- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu ,kas tad ir tad vēvēfansm nav ko teikt?
par šo visnotaļ gaumīgo auto?
pats trakākais šai dinamiskajā portālā,ka nav nekā ... ne ifas,ne spama,ne kā tikai...
klusums... un trūkst(toļko mjortvije s kosami stojat)
ss.lv skatiijies, Veho paardod? Par stikla jumtu jau ursis saites iedeva. Citroen man patiik, bija C5, veel aizvien deels braukaa un slavee, remonti minimaali, gan 2l diizelis. Bet Veho kaa kantoris nepatiik, ja tikai apkope -OK, bet ja kas jaamaina - shausmas! Piemeeram - nobeidzaas tahometrs, Veho piedaavaaja jaunu par 500ls+darbs, Shuman auto veikalaa piedaavaaja jaunu par 200ls. Nelielaa servisaa to vainu sataisiija par 30ls Veel jaanjem veeraa, ka Latvijaa Citroen uzskata par meeslu, pilniigi nepelniiti, jo mashiinas ir labas, bet probleema taada, ka paardot arii to c4 veelaak buus lielas mokas! Ja nopirksi, iesaku apkopes taisiit Kuldiigaa - sakariigs autorizeetais serviss, pie tam ekskursija veel sanaak
darbā bija vairāki C4. Tiesa, laikam konkrētā topika autora komplektācija nebija, bet bija gan gan plikāki, gan labāk aprīkoti dīzeļi un pēc patēriņa tie bija super ekonomiski. Taču vairākkārt tiem bija dažādi "gļuki", kas pamatā saistīti ar elektroniku. Tad nestrādāja gaismas, tad logu tīrītāji, tad vēl kaut kas. Vienu mocīja kaut kāds motora elektronikas defekts, kas beigās visu super ekonomiju padarīja nebijušu. Beigās tika nomainīti pret citu marku.
Ja tas nav liels noslēpums - kā sauc topika autora pašreizējo auto, kuru viņš vēlas mainīt pret baudāmo C4?
Centis_Nuudele rakstīja: Ja tas nav liels noslēpums - kā sauc topika autora pašreizējo auto, kuru viņš vēlas mainīt pret baudāmo C4?
es zinu ko gaidīji
mainu šo:
visnotaļ baudāms,tikai ne patēriņš,kaut priekš šī dzinēja ļoti mazs.
motora skaņa ir kā liegs erotisks piesitiens,pie šiī auto šarma un būtības.
vispār rakstīts ka maiņu nepiedāvāt...
laikam ne visi māk lasīt ...
Ir pazīstami divi citronu īpašnieki, C4 un C5, abiem zem 100tk un jau gļuko elektrība, bet citādi nesūdzas, uz ceļa neviens vēl nav palicis, tik tie LCD displeji ziemā ieper ar ātrdarbību.
recluse rakstīja: Ir pazīstami divi citronu īpašnieki, C4 un C5, abiem zem 100tk un jau gļuko elektrība, bet citādi nesūdzas, uz ceļa neviens vēl nav palicis, tik tie LCD displeji ziemā ieper ar ātrdarbību.
Pirms taa C5 iegaades runaajos ar veho elektrikji, vinja paarinieks paargaajis straadaat paari ielai uz BMW paarstaavja bodi. Esot teicis, ka labaak paliktu pie citroniem, bembikiem jaunajiem elektriibas gljuki ik uz solja! Nezinu, nekaadu gljuku vairaaku gadu laikaa ar elektriibu, iznjemot to tahometru, bet tur tiiri mehaaniska vaina. Nobraukums ap 200000 paari, veel viena laba iipashiiba - citroniem ljoti sarezhgjiiti esot patiit spidometru atpakalj, principaa neiespeejami.
ja sākotnējais auto pieņemsim makša 2000,-ls.
iedomātais auto 4000,-ls.
ja auto nemainam. bet zinam ka pirmais ēd ap 15/100.
iedomātais 8/100 ,bet reāli 10/100.
cik km var nobraukt par cenu starpību(ko esmu gatavs maksāt par citu auto,kā teikts sēdi un brauc).
vnk ja NEMAINU auto.
tak prātīgāk ir braukt ar BMW. Grūti to saprast,bet reāli tā ir. Ja nu BMW tomēr neprasās uz ... remontu
un pavisam... no BWW 540 parkāpt uz kaut kādu tur... franci. Tas ir kā no HD nokrist uz DViX(vai kā tur),pat ne DVD ...bet uz ZEMĀKU klasi.
un nebūsi tu vairs pirmais puika ciemā.
un 10 gadus veca beha izskatās labāk kā jaunāks sprancis.
pat C4(AUDI) man patīk labāk kā C4(francis).
