Mondeo DPF tīrīšana vai atjaunošana

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
 
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Par acetonu vaicāju tāpēc, ka to izmanto gredzenu uzdeguma šķīdināšanai, maisījumā ar petroleju. OK, ja kvēpus nekož, tad nekož.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

A vot kopā ar petroleju var pamēģināt - par piedegušu gredzenu šķīdināšanu šajā šķīdumā kādreiz esmu lasījis, bet mēģinājis gan neesmu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ak jaa - etikja esence . Taa arii tiira uzdegumus, sameeraa efektiivi, kaadreiz pie shvakajaam krievu eljljaam laistiijaam uz vaarstiem, kad saaka streegt)

KAIFARIX Reģ.: 28.06.2002
0 0 Atbildēt

Sencis stāstīja ka krievu laikā pie degvielas likuši klāt naftalīnu, tas ar kuru indē kodes, un visi uzdegumi esot smuki naxrenizējušie no izplūdes vārstiem un kolektora!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Hmm, naftalīnu vispār mēdza likt pie benzīna, jo gudrinieki bij izdomājuši, ka tā varot no 76 benzīna uztaisīt 93.. Par šīs metodes efektivitāti gan bija zināmas šaubas, jo aplam daudz bija jātaisa dzinēji ar salūzušām "peremičkām" starp gredzeniem, tātad detonācija piedalījās šā vai tā. Maisījumus , kuri saturēja acetonu, tiešām lietoja uzdeguma atmiekšķēšanai, ķipa virzuļu gredzenu atbrīvošanai - uz nakti pa sveču caurumiem lēja cilindros.

Principā līdzēja, vien vajadzēja neaizmirst nomainīt motoreļļu pēc tam Cietajam uzdegumam (baltajam) gan nekādi maisījumi nelīdzēja, tur visefektīvākais līdzeklis bija ūdens. Ūdeni padeva, piemēram VAZ dzinējam, pa ieplūdes kolektora drenāžas caurulīti. Uzmauca tievu šļauciņu, iebāza zem kapota trauku ar ūdeni, kam pievienoja otru šļauciņas galu, un braukāja Vispār iztīrīja degkameras, virzuļu gredzenu zonas, izplūdes vārstus / kanālus teicami, arī ieplūdes vārstus, bet tos vājāk. Vispār visādi čaklo roku pulciņu veidojumi nāca priekšā krievu laikos ...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Cik atceros par naftaliinu - tas bija jaaber klaat sameeraa daudz, lai 76-tais tuvinaatos 93-jam. pie tam tas taa pat kaa viss tajos laikos, bija deficiits. Bet apm. 3 pacinjas naftaliina pulvera uz baaku taa pasha 93. benziina izsvilinaaja kveepus, gudri viiri ieteica to procesu veikt reizi 1-2 meeneshos. Baltais uzdegums ir no eljljas piedevaam, kaut kaa neticaas, ka ar uudeni to var dabuut nost, bet zini nu, kas notiek tai cilindraa, ja kopaa ar degvielu tur iekljuust izsmidzinaats uudens - tipa sadalaas uudenjradii un skaabeklii. Bija tachu kaut kaadi izmeegjinaajumi ar lielajiem zil kraviniekiem, kur uudeni smidzinaaja iepluudes kolektoraa.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tagad ar to dara. Esmu redzējis dažus benzīnniekus kas kūp kā dīzelis

PTCruiser Reģ.: 13.06.2002
0 0 Atbildēt

Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.

Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.

Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.

Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.

Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.

Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.

Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.

Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.

PTCruiser Reģ.: 13.06.2002
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.

Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.

Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.

Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.

Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.

Jautājums arī par to, cik daudz konkrēts auto ir nobraucis...3 gados pie mums servisā DPF vēl nav mainīti.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.

Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.

Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.

Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.

Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.

Pelni ir minerālvielas, kas ir nedegošas un veidojas dedzinot organiskos materiālus, kas nav tīri ogļūdeņraži, kādai teorētiski būtu jābūt degvielai. Kvēpi idejiski ir tīrs ogleklis, kam sadegot, veidojas tikai CO2 un nekādi pelni. Protams, ganjauka ir arī kautkādi piemaisījumi degvielai, bet ar tiem tālu līdz filtra aizpildīšanai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man Merivai 1,3 CDTI filtrs pats tiiriijaas veel vakar. Mashiinai 5 gadi un 5 meeneshi, nobraukums 131 tuukst.km.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Es tev varu piedāvāt odometra ķūningu - tam auto varētu būt pagodinājums greznoties ar rādījumu >300 tūkstošiem!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

VWfans tik aizmirsa piebilst par kapitālo remontu.

Bet par tēmu. Ja auto vairs nevar iedarbināt, jo filtrs ir galīgi ciet tad tas jāņem vien ir nost un jāmazgā. Ideāli ar spiedienu un tvaiku. Pietiek kaut iztīrīt no 100% aizķepuša līdz 30% un tad jau pārējo reģenerāciju varēs izveikt pats auto. Lai gan ideja par ūdens iesmidzināšanu vēl braucošam auto arī nav slikta, jo varētu iespējams arī nedaudz patīrīt aizaugušu filtru. Kas tā par degvielas piedevu bija? Ja tā paaugstināja temperatūru DPF filtrā, tad tas var būt arī neglābjami aizkausēts.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

vakar nebija ko darīt un sērfojot uzdūros šādam rakstam par tjipa fuelmax tēmu: www.autonews.lv/...

Pie komentāriem bija šitais links

www.bmwpower.lv/... kā cilvēks cīnijās ar BMW dīzeļa sprauslu izravēšanu. Iesaku pastīties joutubes rulli ))

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

un tā sprauslas kā reizi tika mērcētas 647 acetonā trīs diennaktis. Saka ka palīdzēja

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: filtrs ir galīgi ciet tad tas jāņem vien ir nost un jāmazgā. Ideāli ar spiedienu un tvaiku. ....

neparezi

jāmazgā ir ar destilētu ūdeni

destilēts ūdens šķīdina kvēpus tieši tik pat labi kā tvaiks

p.n.

vispār jau Pirmais šajā postā īpaši korekts nav, jo autors nav minējis kāds tieši tvaiks jālieto

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Baltais uzdegums ir no eljljas piedevaam, kaut kaa neticaas, ka ar uudeni to var dabuut nost, bet zini nu, kas notiek tai cilindraa, ja kopaa ar degvielu tur iekljuust izsmidzinaats uudens - tipa sadalaas uudenjradii un skaabeklii. Bija tachu kaut kaadi izmeegjinaajumi ar lielajiem zil kraviniekiem, kur uudeni smidzinaaja iepluudes kolektoraa.

--------------------------------

Baltais uzdegums NAV no eļļas piedevām, bet no benzīna piedevām Eļļas uzdegums vienmēr ir melns un nav tik ciets, kā benzīna uzdegums. Tagad tas vairs nav tik aktuāli, jo krievu laikos lielāko daļu tā baltā uzdeguma sastādīja svina savienojumi , kuri radās no tetraetilsvina.

Cilindrā nekāda sadalīšanās ūdeņradī un skābeklī nenotiek - lai sadalītu ūdeni, temperatūras ir daudz par zemu. Tāpēc jau pa izpūtēju nāk tvaiks biezā slānī. Kad

savulaik šitā vizinājāmies, pie krustojumiem veči no citām mašīnām bļāva "Eu, jums galvas blīve pušu!!!"

Bet ūdens iesmidzināšana, arī dzesēšanas nolūkiem, ir daudz kur pielietota.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vispār jau Pirmais šajā postā īpaši korekts nav, jo autors nav minējis kāds tieši tvaiks jālieto

Tvaiks vienmer būs destilēts tā kā Fig viņ zin jātaisa lielas eksperiments un jāsalīdzina visas metodes

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Pirmais rakstīja:

vispār jau Pirmais šajā postā īpaši korekts nav, jo autors nav minējis kāds tieši tvaiks jālieto

Tvaiks vienmer būs destilēts tā kā Fig viņ zin jātaisa lielas eksperiments un jāsalīdzina visas metodes

jā, pareizi

uztaisi eksperimentu- nopērc maksimā 2 maisus grilla ogļu (pietiekami tuvu amorfajam ogleklim, jeb kvēpiem) un pamēģini vienu maisu izšķīdināt ūdenī, bet otru maisu provē ar tvaiku

p.n.

vēl te daži interesenti varētu savu maisu šķīdināt acetonā uttt....

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nepiekriitu, baltais uzdegums ir no eljljas piedevaam, taads ir ne tikai benziina, arii diizeljmotoriem. Var jau buut, ka arii kaut kas no degvielas piedevaam, tik kas taads tur nedegoshs piejaukts?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Nepiekriitu, baltais uzdegums ir no eljljas piedevaam, taads ir ne tikai benziina, arii diizeljmotoriem. Var jau buut, ka arii kaut kas no degvielas piedevaam, tik kas taads tur nedegoshs piejaukts?

=====================

Vari nepiekrist, tikai vēl padomjlaikos, kad "automīlētāji"

satraucās par šādu uzdegumu (gaišo), jo gadu gaitā bija

pieraduši pie tumšā eļļas uzdeguma, toreiz nemērā populārais žurnāls "Za Ruļom" griezās pie ķīmiķiem, kuri žurnālā visu izskaidroja. Ja kas, tad tie automīlētāji, kuri izmantoja pēc definīcijas neetilēto benzīnu A-72, ar šādu parādību nesadūrās

Normāla šodienas DD ( < 0.05% sēra) satur vairākas piedevas, galvenā no tām ir "eļļošanas uzlabotājs" , "lubricity improver". Dabiski, jo sēra ir mazāk , Rietumos

un vispār ES parasti ap 0.02%, jo šīs piedevas ir vairāk.

Nu un ir vēl pāris piedevas, kuras pievieno, bet ne visas viņas sadeg ideāli - tā ir cena, ko jāmaksā par ekoloģiju Principā, kā sen izpētījuši dižnaftinieki, lai neveidotos

uzdegums dzinējā, tam vajadzētu vismaz 70% dzīves pavadīt "pilnas gāzes / max apgriezienu" režīmā, bet skaidrs, ka tas nav reāli.

Un, ja runā par eļļas piedevām, tad tas baltais uzdegums veidojās arī dzinējos, kuros izmantoja motoreļļas, kuras praktiski nesaturēja piedevas - populāri bijušajā PSRS, kur arī t.s. "žiguļeļļa" bija deficīts, gāza iekšā visu, kas bija glumjš Bija faķīri, kuri visu žiguļa mūžu pamanījās braukt ar eļļām MS-20 vai MK-14 (aviācijas),

kuras pēc GOSTa vispār nedrīkstēja saturēt nekādas piedevas. Parasti tie paši faķīri lietoja arī aviācijas benzīnus un ...tas pats baltais uzdegums, tikai ļoti daudz, jo aviācijas benzīni ir baisi etilēti, pat šodien pasaulē lietotie "LL" (Low Lead") klases ...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaa reizee straadaaju ar dzineejiem, kuri gandriiz visu savu darba muuzhu darbojaas ar 70% - 80% no maksimaalaas slodzes. Sakaraa ar savu cieniijamo vecumu pazinu veel mehaanikjus, kuru laikaa eljljaam piedevu principaa nebija. Tad nu tie baltie, cietie uzdegumi paraadiijushies liidz ar eljljas piedevu plashu pielietoshanas saakumu. Iipashi lielajiem dzineejiem, kuros pielieto atsevishkju cilindru eljljoshanu ar attieciigaam eljljaam. Reiz jaucu vecaas BMW huljigankas 2-litriigo benziinmotoru, nobraukums virs 200000t. km. Cilindri tam praktiski nebija dilushi, pat palikushas apstraades peedas uz chaulu virsmaam - tas baltais uzdegums bija ljoti minimaals. Lai gan jaa - taa uzdeguma sastaavu tieshaam nezinu.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Kaa reizee straadaaju ar dzineejiem, kuri gandriiz visu savu darba muuzhu darbojaas ar 70% - 80% no maksimaalaas slodzes.

Nu tie jau laikam būs dīzeļlokomotīvju dzinēji.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

brmbrmm - bishkjinj lielaaki, kugju dzineeji

Lasītākie raksti

Jaunie raksti