Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

kādu ekonomisku universāli?

zhuks Reģ.: 01.12.2005

Sveiki,

Nepieciešams vidējās klases ekonomisks dīzeļuniversālis.

Šobrīd izskatās, ka viens no labākajiem ir fabia, meriva, arī roomsters, golfs.

Varbūt varat ieteikt kādus citus, kurus esmu piemirsis, kurus būtu vērts pamēģināt.

Budžets 5000,- LVL, paredzamais gada nobraukums virs 50 000 km, braukšana galvenokārt pa maģistrālēm.

 
1 2 3 4 5
Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Lietoju pašlaik 530D 2001g, automātc, tirgus cena 7000e . principa mašinā nav slikta, ērta, patēºiņš šoseja 7 , pilsētā 9-11. Bānis 7,5-8,00 pie 150km/h.

Aizvest var daudz, komforta līmenis Ok, it seviški ja brauc lielus gabalus. Dzinējs ir jaudīgsa vienmēr ir jaudas rezerve, ļoti maza turbobedre, pat pie atruma 200km/h patēriņš ir 11-13l/100km

Taču pamazām sāku skatīties uz citu auto, jo tomēr spēkratam ir 250 000km, līdz ar to ik pa laikam parādās noguruma pazīmes. Pa 40k ir mainīta priekšējā hadene 9drīz atkal vajadzes labot) , kapitalka tomātam 600ls, šad un tad parādas maznozīmīgi sīkumiņi.

Patš šobrīd apsveru passatu ,MB E, octaviu vai jauno moņdjiku cenā ap 14 000e. trantei teica ka MB e klasse ar 3.2 CDI ir ļoti ekonomiska un jaudīga. Vēl interesējos par jauno INSIGNIA, vai 508 Pežu, arī liekās tīri simpātiski, jauns auto tomēr ir jauns. lai arī cik kruts būtu lietotais, it sevišķi ja nezini kas un ka ir lietojis.

nu, 250 000 tādam auto knapi pusmūžs ir. Gan jau ka, pērkot būsi noticējis Vācijas mācītājam ar 107 tūkst. "oriģinālo" nobraukumu

Domāju ka nē, jo maksāju vidēji virs normālās cenas + viss parejais liecināja par diezgan ticamu noskrējienu, ir arī diezgan tciama servisa grāmata. pats esmu norbaucis jau 40 000km pusgada laikā.

Bet nu ir ik pa laikam dažādi sīkumi (nobeidzas lukturu augstuma korekcijas datčīks, saplisa vienai druvij trosīte ziemas laikā, viens termsotatc gļucī uz ziemas laikā lēnām uzsilts, bija nedaudz problemas ar bremžu suportiem un to ķīlēšanu)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Veel aarkaartiigi baudaams ir ieprieksheejaas paaudzes (2004.-2006.gada) Mitsubishi Outlander.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

2004.-2006.gada Mitsubishi Outlander maksaa 5-7 tuukstoshus latu.

suze Reģ.: 02.05.2011
0 0 Atbildēt

ok, one more stupid question.

nebraukšu es tak tagad pa ss.lv sludinajumiem paskatities katru modeli , pirms vel skaidrs,kadu gribu.

vai es varu aizbraukt uz kautkadu rumbulu (nu,esmu dzirdejusi,ka tur brauc,lai gan precizak nekas anv skaidrs) un iet skatities,kas tur ir ,pienemot,ka apmeram tadi modelji,par kadiem domaju,tur bus, un papetit tuvak, jeb tur ar neko nesaprotošu bābu neviens nemaz nerunās?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja:

GB12 rakstīja:

Sandis_UR rakstīja: Lietoju pašlaik 530D 2001g, automātc, tirgus cena 7000e . principa mašinā nav slikta, ērta, patēºiņš šoseja 7 , pilsētā 9-11. Bānis 7,5-8,00 pie 150km/h.

Aizvest var daudz, komforta līmenis Ok, it seviški ja brauc lielus gabalus. Dzinējs ir jaudīgsa vienmēr ir jaudas rezerve, ļoti maza turbobedre, pat pie atruma 200km/h patēriņš ir 11-13l/100km

Taču pamazām sāku skatīties uz citu auto, jo tomēr spēkratam ir 250 000km, līdz ar to ik pa laikam parādās noguruma pazīmes. Pa 40k ir mainīta priekšējā hadene 9drīz atkal vajadzes labot) , kapitalka tomātam 600ls, šad un tad parādas maznozīmīgi sīkumiņi.

Patš šobrīd apsveru passatu ,MB E, octaviu vai jauno moņdjiku cenā ap 14 000e. trantei teica ka MB e klasse ar 3.2 CDI ir ļoti ekonomiska un jaudīga. Vēl interesējos par jauno INSIGNIA, vai 508 Pežu, arī liekās tīri simpātiski, jauns auto tomēr ir jauns. lai arī cik kruts būtu lietotais, it sevišķi ja nezini kas un ka ir lietojis.

nu, 250 000 tādam auto knapi pusmūžs ir. Gan jau ka, pērkot būsi noticējis Vācijas mācītājam ar 107 tūkst. "oriģinālo" nobraukumu

Domāju ka nē, jo maksāju vidēji virs normālās cenas + viss parejais liecināja par diezgan ticamu noskrējienu, ir arī diezgan tciama servisa grāmata. pats esmu norbaucis jau 40 000km pusgada laikā.

Bet nu ir ik pa laikam dažādi sīkumi (nobeidzas lukturu augstuma korekcijas datčīks, saplisa vienai druvij trosīte ziemas laikā, viens termsotatc gļucī uz ziemas laikā lēnām uzsilts, bija nedaudz problemas ar bremžu suportiem un to ķīlēšanu)

tevis nosauktās vainas liecina par daudz lielāku nobraukumu kā 250tk

Stāsts: es tikko nesen nedēļu nobraukāju ar vācu dīzeļauto, kas bija 4.gadus un 4 mēnešus vecs un uz odometra tam bija 345 000km -jeb ir ticis braukts 80tk km gadā.

Auto gan no ārpuses, gan no iekšas bija kā jauns -bez nekādām nodiluma pazīmēm, gāja arī kā jauns.

Uz doto brīdi tam auto odometru var bez problēmām nogriezt uz 120 000km un neviens pat nešaubīsies, kas tas ir īstais noskrējiens.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Mana Meriva pie 124580 km nobraukuma arii iet kaa jauna.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 1 Atbildēt

Man golfam 324tkm iet vēl labāk kā tava meriva

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Suze, ja brauksi uz Rumbulu, tad maz ticams, ka tur sastapsi retaakus, bet ljoti baudaamus modeljus, piemeeram 2004.-2006.gada Mitsubishi Outlander vai TDIOTA ieteikto Honda-CR-V.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Un pirms pirkt, var pēc VIN pie dīlera par auto vēsturi painteresēties, vismaz pagaidām neatsaucīgus dīlerus neesmu sastapis, arī csdd pēc numura var iepriekšējās TA datus bez maksas apskatīties.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

SS.LV tagad ir piedaavaajumaa 6 gab. 2005.gada Honda-CR-V, kaa arii 7 gab. 2006.gada Honda-CR-V, tai skaitaa dazhas no taam ir ar baudaamo 2,2 litru diizeljmotoru.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: SS.LV tagad ir piedaavaajumaa 6 gab. 2005.gada Honda-CR-V, kaa arii 7 gab. 2006.gada Honda-CR-V, tai skaitaa dazhas no taam ir ar baudaamo 2,2 litru diizeljmotoru.

konkrētajam auto dīzelis , pret benzīngāzi , reāli iesako

tāpat kā voyagerim , A6 un daudziem citiem

did33 Reģ.: 26.08.2003
0 0 Atbildēt

Universāļi nemēdz būt ekonomiski:

1) maksā vairāk jau iegādājoties

2) lielāķs ceļa nodoklis

3) patēºiņš lielāks, ja daudz brauc, tad salasās

4) ja ir vienīgais auto ģimenē, tad kravas jāpārvadā ļoti uzmanīgi, jo viegli sabojāt salonu.

Ņemot to visu vērā, lētāk iznāk sedans ar piekabes āķi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Veel aarkaartiigi baudaams ir ieprieksheejaas paaudzes (2004.-2006.gada) Mitsubishi Outlander.

Kā tad... Ciets, skaļš, dīzeļa nav, izskatās pēc ķēma...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: suze, a kamēr to manu auģiku negribi?

** kāpēc**?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

suze, a kamēr to manu auģiku negribi?

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Citroen Berlingo ar 190k jau puse mašinas ir nomainīta, izņemot motoru un karbu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Sandis_UR rakstīja: Citroen Berlingo ar 190k jau puse mašinas ir nomainīta, izņemot motoru un karbu.

ko tu ar viņu dari? Konservus taisi vaļā?

Citrien Xsara, 9. gads un 330 000 kilometru, mainītas ejošās daļas (bremzes, utt jociņi), un reizi remontētas aizmugures tilta torsionu atsperes.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

tevis nosauktās vainas liecina par daudz lielāku nobraukumu kā 250tk

Stāsts: es tikko nesen nedēļu nobraukāju ar vācu dīzeļauto, kas bija 4.gadus un 4 mēnešus vecs un uz odometra tam bija 345 000km -jeb ir ticis braukts 80tk km gadā.

Auto gan no ārpuses, gan no iekšas bija kā jauns -bez nekādām nodiluma pazīmēm, gāja arī kā jauns.

Uz doto brīdi tam auto odometru var bez problēmām nogriezt uz 120 000km un neviens pat nešaubīsies, kas tas ir īstais noskrējiens.

Nosauktās vainas liecina par cienījamu vecumu un mazu nobraukumu, ja kas... Un tikpat droši varu tev pateikt, ka nemaz tik vienkāºši to odometru nepagriezīsi tā, lai neviens nepamana - ja vien zin, kur ir meklējams ar nobraukumu saistītais nodilums Nu jā - ir liela iespēja, ka kāds paskatīsies tikai to, ko raksti un noticēs.

Un nevajag nemaz mācītāju Ir, piemēram, ļoti daudzi auto, kas ir ģimenes otrās mašīnas - ar ko sieva līdz veikalam aizbrauc, kamēr vīrs darbā. Nobraukums nekāds, bet faktiski auto ir mocīts vairāk, nekā tas, kam nobraukums ir liels - sākot jau ar to, ka nedaudzi km salasīti pa maziem gabaliem, braucot faktiski ar aukstu dzinēju. Daudz stāvējis ierūsējot... Tad jau arī bremžu suporti sāk ķīlēt, un ne jau mašīnai, kam tiek katru dienu darbināti.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

suze rakstīja: man interesētu kādā virzienā skatīties,ja gribu mašīnu,kas nav dārga ekspluatācijā, ēd maz, braucu pārsvarā pa Rīgu - galvenais aspekts, lai ir bagāžnieks ,kur ielikt lielu suni, pie vajadzības- divus. šobrīd šaubos, vai universāli vai hečbeku, jo man šobrīd ir miniatūrs lūznis,kas ļoti labi manevrējas un ar tādu baigi labi noparkoties visšaurākajās vietiņās, ar universāli es nevarēšu vairs braukt uz darbu 9os ,jo tas neielīdīs nevienā spraugā. budžeta limits- 7 LVL. es saprotu, ka tādas mašīnas,kas nelūzt, mūsdienās vairs neražo, bet noteikti ir veidokļi,kas lūzt mazāk.

Rekur tavs auto www.mustangsauto.lv/...

Dai-haču!

Ja nolaiž otru rindu sanāks vieta suņiem, nejau katru dienu suņus vadā? Un noparkoties varēsi vēsi!

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti