на угол 65°

– стадия 4 довернуть на угол 65°

– стадия 5 довернуть на угол 65°

– стадия 6 довернуть на угол 15°

Ko jūs teiktu - vai ir vērts mēģināt defektu (domājams, pūš gāzes tosolā) novērst vēl nedaudz tās pievelkot? Vai labāk neaiztikt?

jebkurā gadījumā no esošo skrūvju pievilkšanas nekas nemainīsies. ja nu vienīgi izdosies noraut vītni

ja blīvei kaut kur pūš cauri, tad tajā vietā jau ir rene, ko ar pliku pievilkšanu ciet dabūt nevar...

ja izplūdes gāzes pūš tosolā, tad tosols eļļā ir tikai laika jautājums.... kad mašīnu noslāpē, tad dzesēšanas sistēmā ir lielāks spiediens un ja tev jau mēnesi liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā, bet eļļā tosola nav, tad tev "tikai liekas, ka pūš izplūdes gāzes tosolā"

Jā, vītņu noraušanā esmu meistars.. bet arī salabot pēc tam esmu pratis.

Var jau būt, ka tomēr nepūš gāzes tosolā, eļļa visu laiku ir melna, arī vāciņš, bet nav sanācis šo faktu apstiprināt, jo pēc tam, kad atspieda radiatoru, sataisīju autiņu tā, ka termostats ir izņemts, uz gabarītiem uzlikts relejs, kas ieslēdz radiatora ventilātoru un bāciņas korķis ir paskrūvēts laukā, tā ka nekāds spiediens tur neveidojas un dzinēja temperatūra nesasniedz 80 grādus.

Var jau būt, ka vaina bija neatgaisotā sistēmā, jo iepriekš (tai dienā, kad atnāca vaļā radiators) bija tā, ka pusceļā uz Rīgu kompis paziņoja, ka jāpārbauda dzesēšanas šķidruma līmenis un varēja redzēt, ka bāciņa ir tukša, bet, atskrūvējot korķi, šķidrums atnāca atpakaļ līdz normālam līmenim. Taču pēdējā laikā nav bijis pārāk daudz laika ar to autosu noņemties, ir doma iemontēt kaut kur pie bāciņas manometru un pamērīt, kas notiek. Tāpat aizvedīšu vēl nomērīt CO2, lai būtu 100% drošs, ka galva ir jāskrūvē nost.

mūsdienu auto ir spiediena dzesēšanas sistēma

ja tu esi veicis patvaļīgu pārbūvi

izņēmis termostatu un neskrūvē ciet pārplūdes bačoka vāciņu, tad pats arī meklē vainu un neprasi muļķīgus jautājumus....

Ja piešķiļot aukstu motoru, no atvērtā bačoka var dzirdēt "klunkšķus" un redzami no tā nākoši dūmiņi - par ko tas varētu liecināt? [Retorisks jautājums]

nu Tu jau mums te pats visu zini...

es jau Tev neieteiktu no riita paskruuveet sveces aaraa un paskatiities vai kaada nav slapja- Tu jau to pats saprastu

un vainiiga var buut ne tikai galvas bliive , bet arii To Tu saproti, tikai gribi muus izmēģinaat

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

M77

Crankshaft rakstīja: naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

Neskaidrs atliek- kādas ir stiepjamo skrūvju priekšrocības attiecībā uz nestiepjamajām (un otrādi)? Pagaidām liekas, ka stiepjamās lieto tikai tādēļ, ka tās ir lētākas, vai tā?

-----------------------------

Nea, izmantojot "stiepjamaas" skruuves, iestaajaas

autorazhoshanas "zelta laikmets". Proti - mehanizaacija, automatizaacija un visas paareejaas "-jas".Ja atmin VAZ konveijeru - motoru razhotnee process notika sekojoshi:

10 shpindelju darbgalds pievilka skruuves liidz kaadiem

7 kg/m, peec tam samonteetos dzineejus sagaidiija

"tantes", kuras ar dinamometriskajaam atsleegaam

pievilka skruuves liidz parakstiitajiem 8,8 kg/m. Taada

tolaik bija razhoshanas tehnologjija. jau 1980-ajos ieviesaas pilniigi mehanizeetas tehnologjijas, un tad izejas vairs nebija. Starp citu, razhoshanaa skruuves nevelk "tik un tik graadu pagrieziena" rezhiimaa -

mashiina skaita vien griezes momentu ... Pirmaas stiepjamaas skruuves mees ieraudziijaam "importniekiem" veel 1980-ajos gados ...

Aizko instrukcijas - razhotaaju instrukcijaas dati par skruuvju garumu bija, nu vienkaasho pateereetaaju

ar taadiem datiem "neapgruutinaaja" ...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Ozz rakstīja:

ooo jā

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

paga, tūlīt sanāks...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: vainiiga var buut ne tikai galvas bliive

Vai būsiet tik laipni un ieteiksiet tos citus iemeslus?

Saprotu, ka vēl var būt plaisa galvā/blokā, kas vēl cits?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

korodeejusi tosola šahta par piemeeru (ja galva no alumiinija). man taa bija- gaaja zem bliives cilindraa iekšā.

ja Tev dzeseešanas trubas ir cietas un attaisot izplešanas trauku smird peec degvielas/duumiem tad jaarauj galva nost un tad jaaziilee kas vainiigs.

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: korodeejusi tosola šahta par piemeeru (ja galva no alumiinija). man taa bija- gaaja zem bliives cilindraa iekšā.

ja Tev dzeseešanas trubas ir cietas un attaisot izplešanas trauku smird peec degvielas/duumiem tad jaarauj galva nost un tad jaaziilee kas vainiigs.

ja ir tā, kā tu saki, tad tosols būšās motorā un izpūtēja galu pagaršojot ir jūtama salda garša

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

emulsijas nebija,bet tik perverss lai galu laizītu es nebiju uzaudzis.

LitruBoolists Reģ.: 02.07.2004
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: emulsijas nebija,bet tik perverss lai galu laizītu es nebiju uzaudzis.

a moš tev kāds bija vārstiņu tur iemontējis

gāzes tosolā tika, bet tosols cilndrā nē

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

LitruBoolists rakstīja:

Zoo rakstīja: emulsijas nebija,bet tik perverss lai galu laizītu es nebiju uzaudzis.

a moš tev kāds bija vārstiņu tur iemontējis

gāzes tosolā tika, bet tosols cilndrā nē

membrānu..

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: M77

Crankshaft rakstīja: naacaas paariet no 10 mm stiepjamajaam skruuveem uz 12 mm nestiepjamajaam ...

nekaadu probleemu

Neskaidrs atliek- kādas ir stiepjamo skrūvju priekšrocības attiecībā uz nestiepjamajām (un otrādi)? Pagaidām liekas, ka stiepjamās lieto tikai tādēļ, ka tās ir lētākas, vai tā?

-----------------------------

Nea, izmantojot "stiepjamaas" skruuves, iestaajaas

autorazhoshanas "zelta laikmets". Proti - mehanizaacija, automatizaacija un visas paareejaas "-jas".Ja atmin VAZ konveijeru - motoru razhotnee process notika sekojoshi:

10 shpindelju darbgalds pievilka skruuves liidz kaadiem

7 kg/m, peec tam samonteetos dzineejus sagaidiija

"tantes", kuras ar dinamometriskajaam atsleegaam

pievilka skruuves liidz parakstiitajiem 8,8 kg/m. Taada

tolaik bija razhoshanas tehnologjija. jau 1980-ajos ieviesaas pilniigi mehanizeetas tehnologjijas, un tad izejas vairs nebija. Starp citu, razhoshanaa skruuves nevelk "tik un tik graadu pagrieziena" rezhiimaa -

mashiina skaita vien griezes momentu ... Pirmaas stiepjamaas skruuves mees ieraudziijaam "importniekiem" veel 1980-ajos gados ...

Aizko instrukcijas - razhotaaju instrukcijaas dati par skruuvju garumu bija, nu vienkaasho pateereetaaju

ar taadiem datiem "neapgruutinaaja" ...

Pa kuru

Nezinu, starp kurām rindiņām te jālasa, bet vismaz es nesapratu, kāpēc mūsdienās tomēr izmanto tās "stiepjamās" skrūves? Kas viņās tāds ir, ka uz tā rēķina var samierināties ar to unikālo vienreizlietojamību?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti