TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????
Ja vesj kujeju
+ "milions"
Joks tiešām bija labs - nosaukt hrenaultu par premiumu
TDIOTS rakstīja: Renõ Espeiss ir 'Premium' ????
Ja vesj kujeju
+ "milions"
Joks tiešām bija labs - nosaukt hrenaultu par premiumu
taaneko rakstīja: premium klases auto ir liels, ērts AR LIELU IZTURĪBAS UN DROŠIBAS REZERVI.
To tev noteikti iestāstāstīja tas pats eiro auto Vai nu viņi orientējas uz lohiem [pieņemsim ka tu tāds neesi], vai arī tev uz pieres ir uzrakstīts ka tu tajā hrenī iekāpi no otrā golfa, knapi vari atļauties un uzskati par baigi kruto tačku - un jebkura no šiem abiem iemesliem dēļ tev borē tās premiuma muļķības Bet nu šitās muļķības iet cauri tikai latvijā. Kad es septiņus mēnešus diendienā staigāju pa glasgovas apkārtnes pilsētu un piepilsētu guļamrajoniem, es ļoti labi redzēju kā skoti dzīvo - kā jau attīstītai patērētāju sabiedrībai pieklājas - mašīnas atbilstoši ienākumiem - kam mazāk naudas, kaut kas pavecāks, kam nedaudz vairāk, tāds širporemiums kā tavs hrenaults vai arī nemotora peža, kaut kāds fordeļa fuckuss, kam vēl vairāk, kāds A3, A klasīte, C klasīte, pārsvarā ar mazajiem četru katlu benzīnniekiem vai ķīseļiem, tālāk jau sākas kaut kādi A6 2.0 TDI un tā uz augšu. Pieņemu ka viņiem vismaz hrenaultu un līdzīgu tarataiku dīleri nemēģina ieborēt kaut kādas premiuma pasakas, un paši "laimīgie" īpašnieki arī tādas muļķības nestāsta... Tā vietā varētu būt klasiskais "good value for money"
Jaunaa Meriva 1,4 Turbo ir good value for money.
msh rakstīja:
taaneko rakstīja: premium klases auto ir liels, ērts AR LIELU IZTURĪBAS UN DROŠIBAS REZERVI.
To tev noteikti iestāstāstīja tas pats eiro auto Vai nu viņi orientējas uz lohiem [pieņemsim ka tu tāds neesi], vai arī tev uz pieres ir uzrakstīts ka tu tajā hrenī iekāpi no otrā golfa, knapi vari atļauties un uzskati par baigi kruto tačku - un jebkura no šiem abiem iemesliem dēļ tev borē tās premiuma muļķības Bet nu šitās muļķības iet cauri tikai latvijā. Kad es septiņus mēnešus diendienā staigāju pa glasgovas apkārtnes pilsētu un piepilsētu guļamrajoniem, es ļoti labi redzēju kā skoti dzīvo - kā jau attīstītai patērētāju sabiedrībai pieklājas - mašīnas atbilstoši ienākumiem - kam mazāk naudas, kaut kas pavecāks, kam nedaudz vairāk, tāds širporemiums kā tavs hrenaults vai arī nemotora *******, kaut kāds fordeļa *******uss, kam vēl vairāk, kāds A3, A klasīte, C klasīte, pārsvarā ar mazajiem četru katlu benzīnniekiem vai ķīseļiem, tālāk jau sākas kaut kādi A6 2.0 TDI un tā uz augšu. Pieņemu ka viņiem vismaz hrenaultu un līdzīgu tarataiku dīleri nemēģina ieborēt kaut kādas premiuma pasakas, un paši "laimīgie" īpašnieki arī tādas muļķības nestāsta... Tā vietā varētu būt klasiskais "good value for money"
Nu redz- pārsēdos ne no golfa bet no zafiras jo sagribējās ko nedaudz lielāku plašāku, ērtāku. Tas viss šajā Renī ir pieejams. Pie eiro auto griezos ar domu- kā būtu ja vēl sagribētu iekš auto to un to. Pusgada laikā nācās nomainīt rullīti siksnai- ~17 Ls (jauns no grosa) un ap 100Ls auto pērkot siksnas un šķidrumi. Degvielas patēriņš 6l. šoseja 7,5 pilsēta.
Tagad lai nebūtu garlaicīgi tāpat vien staigāt pa glazgovas guļamrajoniem un pieņemot ka arī Tu neesi lohs pasaki vai mašīna ar pilnu elektropaketi izņemot benķus, jo apsildāmie negriežas par 180 grādiem, ādas beņķiem,rūpnīcas tonētajiem logiem, 2 lūkām (vienu var izņemt un braukt kā targā, 6 kanālu audio, kas vadās ar pilnvērtīgu distances vadību, vai prieka sviriņu (joystick)un Salona transformācijas iespējām plašākām kā karavellai nevar uzskatīt par premium klasi? Nu labi-motors nav 4l. bet tikai 2,2, bet 180 tas auto atvelk mierīgi. Vairāk neesmu mēģinājis, bail ar šaurajām ziemas riepām bet domāju ka var arī vairāk. Un vai 60 gadu neapstrīdami premium klases pārstāvji tapēc izkrīt ko premium klases ja dinamikā atpaliek no modernajiem auto.
Ko tu ar viņu vispār dari ka tev ir nevis mašīna bet mikromikroautobuss? 4-5 bērni?
Kopš kura laika galvenais rādītājs ir aprīkojums? Jā, uz to tāpēc arī mūsdienās širpotreba ražotāji iziet lai pievilinātu pircējus, bet aprīkota urna ir urna ar aprīkojumu, nevis uzreiz "premiums" Varbūt tam hrenim var ķebļus salocīt vairāk līkumos kā karavellei, zato karavellei ir lielāks salons, ko tu nu nekādīgi nevari noliegt, un tur galvenā transformācija ir iespēja mājās izcelt ķebļus lai kaut ko lielu aizvestu
P.N. Kā saprast pēdējo teikumu?
P.P.N. Izmaksas pusgada laikā ir ļoti objektīvs rādītājs.
msh rakstīja: Ko tu ar viņu vispār dari ka tev ir nevis mašīna bet mikromikroautobuss? 4-5 bērni?
Kopš kura laika galvenais rādītājs ir aprīkojums? Jā, uz to tāpēc arī mūsdienās širpotreba ražotāji iziet lai pievilinātu pircējus, bet aprīkota urna ir urna ar aprīkojumu, nevis uzreiz "premiums" Varbūt tam hrenim var ķebļus salocīt vairāk līkumos kā karavellei, zato karavellei ir lielāks salons, ko tu nu nekādīgi nevari noliegt, un tur galvenā transformācija ir iespēja mājās izcelt ķebļus lai kaut ko lielu aizvestu
P.N. Kā saprast pēdējo teikumu?
P.P.N. Izmaksas pusgada laikā ir ļoti objektīvs rādītājs.
Nav man 4-5 bērni Patīk man tādi auto ka sēžot pie stūres līdz durvīm pleca augstumā it savi 10 cm. un arī salons karavellei nav neko lielāks. Man pie izņemtiem beņķiem teju vai 3 kubi. platums autosam tāds pats kā karavellai. Karavellai beņķi ārā praktiski neņemas (teoretiski gan ja tā kārtīgi pačakarējas). Espacē var no vadītāja vietas aizīet līdz cd changer-im aizmuguejā riteņa arkā neizkapjot no auto . Pamēģini karavellā aiziet līdz aizmugures durvīm neizņemot beņķus...
Beņķi nemas ārā visi aizmugurējie 10 minūšu laikā neievērojot kautkādu noteiktu secību. ko nevar teikt par karavellu. Skanas izolāciju standarta espacei nav pat jēga salīdzināt ar karavellu. Dīzeļa renim motors kļūst saklausāms pie kādiem 2400 rpm. Par gaitas īpašībām arī nav jēgas strīdēties. Kravas furgons ar savu līdzību zirgu ratiem- nestāv blakus.
p.n. pēdējam teikumam beigās punkta vietā jautājumzīme.
p.p.n. desmitgadīgam auto 6 mēnešu ekspluatācijas izmaksas ir objektīvs rādītājs.
p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?
taaneko rakstīja: .....
p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?
90to sākuma audī80 kvatro, ko pac savam rokām ir pārskrūvējis 3 x
msh rakstīja: ...Kad es septiņus mēnešus diendienā staigāju pa glasgovas apkārtnes pilsētu un piepilsētu guļamrajoniem, es ļoti labi redzēju kā skoti dzīvo - kā jau attīstītai patērētāju sabiedrībai pieklājas - mašīnas atbilstoši ienākumiem - kam mazāk naudas, kaut kas pavecāks, kam nedaudz vairāk, tāds širporemiums kā tavs hrenaults vai arī nemotora *******, kaut kāds fordeļa *******uss, kam vēl vairāk, kāds A3, A klasīte, C klasīte, pārsvarā ar mazajiem četru katlu benzīnniekiem vai ķīseļiem, tālāk jau sākas kaut kādi A6 2.0 TDI un tā uz augšu.
LV biji nekas, un arī TUR sapņu zemē neko dižu neesi sasniedzis. Skumji. Šogad atkal paciemojos Londonas guļamrajonā, vairumam mājas pagalmā LandRover/RangeRover, Jaguar un kkas no sīkajiem sūdiem ikdienai. Tāpat uz ielas daudz (mazāk kā LV gan) bimbo, gredzenu vergu, meršu un leksusu. Varbūt nevajag pa bomžu rajonu dzīvoties ikdienā, redzēsi, ka arī TUR citiem ir normāli auto, vajag strādāt ar galvu, nevis tikai rokām zemā kvalitātē.
P.S. UK nododot veco šrotu (ar MOT, vismaz gadu īpašumā), kkādu jauno fordeļa mondeo var dabūt kopējo atlaidi ~7tk.
P.P.S. Es no premium neko nerubīju, man V70awd, tāpēc par hreno atbilstību šim segmentam nemāku spriest.
Ja runā par izturību un drošību- drošība testos 5 zvaigznes un daudziem vel tagad nav izdevies sasniegt tādu rezultātu. ne vojagerim. ne karavellai,
Izturība- pilnībā cinkots karkass ar plastmasas virsbūvi. Rūsa galīgi neuztrauc. Pašmasa 1500kg pieļaujamā pilnā 2300 kg līdz ar to vadājot, savu pakaļu rokassomiņu un šad tad kko darba vajadzībām un ļoti reti kraujot 500 (no pieļaujamajiem 800) kg par piekari arī nav vajadzības uztraukties.
Dzinējs ar saviem 230 nm pie 1750 rpm. 8 litriem eļļas karterī čunčinot ar 2300 rpm minūtē griežas mierīgi un raiti nelienot kritiskajos režīmos. To apstiprināja arī dīzeļcentrs pēc samaksātiem 80 Ls. Teica ka šis vēl ies un ies...
Degvielas sūknis mehānisks, dzinēka vadība- minimums elektronikas.
Pat lampas priekšā visas ir vienādas H1 un brīvi maināmas vietām 10 min laikā.
p.n. ko vēl vajadzētu pie izturības un drošības...
msh rakstīja: Ko tu ar viņu vispār dari ka tev ir nevis mašīna bet mikromikroautobuss? 4-5 bērni?
Kopš kura laika galvenais rādītājs ir aprīkojums? Jā, uz to tāpēc arī mūsdienās širpotreba ražotāji iziet lai pievilinātu pircējus, bet aprīkota urna ir urna ar aprīkojumu, nevis uzreiz "premiums" Varbūt tam hrenim var ķebļus salocīt vairāk līkumos kā karavellei, zato karavellei ir lielāks salons, ko tu nu nekādīgi nevari noliegt, un tur galvenā transformācija ir iespēja mājās izcelt ķebļus lai kaut ko lielu aizvestu
P.N. Kā saprast pēdējo teikumu?
P.P.N. Izmaksas pusgada laikā ir ļoti objektīvs rādītājs.
pareizi
ņem fofāgenu...
un pokui vai tas ir polo vai verons
par tiem 'zirga ratiem VW ' var piekrist
bēēt , kad tam Espeisam sāksies probzas............
P.S. šoms ar 2gadus kaifoja ar espeisu , tad gadu sipās ar viņu iekš MM un EA , beidzās ar VW Tuarega iegādi
TDIOTS rakstīja: par tiem 'zirga ratiem VW ' var piekrist
bēēt , kad tam Espeisam sāksies probzas............
P.S. šoms ar 2gadus kaifoja ar espeisu , tad gadu sipās ar viņu iekš MM un EA , beidzās ar VW Tuarega iegādi
Bet kas tur var noplīst? Elektronikas minimums, dzelži kā jau dzelži. Motors? 2.2 dt un 2.2 dci vienādi motori atšķiras tikai galvas. Tātad ja nevarēs vairs atrast galvu- pārtaisīšu uz dci.
taaneko rakstīja:
Nav man 4-5 bērni Patīk man tādi auto ka sēžot pie stūres līdz durvīm pleca augstumā it savi 10 cm. un arī salons karavellei nav neko lielāks. Man pie izņemtiem beņķiem teju vai 3 kubi. platums autosam tāds pats kā karavellai. Karavellai beņķi ārā praktiski neņemas (teoretiski gan ja tā kārtīgi pačakarējas). Espacē var no vadītāja vietas aizīet līdz cd changer-im aizmuguejā riteņa arkā neizkapjot no auto . Pamēģini karavellā aiziet līdz aizmugures durvīm neizņemot beņķus...
Beņķi nemas ārā visi aizmugurējie 10 minūšu laikā neievērojot kautkādu noteiktu secību. ko nevar teikt par karavellu. Skanas izolāciju standarta espacei nav pat jēga salīdzināt ar karavellu. Dīzeļa renim motors kļūst saklausāms pie kādiem 2400 rpm. Par gaitas īpašībām arī nav jēgas strīdēties. Kravas furgons ar savu līdzību zirgu ratiem- nestāv blakus.
p.n. pēdējam teikumam beigās punkta vietā jautājumzīme.
p.p.n. desmitgadīgam auto 6 mēnešu ekspluatācijas izmaksas ir objektīvs rādītājs.
p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?
Kurai mašīnai pie ruļļiem sēžot pleca augstumā nav 10 cm?
Jā, buss ar kaut kādam espace tiešām nestāv blakām - jo tas ir daudz labāks - ietilpība, kravnesība un izturība. Salona kubatūra ir domāta kravas vešanai, protams, pēdējo divdesmit gadu laikā automāšīnu ražotāji cītīgi borē ka salona kubatūra arī krānu garinot, un tad nu normālu sedanu apjoms samazinās. Parasts T4 spēj pavest 1-2 tonnas, kaut kāds espace tur pārlūztu uz pusēm Par caurgājamību un latvijas ceļu izturēšanu arī laikam nemaz nav vērts diskutēt - busu parodijas tur nekādīgi nespēj stāvēt līdzi. Nezinu kā arī saprast to "motora sadzirdēšanu" - motoru var sadzirdēt jebkurai mašīnai, jeb tu tagad salīdzini deviņdesmito sākuma T4 ar savu reni? Pēdējos gados arī fofāgena veidojumi, kas domāti pasažieru vešanai, ir gan tikuši pie jauki darbojošiem ķīseļiem, gan biezākas skaņas izolācijas.
recluse rakstīja:
tratatatā
Nu tev varbūt šitentā vieta ir sapņu zeme, es te neredzu par ko sapņot un ceru ka latvijas simts dauņu dēļ man šeit nenāksies palikt. Latvijā es tiešām esmu nulle, nodokļu avots un nekas vairāk, šeit ja es vēlētos kaut ko sasniegt, to varētu arī izveikt - valoda ir, galva uz pleciem arī ir, bet kamēr vēl šeit nedomāju apmesties uz palikšanu, neredzu jēgu iekārtoties.
Man ir prieks ka tu esi bijis vienā lodonas guļamrajonā - tāpēc arī tas ir tik kruts, ka londonas guļamrajons. Neraizējies, arī glasgovas apkārtnē ir līdzīga līmeņa pilsētas. Sevišķi izceļas Newton Mearns. Un es baidos ka tev nav ne mazākās sajēgas ko šajā zemē nozīmē termins "bomžu rajons" Ja tev vēl nedaleca, tb tu pa diagonāli izlasīji manu postu, tā bija mana nodarbošanās - pildīt pastkastes ar spamu, līdz ar to sanāca daudz ko apstaigāt un redzēt - noteikti daudz vairāk nekā tev tavā sapņu londonas rajonā.
Vai tad briti beidzot to debīlismu - jaunu tačku subsīdijas par iznīcinātu veco, kas bieži vien ir ļoti laba, neatcēla? Mazākais publiska debate par to izcēlās, jo reāli tas jau tikai zāģē britu valdībai bet īpaši nekam nepalīdz.
Vēl viens i-edgars?
1. Salīdzinam lietotu vienāda vecuma vienādas cenas auto.
2. salīdzinam auto ar vismaz vidējas klases komplektāciju, braukšanas komfortu, dinamiku, vadāmību.
3. salidzinam vai var ar komfortu aizbraukt ģimene ar 4 cilvēkiem teiksim uz Api Palangu vai Krimu.
4. Vēl gribu lai mašīna ir gaiša- vismaz ar vienu lūku. Patīk man tā- ko padarīsi.
p.n. topiks bija par C4 un aizspriedumiem ka franči neko nespēj.
p.p.n. par cik gan Reno gan Citroens auto ražo STIPRI ilgāk nekā gandrīz jebkurš vācietis (nu izņemot mersi un arī zem jautājuma zīmes) Viņi teoretiski var darīt kā grib.
p.p.n. Vakar iekš F1 reno motori parādija ka gan jau franči vismaz motorus māk taisīt.
msh nesatraucies, esmu bijis arī pikey rajonā. Man nav bijusi nepieciešamība izplatīt spamu, pagaidām varu atļauties nopirkt biļeti un aizbraukt uz nedēļu atpūsties, tā nu ir sanacis, ka nav draugu no tādiem rajoniem, lai zinātu, kā ir pareizi dzīvot.
Ne jau es tēloju sprīdīti laimes zemi meklējot, pagaidām LV apmierina.
P.S. Netālu dzīvojošam purnam jau ir trešais hreno espace pec kārtas, laikam jau tomēr nav tāds sūds.
P.N. Man arī savulaik bija hreno cabrio, ziemā silti un pakaļu vadāja ērtak un lētak par mk2 golpu. Izaugu, vairs neinteresē.
CRDI rakstīja:
taaneko rakstīja: .....
p.p.p.n. kas tad pēc Tavām domām ir premium klase?
90to sākuma audī80 kvatro, ko pac savam rokām ir pārskrūvējis 3 x
neko viņš tā arī nesaskrūvēja.. t'a tas auto arī pūst pieLiepājas sādžā
taaneko nu renis un citrons ir veci, kas tad ir? Renis kā jau redzam, nekur tālu nav ticis, citrons gan savulaik bija pasaules spīdeklis ar visādiem jaunizgudrojumiem, bet diemžēl tas arī citronu norāva pa burbuli, kā rezultātā to nopirka p3ža un pataisīja par lētu širpotrebu, gan turpinot reklamēt kā krutu un innovatīvu ražotāju, lai arī pēdējos pāris desmit gadus jauns tur mēdz būt vienīgi ērmīgais dizains. Bet arī tajā laikā, kad citrons ražoja mašīnas, diemžēl vācieša praktiskums pietrūka - kaut vai tur tas krutais sešdesmito gadu modelis ar kaprīzo maserati motoru - mersis vai bembelāts tādu kuiņu [audī tolaik nebija] izlaistu? Bet F1 uzvaras neko nenozīmē - tavam tekstam bija jābūt "franči vismaz F1 motorus māk taisīt" jo par cik F1 dzelži dzīvei diži neatbilst, nevar ieraudzīt tavā renī kādu ieguvumu no tā - teiksim, 2.2 traktoru kas spētu griezties vismaz līdz 10k rpm, ja ne 20k
Jā, recluse, es arī netēloju laimes meklētāju - ja es tāds būtu, tad es tagad latvijā meklētu divsimts latu laimi - tā vietā, par cik te bija pazīstams cilvēks, izlēmu ka labāk kaut kādu kuiņu ārzemēs pastrādāt nekā sēdēt mājās uz muteres un vecvecāku kakla.
Pareizi, Valdiņ. Cerēsim ka uz rudens pusi vai ātrāk situācija mainīsies un nākamā gada sākumā varēs šķērēt pa tukšākiem ceļiem.
Kasu pakausi un brīnos. Msh- redzu ka centties parādīt ka kautko zini. Bet arī iedgars cenšas parādīt to pašu. Rezultāts acīmredzams.
1. kārt nepirku auto pēc krāsas vai tapēc ka vasjkam tāds ir, bet biki painteresejos par to kas ir kas. Reno espace no reno ir tikai piekare un motors www.matrasport.dk/... Varēju pirkt ceturto espaci, bet nopirku 3. Varēju ar 2.2 dci bet nopirku ar 2.2 dt Komiski bet 2.2 dt piedāvājums ir stipri mazāks un cena ir tādi pati un pat lielāka kā jaunākam dci. varbūt tas par kautko liecina?
2. Speciāli Tev MSH Espace un F1 kā redzi viss griežas. 4 sedvietas un bagažnieks- viss kā vajag.
Turi sevi rokās ja nezini.Edgars vai jušēns tie jau ir večuki un viņus \"vieglāk nosist kā pārtaisīt\"bet Tu taču jauns čalis.
3. Citroens maserati kaprīzes un nedrošība. saki maserati ir sūds... dzinējus nemāk taisīt? Labi, bet runā ka ielas ferarri sajūga resurss ir ap 50000 km. psc. nekur neder, veironam riepas ja normāli atmauc- 4 stundām! Un maksā 1600! Nekur neder! Pilnīgi ārā metamas mašīnas! Varbūt dotā auto pircējs pieiet šīm lietām nedaudz savādāk.
4. Atgriezīsimies pie premium klases- kas tad pēc Tavām domām ir premium klase? Varbūt Tev zinošam nebūs grūti nosaukt kādus 3 eiropā ražotus ģimenes minivenus ko varētu pieskaitīt premium klasei. Vēlams tā ap 2000 gadu. Tikai iztiksim bez tā ka kāds (kādi) kāpj no minivena ārā un piesmej Tevi teiksim esplanādē vai pie glazgovas centralās stacijas.
Pie premuim frnacūžiem varētu pieskaitīt Citroen C6.
taaneko rakstīja: Paskaidrošu- premium klases auto ir liels, ērts .
Nē, tas nav premium klases, bet gan lielās vai vismaz vidēji lielās klases auto.
Izmēram šoreiz nav nozīme.....
lasu un brīnos - Reno tiek riktēts zem premiuma... man domāt, ka nevar būt premiums ne zem premium brenda! nu rorry - nevaram taču Dačijā ielikt ādas beņķus, plazminieku, parking sensorus, dalīto klimata kontroli utt. un pozicionēt, ka tas ir premiums! manā uztverē par premiumu var sākt runāt tikai tad, ja uz motora pārsega ir Bentlija, Merša, Lexusa, Porša, Bimbja, Audi, utml. bļemba... Hundajs jau arī ražo kkādus s klases mersim līdzīgus braucamrīkus, bet sit mani nost - neceļas roka nosaukt to par premiumu! arī topika galvenajam varonim - Citroniem C4 VTS un Loeba versijām ir ādas beņķi, parking sensori, sēdekļu apsilde un, ja vajag, displejs ar navigāciju. bet kurš būs tik drosmīgs pateikt, ka C4 ir premiums, pat par spīti faktam, ka šis autiņš tiešām ir visnotaļ ok?!
Lawson rakstīja: lasu un brīnos - Reno tiek riktēts zem premiuma... man domāt, ka nevar būt premiums ne zem premium brenda! nu rorry - nevaram taču Dačijā ielikt ādas beņķus, plazminieku, parking sensorus, dalīto klimata kontroli utt. un pozicionēt, ka tas ir premiums! manā uztverē par premiumu var sākt runāt tikai tad, ja uz motora pārsega ir Bentlija, Merša, Lexusa, Porša, Bimbja, Audi, utml. bļemba... Hundajs jau arī ražo kkādus s klases mersim līdzīgus braucamrīkus, bet sit mani nost - neceļas roka nosaukt to par premiumu! arī topika galvenajam varonim - Citroniem C4 VTS un Loeba versijām ir ādas beņķi, parking sensori, sēdekļu apsilde un, ja vajag, displejs ar navigāciju. bet kurš būs tik drosmīgs pateikt, ka C4 ir premiums, pat par spīti faktam, ka šis autiņš tiešām ir visnotaļ ok?!
Reno netiek riktēts. Riktēts tiek konkrēts modelis. Un arī nevar teikt ka riktēts- to uzzināju no eiro auto. Pirms tam zināju tikai to ka espace kopā ar safrāni (ar ko oficiāli braukāja francijas prezidents) un avantime (cits un rets matras ražojums arī zem reņa bļambas) atrodas modeļu rindas aukšgalā tobiš ir tā saucamais flagmanis.
Atkal 2 jautājumi jautājumi.
1. ja ir premium sedani, pat daži premium universāļi, premium SUV un`džipi kapēc nevarētu būt premium MPV. Vai tiešām pārtikušai ģimenei no 5 cilvēkiem uz bodensee (kas bijis vācijā zin) būtu jābrauc ar bmw 750 vai porshe cajeni? pie tam neviens no šiem auto ideoloģiski nav domāts vairāk kā 4 cilvēkiem. Replikas par lidošanu ar avio, heli un citos veidos nav vajadzīgas. gan jau ideja skaidra)
2. Vai braukšanā ļoti ērts, kluss, samērā jaudīgs (pieejamie modeļi ar 3.0l. benz vai dīz dzinēju atpaliek tikai no zafiras OPC (runa par standarta modeļiem no konvejiera bez tuneru iejaukšanās) lieliski piemeklētu piekari, visādā ziņā komfortabls auto pat bez papildaprīkojuma nevarētu būt premium? Kas tad ir tas kas nosaka premium vai ne premium?
p.n. Mercedes A130 ir premium tapēc ka Mercedes un fofagen Phaeton ir ielas sedans tapec ka fofagens?
Starp citu cienītie kungi un dāmas- cik zinu arī premiums iedalās 2 klasēs kas ir principiāli atšķirīgas. 1.Auto kur īpašnieks nesēž pie stūres jo var to atļauties un 2. Premiums kur īpašnieks sēž pie stūres jo to ir patīkami darīt. Rolls Royce un Bentley kādreiz bija spilgts piemērs. Jaguar un Daimler. Pie vienādām virsbūvēm auto komplektējās diezgan atšķirīgi.
Mūsu slimās smadzenītes visu sabāzušas vienā maisā. Jebjurš lexus ir premium. Vitjka no ķengaraga ar 318 bmw zin ka brauc ar premium tapēc ka rajona autoritātei žeņam arī ir BMW tikai 760L. 500 km uz rietumiem no vietas kur es sēžu ieddalijums ir pavisam savādāks.
C4
Vārdu sakot mans jautājums ir šāds – ir pienācis laiks mainīt mašīnu – domāju ņemt ko vienkāršāku, ekonomiskāku, tajā pat laikā, lai nebūtu ļoti krasas pārmaiņas, vārdu sakot, meklēju kompromisu starp jaudu, ekonomiju, praktiskumu un cenu... kas man tāds interesants iekritis acīs – Citroen C4 VTS – tā sportiskā Loeb versija ar 2l motoru un 180zs. Patīk dizains, daudz ekstru, salīdzinoši ņipra un nav benzīna rijējs... skatos, ka arī cena ir man pieejama – 2005.-2007. Gada ražojuma cenas amplitūda ir no 6,5t – 10t eur... internetā par šo auto info ir visai skopa – ir par parastajām C4 versijām, bet par sportisko maz vai nemaz. Ko tu vari pateikt par šo auto? Varbūt pat nav jēgas skatīties?