Pēc tēmas jau sapratu, ka draco.......
Izskatās uzlecis uz pamatīga grābekļa!!!!
Tauta teica, nepērc to kauna traipu, vot nē - nopirka, un uzleca uz lielā traktora siena grābekļa no trešā stāva...
Apsveicu, tas ir tikai sākums....
Pēc tēmas jau sapratu, ka draco.......
Izskatās uzlecis uz pamatīga grābekļa!!!!
Tauta teica, nepērc to kauna traipu, vot nē - nopirka, un uzleca uz lielā traktora siena grābekļa no trešā stāva...
Apsveicu, tas ir tikai sākums....
Uzreiz saku, remontēt tolka nav, vismaz Latvijā.
Gauss rakstīja: Pēc tēmas jau sapratu, ka draco.......
Izskatās uzlecis uz pamatīga grābekļa!!!!
Tauta teica, nepērc to kauna traipu, vot nē - nopirka, un uzleca uz lielā traktora siena grābekļa no trešā stāva...
Apsveicu, tas ir tikai sākums....
es, pirms kautkur lekt, parasti papeetu teemu. po hodu, visi citi graabeklji ne labaaki, toties x reizes daargaaki taa ka neteelo te expertu....
a kas, remkomplektus nevar dabuut?
draco rakstīja: jauns maksaa neadekvaatu cenu. t
Ja tā ir Bosch bremžu sistēma, tad tāds jauns maksā 35ls.
Tas ir ļoti neadekvāti
Pa cik tad ceri saremontēt, pa 2,74Ls
Slinkais rakstīja: a kas, remkomplektus nevar dabuut?
Tir remkomplekti ir metami vienā vietā. Ir te teritorijā divi tranzīti ar līdzīgām kaitēm, karoče laikam tiek turēti tikai "ķeksītim". Vai nu pirkt jaunu, vai sūtīt uz rūpnīcu restaurācijai.
intereseejos autoplusaa - ABSiigie galvenie cilindri jamiem peec kataloga bija tikai ATE razojuma, ja kautko nejausu, un cena labi aiz 200 ls. man tas skiet taakaa "nedaudz" padaargi
cik saprotu peec haynes remontgraamatas, abs cilindrs ar kautko nopietni atskiras no parastaa, ar ko iisti un so, gan tur nekas nav uzrakstiits :
par remkomplektiem - vareetu jau uzzinaat cenu, ja taadi ir, kaut i uz remkomplektiem mani maz velk - cik lasiiju, tie remkomplekti peec daziem tuukstoshiem atkal saakot laist, jo galvenajaa cilindraa pie taadiem noskreejieniem parasti jau izstraade paraadoties. peec odometra tai kastei ir pie 450 tkm noskreejiens.
Auto + jau protams ka ir vienīga vieta Rīgā kur var nopirkt tādu cilindru.
atrubī nah to ABSu un liec parasto.
Sviestnesis rakstīja: Šiten te
www.spsauto.lv/...
Tev to cilindru pārdos par 35Ls ar bezmaksas piegādi
šķībacaino ražojums, vai ne?
Gauss rakstīja:
Sviestnesis rakstīja: Šiten te
www.spsauto.lv/...
Tev to cilindru pārdos par 35Ls ar bezmaksas piegādi
šķībacaino ražojums, vai ne?
Tak nē...
Paštaisīts!
draco rakstīja: cik saprotu peec haynes remontgraamatas, abs cilindrs ar kautko nopietni atskiras no parastaa, ar ko iisti un so, gan tur nekas nav uzrakstiits :
kas tad tā par grāmatu, ja nav uzrakstīts?
Audi mašīnai ,piemēram, atšķiras ar to ka ABSīgam cilindram ir 2 urbumi caurulīšu pievienošanai, parastajam - 4. Ja nemāki aizskrūvēt 2 urbumus, tad pērc vien par 200Ls.
Centis_Nuudele rakstīja:
draco rakstīja: cik saprotu peec haynes remontgraamatas, abs cilindrs ar kautko nopietni atskiras no parastaa, ar ko iisti un so, gan tur nekas nav uzrakstiits :
kas tad tā par grāmatu, ja nav uzrakstīts?
Audi mašīnai ,piemēram, atšķiras ar to ka ABSīgam cilindram ir 2 urbumi caurulīšu pievienošanai, parastajam - 4. Ja nemāki aizskrūvēt 2 urbumus, tad pērc vien par 200Ls.