Nu ja jau vari pacelt līdz 10 tk eiro, tad manuprāt vienīgā pareizā izvēle ir VW GTI. Tur ir viss - jauda, vadāmība, kvalitāte, tehnika, atlikuma vērtība utt.
superb rakstīja: Nu ja jau vari pacelt līdz 10 tk eiro, tad manuprāt vienīgā pareizā izvēle ir VW GTI. Tur ir viss - jauda, vadāmība, kvalitāte, tehnika, atlikuma vērtība utt.
muhahāhāhāhāhāhā
nu cik stulbam jābūt lai golpā spētu uraudzīt normālu auto
ursis rakstīja: nu cik stulbam jābūt lai golpā spētu uraudzīt normālu auto
Praatiigi viiri zin, ka ir golps un ir VW GTI - tie ir divi dazhaadi autinji!
man nezin kāpēc pirmais un ursis likās tādi sakarīgi vīri ....
pilnīgi pievienojos,ja tev nav Golps,tad tu neesi prātīgs,ne tāds liksies.
un tikai ,kas domā pareizi ir prātīgie
prozit,par prātīgajiem
Es ņemtu korejieti nevis franci....tīri subjektīvi....mani tas francūzis ir pietiekoši izbesījis.
Bet - katram jau savs.
es gan par c4 vts neko sliktu teikt nevaru - sportiska(gan vizuāli, gan funkcionāli) un glīša mašīna + daudz, daudz ekstru. kurš ir teicis, ka tas pats Golfs, korejietis vai da jebkas cits negļukos, bet lūk c4 ies pa pieskari?! zinu pietiekami daudz ļaužu, kuriem ir tā saucamie premium brenda autiņi - tie paši bmw, audi un jaunie pasāti, bet gļučī tā, ka mati stāvus ceļas, kamēr ir pāris paziņas, kuri brauc ar frančiem angļu mierā.
neaizmirsīsim, ka tas pats Lēbs mauc ar c4 vts(lai arī no standarta rūpnīcas modeļa tur maz kas ir)! varbūt jāpieaicina viņu kā iauto ekspertu, lai padalās pieredzē? vismaz man, apskatot šo diskusiju tā arī netapa skaidrs - kas par mašīnu ir šis vts modelis! domāju, diskusijas aizsācējam arī apgaismība no šīem minējumiem nav parādījusies! vai varbūt tomēr ir?
ursis pirks citronu un prasa padomu ursim????
ursis rakstīja: pat šis ir skaistāks par franču auto,pat par Golpu.
un praktiskāks.
www.ss.lv/...
cē apostrofs dē
(C) Klarksons
Topgīra rīzoned praist kār
Ar korejiešiem (japāņiem, ķīniešiem) vienmēr ir tā, ka mašīna izskatās moderni kādus 6 mēnešus, un tad pēc vecas lamatas. šitas cē apostrofs dē varētu noturēties pāris gadus!
Bet golps - arī pēc 10 gadiem izskatās pēc golpa, un ir tīri neko, acīs nedurās
C4
Vārdu sakot mans jautājums ir šāds – ir pienācis laiks mainīt mašīnu – domāju ņemt ko vienkāršāku, ekonomiskāku, tajā pat laikā, lai nebūtu ļoti krasas pārmaiņas, vārdu sakot, meklēju kompromisu starp jaudu, ekonomiju, praktiskumu un cenu... kas man tāds interesants iekritis acīs – Citroen C4 VTS – tā sportiskā Loeb versija ar 2l motoru un 180zs. Patīk dizains, daudz ekstru, salīdzinoši ņipra un nav benzīna rijējs... skatos, ka arī cena ir man pieejama – 2005.-2007. Gada ražojuma cenas amplitūda ir no 6,5t – 10t eur... internetā par šo auto info ir visai skopa – ir par parastajām C4 versijām, bet par sportisko maz vai nemaz. Ko tu vari pateikt par šo auto? Varbūt pat nav jēgas skatīties?