1,9 TDI dzinēji

Dzēsts lietotājs Reģ.: 21.08.2019

jugasvilli rakstīja: Kungi, laipni lūgti padalīties pieredzē. Ir iespēja par visai labām naudām iepirkt SEAT Leon (2004.) ar 1.9 TDI 150 ZS. Par pārējām lietām jautājumu tā kā nav, bet tieši par dzinējiem - tantes līmenī esmu dzirdējis, ka šiem dzinējiem esot problēmas ar galvu, turbīnu u.tml.

P.S. Auto nobraucis ap 160 tk., pirkts jauns Latvijā.

Pamēģini uzjautāt arī kādā no VW forumiem, jo šis VAG dzinējs varēja būt arī uz kāda cita auto sastopams(šķiet, ka Golf IV, bet varbūt kļūdos).

 
girtsm Reģ.: 27.06.2010
0 0 Atbildēt

tas izklausās čakarēts ar čiptjūningu, vai tad 150 zs orģināli vispār ir tam 1,9.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

girtsm rakstīja: tas izklausās čakarēts ar čiptjūningu, vai tad 150 zs orģināli vispār ir tam 1,9.

Vari pastāstīt,kas tieši tiek čakarēts,čipojot?

divmasu spararats un sajuugs noteikti. tie pirmie atsaka pie chipa. nu un riepas protams

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

girtsm rakstīja: tas izklausās čakarēts ar čiptjūningu, vai tad 150 zs orģināli vispār ir tam 1,9.

150 kā reiz, ja pareizi atceros, bija maksimālais cipars, ko oficiāli fofāgens izspieda no tā klabeklīša - gan tas motors laikam bija aprīkots ar VGT un atradās kaut kādā šarānā, bet varbūt kļūdos.

Tofika autor, ļurbīna ir ļauns zvērs ar vēlmi izbeigties tad, ja ar to nepareizi apietas Bet paskatoties uz gadu, tur visdrīzāk tas motors ir PD, kuriem mēdz būt probas ar sadaleņu nodilumu.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

girtsm rakstīja: tas izklausās čakarēts ar čiptjūningu, vai tad 150 zs orģināli vispār ir tam 1,9.

Ir, vari pameklēt kaut vai catalog.auto.ru/... - ir gan Seat, gan VW.

ingusster Reģ.: 04.12.2007
0 0 Atbildēt

bez čipošanas šiem dzinējiem ir 105 Zs. Katrā ziņā nečipots ir ļoti ekonomisks - vidējais patēriņš ir ap 5,5l/100...nezinu kā čipotam!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

manuprāt 150 išaki bija 2litru dzinējam - man korišam ir divlitru pasrāts

cik atceros 1.9 ar sarkanajiem burtiem bija 140

šipšķūnings ļauj pielāgot dzinēju tavam braukšanas stilam - rezultātā patēriņš parasti samazinās (protams ja visu laiku nebrauc ar gāzi grīdā pie maziem apgriezieniem un nesagriež degvielas padevi tā lai visu laiku būtu melna aste no pakaļas)

ja runājam par max zirgiem, tad tie ir ~pie 4000+ apgriezieniem.... nedomāju, ka īpaši daudzi ikdienas lietotāji tā brauc.... un tad ir jāaizmirst par patēriņu

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ja tas dzinējs un it sevišķi turbīna ir remontēts Latvijā, tad pērc droši. Pie mums ir labākie motoru un turbīnu speci ne tikai Baltijā, bet arī tuvākajās ārzemēs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

džeks kautkad teica, ka viņam ir 150 išaki, to atcerējos, nupat uzzvaniju - viņam esot bencīns

takšto atlikt....

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Latvietim parastajam par čiptjūningu svarīgāki ir odometrt-jūnings un sarkano-tdi-burtu-tjūnings.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Ja tas dzinējs un it sevišķi turbīna ir remontēts Latvijā, tad pērc droši. Pie mums ir labākie motoru un turbīnu speci ne tikai Baltijā, bet arī tuvākajās ārzemēs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

šipšķūnings ļauj pielāgot dzinēju tavam braukšanas stilam - rezultātā patēriņš parasti samazinās (protams ja visu laiku nebrauc ar gāzi grīdā pie maziem apgriezieniem un nesagriež degvielas padevi tā lai visu laiku būtu melna aste no pakaļas)

ja runājam par max zirgiem, tad tie ir ~pie 4000+ apgriezieniem.... nedomāju, ka īpaši daudzi ikdienas lietotāji tā brauc.... un tad ir jāaizmirst par patēriņu

Čipšķūnings ļauj izspiest vairāk no tā paša motora - bet tās kartes ir domātas ideālajam variantam ar labu degvielu, latvijas variantā tā ir uzspļaušana aizmugurē braucošajiem.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja:

šipšķūnings ļauj pielāgot dzinēju tavam braukšanas stilam - rezultātā patēriņš parasti samazinās (protams ja visu laiku nebrauc ar gāzi grīdā pie maziem apgriezieniem un nesagriež degvielas padevi tā lai visu laiku būtu melna aste no pakaļas)

ja runājam par max zirgiem, tad tie ir ~pie 4000+ apgriezieniem.... nedomāju, ka īpaši daudzi ikdienas lietotāji tā brauc.... un tad ir jāaizmirst par patēriņu

Čipšķūnings ļauj izspiest vairāk no tā paša motora - bet tās kartes ir domātas ideālajam variantam ar labu degvielu, latvijas variantā tā ir uzspļaušana aizmugurē braucošajiem.

Un kas tad Latvijas degvielai vainas??

Da nekādas.... ar Beļģijas soļaru dūmainība 3.1. .. ar mūsu kruto - pāri 5... un viss 3 nedēļu laika....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

mulkiibas taas visas par sliktaam degvielaa, ja vien nepildas apshaubamos tankos. arzemju zupai nav nekadu priekshrociibu.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Da nekādas.... ar Beļģijas soļaru dūmainība 3.1. .. ar mūsu kruto - pāri 5... un viss 3 nedēļu laika....

Kādā secībā veici mērījumus?

Vispirms ar mūsējo DD un, pēc ceļojuma uz Beļģiju, vēlreiz nomēriji ar beļģu DD?

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nē, viņam kaimiņa omes brāļa pirmās sievas mazdēls stāstīja. Vispirms tas mazdēls stāstīja omei savai,tad ome tam bijušajam vīram, tad tas kurlais onka stāstīja savai māsai,kas slikti saprot un šī,cepjot pankūkas,izstāstīja mazdēliņam, kurš ,piektdienas vakarā, būdams pālī,to izstāstīja Reklūzem.

Nē nu, es ticu, ka var arī pats būt mērījis.

Bet "suns aprakts" var būt citā apstāklī:

Ja vispirms mērīja ar LV soļķi, kad kādu laiku ir sēņots pa pilsētu, tad uzrādīt baigo dūmainību nav problēmu.

Savukārt, pēc tālāka brauciena uz Eiropu, kad trubas, "atvelokot" pa bāņiem, ir iztīrījušās, dūmainības skaitlis, loģiski, ka ir mazāks.

Secinājums viens - dīzelis ir pieklājīgi jāgriež(nevajag arī gluži redline), citādi trubas aizaug

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

modena rakstīja: Da nekādas.... ar Beļģijas soļaru dūmainība 3.1. .. ar mūsu kruto - pāri 5... un viss 3 nedēļu laika....

Kādā secībā veici mērījumus?

Vispirms ar mūsējo DD un, pēc ceļojuma uz Beļģiju, vēlreiz nomēriji ar beļģu DD?

No Beļģijas auto atceļoja uz treilera ar pa pusei pilnu bāku.. pa karstām pēdām izgājām TA... dūmainība bija 3.1.. kāmēr kārtoju finansiālu jautājumu, pirms atkārtotas TA tirgonis bija ar to auto braukājis pāris dienas, kā rezultātā pirms TA beidzas beļģu soļara un nācās pildīt vietējo Nestes ( kad arī atklājās kā nav atslēgas no degvielas tvertnes vāciņa un kuj ko var iepildīt)... atkārtoti atkal dēļ dūmainības neizgāja -tikai šoreiz cipars bija daudz nepatīkamāks.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Es neticu tam,ka šejienes un turienes degvielas tā nu tik radikāli atšķiras.

Neste,piemēram, savu D degvielu ved no Somijas . Statouls katrai kravai dod līdzi sertifikātu, ne reizi nav novērotas problēmas. Tāpat neesmu novērojis kādas nebūt mega izmaiņas, braucot pa ārzemēm un pa LAtviju ar vienu un to pašu auto.

Jā, tas var spēcīgi ietekmēt dūmainību, muļļāšanās pa pilsētu vai atvilkšana pa bāni.

ja tu brauktu ar dīzeli - tad manītu kā Polija un Vācijā DD neputo ka pie mums... uz sēra saturu man bišk pofig - manējam dzinējam tas nav svarīgs rādītājs. Patēriņš ir gan vairāk subjektīvs - tur iespējams ceļi labāki, kas var ietekmēt to no 0.7 līdz 1.5l/100km ekonomiju, bet dūmu biezumu gan ietekmē.

Par Statoila sertifikātiem bieži vien pie sala var ierēkt - kad aizklātas visas DD pistoles... savukārt var dziļi apšaubīt, ka piemērām uz to pašu Saldus vai Liepājas DUS Neste vai Statoils vedis degvielu no Rīgas... pie tam vel nometot divus saņus zem parastā ceņņika.

Starp citu par to vienu un to pašu auto... ja ir daudz maz nopietna elektronika - tā tomēr regulē dzinēja darbību... manējais ir absolūti mehānisks - līdz ar to jebkuru atšķirību uzreiz var pamanīt.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: 100% pavelk uz tirgus veceņu bazaru.

Ko tu tur nevarēji iepildīt?? Ļoooti bieži mašīnas,kas ir it kā 'no Beļģijas' un kuras tiek tirgotas Latvijā...ieceļo no Lietuvas

Un ,tad jau varen labs tev tas aparāts bijis, ja uzreiz pat nevarēja iziet TA dēļ dūmainības. Tirgonis pavizinājās tepat uz vietas pa korķiem, piedzina katalizatoru pilnu ar kvēpiem un parādīja augstāku %.

Plus vēl,kas tie par murgiem,ja tu nopērc auto un dod ar to braukāt pārdevējam

Suņa murgi,īsi sakot.

Uztaisi analīzi tai un šitai degvielai un tad tirz.

1. TA bija pamatnosacījums auto pirkšanai

2. priekš VW klasiskiem dīzeļiem ar interkuleru dūmainība ir visai hroniskā parādība.

3. Ja nemāki lasīt - tad izlasi vēlreiz (divreiz) - AUTO IR NO BEĻĢIJAS... ar savu Lietuvu vari iet atpūsties. No nopietna cilvēka tika ņemts, nevis kaut kāda loha.

4. Ja degvielas tvertnes vāciņš ir aizslēgts, tu vienmēr pildi degvielu?

5. Ar analīzēm vari pie sav ārsta iet...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

un beidzot par analīzēm.....

no 2005. gada sērs nedrīkst pārsniegt 50 miligramus uz kilogramu.

no 2008. gada Eiropa tiecas uz robežu 10 mg uz 1 kg.

Vācijā jau kopš 2003. gadu un Zviedrijā kopš 1992. g. sēra saturs vidēji degviela ir 3-5 mg uz 1 kg.

en.wikipedia.org/...

Savukārt Mažeiķu TN svinīgi lielas, ka viņu ražotāj DD sēra saturs ir no 5 līdz 30 mg uz 1 kg.

www.mnth.lv/...

Ja vel māki lasīt - pēc linkiem, lapās ir arī info par to kas ir sērs un ko viņš veicina.... gribēji ciparus? Lūdzu. To, ka tu šo info vel nezini \"100% pavelk uz tirgus veceņu bazaru.\" no tavas puses.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu ja, no Beļģijas. Caur Kauņu

Un ar tiem saviem degvielas stāstiem par Statoilu vari ieskrieties.

Parādi reālu laboratorijas atzinumu un tad stāsti savu BLĀ BLĀ BLĀ.

Latvietis klasiskais- VISS SLIKTI

Agrāk grants bija labāka,zāle zaļāka utt

Latvietis ZIN

Tad jau tu zināsi,ka no Beļģijas parasti ved nojātas līdz kliņķim mizas

Atradis baigo testa kāru degvielai,kuram pat no treila nodzītam nevar iziet TA dēļ atgāzēm Laikam labs auto bija. Uzticams torgašs.

Auto joprojām ir uzticams.

Šobrīd odometrā ap 529 500 km.

Toreiz bija ap 245 000 km.

Ja tevi apčakarēja, iesmērējot Kauņas šrotu - netirs uz citiem. Ne visiem ir tādas "dotības" ka tev.

Agrāk bija bezmaksas izglītība un medicīna. Šobrīd tas viss praktiski ir sastopams tikai Rīgā.

VISS IR LABI

starp citu luni - varbūt zini kur var nopirkt normālu tušonku? Nevis kaut kādu peņu un astu maisījumu.

Vai varbūt cīsiņus vai desu - kur iekša būtu gaļa, nevis tītāru samaltas astes?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: A man pajāt, es pildos tikai Statoil,pa retam Nestē un man viss ir OK.

Modena,iepūt

Liels tev PALDIES par to bezmaksas tualetes sponsorēšanu!

Tur vel ir ērti pasūtīt kaut kādu ēdamo kuiņu un skatīties uz tiem, kuri stāv maliņa un klusi raud, gaidot rindā iespēju samaksāt par degvielu...

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

kas tad tev tas ir pa kūpekli modena?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

a prichom te seers? seers diizelim patiik, labaak stradaa ar seerainu degvielu, taas normas liekas ir tik deelj ekologijas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: A man pajāt, es pildos tikai Statoil,pa retam Nestē un man viss ir OK.

Modena,iepūt

Zini, laikam beidzot tava "taisnība" kļūst par realitāti. Pēdējā bāka, ko pagājušajā nedēļā pielēju Nestē, ir uzrādījusi R-Eiropas degvielas cienīgu patēriņu. Bet līdz šim visi tavi apgalvojumi, ka pie mums tirgo to pašu degvielu ir kaķim zem astes.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

statiols līdz pagājušās nedēļas beigām tirgoja dd ar 5% bio... jau nedēļu ir bez bio (dēļ ziemas)

paskaties uz čeka, kad pērc statoilā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti