Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pēc garantijas apkopes

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Kur veicat auto apkopi pēc garantijas beigām . Ja paliekat dīlerservisā tad kapēc ?

Vai auto ir vieglāk un izdevīgāk pārdot ja kopies pie dīlera ?

Gan jau ,ka vairums kopjas ne pie dīlera pēc garantijas.

 
1 2
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kur veicat auto apkopi pēc garantijas beigām . Ja paliekat dīlerservisā tad kapēc ?

Vai auto ir vieglāk un izdevīgāk pārdot ja kopies pie dīlera ?

Gan jau ,ka vairums kopjas ne pie dīlera pēc garantijas.

Ja dīlera darbs ir labs un kvalitatīvs - tad pēc garantijas auto noteikti ir vērts apkalpot pie dīlera. Alternatīvi var pie kāda paziņas/drauga kas arī to lietu labi paveic, un ja vajag tad var nodot arī spērienu "ezim, kas nelido".

Es savu pavisam nejauno coyotu labu laiku ar servisoju pie dīlera, līdz tam auto sāka plīst daļas kuras jaunas tur bāzt vairs nebija jēgas ( stūres pastūzim sūknis utml.) tīri cenas dēļ un sāku "ķīmiķot" no tām daļām kas man pašam no jaucamiem auto bija palikuši. Tad pārgāju servisot ko varu pats, ko nevar (nav man pacēlāja, un piem. eļļas ar negribas liet zemē), to pie sava čoma.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Apkopes pie dīlera ,'nenozīmīgus' remontus pie 'Vasjas' garāžā .

Īstenībā nau viennozīmīgi bet šitos ,ar 'Windouzu' pilnos , autiņus ir vērc paturēt dīlera redzamības zõnā

XVZ kā ir Toyotā ,bet Gondām bij dauxja 'slēpto' garantiju , it īpaši ja 3gadi beigušies ,bet 100kkm nau .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Tagad dīleris iesaka mainīt klučus ar diskiem . Ja parunā ar " vasjkām " šie iesaka tikai klučus mainīt .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Tagad dīleris iesaka mainīt klučus ar diskiem . Ja parunā ar " vasjkām " šie iesaka tikai klučus mainīt .

Jādomā pašam - principā ja diski nemet utml. - var mainīt tikai klučus. Ja diski met vai ir pamatīgi rievaini un piedevām ir vēl zem minimālā biezuma - es ar iesaku mainīt visu kopā.

tehniski tas gan ir darbiņš kuru vēsā mierā var izdarīt pats (ir gan daži auto kuriem riteņa gultni ir iepresēts diskā pa tiešo - ja jāpārpresē gultnis, tad labāk to uzticēt servisam), pilnu komplektu pasūtīt teiksim e-parts.lv. Tik nevajag gluži ķert pašu lētāko disku komplektu !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. diskiem zem minimālā biezuma var būt nosliece pārlieku karst, bet tas parasti raksturīgi "spooooorta" vadītājiem, vai gadījumā ja daudz pa kalniem jābraukā.

Tāpat šādus diskus zem minimālā biezuma vieglāk arī dabūt "līkus" iemaucot kādā peļķe pēc intensīvākas bremzēšanas ( kaut arī tas tikpat lielā mēra attiecināms uz jauniem diskiem, ja jamie ir pamatīgāk uzkarsuši un pārlieku strauji atdzesēsi).

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Tagad dīleris iesaka mainīt klučus ar diskiem . Ja parunā ar " vasjkām " šie iesaka tikai klučus mainīt .

nu pašam ar bikiņ jāpiedomā

dajebkurā gadījumā origin.diski ir dārgi mēsli

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirms mēneša beidzās auto garantija

Un tieši sanāca, ka jāmaina diski + kluči

Un sajutu, ka salona ventilācija nu tāda pašvaka

Interesējos par cenām

Salona filtrs pie dilera 27 Ls

Vienkārši veikalā - 3,20

Paša darbs 5 min

Bremžu diski + kluči (priekšējie ) dilera - 235.00+ 1,5 h darbs

TRW - 130 .00 + darbs 20 min

Man tīri labi patika nopelnīt 30 min 140.00 ls

Pie tam lielais fui dilerim, pēdējā apkope veikta pirms 4000, ne vārda par kluču nodilumu, liekot vasaras diskus pamanīju, ka to vairs faktiski nav

Pie nākošās ( 90 000 ) apkopes, domāšu , ko darīt

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Pirms mēneša beidzās auto garantija

Un tieši sanāca, ka jāmaina diski + kluči

Un sajutu, ka salona ventilācija nu tāda pašvaka

Interesējos par cenām

Salona filtrs pie dilera 27 Ls

Vienkārši veikalā - 3,20

Paša darbs 5 min

Bremžu diski + kluči (priekšējie ) dilera - 235.00+ 1,5 h darbs

TRW - 130 .00 + darbs 20 min

Man tīri labi patika nopelnīt 30 min 140.00 ls

Pie tam lielais fui dilerim, pēdējā apkope veikta pirms 4000, ne vārda par kluču nodilumu, liekot vasaras diskus pamanīju, ka to vairs faktiski nav

Pie nākošās ( 90 000 ) apkopes, domāšu , ko darīt

+1

P.S. labi 'nopelniji'

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

a suportu profilakse Teu tajās 20min. ar sanaca?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

sanāca

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: sanāca

nu ta jau zaibiss

es gan kādu 1h pavadiju kalodkas mainot -jo čajs + jāpīpo+jāpapīzdo ar čomiem tas bij vēl garantijas laikā

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Pirms mēneša beidzās auto garantija

Un tieši sanāca, ka jāmaina diski + kluči

Un sajutu, ka salona ventilācija nu tāda pašvaka

Interesējos par cenām

Salona filtrs pie dilera 27 Ls

Vienkārši veikalā - 3,20

Paša darbs 5 min

Bremžu diski + kluči (priekšējie ) dilera - 235.00+ 1,5 h darbs

TRW - 130 .00 + darbs 20 min

Man tīri labi patika nopelnīt 30 min 140.00 ls

Pie tam lielais fui dilerim, pēdējā apkope veikta pirms 4000, ne vārda par kluču nodilumu, liekot vasaras diskus pamanīju, ka to vairs faktiski nav

Pie nākošās ( 90 000 ) apkopes, domāšu , ko darīt

Tā dīler cena ir amservā ?

Varbūt ko jaucu ,bet man škita ,ka Tavs is 250 tika iegādāts vairāk kā pirms 3 gadiem . Vai garantijas pagarināšanu ņēmi ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TIDIOT

Tu esi padaudz niekojies ar jauniem auto , vai pārdodot

vēlāk nākamajam lielu nozīme ( vieglāk pārdot , par labākiem latiem )tam ,ka kopies tik pie dīlera arī pēc garantijas .

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

pie dileriem,oficiāli, braucu uz 'apkopēm'( Toyo,Honda utt) , lai dabūtu zīmogus(izņemot VW -tur kopos 'caur sētas durvīm'un zieģeļus varēju dabūt kaut uz pakaļas ) , salona filtrus mainiju pac , kalotkas +- arī pac .

Ja dīleris(TCnemotors, WESS uc) sāka murgot par stūres reikām utt XXXXlatīgiem remontiem/nomaiņām ,braucu pie 'ģaģām vasjām' ..... nu kaut kā tā

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Ar Lex braucu no 2006. gada pēc 3 gadiem piepirku papildus garantiju, kas tagad beigusies un vairāk tāda lieta nav pieejama.

Izvērtējot iespējamos variantus, nolēmu turpināt braukt ar šo pašu auto jo

- nekas no jauni iznākušajiem mani neuzrunā

- auto nogājis 80 000 km , nav sists, pats kopis, pats braucis

- auto manas prasības pilnīgi apmierina

- cena, atlikusī vērtība pēc finansu līzinga bija 3000 (man par auto piedāvāja 10000 Ls)

Garantijas laikā ir darīts

- mainīts kondicioniera radiators, smirdēja pēc purva

- mainīti pakaļējo bremžu suporti - atsaukums

- mainīti paklājiņi

- bija vēl kas bet neatceros

- 4 izdegušas spuldzītes vienīgais defekts, kas bijis auto

Cenas nav nekāds noslēpums amserv mājas lapā ir atrodamas pie auto apkopju izmaksām

Bet vispār ar Amserv esmu ĻOTI neapmierināts !!!!!!!!

Galvenais - mēs esam lieli, tu esi maziņš

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ooo bļe, lielais lielībnieks, zobu pašrāvēju nīdējs, arba, beidzot pats nolaidies līdz zobu pašraušanai...

Laikam tā krīze ir visai pamatīga....

p.s. vēl tikai atliek sagaidīt, kad palaidnieks sāks pats zobus raut...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kas tad ir, vairs nevar nopelnīt????

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Ar Lex braucu no 2006. gada pēc 3 gadiem piepirku papildus garantiju, kas tagad beigusies un vairāk tāda lieta nav pieejama.

Izvērtējot iespējamos variantus, nolēmu turpināt braukt ar šo pašu auto jo

- nekas no jauni iznākušajiem mani neuzrunā

- auto nogājis 80 000 km , nav sists, pats kopis, pats braucis

- auto manas prasības pilnīgi apmierina

- cena, atlikusī vērtība pēc finansu līzinga bija 3000 (man par auto piedāvāja 10000 Ls)

Garantijas laikā ir darīts

- mainīts kondicioniera radiators, smirdēja pēc purva

- mainīti pakaļējo bremžu suporti - atsaukums

- mainīti paklājiņi

- bija vēl kas bet neatceros

- 4 izdegušas spuldzītes vienīgais defekts, kas bijis auto

Cenas nav nekāds noslēpums amserv mājas lapā ir atrodamas pie auto apkopju izmaksām

Bet vispār ar Amserv esmu ĻOTI neapmierināts !!!!!!!!

Galvenais - mēs esam lieli, tu esi maziņš

Ar Wess ir kaut kas līdzīgs

Par savu Avensi 2008 g 2,0 D4 dīzeli gan nevaru teikt tik atzinīgus vārdus.

Braucu 3 g, nobraukums 102 k

Kas darīts:

- diski+ uzlikas

-ūdensšuknis

-stabilizātori

-eļļas dačiks( sulojās, bet blīve kā tāda nav peiejama)

-stūres uzgalis

-ntās lampiņas

-katalizators

tas ir ko šobrīd atceros un nebija apkopes servisa grafikos iekļauts.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

arba rakstīja: Ar Lex braucu no 2006. gada pēc 3 gadiem piepirku papildus garantiju, kas tagad beigusies un vairāk tāda lieta nav pieejama.

Izvērtējot iespējamos variantus, nolēmu turpināt braukt ar šo pašu auto jo

- nekas no jauni iznākušajiem mani neuzrunā

- auto nogājis 80 000 km , nav sists, pats kopis, pats braucis

- auto manas prasības pilnīgi apmierina

- cena, atlikusī vērtība pēc finansu līzinga bija 3000 (man par auto piedāvāja 10000 Ls)

Garantijas laikā ir darīts

- mainīts kondicioniera radiators, smirdēja pēc purva

- mainīti pakaļējo bremžu suporti - atsaukums

- mainīti paklājiņi

- bija vēl kas bet neatceros

- 4 izdegušas spuldzītes vienīgais defekts, kas bijis auto

Cenas nav nekāds noslēpums amserv mājas lapā ir atrodamas pie auto apkopju izmaksām

Bet vispār ar Amserv esmu ĻOTI neapmierināts !!!!!!!!

Galvenais - mēs esam lieli, tu esi maziņš

Ar Wess ir kaut kas līdzīgs

Par savu Avensi 2008 g 2,0 D4 dīzeli gan nevaru teikt tik atzinīgus vārdus.

Braucu 3 g, nobraukums 102 k

Kas darīts:

- diski+ uzlikas

-ūdensšuknis

-stabilizātori

-eļļas dačiks( sulojās, bet blīve kā tāda nav peiejama)

-stūres uzgalis

-ntās lampiņas

-katalizators

tas ir ko šobrīd atceros un nebija apkopes servisa grafikos iekļauts.

Man tagad arī aktuāls jautājums par pēcgarantijas apkopēm.

Vai kādam ir bijusi saskarsme ar Skaj www.skaj.lv/...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bet cik kruta skan - pēcgarantijas apkope!!!

Ar ko pēcgarantijas apkope atšķirās no parastas apkopes?

Un ja jau ir pēcgarantijas, tad jābūt arī pirmsgarantijas apkopei, ne tā?

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Bet cik kruta skan - pēcgarantijas apkope!!!

Ar ko pēcgarantijas apkope atšķirās no parastas apkopes?

Un ja jau ir pēcgarantijas, tad jābūt arī pirmsgarantijas apkopei, ne tā?

Sauc kā gribi, iet runa par kvalitatīvu auto servisu , bet par zemākām cenām nekā pie dīlera.

Pašam remontēt darba auto negribās un ja tādi ir 7 gab.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Ooo bļe, lielais lielībnieks, zobu pašrāvēju nīdējs, arba, beidzot pats nolaidies līdz zobu pašraušanai...

Laikam tā krīze ir visai pamatīga....

p.s. vēl tikai atliek sagaidīt, kad palaidnieks sāks pats zobus raut...

Tev ar galvu (atmiņu) viss ok? Par palaidnieku piekrītu, bet vai tad arba arī no tā paša pulciņa?

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Gauss rakstīja: Ooo bļe, lielais lielībnieks, zobu pašrāvēju nīdējs, arba, beidzot pats nolaidies līdz zobu pašraušanai...

Laikam tā krīze ir visai pamatīga....

p.s. vēl tikai atliek sagaidīt, kad palaidnieks sāks pats zobus raut...

Tev ar galvu (atmiņu) viss ok? Par palaidnieku piekrītu, bet vai tad arba arī no tā paša pulciņa?

Bet protams... labrīt!!!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ar darba auto ir savādāk.

To taisa tur, kur vieglāk norakstīt naudu.

Vienīgā reize, ka taisa kur labāk, ir pirms pamatlīdzekļu norakstīšanas, tad, ja to auto pēc tam "atstāj" sev. Tad taisa pa nopietno - visus defektus, pat sīkumus.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Ar darba auto ir savādāk.

To taisa tur, kur vieglāk norakstīt naudu.

Vienīgā reize, ka taisa kur labāk, ir pirms pamatlīdzekļu norakstīšanas, tad, ja to auto pēc tam "atstāj" sev. Tad taisa pa nopietno - visus defektus, pat sīkumus.

Koļegas ir nobrieduši auto pēc līzinga paturēt sev, tāpēc tiek izvērtēti servisi, kur pēc garantijas beigām apkopt tos.

Ja salīdzina Skaj ar Wess, tad pirmajam ir par 30% lētāk, neskatoties , ka Wess autiņiem kam nav garantijas, dod - 30 % atlaidi servisa izmaksām.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti