Gauss rakstīja: Paņem 3.0 sābu un brauksi bēdu nezinot.
jā jā.... pareizi
sābu paņem gan
Gauss rakstīja: Paņem 3.0 sābu un brauksi bēdu nezinot.
jā jā.... pareizi
sābu paņem gan
Vecie buki MB un Audi... varbūt arī VW, gadu griezumā izgriež visas pogas jaunajiem lūžņiem... visi šitie sūdi kā Merivas Xyjerivas, Avenši Xyjavenši nav neviena iztērētā dāldera vērti.
Varat te ar putām uz lūpām mēģināt apgalvot pretējo, bet argumentu jums nav. Anī vei - MB w124 kombi UBER ALLES.
nazurbajev rakstīja: Vecie buki MB un Audi... varbūt arī VW, gadu griezumā izgriež visas pogas jaunajiem lūžņiem... visi šitie sūdi kā Merivas Xyjerivas, Avenši Xyjavenši nav neviena iztērētā dāldera vērti.
Varat te ar putām uz lūpām mēģināt apgalvot pretējo, bet argumentu jums nav. Anī vei - MB w124 kombi UBER ALLES.
Tie tavi pogu griezēji velk savu dzīvību tikai pateicoties šrotu un ķīnas detaļu eksistencei...
Nu, ne tikai. Rūsē gan mazāk.
ak rakstīja: Rūsē gan mazāk.
Kurš rūsē mazāk? Audi - jā.
MB nerūsē mazāk, viņš rūsē ilgāk. jo bleķi biezāki.
Fordu, pie kam jebkuru var pirkt tikai tad, ja cilvēks ir gatavs un māk cīnīties ar rūsu, vai arī tad ja pēc 2 gadi meklēs laimīgo pircēju!
Ar Avensis man nācās pavizināties uz Čehiju un atpakaļ + uz Baltkrieviju un atpakaļ.
Savu veco Fordu pret jaunu Avensis pat bez nekādām piemaksām netaisos mainīt!! Pilns ar visādiem kaitinošiem sīkumiem. Te plastmasa salonā čīkst (vāģim 2 gadi), izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors, no salona durvis var atslēgt tikai vadītājs, braucot pa akmentiņiem tā vien liekas ka piekarinātās konservu bundžas spārnu vienā tūlīn pat kokritīs. Visīkākais akmentiņš atsitoties pret spārnu rada pamatīgu troksni. Nevienā dīzeļFordā tādu troksni es neesmu dzirdējis. Visi beņķi tik cieti, ka jau pēc 50 km nobraukuma jāsāk meklēt vieta kur "kājas izstaipīt".
Avensis ir kārtējā mašīna, kur es saku, ka šķībacainie taisa konservu bunžas uz riteņiem, nevis auto.
i_edgars rakstīja: izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors,
normālai navigācijai vēderā ir akumulators.
Protams, ja viņa nav tikpat antīka kā dīzeļfords.
i_edgars rakstīja: Fordu, pie kam jebkuru var pirkt tikai tad, ja cilvēks ir gatavs un māk cīnīties ar rūsu, vai arī tad ja pēc 2 gadi meklēs laimīgo pircēju!
Ar Avensis man nācās pavizināties uz Čehiju un atpakaļ + uz Baltkrieviju un atpakaļ.
Savu veco Fordu pret jaunu Avensis pat bez nekādām piemaksām netaisos mainīt!! Pilns ar visādiem kaitinošiem sīkumiem. Te plastmasa salonā čīkst (vāģim 2 gadi), izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors, no salona durvis var atslēgt tikai vadītājs, braucot pa akmentiņiem tā vien liekas ka piekarinātās konservu bundžas spārnu vienā tūlīn pat kokritīs. Visīkākais akmentiņš atsitoties pret spārnu rada pamatīgu troksni. Nevienā dīzeļFordā tādu troksni es neesmu dzirdējis. Visi beņķi tik cieti, ka jau pēc 50 km nobraukuma jāsāk meklēt vieta kur "kājas izstaipīt".
Avensis ir kārtējā mašīna, kur es saku, ka šķībacainie taisa konservu bunžas uz riteņiem, nevis auto.
Bet es saku, ka tu esi idiņš!!! Man te koriši mentūrā pie pirmās izdevības izvēlas braukt ar hyndai, kaut vai getzu, tikai ne to murgu fordu (jebkādā izpildījumā). Pat vecie roveri mazāk plīst kā fordi.
Da vispār, ipedgariņ, apskaties pārdoto jauno auto statistiku:
www.motors24.lv/... ītā+gadā+Latvijā+jauno+auto+reģistrācija+mazinājusies+par+409%25.aspx
kur tavs fordiņš ir?
Kautkā tā:
Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas apkopotie dati liecina, ka aizvadītā gadā jauno auto reģistrācija kopumā mazinājusies par 40,9%.
2008. gada laikā Latvijā pārdotas 19 192 jaunas automašīnas (2007. un 2008. gada izlaiduma), kas ir par 13 305 vienībām mazāk nekā 2007. gadā.
Neskatoties uz diezgan lielo pārdošanas apjoma kritumu – par 40,3% - joprojām „Toyota” saglabā savas līderpozīcijas Latvijas jauno auto tirgū un pērn kopumā pārdotas 2337 jaunas „Toyota” markas automašīnas, kam seko „Volkswagen” ar tikai nedaudz mazāku pārdoto auto skaitu, proti, 2133, turpretī „VW” jauno auto tirdzniecība nav mazinājusies tik strauji, ka vadošajai „Toyota”, t.i., aizvadītā gada laikā Latvijā „VW” jaunās automašīnas pirktas par 19,7% mazāk. Trešā pieprasītākā auto marka Latvijā pagājušā gadā bijusi „Škoda” un kopumā pārdoti 1493 šīs markas jaunie modeļi, kas ir par 43,9% mazāk kā pirms gada. Savukārt „Hyundai”, pārdodot 1062 šīs markas jaunos auto, ierindojies ceturtajā vietā Latvijā pirktāko auto sarakstā. Piektā pieprasītākā auto marka aizvadītajā gadā Latvijā bijusi „Honda”, kas pērn piedzīvojusi diezgan strauju jauno auto tirdzniecības kritumu, proti, par 59,8% jeb pārdoti 1044 jaunie „Honda” modeļi.
Lai arī lielākoties jauno auto tirdzniecībā aizvadītā gada laikā ir vērojama pārdošanas apjoma lejupslīde, tomēr atsevišķu markas auto reģistrācija ir pat pieaugusi un šīs kategorijas līderis viennozīmīgi ir „Lada”, kuras automašīnas 2008. gada laikā pirktas pat par 22% vairāk kā 2007. gadā un kopumā „Lada” dīleriem izdevies pārdot 486 jaunas „Lada” markas automašīnas. Arī „Jaguar” jaunie modeļi aizvadītā gadā pirkti vairāk nekā 2007. gadā, proti, par 18,5% jeb kopumā pārdoti 32 jauni „Jaguar” modeļi. Par vienu automašīnu vairāk kā 2007. gadā, pērn reģistrēts jauns „Daihatsu”, „Lincoln”, „Maybach”, „OSC”, „Smart” un „Spyker”, savukārt „Ferrari” aizvadītā gada laikā reģistrēts par 2 modeļiem vairāk kā 2007. gadā, proti, kopumā pārdoti 4 luksus sporta auto, liecina LPAA dati.
Pirktākais auto modelis aizvadītā gadā ir vidējas klases automašīna „Škoda Octavia” (pārdots 701 eksemplārs), kam seko „Volkswagen Golf”(602), „Škoda Fabia”(585), „Mazda 6”(521), „Toyota Land Cruiser”(515), „Toyota Rav4”(435), „Nissan Qashqai”(407), „Honda CRV”(389), „Toyota Avensis”(38, „Toyota Auris”(385).
Centis_Nuudele rakstīja:
i_edgars rakstīja: izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs - navigācija nav lietojama ja nestrādā motors,
normālai navigācijai vēderā ir akumulators.
Protams, ja viņa nav tikpat antīka kā dīzeļfords.
Un vispār jau vietējais skorpju guru varētu paskaidrot, kāda velna pēc vajadzīga navigācija, ja motors ir izslēgts?
i_edgars rakstīja: Fordu, pie kam jebkuru var pirkt tikai tad, ja pēc 2 gadi cilvēks ir gatavs cīnīties ar rūsu.
Te plastmasa salonā čīkst (vāģim 2 gadi)
Salīdzinoši ar rūsu tiešām kaitinoši
izslēdzot aizdedzi izslēdzas piepīpētājs
nu šāda opcija oriģināli ir visiem +/- jauniem autombīļiem
navigācija nav lietojama ja nestrādā motors
A kam lietot navigāciju, ja auto stāv, un kā jau te tika pieminēts normālai navigācijai ir akumulators
no salona durvis var atslēgt tikai vadītājs,
Nu gan sajauci ar autobusu vai citu sabtransi, i to tiem ir paredzēts ka arī pasažieris var atķimerēt duravas vaļā
visāds bla, bla, bla.
Rezumējums labāk vecs izrūsējis fords nekā 2 gadīgs Avensis, ar dažiem sīkumiem
CRDI rakstīja:
i_edgars rakstīja: Fordu, pie kam jebkuru var pirkt tikai tad, ja pēc 2 gadi cilvēks ir gatavs cīnīties ar rūsu.
visāds bla, bla, bla.
Rezumējums labāk vecs izrūsējis fords nekā 2 gadīgs Avensis, ar dažiem sīkumiem
Ja cilvēkam, pērkot mašīnu, galvenais mērķis ir tikt pie regulāra autoseksa savā garāžā, vai nodrošināt regulāru autoseksu kāda servisa darbiniekiem, tad izrūsējušais fords ir vislabākais, ko var nopirkt.
Ja, turpretim, cilvēkam mašīna asociējas ar pārvietošanās līdzekli, tātad lielāko laika daļu, ko pavada ar mašīnu, cilvēks ar to kaut kur brauc, tad vecais fords nederēs. Tad divgadīgais Avensis ar saviem megatrūkumiem tomēr būs labāks variants.
Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
Viņš vēl nebija izrūsējis.... kad fords izrūsē tad tik ir panāma visa viņa daile un spozme.....
Centis_Nuudele rakstīja: . ...Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! ...
Nu vispār tas jau ir liels pluss salīdzinot ar Avensi... ja nav tātad nav kam izslēgties izslēdzot motoru...
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
Nav tas pats, kas Avensis. Tas pats kas Corolla
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
ak rakstīja:
Nav tas pats, kas Avensis. Tas pats kas Corolla
Nav svarīgi..... tulīt atnāks izrūsējušo Forda elektrisko puscieto marteņkrāšņu specālists un izteiks viedokli, kuru izlasot pārņems sajūta- labi vien ka Japāņu autoražotaji aizklapēja ciet savas bodītes, būs mazāk sūdīgu automašīnu un vairak vietas uz ceļiem būs izrūsējušajiem fordiem.
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
avensis ir klasi lielāks par fokusu
juha rakstīja:
Un vispār jau vietējais skorpju guru varētu paskaidrot, kāda velna pēc vajadzīga navigācija, ja motors ir izslēgts?
Izrūsējuša forda braucējam vajag, lai varētu paziņot savus platuma un garuma grādus evakuatoram.... kurš atbrauktu un savāktu to brīnumu ar puscieto eļļu motorā
pārējiem VVZ vai tas ir svarīgi....
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Nu, man ir gadījies pavizināties ar 2-3 gadu vecu fokusu (izmēru klases ziņā tas pats kas avensis).
Plastmasas čīkst, aizmugurē sēdošiem kājām vietas nav - tā vien gribas kāpt ārā un izstaipīties. Piepīpētaja VISPĀR NAV!!!!!! pleeee, tā vietā kaut kur bardačoka dibenā noslēpts 12V štepselis, braucot pa zemes ceļiem akmeņi grabina pa spārniem kā zvirbulis pa sienašķūni.....
es saku, ka fords ir spējīgs uztaisīt tikai konservu bundžu uz riteņiem.
avensis ir klasi lielāks par fokusu
Ko jūs dauņi sajēdzat, neviens neesat ne avensī ne fokusā sēdējuši, tikai šķidri nodirst protat!
Es saku - izmēros aptuveni vienā klasē.
Jā, pēc oficiālās klasifikācijas fokuss ir kompaktnieks.
Dabā avensis mazliet lielāks par fokusu, bet mazāks par mondeo. Kaut kāds japāņu mēsls, nestandarta izmērs.
Uj, atkal vesels bars tukšpļūšu uzradās. Nu tagat tik sāks lielīt savas konservu bundžas.
Saki ko gribi vienmēr atpakaļ būs: nē - melns!!
ak rakstīja: Ar velosipēdu ir tā: standarta universālī jāliek, ja salonā, tad, nolaižot pakaļējo rindu velo liek guļus, tad var braukt tikai 2 cilvēki. Var uz jumta, bet to var arī sedanam. Bet nedaudz augstākām virsbūvēm (varbūt arī tai pašai Merivai, vai Zafirai) nolaižot aizmugurē vienu pusi, velo ar izņemtu pr riepu var likt stāvus. vai tikai Roomsteram nebija kaut kāds stiprinajums salonā, kur to velo priekšējo riepu var pieskrūvēt, lai nezvalstās braucot
Forumā esošais Velomens savā merivā tā vadā .......noņemot priekšējo riteni un tā dakšu piestiprinot pie pašbūvētas skavas .
i_edgars rakstīja: Uj, atkal vesels bars tukšpļūšu uzradās. Nu tagat tik sāks lielīt savas konservu bundžas.
Saki ko gribi vienmēr atpakaļ būs: nē - melns!!
Uhu, un pats lielākais tukšpļūts - aizvēsturiska Forda īpašnieks, te tak autors prasīja kādu normalu auto pa ~ 5kLs, nevis vēsturisku spēkratu.
kādu ekonomisku universāli?
Sveiki,
Nepieciešams vidējās klases ekonomisks dīzeļuniversālis.
Šobrīd izskatās, ka viens no labākajiem ir fabia, meriva, arī roomsters, golfs.
Varbūt varat ieteikt kādus citus, kurus esmu piemirsis, kurus būtu vērts pamēģināt.
Budžets 5000,- LVL, paredzamais gada nobraukums virs 50 000 km, braukšana galvenokārt pa maģistrālēm.