Haynes manuaalis.
tu esi paarliecinaats, ka vieniigaa atskiriiba ir urbumu skaits cauruliishu pievienoshanai? citaad ar taadu pieeju tu vareetu arii pazinjot, ka vieniigais ar ko tanks no traktora atskiras - kautkaada resna caurule prieksgalaa, pieliimee tik a momentu uudensnotekas gabalu traktoram, un gatavs! a stulbaa armija taadus limonus pa tankiem maksaa - nemaak pieliimeet uudensnoteku traktorim
pljā tu gan esi tups. runa ir par dovngreidu.
nopiļī tādam heračajam tankam to trubu nost un normāls traktors sanāk.
2 Sviestnes: vinjiem toch ir abs versijas galvenais cilindrs pa tiem 35 ls? parastie cilindri jaa - ap taadu cenu i grozaas. a abs-iigais...
par to abs atrubiishanu - vareetu jau, bet ta pa labam bremzu magistraales jaapaarvelk un so - donoru vajadzeetu. mosh leetaak un prostaak var dabuut to abs-iigo cilinderi.
draco rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
draco rakstīja: cik saprotu peec haynes remontgraamatas, abs cilindrs ar kautko nopietni atskiras no parastaa, ar ko iisti un so, gan tur nekas nav uzrakstiits :
kas tad tā par grāmatu, ja nav uzrakstīts?
Audi mašīnai ,piemēram, atšķiras ar to ka ABSīgam cilindram ir 2 urbumi caurulīšu pievienošanai, parastajam - 4. Ja nemāki aizskrūvēt 2 urbumus, tad pērc vien par 200Ls.
Haynes manuaalis.
tu esi paarliecinaats, ka vieniigaa atskiriiba ir urbumu skaits cauruliishu pievienoshanai? citaad ar taadu pieeju tu vareetu arii pazinjot, ka vieniigais ar ko tanks no traktora atskiras - kautkaada resna caurule prieksgalaa, pieliimee tik a momentu uudensnotekas gabalu traktoram, un gatavs! a stulbaa armija taadus limonus pa tankiem maksaa - nemaak pieliimeet uudensnoteku traktorim
Es neesmu nekad redzējis to slaveno heines manuāli, bet tam jābūt varenam manuālim vai arī atšķirībai starp cilindriem jābūt tik grandiozai, ka manuālī nepietiek vietas to aprakstīt...
Es tak teicu Tev - pērc par 200 Ls un nečakarē savu traktortankista prātu.
Sretsked rakstīja:
draco rakstīja: 2 Sviestnes: vinjiem toch ir abs versijas galvenais cilindrs pa tiem 35 ls? parastie cilindri jaa - ap taadu cenu i grozaas. a abs-iigais...
par to abs atrubiishanu - vareetu jau, bet ta pa labam bremzu magistraales jaapaarvelk un so - donoru vajadzeetu. mosh leetaak un prostaak var dabuut to abs-iigo cilinderi.
ar ko tad ABS maģistrāles no neABS atšķiras ??
Un uz kurieni tu tās maģistrāles pārvilksi?
no abs cilindra divas caurules iet uz abs suuknja / vaarstu bloku. no turienes divas vozvratkas naak uz bacoku galvenajam cilindram, un uz katru riteni atseviskja magistraale. doskanalno peetiijis neesmu, bet kautkaa taa. neabs variantam no galvenaa triis caurulaes naak - pa vienai uz katru priekseejo ratu, un viena uz aizmuguri, kur troiniks staav, lai abus pakaljeejos ratus barotu. tas sisteemai ar sadaliijumu prieksha / aizmugure, diagonaalajai cut savaadaaka topologija laikam. turklaat abs bloks staav labajaa dzineeja nodaliijuma pusee, galvenais cilindrs - kreisajaa. nekas tragisks jau nav, un viss ir izdaraams, bet cakars ir, un lieki savienojumi bremzu sisteemaa ar taas droshiibu neuzlabo, piekriiti. taada vot fignja.
draco beidz te nīdēt!
ar tādām miskastēm esi sipies un tagad baisa problēma pāris liekas trubiņas.
Nu cik var ņemties
Ja tas cilindrs šitāds
izskatās no vienas puses.
a šitāds
no otras.
