Deksi, pričom tur mopēds? T nozīmē turbīnu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Deksi, pričom tur mopēds? T nozīmē turbīnu
Apsveicu ar audi iegādi!!!
Jāskatās, kādi virzuļi ir šitam motoram (kāds kods motoram?). ASV versijām nāca virzuļi ar padziļinājumiem vārstu vietām. Ja arī šitam tā ir, tad atliek tikai samierināties ar patēriņu vai mainīt motoru.
Nav gadījumā no Orleānas puses tas audi, vai kādā saistībā ar tur dzīvojošajiem? Korišs (amerikānis) pirms dažām nedēļām notirgoja savu, pēc viņa vārdiem, pirmo un pēdējo audi uz Lietuvu.
Sretsked rakstīja: Orleānā virzuļi ir trīsstūraini? Kas tev tas,kaksi, par nigeru no Orleānas?
Nē, tur reizēm Misisipi mēdz iziet no krastiem un mašīnas, kuras nespēj aizlidot, var nejauši nokļūt zem ūdens
Sretsked rakstīja:
msh rakstīja: Deksi, pričom tur mopēds? T nozīmē turbīnu
Tu saki?
Tāpēc es saku, ja cilvēks brauc pa pilsētu aktīvi,katrā krustā pedālis grīdā ( turbīna taču) , apdzen, izpildās...loģiski,ka tas atspoguļojas patēriņā.
a4 nav mazs auto, plus kvatra,ja vēl automāts (USA taču)...patēriņš NEBŪS 9 litri pilsētā un 6 ārpus.
Pēc tava teksta sanāk ka tik liels strebiens ir tādēļ, ka motors ir tikai ar 1,8l darba tilpumu Pēc loģikas - ja tas būtu 2.8 - izlabojam nedaudz tavu tekstu - "Tāpēc es saku, ja cilvēks brauc pa pilsētu aktīvi,katrā krustā pedālis grīdā (2.8 taču) , apdzen, izpildās...loģiski,ka tas atspoguļojas patēriņā." - nav tā?
vispār dīvaina tā pasaule
man korišs pirms gadiem padsmit nopirka pilnu audī no amūrikas.... pirms tam viņam bija mustangs un talons - visi vesti no turienes... (lai nebūtu bazara par nigeriem - visas tačkas jaunas)
ja par fordu un dsm vairāk vai mazāk skaidrs - tur viņus ražo un no turienes arī viņus vispār ved uz neiržôpu....
tagad būs tā dīvainība, ko sākumā minēju....
bet audī vispirms no vācijas tiek aizvests uz tālo amūriku un tad tiek vests atpakaļ un tik un tā ar visu vadāšanu apkārt pa pasauli izmaksā lētāk kā nopērkams eiropā....
tad jājautā kāpēc fofāgenam tāda cenu politika?
Tāpēc ka amūrikāņi savas misenes var uzražot lētāk - bet tām sastādīt konkurenci vajag.
Paldies tiktaalu. Auto ir ievests no ASV nu jau gadus 3 un no kura shata nezinu. (tas laikam patēriņu maz ietekmē )
Par "atvikšanu" krustojumos - patiesībā cenšos braukt mierīgi. Ja uz taisnajiem gabaliem izmantoju kruīzu, tad var kādos 12-14 ierakstīties, bet kā sākas pedāļa mīšana tā 16, 18 un pat 20 pa korķiem.
moš kāds zin, kas tehniski motorā/kārbā (automāts) būtu jāpārbauda?
Priekš tik vieglas mašinas nejēdzīgs pateriņš.
defdump rakstīja: Paldies tiktaalu. Auto ir ievests no ASV nu jau gadus 3 un no kura shata nezinu. (tas laikam patēriņu maz ietekmē )
Par \"atvikšanu\" krustojumos - patiesībā cenšos braukt mierīgi. Ja uz taisnajiem gabaliem izmantoju kruīzu, tad var kādos 12-14 ierakstīties, bet kā sākas pedāļa mīšana tā 16, 18 un pat 20 pa korķiem.
moš kāds zin, kas tehniski motorā/kārbā (automāts) būtu jāpārbauda?
sāc ar lambda zondes pārbaudi:
P.S. Patēºiņš priekš tik maza, jauna un moderna auto ir galīgi neadekvāts.
defdump rakstīja: Paldies tiktaalu. Auto ir ievests no ASV nu jau gadus 3 un no kura shata nezinu. (tas laikam patēriņu maz ietekmē )
Par "atvikšanu" krustojumos - patiesībā cenšos braukt mierīgi. Ja uz taisnajiem gabaliem izmantoju kruīzu, tad var kādos 12-14 ierakstīties, bet kā sākas pedāļa mīšana tā 16, 18 un pat 20 pa korķiem.
moš kāds zin, kas tehniski motorā/kārbā (automāts) būtu jāpārbauda?
Problēma ir tajā, ka tas auto ir būvēts amerikāņu tirgum, kur ir zemākas prasības izplūdes gāzēm. Līdz ar to arī motora elementiem ir konstruktīvas atšķirības no eiropas tirgum paredzētajiem. Kā jau teicu, vai nu samierinies vai maini motoru/auto.
Gauss
Problēma ir tajā, ka tas auto ir būvēts amerikāņu tirgum, kur ir zemākas prasības izplūdes gāzēm. Līdz ar to arī motora elementiem ir konstruktīvas atšķirības no eiropas tirgum paredzētajiem. Kā jau teicu, vai nu samierinies vai maini motoru/auto.
=======================
Amerikas tirgum paredzeeto auto vieniigaa atshkjiriiba (neskaitot bamperus reizeem) ir to piemeerotiiba zemaaka oktaanskaitlja degvielai, kaada pieejama ASV. Praksee tas izpauzhas kaa zemaaka gjeometriskaa kompresija, zemaaki turbokompresoru virsspiedieni un / vai atshkjiriigas ECU programmas.
Manaa ex kantorii bija A4 1.8TQ, norveegju boss braukaaja. Man visa starpaa naacaas veikt arii degvielas
uzskaiti. Jaasaka, boss neatshkjiiraas ar "teejnieka" braukshanas stilu, iipashi aarpus pilseetas, bet taa autoo
videejais pateerinjsh uz 100 km nekad nepaarsniedza 12
litrus. labs auto bija, zheel, ka nozaga
Sretsked rakstīja:
msh rakstīja:
Sretsked rakstīja: Orleānā virzuļi ir trīsstūraini? Kas tev tas,kaksi, par nigeru no Orleānas?
Nē, tur reizēm Misisipi mēdz iziet no krastiem un mašīnas, kuras nespēj aizlidot, var nejauši nokļūt zem ūdens
Kā tad, VISAS mašīnas no Vācijas ir SISTAS, ar LIELU nobraukumu un no Amerikas, automātiski- slīkušas
Ir izņēmumi.... it īpaši ja vācietis ir otrais īpašnieks... aiz itāļa... kurš pirms tam jau nokruķija odometru...
bet reāli - normālie auto no Vācijas, kuri nebūti sisti vai ar odometra korekciju - vienkārši iekš LV nevienam nebūtu pa kabatai... pietiek vienu reizi ielūkoties vietējā sludinājumu avīzē....
Kā tu zini, ka tik daudz tērē? Esi rēķinājis un mērījis vidējo patēriņu vai skaties tikai, ko rādītājs rāda? 18-20l uz simtu ir nejēdzīgi daudz, tas nevar tā būt, ja pa šoseju normāls. Nav tavā rīcībā pareizo datu. Motors tas, ja kas, ļoti labs un pilnīgi pietiekoši jaudīgs A4, lai gan A4 nav tas labākais auģika variants.
ValdisM rakstīja:
sāc ar lambda zondes pārbaudi:
www.youtube.com/...
P.S. Patēºiņš priekš tik maza, jauna un moderna auto ir galīgi neadekvāts.
Valdiņ, nu nav tas tavs 1980. gada šķībaču 1.0 flintsonmobīlis ar karbuli Lambdu pārbauda vienkārši - piesprauž VAG-COMu un nolasa kļūdas. Tālāk rīkojas. Nevis kaut ko čakarējas beztolkā un uz čuju taustās. Priekš kam tas vajadzīgs? Mazs auto? Šis mazais auto pēc būtības labākajā gadījumā ir vienādā izmērā ar golfu, kaut gan laikam ir bāžams vienu klasīti uz augšu [lai arī golfam salons ir labāk uztaisīts], svērt arī sver kā jauna mašīna - daudz - es minēšu ka vismaz savi 1300 kg pašmasa būs - un tai mašīnai piedevām ir pareizā piedziņa Bet nu jā, patēriņš tiešām ir liels, te jau minēja, ka 12 litros vajadzētu ierakstīties.
Sretsked rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Motors tas, ja kas, ļoti labs un pilnīgi pietiekoši jaudīgs A4, lai gan A4 nav tas labākais auģika variants.
vēl viens speciālists. Kas tad ir labākais Audi variants??
Neesmu audi specs, mans apgalvojums balstīts uz pieredzējuša servisa darbinieka teikto - A4 ir neizdevies A6 samazinājums. Tas motors ar 150 zirgiem(čipot un uzlabot varot līdz 170) ir ideāls priekš A3. A3, kaut arī samērā dārgs mazauto, tomēr ir viens no izcilākajiem starp līdzīga lieluma autiņiem. Var jau būt, ka pilsētā, nemitīgi ieskrienoties un bremzējot, tas A4 tērē nesamērīgi daudz, bet 18-20 (pie normāla patēriņa uz šosejas) nevar būt. Ja vien bagāžniekā nav pāris zupermaisu un uz aizmugurējā sēdekļa dūšīgi sēdētāji)
Pazīstamam bija vecais A4 gredzenu vergs ar 2.8Q. Ārpus pilsētas zem 10 nesanāca, pilsētā ~15-20 (uz pirmo sniegu ap 30, kad vairāk stāv nekā brauc, un kad tiek uz brīva ceļa, tad tak Q jābauda), BET kad brauca sieva ar bērnu tad ārpus pilsētas ~9, pilsētā ~12.
Tā kā tā diršana par nesamērīgo patēriņu pilsētā ir nepamatota nezinot kājas smagumu un citus braukšanas apstākļus.
moš man arī paskaitīt cik īsti 2.8quattro tērē?
līdz šim visu cik ielēju, jamais iztērēja
Chankaishi rakstīja:
Neesmu audi specs, mans apgalvojums balstīts uz pieredzējuša servisa darbinieka teikto - A4 ir neizdevies A6 samazinājums. Tas motors ar 150 zirgiem(čipot un uzlabot varot līdz 170) ir ideāls priekš A3. A3, kaut arī samērā dārgs mazauto, tomēr ir viens no izcilākajiem starp līdzīga lieluma autiņiem. Var jau būt, ka pilsētā, nemitīgi ieskrienoties un bremzējot, tas A4 tērē nesamērīgi daudz, bet 18-20 (pie normāla patēriņa uz šosejas) nevar būt. Ja vien bagāžniekā nav pāris zupermaisu un uz aizmugurējā sēdekļa dūšīgi sēdētāji)
Nu baigi pieredzējis tas tavs specs. Audī B sērija nav nekāda samazināta C sērija. Un tas 1.8 20vt motoriņš čipsojas līdz 190 lopiem, sakrāmējot rūpnīcas detaļas, var iet līdz 225 lopiem, komplektā ar čipsi līdz 250, bet neviens neliedz iet vēl tālāk. Zinu vienu cilvēku, kam 300 lopu 1.8 20vt salauzta trīs kārbas Un kas tik izcils tajā golfa parodijā A3? Ja pērk golfu, tad pērk golfu. Priekš kam golfam ir jāizskatās ne pēc golfa un jābūt ar četriem riņķiem, ja tie tāpat golfu par audī nepadara?
Deksi PN, tam 1.8 20vt griezes labākajā gadījumā ir tik daudz, cik tam tavam ķīselim, ja ne mazāk.
Mans bijushies A6 2.8q (laimigs , ka tiku valjaa no taa autinja) eda pa shoseju 7-9 litri, pa pilsetu ap 15litriem.
Visi audi pārējie modeļi ir samazināti no A8/V8. Tikai Q7 ir nedaudz uzpūsts no A8.
gonzalless rakstīja: Mans bijushies A6 2.8q (laimigs , ka tiku valjaa no taa autinja) eda pa shoseju 7-9 litri, pa pilsetu ap 15litriem.
Manējie 2.2Q ēda visus 20 gan pilsētā, gan trasē. Jo tie, kā jau visi mazie audi līdz A8, nav braucamie, bet laužamie aperāti.
jugasvilli rakstīja:
Gauss rakstīja: Visi audi pārējie modeļi ir samazināti no A8/V8. Tikai Q7 ir nedaudz uzpūsts no A8.
Bābu šļupsti. Kā jau viss, ko kaksis saka.
Tu jau neko labāku par bābu neesi dzīvē redzējis.
Sveiki!
Man ir identiska problēma, kā jūsu mašīnai.
Audi 1.8T Quattro ēd 20L/100km pilsētā.
Autiņš ražots priekš Amerikas. 2006.gada.
Lūdzu padalieties pieredzē, vai atradāt risinājumu un kādu.
Paldies.
amerikā benzīns lētāks. vai nu pērc eiropas auto vai nomierinies.
Audi A4 1.8T Quattro 2003
Vai kādam ir pieredze ar šādu A4 modeli? Jautāju, jo īsti nesaprotu vai degvielas patēriņš 18-20 l/100km pilsetā; 8.5-9 l/100km trasē ir adekvāts šādai komplektācijai. Ja zinātājiem liekas, ka tas nav adekvāti nav - ko darīt? kur griezties?
iepriekš paldies.
p.s. Audi ir savulaik ticis vests no ASV, ja tas ko maina