un vai tad neredzi ko tirgo ? lai nopirktu C4 !
kopš kura laika man vispār ir bijis bumers?
pirmais tu ko... neesiko apsaldējis?
kādreiz mācēji domāt... šoreiz tev nav sanācis,neesi atkal matus izbalinājis?
un vai tad neredzi ko tirgo ? lai nopirktu C4 !
kopš kura laika man vispār ir bijis bumers?
pirmais tu ko... neesiko apsaldējis?
kādreiz mācēji domāt... šoreiz tev nav sanācis,neesi atkal matus izbalinājis?
Citroen-C4 vietaa es ieteiktu Opel-Astra GTC !
nez, ar ko Opelis ir labāks par Citroenu?
Ar to ka tas ir opelis, nevis varžu ēdāju atgremojums.
ja salīdzinām šādās kategorijās, tad opeli var pieskaitīt pie desiņrijēju atgremojuma... grozi kā gribi, bet ne viens, ne otrs nav pieskaitīmi premium brendam!
Nu bet cilvēks varbūt nevēlas nolocīt mēnesī vismaz pāris sotakus remontos? Kāds te sakars ar kaut kādu "premiumu"?
msh rakstīja: Nu bet cilvēks varbūt nevēlas nolocīt mēnesī vismaz pāris sotakus remontos? Kāds te sakars ar kaut kādu "premiumu"?
Kas taas par muljkjiibaam? Premium ar to arii ir premium, ka vaards remonts faktiski aizmirstaas, paliek tik apkopes un nomainjas Un, ja kas, Citroen ir pietiekoshi atpaziistams un kvalitatiivs brends, kaa jau teicu, luuzt reti, komforts pietiekoshi labs, katraa gadiijumaa C5 braukshana komfortablaaka un klusaaka kaa apm. taada pat lieluma un vecuma, ap7-8 gadi mersii.
msh rakstīja: Nu bet cilvēks varbūt nevēlas nolocīt mēnesī vismaz pāris sotakus remontos? Kāds te sakars ar kaut kādu "premiumu"?
nu jau, nu jau - vai tad Citroens no zelta detaļām taisīts, ka katru mēnesi pāris sotakus tikai remontos jāieliek? ja tā būtu, tad ar Citroeniem brauktu nevis vidusmēra cilvēki, bet gan biezais slānis! ok, neesmu tik izglītots visos franču ražojumos, taču vienam manam labam čomam ir apm.6-7 gadus vecs Peugeots 306 vai 307(īsti neorientējos tajās markās) un 5 gadu laikā, kopš viņs ar šo vāģi braukā, tīri remontos ielicis ap 1tk lvl... maz! a braukā viņš visai ražīgi! ja ņemam vērā, ka starp Peugeotu un Citroenu kkādas paraleles tomēr var vilkt, tad secinājums viens - nu nav tas francis tāds mēsls, par kādu gribi viņu pataisīt!
Lai msh pastāsta, cik ir jāieliek slavenajā A6 2.5TDI. Sākot jau ar alumīnija piekari, beidzot ar rokeriem, sadalenēm un muļķitroņiku.
Uz šitā fona franču izmaksas būs pat mazākas par minētā brīnuma apkopju izmaksām.
Chankaishi rakstīja:
Kas taas par muljkjiibaam? Premium ar to arii ir premium, ka vaards remonts faktiski aizmirstaas, paliek tik apkopes un nomainjas Un, ja kas, Citroen ir pietiekoshi atpaziistams un kvalitatiivs brends, kaa jau teicu, luuzt reti, komforts pietiekoshi labs, katraa gadiijumaa C5 braukshana komfortablaaka un klusaaka kaa apm. taada pat lieluma un vecuma, ap7-8 gadi mersii.
Es pirmo reizi dzirdu ka kāds vārdu "premium" šādi definē Premium ir tas, kura braucējs var piebraukt tam citronam blakus un citrona braucēju piesmiet
Pēc tavas definīcijas hujdajs tad arī tiek premiumā - vai tad getzu ir īpaši jāremontē?
Gauss rakstīja: Lai msh pastāsta, cik ir jāieliek slavenajā A6 2.5TDI. Sākot jau ar alumīnija piekari, beidzot ar rokeriem, sadalenēm un muļķitroņiku.
Uz šitā fona franču izmaksas būs pat mazākas par minētā brīnuma apkopju izmaksām.
Nezinu, būs kaut kad jāuzprasa brālēnam,kā tad viņam viņa nu jau 12 gadus vecais A6 kalpo - domāju ka nekas īpašs - reizēm bik paremontē un brauc.
msh rakstīja:
Gauss rakstīja: Lai msh pastāsta, cik ir jāieliek slavenajā A6 2.5TDI. Sākot jau ar alumīnija piekari, beidzot ar rokeriem, sadalenēm un muļķitroņiku.
Uz šitā fona franču izmaksas būs pat mazākas par minētā brīnuma apkopju izmaksām.
Nezinu, būs kaut kad jāuzprasa brālēnam,kā tad viņam viņa nu jau 12 gadus vecais A6 kalpo - domāju ka nekas īpašs - reizēm bik paremontē un brauc.
MSH!!
Pirms gadiem 4 tu teici ka 23 gadus veca mazda ir muzeja vērts eksponāts.
Attiecībā uz šo paziņoju, ka mana mazda 626 nu jau 23 gadus un 8 dienas vecs auto. Joprojām izskatās un ripo lieliski, kaut gan tiek izmantots kā darba auto un ar to braukā vairāki cilvēki.
Kad tas auto tiek reizi 3 mēnešos nomazgāts, uz to pat stāvot korķos blenž jaunu lehusu un meršu īpašnieki.. relikvija kā nekā
Ja vēlies varu nofočēt un iemest bildes
ValdisM, būtu interesanti vairāk uzzināt par Tavu pieredzi!
Vai Tava Mazda ir kaut kur te aprakstīta? Ja ne, būtu vērts pievienot savu stāstu! www.iauto.lv/...
Ja nu tas nejauši ir RX-7, ņemu savus vārdus atpakaļ
ValdisM rakstīja:
MSH!!
Pirms gadiem 4 tu teici ka 23 gadus veca mazda ir muzeja vērts eksponāts.
Attiecībā uz šo paziņoju, ka mana mazda 626 nu jau 23 gadus un 8 dienas vecs auto. Joprojām izskatās un ripo lieliski, kaut gan tiek izmantots kā darba auto un ar to braukā vairāki cilvēki.
Kad tas auto tiek reizi 3 mēnešos nomazgāts, uz to pat stāvot korķos blenž jaunu lehusu un meršu īpašnieki.. relikvija kā nekā
Ja vēlies varu nofočēt un iemest bildes
Nu ko var teikt - jau 13 gadus tolmetam parādā
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: ValdisM, būtu interesanti vairāk uzzināt par Tavu pieredzi!
Vai Tava Mazda ir kaut kur te aprakstīta? Ja ne, būtu vērts pievienot savu stāstu! www.iauto.lv/...
pirms gadiem to aprakstīju šeit:
kopš tā brīža ir vēl nobraukti gandrīz 100 000km
Ak tu tas sēņotājs - štepselētājs [dročitājs] - motorkāvējs
Man patīk tur tas tavs teksts par vieglo mašīnu Nevar gan tur ieraudzīt nekā viegla - līdzvērtīgi to gadu tā izmēra sedaniem - bet vācieši tajā laikā mašīnas vēl ražoja no metāla, kamēr šķībači savējās vienmēr ir štancējuši no sūdiem jo metāla jau viņiem pašiem nav... Starpība starp pašmasu un pilno masu ir graujoša - tā mašīna nav paredzēta 7 eiropiešiem vai 15 japāņiem? Audī piecus purnus rēķina/rēķināja uz 480 kg, tev tur ir pāri septiņiem simtiem - jeb tas ar domu par amūrikāņiem?
Par tiem taviem RTU profesoriem - nav kaut kur uz kādas plāksnītes kaut kur uzrakstīts "made for mushroom driving", vai kaut kas līdzīgs vāciski vai japāniski? Nācies dzirdēt veselu čupu gadījumu, kad [protams, manu interešu dēļ tas ir] audī, kas nefiga neiet, atdzīvojas pēc tam, kad ar šo kārtīgi izkož kādu līkumu, bieži vien servisnieki , un, protams, izrādās, ka ar to braucis kāds dročītājs, pārliecībā ka tā ieseksos kādas kapeikas. Ko par to saka RTU profesori?
P.N. Atceros vienu šitentādu eksemplāru - tas pats gads, tāpat tikai divas durvis, tāpat 2.0, tāpat izskatās +/- normāli, vienīgi sarkana krāsa, norauj buferus, a tur apakšā sarkanbrūna kapsēta... Tev nav tas pats?
P.P.N. Bet nu vismaz ārēji izskatās labāk par pēcteci
ValdisM rakstīja:
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: ValdisM, būtu interesanti vairāk uzzināt par Tavu pieredzi!
Vai Tava Mazda ir kaut kur te aprakstīta? Ja ne, būtu vērts pievienot savu stāstu! www.iauto.lv/...
pirms gadiem to aprakstīju šeit:
www.iauto.lv/...
kopš tā brīža ir vēl nobraukti gandrīz 100 000km
Pisec, tu laikam guli ar to mazdu. Tas jau vairs nav normāli... auto ir un paliek vienīgi pārvietošanās līdzeklis... bet te jau izskatās pēc pielūgsmes objekta. Bļe šitādus murgus rakstīt un statistiku vākt. Man jau pacietība beidzās pie mēneša degvielas patēriņa rēķināšanas. Savācu čekus, pierakstīju nobraukumu un visu nakuj pēc tam iemetu ugunskurā aizkuram, tā arī neko nesarēķinot
p.s. msh kā viemēr - miskastnieka stilā...
msh rakstīja:
Chankaishi rakstīja:
Kas taas par muljkjiibaam? Premium ar to arii ir premium, ka vaards remonts faktiski aizmirstaas, paliek tik apkopes un nomainjas Un, ja kas, Citroen ir pietiekoshi atpaziistams un kvalitatiivs brends, kaa jau teicu, luuzt reti, komforts pietiekoshi labs, katraa gadiijumaa C5 braukshana komfortablaaka un klusaaka kaa apm. taada pat lieluma un vecuma, ap7-8 gadi mersii.
Es pirmo reizi dzirdu ka kāds vārdu "premium" šādi definē Premium ir tas, kura braucējs var piebraukt tam citronam blakus un citrona braucēju piesmiet
Pēc tavas definīcijas hujdajs tad arī tiek premiumā - vai tad getzu ir īpaši jāremontē?
MSH?! Tad jau urla kas Tevi var piesmiet Tavas mājas kāpņutelpā arī ir premium klases? Paskaidrošu- premium klases auto ir liels, ērts AR LIELU IZTURĪBAS UN DROŠIBAS REZERVI. Premium klases auto ar to arī patīkami atšķiras no teiksim golfa- pasāta vai A6 vai 530 ka tam detaļas mainās 2-3 reizes retāk. Pats pārvietojos ar premium klases Reno espace un bezmaz vai varu teikt, ka grūti būtu atrast ekspluatācijā lētāku un krizei vairāk piemērotu auto. IT SEVIŠĶI SLĪDZINĀJUMĀ AR 4 GOLFU, B4 PASĀTU, 3 PAAUDZES VOJAGERI...
Renõ Espeiss ir 'Premium' ????
Ja vesj kujeju
TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????
Ja vesj kujeju
Tā uzskata eiro auto- topmodeļu grupa... kad interesējos par detaļām saņemu atbildi: " a ko jūs gribējāt, ja braucat ar premium klases auto- jums ar to jārēķinās!!!. Pirku kā ērtu praktisku auto, patiesībā nenožēloju ne nervus ne naudu need...
TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????
Ja vesj kujeju
var jau būt ka taisnība- nekas krutāks ar pilnāku komplektāciju reno modeļos patreizējā brīdī prātā nenāk...
Kad , savam Kangoo ,dodos nojautāt kadu detālu iekš EA , ar jūtos ''Premium''
P.S. un kaut kā iekšš Mõller'a , priekš A6 , nau tādas ''Premium'' sajūtas
laikam toč xReno ir ''Premium's''
TDIOTS rakstīja: Kad , savam Kangoo ,dodos nojautāt kadu detālu iekš EA , ar jūtos ''Premium''
P.S. un kaut kā iekšš Mõller'a , priekš A6 , nau tādas ''Premium'' sajūtas
laikam toč xReno ir ''Premium's''
Jau kādu laiku izmantoju APE motors (Ja ko ievajagas tomēr) bet ne par to stāsts. modeļu gupas augšgals ir un paliek... Kādreiz vēl bija Avantime( Visnotaļ simpatisks auto) un Vel satis ((Uzpūties sceniks ar monstrozu dizainu) bet tagad vairs ne...
C4
Vārdu sakot mans jautājums ir šāds – ir pienācis laiks mainīt mašīnu – domāju ņemt ko vienkāršāku, ekonomiskāku, tajā pat laikā, lai nebūtu ļoti krasas pārmaiņas, vārdu sakot, meklēju kompromisu starp jaudu, ekonomiju, praktiskumu un cenu... kas man tāds interesants iekritis acīs – Citroen C4 VTS – tā sportiskā Loeb versija ar 2l motoru un 180zs. Patīk dizains, daudz ekstru, salīdzinoši ņipra un nav benzīna rijējs... skatos, ka arī cena ir man pieejama – 2005.-2007. Gada ražojuma cenas amplitūda ir no 6,5t – 10t eur... internetā par šo auto info ir visai skopa – ir par parastajām C4 versijām, bet par sportisko maz vai nemaz. Ko tu vari pateikt par šo auto? Varbūt pat nav jēgas skatīties?