Tas tāds arī tiek piedāvāts pa 35Ls
Katalogs vismaz rāda, ka tā ir versija ar ABS.
tnx. izskataas liidziigs - vecais veel nost nav njemts, taapeec droshi neko pateikt nivareeshu. bet nu ja taa ir taa abs versija, un jauna a garantij pa 35 ls, ta buus vien jaazvan. paldies
draco rakstīja: no abs cilindra divas caurules iet uz abs suuknja / vaarstu bloku. no turienes divas vozvratkas naak uz bacoku galvenajam cilindram, un uz katru riteni atseviskja magistraale. doskanalno peetiijis neesmu, bet kautkaa taa. neabs variantam no galvenaa triis caurulaes naak - pa vienai uz katru priekseejo ratu, un viena uz aizmuguri, kur troiniks staav, lai abus pakaljeejos ratus barotu. tas sisteemai ar sadaliijumu prieksha / aizmugure, diagonaalajai cut savaadaaka topologija laikam. turklaat abs bloks staav labajaa dzineeja nodaliijuma pusee, galvenais cilindrs - kreisajaa. nekas tragisks jau nav, un viss ir izdaraams, bet cakars ir, un lieki savienojumi bremzu sisteemaa ar taas droshiibu neuzlabo, piekriiti. taada vot fignja.
Tu nekad neesi dzirdējis, ka ABS atteikuma gadījumā bremžu sistēma funkcionē kā parasta sistēma bez ABS? Neesi lasījis manuāli
Centis_Nuudele rakstīja:
draco rakstīja: no abs cilindra divas caurules iet uz abs suuknja / vaarstu bloku. no turienes divas vozvratkas naak uz bacoku galvenajam cilindram, un uz katru riteni atseviskja magistraale. doskanalno peetiijis neesmu, bet kautkaa taa. neabs variantam no galvenaa triis caurulaes naak - pa vienai uz katru priekseejo ratu, un viena uz aizmuguri, kur troiniks staav, lai abus pakaljeejos ratus barotu. tas sisteemai ar sadaliijumu prieksha / aizmugure, diagonaalajai cut savaadaaka topologija laikam. turklaat abs bloks staav labajaa dzineeja nodaliijuma pusee, galvenais cilindrs - kreisajaa. nekas tragisks jau nav, un viss ir izdaraams, bet cakars ir, un lieki savienojumi bremzu sisteemaa ar taas droshiibu neuzlabo, piekriiti. taada vot fignja.
Tu nekad neesi dzirdējis, ka ABS atteikuma gadījumā bremžu sistēma funkcionē kā parasta sistēma bez ABS? Neesi lasījis manuāli
ABS mēdz atteikt dažādi...
Gauss rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
draco rakstīja: no abs cilindra divas caurules iet uz abs suuknja / vaarstu bloku. no turienes divas vozvratkas naak uz bacoku galvenajam cilindram, un uz katru riteni atseviskja magistraale. doskanalno peetiijis neesmu, bet kautkaa taa. neabs variantam no galvenaa triis caurulaes naak - pa vienai uz katru priekseejo ratu, un viena uz aizmuguri, kur troiniks staav, lai abus pakaljeejos ratus barotu. tas sisteemai ar sadaliijumu prieksha / aizmugure, diagonaalajai cut savaadaaka topologija laikam. turklaat abs bloks staav labajaa dzineeja nodaliijuma pusee, galvenais cilindrs - kreisajaa. nekas tragisks jau nav, un viss ir izdaraams, bet cakars ir, un lieki savienojumi bremzu sisteemaa ar taas droshiibu neuzlabo, piekriiti. taada vot fignja.
Tu nekad neesi dzirdējis, ka ABS atteikuma gadījumā bremžu sistēma funkcionē kā parasta sistēma bez ABS? Neesi lasījis manuāli
ABS mēdz atteikt dažādi...
iaskatās, ka tev abs ir atteicis rakstiski
jautaajums joprojaam aktuaals. ja kaadam ir ATE galvenais bremzu cilindrs straadaajoshs, abs versijaa par nelielaam naudaam, jeb visa bremzu sisteema no 93 - 2000 gada 150 vai 190l tranziita - vakuumnieks, galvenais cilindrs un maguistraales - luugtum padaliities
Tranziitam galveno bremzu cilindru vajag
Subj. 1995 gada ford tranziitam tiek mekleets galvenais bremzu cilindrs abs versijaa. izskataas, diezgan paliels retums. jauns maksaa neadekvaatu cenu. taa ka ja kaadam ir lieks, jebshu zin kaadu kantori kas ar bremzu galveno cilindru remontu nodarbojas, lai dod zinju