Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

C4

Uzuala Reģ.: 03.11.2006

Vārdu sakot mans jautājums ir šāds – ir pienācis laiks mainīt mašīnu – domāju ņemt ko vienkāršāku, ekonomiskāku, tajā pat laikā, lai nebūtu ļoti krasas pārmaiņas, vārdu sakot, meklēju kompromisu starp jaudu, ekonomiju, praktiskumu un cenu... kas man tāds interesants iekritis acīs – Citroen C4 VTS – tā sportiskā Loeb versija ar 2l motoru un 180zs. Patīk dizains, daudz ekstru, salīdzinoši ņipra un nav benzīna rijējs... skatos, ka arī cena ir man pieejama – 2005.-2007. Gada ražojuma cenas amplitūda ir no 6,5t – 10t eur... internetā par šo auto info ir visai skopa – ir par parastajām C4 versijām, bet par sportisko maz vai nemaz. Ko tu vari pateikt par šo auto? Varbūt pat nav jēgas skatīties?

 
1 2 3 4
Lawson Reģ.: 04.03.2011
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.

Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.

par tiem premiuma iedalījumiem sīkāk, pilnībā piekrītu - protams, ka nevar likt vienā maisā A un S klases meršus, tāpat kā Tevis minētos 316 un 760L bumerus vai A3 un A8 auģikus utml. bet pateikšu, ar ko man asociējas premiums - premiums ir tad, kad auto pircējam tikai par skanīgo nosaukumu vien ir jāpiemaksā par 30%-50% vairāk skanīgā nekā par līdzīgas komplektācijas alternatīvu. premiums ir vairāk nosaukums, prestižs, zīmēšanās un statuss, ne tik daudz tās tehnoloģijas, lai gan - arī tas!

nu, pieņemsim - pelnu mēnesī summu X un gribu džipu no salona - ērtu, jaudīgu, ar ādu utt. ko es skatos - kkādu santafe, captivu utml. kas ietilpst šajā cenu kategorijā. tajā pat laikā mans kaimiņš, kurš pelna Xreiz5, skatās Q7, X5, ML utml. sedanus? es skatos Lanceru vai Mondeo, kaimiņš, maita, skatās A6 vai 530d utt. vai manis izvēlētajās mašīnās ir daudz mazāk ekstru? nē! a kāpēc mana kaimiņa izvēlētā mašīna maksā uz pusi vairāk? tāpēc, ka premiums!

Lawson Reģ.: 04.03.2011
0 0 Atbildēt

opc rakstīja: "vecie" C4 ir briesmīgi modelis no 2003 vai pat agrāka kada, iekšā plastmasa, padlakotņiks nav, spidometrs pa vidu, karoč es apvainotos, ja man darbā tāds būtu kur nu vēl pats naudu tērētu

a 2007.gada c4 arī skaitās vecais/sliktais?

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lawson rakstīja:

taaneko rakstīja: Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.

Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.

par tiem premiuma iedalījumiem sīkāk, pilnībā piekrītu - protams, ka nevar likt vienā maisā A un S klases meršus, tāpat kā Tevis minētos 316 un 760L bumerus vai A3 un A8 auģikus utml. bet pateikšu, ar ko man asociējas premiums - premiums ir tad, kad auto pircējam tikai par skanīgo nosaukumu vien ir jāpiemaksā par 30%-50% vairāk skanīgā nekā par līdzīgas komplektācijas alternatīvu. premiums ir vairāk nosaukums, prestižs, zīmēšanās un statuss, ne tik daudz tās tehnoloģijas, lai gan - arī tas!

nu, pieņemsim - pelnu mēnesī summu X un gribu džipu no salona - ērtu, jaudīgu, ar ādu utt. ko es skatos - kkādu santafe, captivu utml. kas ietilpst šajā cenu kategorijā. tajā pat laikā mans kaimiņš, kurš pelna Xreiz5, skatās Q7, X5, ML utml. sedanus? es skatos Lanceru vai Mondeo, kaimiņš, maita, skatās A6 vai 530d utt. vai manis izvēlētajās mašīnās ir daudz mazāk ekstru? nē! a kāpēc mana kaimiņa izvēlētā mašīna maksā uz pusi vairāk? tāpēc, ka premiums!

oldievan.de/...

oldievan.de/...

Ja pēc cenas tad man IR PREMIUM klases auto ( tas nekas ka 2000 gadā ražots)- oldievan.de/... piedevām pēc restailinga mans RX kļuva par privilegie- skan kruta

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

oldievan.de/...

oldievan.de/...

Ja pēc cenas tad man IR PREMIUM klases auto ( tas nekas ka 2000 gadā ražots)- oldievan.de/... piedevām pēc restailinga mans RX kļuva par privilegie- skan kruta

Sorry viena norāde ielikusies 2 x

Lawson Reģ.: 04.03.2011
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

taaneko rakstīja: Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.

Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.

par tiem premiuma iedalījumiem sīkāk, pilnībā piekrītu - protams, ka nevar likt vienā maisā A un S klases meršus, tāpat kā Tevis minētos 316 un 760L bumerus vai A3 un A8 auģikus utml. bet pateikšu, ar ko man asociējas premiums - premiums ir tad, kad auto pircējam tikai par skanīgo nosaukumu vien ir jāpiemaksā par 30%-50% vairāk skanīgā nekā par līdzīgas komplektācijas alternatīvu. premiums ir vairāk nosaukums, prestižs, zīmēšanās un statuss, ne tik daudz tās tehnoloģijas, lai gan - arī tas!

nu, pieņemsim - pelnu mēnesī summu X un gribu džipu no salona - ērtu, jaudīgu, ar ādu utt. ko es skatos - kkādu santafe, captivu utml. kas ietilpst šajā cenu kategorijā. tajā pat laikā mans kaimiņš, kurš pelna Xreiz5, skatās Q7, X5, ML utml. sedanus? es skatos Lanceru vai Mondeo, kaimiņš, maita, skatās A6 vai 530d utt. vai manis izvēlētajās mašīnās ir daudz mazāk ekstru? nē! a kāpēc mana kaimiņa izvēlētā mašīna maksā uz pusi vairāk? tāpēc, ka premiums!

oldievan.de/...

oldievan.de/...

Ja pēc cenas tad man IR PREMIUM klases auto ( tas nekas ka 2000 gadā ražots)- oldievan.de/... piedevām pēc restailinga mans RX kļuva par privilegie- skan kruta

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Lawson Reģ.: 04.03.2011
0 0 Atbildēt

un vēl - neuztver to lūdzu personīgi! visu cieņu, bet tas Renis vizuāli ir absolūti nebaudāms. protams, subjektīvs viedoklis, bet tomēr... vnk pēc šadām asociācijām uz premiumu domas nepavelkas.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lawson rakstīja:

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Bet tas bija 2000 gads, rolsroiss maksāja ap 100000 eiru un extra top premium merši bez bruņām nedavilka līdz 100000 DEM. Zafira maksāja 16000 eur, karavellas un mb ap 20000. Nevar būt ka esi aizmirsis kā pieaugušas auto cenas pēdējo 10 gadu laikā.

Parādi man MPV kas maksā 30000 eirīšu.

Lawson Reģ.: 04.03.2011
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Bet tas bija 2000 gads, rolsroiss maksāja ap 100000 eiru un extra top premium merši bez bruņām nedavilka līdz 100000 DEM. Zafira maksāja 16000 eur, karavellas un mb ap 20000. Nevar būt ka esi aizmirsis kā pieaugušas auto cenas pēdējo 10 gadu laikā.

Parādi man MPV kas maksā 30000 eirīšu.

Mersis R klase! nav jau nekāds šarans vai vojādžers, bet kkas uz to pusi ir...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Lawson rakstīja:

taaneko rakstīja:

Lawson rakstīja:

beidz maldināt! parādi kurā salonā var nopirkt nuļevoju, piemēram, x5 par 35t eur?

Bet tas bija 2000 gads, rolsroiss maksāja ap 100000 eiru un extra top premium merši bez bruņām nedavilka līdz 100000 DEM. Zafira maksāja 16000 eur, karavellas un mb ap 20000. Nevar būt ka esi aizmirsis kā pieaugušas auto cenas pēdējo 10 gadu laikā.

Parādi man MPV kas maksā 30000 eirīšu.

Mersis R klase! nav jau nekāds šarans vai vojādžers, bet kkas uz to pusi ir...

Universāls? tads pats MPV kā meriva (domāts pēc vietas salonā) Espacei citi gabarīti un salona komponejums

en.wikipedia.org/...

oldievan.de/...

p.n. nez vai Tu pa būtu ar mieru pārdot savu mitekli pa summu kādu tas maksāja 2000 gadā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

500 km uz rietumiem no latvijas ir polija. Par cik te visādi cilvēki stāsta ka tur braucot ar veciem kujatiem un tamlīdzīgām tarataikām, un tur tiešām, ieraugot desmitgadīgu hreni varētu būt "kurwa mat! ja perdola kas par premiumu!" Bet vēl tālāk uz rietumiem lietas jau varētu būt atkal normālā secībā, un hrenis ir hrenis, nevis kaut kāds premiums.

Šodien ieraudzīju tās taaneko fantastiskās lūkas - izskatās ka kā pie francūžiem pienākas - lūkas ir, bet izmantot nevar, jo uz iekšu šai nav kur iebraukt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaut gan vispār - polijā neesmu bijis, bet esmu ievērojis, ar ko brauc te tie poļi, kam ir tačkas reģistrētas tur - apmēram tāpat kā taaneko - desmitgadīgs širpotrebs, kam nopērkot gan jau siksnas tikušas samainītas, un tālāk atkal tāpat kā taaneko - v p izdu racing, kādus vēl remontus, nobrauks un nodos šrotā! Vislabāk iekritis prātā viens ar ~2k fcukusu, ko taaneko noteikti raksturotu kā "lielisku premiumu priekš tiem, kas nevēlas pie ruļļiem repot un vicināties ar rokām" , kas ir nofists līdz kliņķim - piekare grab, ar gāzes reduktoriekārtu aprīkotajam motorelim ļoti labi sajūtami šis tas no šprices elementiem vairs neskaitās utt. taaneko saucas

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: 500 km uz rietumiem no latvijas ir polija.

Nav brīnums ka Latvijā tā arī nevarēji atrast darbu.

Nekā personīga, vienīgi faktu konstatācija.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: 500 km uz rietumiem no latvijas ir polija.

Nav brīnums ka Latvijā tā arī nevarēji atrast darbu.

Nekā personīga, vienīgi faktu konstatācija.

Tā gan - pat no msh laukiem 500 km uz rietumiem sanāk Zviedrija.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Labi, piedodiet atvainojiet, sajuka Pat? Drīzāk jau būtu jāsaka - pat visuma centrs ir 500 km no zviedrijas, jo manas mājas tai vietai ir vismaz kādus 200 km tuvāk Bet nu šaubos ka tur ir kā taaneko apgalvo - ka visādi širpotrebi to tik vien dara kā pretī brauc - kad pirms kaut kādiem sešiem gadiem sanāca braukt cauri zviedrijai, iekrita acīs ka ļoti daudz volvo brauca pretī, bet šie it kā nav tas pats, kas hrenis vai fordelis, lai arī fordelim pieder [ja neesmu kko palaidis garām ]... Jebšu briti, kuri pie varēšanas tomēr paņem premiumu, hoķ ar nemotoru, tomēr ir bagātāki par zviedriem?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti