Nu kas netic, lai aizbrauc pie toijotas dīlera un paprasa pārklāt stiklu. Nemaz tik dārgi nav, bet efekts graujošs. Tas nav nekāds maksimas vai garāžas variants.
tirlāni ar pagājušā gadsimta domāšanu (deksters un co) var sūkāt bibi...
Nu kas netic, lai aizbrauc pie toijotas dīlera un paprasa pārklāt stiklu. Nemaz tik dārgi nav, bet efekts graujošs. Tas nav nekāds maksimas vai garāžas variants.
tirlāni ar pagājušā gadsimta domāšanu (deksters un co) var sūkāt bibi...
Šorīt pie -4 priekšējais stikls nebija aizsalis, kā būs pie lielākiem mīnusiem, hvz, tad redzēs.
Gauss rakstīja: Antifrīzs ir ziemas vai vasaras?
vispār jau antifrīziem ir sīkāks iedalījums - pa mēnešiem....
tagad, piemēram, ir jālej lāčplēša mēneša antifrīzs, pēc tam būs latvijas antifrīzs, un tad žīdu naivuma dievības antifrīzs un tad jau būs klāt budžeta antifrīzs
varbuut kaads zina vai ir reaali 2.0 i galvu samainiit pret 1.8 mono vai 1.8 karburatoru?
Gauss rakstīja: Man gudri veči pārklāja stiklu ar nanopārklājumu, vēl nekas nav jākasa, pat īsti vajadzības mazgāt to stiklu nav.
tu pimpi pārklāj ar nanopārklājumu...
defektīvais...
Pirmais rakstījatagad, piemēram, ir jālej lāčplēša mēneša antifrīzs, pēc tam būs latvijas antifrīzs, un tad žīdu naivuma dievības antifrīzs un tad jau būs klāt budžeta antifrīzs
zbjau rakstīja: varbuut kaads zina vai ir reaali 2.0 i galvu samainiit pret 1.8 mono vai 1.8 karburatoru?
ir reāli... pēc tam visu mūžu fisīsies...
ja cilvēks ir nobriedis mainīt dzinēju, tad jau fisīsies visu mūžu...
es teicu, ka negribu tirsties...
ir zināma cilvēku kategorija, kas neizmanto kāpurķēžu tehniku, bet brauc ar tautai pieejamu auto...
mnjā...
grozi to sūdu kā gribi, rezultātā tik un tā sūds....
V-spilī no jūras pūš auksti vēji.
butes ķēri?
jeb vienkārši "izpildies"?
Yetti rakstīja: butes ķēri?
jeb vienkārši "izpildies"?
Kā tajā pusē bute ķerās?
Līcī (Ainažu pusē) tā ne visai. Zivju daudz, bet mazas. Max ap puskilo svarā. Bet nu tālu jāmet, reizēm pat visa aukla iztinās. Bet tā normāli, rekords bija 4 zivis uz sešu āķu sistēmu.
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja: butes ķēri?
jeb vienkārši "izpildies"?
Nu, tu jau te ar apsalušu galvu raksti visko.
vari tirst, kas prātā nāk...
"dlja osobo tupih" atkārtoju, nav man mērķis "ecēties"...
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Yetti rakstīja: butes ķēri?
jeb vienkārši "izpildies"?
Nu, tu jau te ar apsalušu galvu raksti visko.
vari tirst, kas prātā nāk...
"dlja osobo tupih" atkārtoju, nav man mērķis "ecēties"...
Nē nu, vienkārši interesanti, kāpēc nomainīt dzinēju mašīnai skaitās fisties visu mūžu.
taapeec ka p-uraks ielien forumaa kautko ierauga - izlasa- izspljau, un nekaadi nesaprot kaapeec vinjam nau taisniiba. vai arii prosta "osoba tupoj", taadi arii gadaas )
zbjau rakstīja: ...taapeec ka p-uraks ielien forumaa kautko ierauga - izlasa- izspljau, un nekaadi nesaprot kaapeec vinjam nau taisniiba. vai arii prosta "osoba tupoj", taadi arii gadaas )
nu gan saliki pa notīm.....
un es gribētu, la pēc pāris dienām to atkārtotu...
Yetti rakstīja:
zbjau rakstīja: ...taapeec ka p-uraks ielien forumaa kautko ierauga - izlasa- izspljau, un nekaadi nesaprot kaapeec vinjam nau taisniiba. vai arii prosta "osoba tupoj", taadi arii gadaas )
nu gan saliki pa notīm.....
un es gribētu, la pēc pāris dienām to atkārtotu...
un , lai sevišķi advancētiem, tas pielektu... tas gan , laikam, ir mūža sapnis...
dzen ārā antifrīzu kauč nosities
gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?
Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?