Interesanti ar OCTu

sleepnis Reģ.: 02.05.2003

Tātad. Kādas 5 dienas pirms OCTA beigu termiņa zvana no apdrošinātāju kantora. Parunājas, piedāvā jaunu līgumu. Saka, ka jau izpētījuši cenas manam autiņam un viņiem esot tas lētākais piedāvājums. Beigās nonācām pie tā, ka viņi atsūtīs to piedāvājumu un rēķinu uz manu pastu, un tad es izpētīšu un ja patiks, samaksāšu un noslēgšu līgumu. Protams, 5 dienas paiet nemanot un 1 dienas rītā atceros, ka šodien man OCTAS termiņš beidzies. Nu neko. Uzmanīgi aizbraucu uz darbu un sāku pētīt, ko labu apdrošinātāji man var piedāvāt. Atrodu tomēr 1 kantori, kurš piedāvā par 5Ls lētāk. Sāku aizpildīt anketu. Te tev nu bija - beigās parādās uzraksts, ka polisi nevar noformēt, jo ir spēkā cita polise, kuras termiņš ilgāks par 30 dienām uz priekšu. Kā tad tā? Domāju kaut kāda kļuda, piezvanu, jā viņi saka, jums ir spēkā polise uz gadu noslēgta firmā xxx, (kuras pārstāve man pirms pāris dienām zvanīja) . Es bišķi neizpratnē. No vienas puses labi, ka viņi man uzticas un, ka nebraucu dienu bez octas. No otras puses, viņi man tādējadi liedz izvēli un it kā "aizsit" savu klientu sev, lai citi netiktu klāt. Jau gribēju zvanīt un celt kašķi, bet papētot sīkāk atradu, ka par 5ls augstāku cenu viņi piedāvā arī negadījumu apdrošināšanu kaulu lūzumu gadījumā, kas man likās adekvāti un kašķis izpalika.

Sakarā ar to visu man ir jautājums. Labi, polise it kā bija spēkā, kaut nebiju par to samaksājis, reģistros iekšā, ja policija pārbauda, it kā viss ok. Bet, ja nu tiešām kaut kas notiek? Gan jau ka kantoris varētu apstrīdēt polises likumību, jo samaksa ta nav notikusi.

Otrs -- interesanti, cik ilgi viņi turētu reģistros derīgu polisi, ja es tomēr izdomātu nesamaksāt?

 
sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kurš kantoris octa dod uz 30 dienām ??

Viņi iedeva uz gadu. Tikai citos kantoros nevar nopirkt polisi, ja ir derīga cita un tās derīguma termiņš ir ilgāks par 30 dienām.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Moška viņi to polisi automātiksi pagarinājuši vai rezervējuši uz priekšu?

Bet nebaidies, tūlīt atnāks švillijs un pateiks, ka tas viss ir kuiņā, pie viņa ir vislabāk, lētāk un pa saldo...

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Ergo.

Nē, konkrēti letakpasam.lv , tas ir IFs, lapā neļāva tālāk tikt aiz šī paziņojuma. Citus nemēģināju.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

tiko saskāros,ka vienam bija divas polises uz VIENU,un vienā vietā. atgādināja par vienas maksāšanu pēc TRIM mēnešiem,kuru nebiju ne pasūtījis ne apmaksājis.

Es protams cepos, jo domāju par savu polisi(jo samksāts un ibaņkā stāv ka uzdevums veikts),viņi par savu .telefoniski atrisinājās,bez sirds dēstiem un probzām.

Atvainojās ,ka kļūdījušies un to ,kas paralēli jau trīs mēnešus ,arī bija derīga, vnk anulēja.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Mašīna pieder fiziskai vai juridiskai personai?

Ja fiziskai, var attiecināt zemāk minēto:

Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3.panta 1.punkts nosaka, ka patērētāja tiesības ir pārkāptas, ja iegādājoties preci vai saņemot pakalpojumu, nav ievērota patērētāja izvēles brīvība un viņa izteiktā griba.

Šajā gadījumā apdrošinātājs nav ņemis vērā Tavu izteikto gribu, jo neesi skaidri izteicis gribu, ka gribi viņu OCTA un nav ievērojis Tavu izvēles brīvību.

Saskaņā ar šo pantu virkne bankas dabūja norādījumu no Patērētāju tiesību aizsardzības centra, ka nevar tā vienkārši klientam iedot overdraftu, ja klients to nav pasūtījis.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Kurš kantoris octa dod uz 30 dienām ??

Balva

siamriP Reģ.: 19.02.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Tāpēc brokeri dod octas uz pēcapmaksu tikai čomiem un labiem klientiem.

tu tak zini, ka brokeris var ieķeksēt octu lai klients var iziet tehnisko un pēc tam "noanulēt"

bez nekādām apmaksām vai soda sankcijām no apdirsinātāja

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ... Man te viens klients - santīmsipējs ....

plje, nu nesaprotu Tevi... man restorānā patīk kā apkalpo, servisā liekas, ka veči visu izdara kā nākas - tātad atstāju pateicību...

OCTA (ja gribi braukt) ir piespiedu (obligāts) pasākums no kura nevar izsprukt un loģiski, ka meklēšu lētāk...

P.S. pat var iepriekš painteresēties kurš kantoris visvairāk čakarējas ar izmaksām un paņemt OCTU tur.... vismaz kaut kāds latvieša gandarījums...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Yetti rakstīja:

jugasvilli rakstīja: ... Man te viens klients - santīmsipējs ....

plje, nu nesaprotu Tevi... man restorānā patīk kā apkalpo, servisā liekas, ka veči visu izdara kā nākas - tātad atstāju pateicību...

OCTA (ja gribi braukt) ir piespiedu (obligāts) pasākums no kura nevar izsprukt un loģiski, ka meklēšu lētāk...

P.S. pat var iepriekš painteresēties kurš kantoris visvairāk čakarējas ar izmaksām un paņemt OCTU tur.... vismaz kaut kāds latvieša gandarījums...

Tādu pajoliņu kā tu dēļ jau tas tirgus ir tā sajāts. A kad tev pašam kāds ieskries pakaļā un tu uzrausies uz Balvu vai Baltikumu, tad skraidīsi pa pasauli kā pirmais un ņaudēsi, cik apdrošinātāji ir slikti un pilsoņi domā tikai par sevi. Ko var lamāties pa politiķiem, ka tie tikai par sevi domā. Ir tāds tirliņš ar iesauku Yetti, kas ne tikai par sevi domā, bet vēl, kā izdarīt kādam kaut ko sliktu (izraisīt avāriju) un pēc tam vēl ieriebt, lai tas nedabū apdrošināšanu un ilgāk bez auto paliek.

Kas attiecas uz lētāk meklēšanu, nav jau tas nekas slikts, bet jautājums ir, vai tiešām santīmsipējs beigās kaut ko iesips? Piemērs, ja ņem kasko vienā kompānijā un octu citā par pāris latiem lētāk. Ja izraisa avāriju, tad jābrauc pie abiem apdrošinātājiem, tādējādi jau pakāš gan uz degvielu, gan iztērēto laiku. A tā būtu tikai uz vienu jābrauc. Ļoti bieži izraisītāji aizmirst vispār aizbraukt apdrošinātājam atrādīt un pēc tam brīnās, ka krūmu kompānijas viņiem piestāda regresus un bļaustās, ka neesot brīdināti. Vai arī, ja tiks piestādīti regresi, vai tiešām tie pāris lati ir tā vērti, lai pēc tam čakarētos ar apdrošinātāju, pierādot, ka viņi to piestāda nepamatoti?

kā tad

tirgu sačakarēju... liels vīrs, bet muļķības gvelz...

ja esmu vainīgs, tad laboju, ar Tevis pieminētajām "krūmu" (parādu piedzinējiem)kompānijām saskarsme ir bijusi 1x dzīvē... pasūtīju un ar to viss beidzās...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Reiz bija saskarsme ar Baltikuma klientu. Bet apstākļu spiests uzrakstīju iesniegumu un atrādīju auto savam apdrošinātājam, kurš pēc tam vērsās pret Baltikumu. Viss bija laikā un vēlamajā apmērā.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Ko tad tu labo? Pats rakstīji, ka jāskatās tizlāks apdrošinātājs, lai tiek latvieša gandarījums, ka cietušajam vēl sūdīgāk būs.

Ja man nākošo termiņu ir jāmaksā dubultā, tad izdevīgāk ir salabot neiejaucot apdrošinātāju, vai ne? par to gandarījumu - dzīvoju nelielā pilsētā - tā kā par fimfi ir viegli kļūt, par cilvēku grūti...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ar ko atšķiras OCTA no zaļās kartes???

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad zaļā karte ir lētāka kā OCTA?

Un kāds ir minimālais termiņš Zaļajai kartei?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu bet tad jau ja man vajag auto palietot 2 ned., tad es sanāk varu pirkt zaļo karti un braukāt kaut vai tikai pa Latviju??

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti