Mondeo DPF tīrīšana vai atjaunošana

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
 
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Painteresējies iekš RIPO-2 (tagad CM-Auto).

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

mums te ir diplomēts fordu inženieris, tik drusku jāpagaida.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

atgāzu recirkulācijas vārstu normāli ir paredzēts tīrīt apkopēs pa ~40000km

kvēpu filtru normālā gadījumā netīra, tam pašam būtu jāizdeg.... braucot garus gabalus temperatūrai vajadzētu būt pietiekamai, īsos pārbraucienos jams netīrās - bet kurš pērk dīzeli lai brauktu 10km dienā?

vispār eksistē tādi šķidrumi, ko ielej tajā kvēpu ķērājā (noņemtā,protams), patur un pēc tam izmazgā...

var mēģināt izdedzināt pats - ja tur ir tikai kvēpi, tad principā vajag 400+ grādus un gaisa (skābekļa) pieplūdi

a vot ja tur ir eļļa, tad vajag vairāk.

a ja eļļas līmenis nekrītās, tad tur eļļai būt nevajadzētu

p.n.

vispār kādreiz te bija tāds jūzeris"gačiņš", kurš strādāja servisā,kur esot mazgājuši tofiltru ar Destilētu Ūdeni

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kaapeec domaa, ka vajaga jaunu? Tai pashaa baltic motors paintereseejies? Ja tie teikushi, ka jaamaina, tad pasuuti zeenus bekot, dikti shaubos, ka 2007.gada motoram tas filtrs pats netiiraas. Iztiiriit jau nu vajadzeetu noteikti vareet. Ir shkjidrumi kveepu tiiriishanai, tik tad filtrs jaanonjem.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Kapēc domā, ka ir jātīra EGR un tas kvēpu filtrs Tik jaunam auto. Kādi ir tie simptomi, jeb sūdzības

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Kaapeec domaa, ka vajaga jaunu? Tai pashaa baltic motors paintereseejies? Ja tie teikushi, ka jaamaina, tad pasuuti zeenus bekot, dikti shaubos, ka 2007.gada motoram tas filtrs pats netiiraas. Iztiiriit jau nu vajadzeetu noteikti vareet. Ir shkjidrumi kveepu tiiriishanai, tik tad filtrs jaanonjem.

Tieši BalticMotors saka,ka jāmaina, cena: 1013Ls! Pirms tam sūdzējos,ka parādās melni dūmi, teica,ka japielej degvielai attīrītājs un uz lieliem gabaliem attīrīsies. Izskatās,ka neattīrījās, mašīnai pazuda jauda. Tad pāris reizes varēja tikai iedarbināt un tagad vairs nevar iedarbināt.

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: mums te ir diplomēts fordu inženieris, tik drusku jāpagaida.

Inženieris varēs palīdzēt? Cik ilgi jāpagaida?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

1stfreemans rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Kaapeec domaa, ka vajaga jaunu? Tai pashaa baltic motors paintereseejies? Ja tie teikushi, ka jaamaina, tad pasuuti zeenus bekot, dikti shaubos, ka 2007.gada motoram tas filtrs pats netiiraas. Iztiiriit jau nu vajadzeetu noteikti vareet. Ir shkjidrumi kveepu tiiriishanai, tik tad filtrs jaanonjem.

Tieši BalticMotors saka,ka jāmaina, cena: 1013Ls! Pirms tam sūdzējos,ka parādās melni dūmi, teica,ka japielej degvielai attīrītājs un uz lieliem gabaliem attīrīsies. Izskatās,ka neattīrījās, mašīnai pazuda jauda. Tad pāris reizes varēja tikai iedarbināt un tagad vairs nevar iedarbināt.

autorizētais dīleris neko citu kā mainīt vispār nav spējīgs iedomāties

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Kapēc domā, ka ir jātīra EGR un tas kvēpu filtrs Tik jaunam auto. Kādi ir tie simptomi, jeb sūdzības

Borta dators izmet tādas kļūdas(BalticMotors diagnozsticēja). Melni dūmi, jaudas zudums. Tagad vispār nepielec BalticMotors saka, ja nomainītu DPF tad vismaz auto strādātu.

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

1stfreemans Reģ.: 02.08.2011
0 0 Atbildēt

c]feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

Tai rakstā par Focusa DPF ir ar uzpildāmo šķidrumu, cik es saprot, man ir bez tā.

Atradu,ka Anglijā arī DPF tīra, bet Latvijā pagaidām apzvanot nav sanācis atrast.

Paziņas saka, lai ņemot nost DPF. Bet palasot ārzemju forumos raksta, ka tad motors japārpogramē, jo laikam pie tā DPF ir kādi dačiki...VAi tā ir? Jo no DPF atbrīvoties vispār būtu labākais risinājums.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

1stfreemans rakstīja:

ak rakstīja: Kapēc domā, ka ir jātīra EGR un tas kvēpu filtrs Tik jaunam auto. Kādi ir tie simptomi, jeb sūdzības

Borta dators izmet tādas kļūdas(BalticMotors diagnozsticēja). Melni dūmi, jaudas zudums. Tagad vispār nepielec BalticMotors saka, ja nomainītu DPF tad vismaz auto strādātu.

ja izpūtējs reāli ciet un atgāzu vārsts vaļā, tad motorā cirkulē plikas atgāzes.... tačka drīkstētu arī nepielekt

katrā gadījumā ieteikums noņemt izpūtēju un paskatīties kas tajā kvēpu filtrā darās... varbūt vispār jamo naxrenizēt...

atgāzu vārstam būtu jābūt bijušam iztīrītam, ja jau apkopes veica dīleris

vispār ja tiec līdz atgāzu vārstam, tad jamo var droši naxrenizēt....

tas vārsts ir paredzēts tam lai noteiktos režīmos (mazapgriezienu) kopā ar motorā ieplūstošo gaisu padotu arī bišķi atgāzes...

viens no naxrenizācijas veidiem - aizsvarko ciet vārstu un no štoka izgriez kumosiņu ārā - sistēma domā, ka vārsts virinās, bet reāli tas ir ciet....

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Re kur blakus ir raksts, kur Ford piešķir 5 gadu garantiju. Cik saprotu, Tavējam garantijas vairs nav Bet tagad vai ka noderētu.........

A ford inženieris ir lietotājs i_edgars, bet par tik jaunu eksemplāru diezi vai šādā jautājuma spēs palīdzēt bet, kas zin.....

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

1stfreemans rakstīja:

anonimikis rakstīja: mums te ir diplomēts fordu inženieris, tik drusku jāpagaida.

Inženieris varēs palīdzēt? Cik ilgi jāpagaida?

Kamēr pārbūvēs savu 91. gada skorpi par 07. gada Mondeo un izpētīs ko tur Inženieri ar nepareizajiem Sertifikātiem ir viņa prāt ne tā izdarījuši

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

1stfreemans rakstīja: c]feciic rakstīja: vari palasīties te www.iauto.lv/...

pa lielam ja vel var izdedzināt tad kādu laiku ies, savējam kad klapēju ārā tad izbira paliela čupu smalku sarkanu pelnu, kas arī ir sadegušie sodrēji. Filtra konstrukcija ir tāda ka nekādas cietās daļiņas viņam cauri netiek. palīdzēt varētu kautkā liešana iekšā no otra gala. autoplius redzēju sludinājumu kur piedāvāj restaurēt tos kvēpu filtrus. Ko tieši viņi dara nezinu.

Pie kārtība esoša dzinēja kvēpu filtra noraušana nav traģiska tieši dūmošanas ziņā. Katrā ziņā apskati iziet var un cītīgi gāzējot melns mutulis aizmugurē nepaliek. Vienīgais ja izsķiries par filtra raušanu nost ieteiktu to bunduli griezt vaļā no apakšas un izlauzt tikai pašu filtru atstājot dzīvu katalizātoru kas atrodas bunduļa augšpusē.

Tai rakstā par Focusa DPF ir ar uzpildāmo šķidrumu, cik es saprot, man ir bez tā.

Atradu,ka Anglijā arī DPF tīra, bet Latvijā pagaidām apzvanot nav sanācis atrast.

Paziņas saka, lai ņemot nost DPF. Bet palasot ārzemju forumos raksta, ka tad motors japārpogramē, jo laikam pie tā DPF ir kādi dačiki...VAi tā ir? Jo no DPF atbrīvoties vispār būtu labākais risinājums.

nezinu par to škidrumu tavējam bet ar kvēpu filtru nekādiem dūmiem ārā nevajadzētu nākt, manējam vismaz bija tīrs izpūtējs-īzpūtēja galā netīrs bija tik cik dubļi aplipuši. Tāka varbūt jau tas kvēpu filtrs fiziski ir izsists.

Filtram ir divi dačiki-viens mēra temperatūru(nosaka vai filtra temperatūra ir pietiekama reģenerācijas procesa veikšanai), otrs mēra spiediena atsķirību ar divām trubiņām, viena ir pirms filtra otra aiz(nosaka cik aizdambējies ir filtrs). pēc kvēpu filtra noraušanas spīdina kļūdu "engine system fault" bet pārbaudot diganostikā uzrāda tikai kļūdu par kvēpu filtru. Pavirši apzvanot auto čipotājus neviens nevarēja nosaukt interesantu cenu tā filtra atslēgšanai tad nu tagad braukāju kā ir. Pieļauju ka to spiediena starpības dačiku var vienkārši apjāt atstājot vienu vai otru trubas galu gaisā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

jebkurā gadījumā neticu ka bloķēta kvēpu filtra dēļ autiņs nelec. manējais bija uber mega aizaudzis bet auto kautkā uz priekšu kustējās. gan jau ka tā ir pēdējā kļūda kas autiņam saglabājusies.

un vispār var jau elemetāri pārbaudīt noraujot izpūtēju nost no turbīnas

Nav gadījumā kādai sparuslai kranti, tas izskaidrotu dūmošanu, un nevar piešķilt jo sprausla stāv vaļā dēļ kā sukni nevar dabūt spiedienu maģistrālē dēļ kā arī autiņš nelec.

Tikai minējums par konkrēto gadījumu.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

1stfreemans rakstīja:

anonimikis rakstīja: mums te ir diplomēts fordu inženieris, tik drusku jāpagaida.

Inženieris varēs palīdzēt? Cik ilgi jāpagaida?

Tas ir uzbrauciens man un nekas vairāk!

Pirmais (šoreiz) Tev visu pateica.

Galvenais... jo modernāks dīzelis, jo vairāk necieš seņošanu - ar to ir jādzen kilometri stundām. 5 - 10 km uz darbu un atpakaļ tas necietīs.

Viss pārējais jau ir kas saremontēs, un cik bieži tāds remonts būs jāveic.

Bet no Fordu dīlercentriem jāturās pa gabalu, ja negribi jau pēc 2 - 3 gadiem bez biksēm palikt (pat garantijas laikā). Viņi lej ar zelta puklvērīti samaisītu eļļu un liek apzeltītus filtrus, nemaz nerunājot par to ja kāda detaļa ir jāpērk pa savu naudu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Mees lietojam - skjidraa veidaa - carbon remoower, viela saucaas Xylenol, 1.2- dichlorobenzene. Filtru ieliek tai shkjidrumaa apm. uz 24 stundaam, tad iznjem un izskalo ar uudeni, izpuush ar gaisu. Otraa viela ir pulverveidiiga, samazina kveepu degshanas temperatuuru, iepuush tieshi izpluudes caurulee - kveepu nonjeemeejs - coper hydroxide carbonate, autinjam diez vai derees, jo nevaru iedomaaties kaa vinju dabuut izpuuteejaa pie straadaajosha dzineeja

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ak jaa - krievu laikos kveepu tiiriishanai lietoja slaapekljskaabo amoniju(azotnokislij amonij - krieviski) - peec izskata liidzinaas salipusham gabalos puudercukuram, reti smirdiiga viela, lietoja liidziigi kaa to iepriekshpiemineeto pulverveidiigo. Reti kodiiga padariishana, atceros - viens slinkaaks mechaanikjis izkauseeja alumiinija virzuljus, meerceedams taas vielas shkjiidumaa ar ceriibu tik kveepus notiiriit Paaraak ilgi patureeja. Tas carbon remoower shajaa zinjaa sameeraa neitraals pret metaaliem.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ar acetonu nav neviens mēģinājis?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

acetons tev tur stabili nederēs. var pamēģināt to pulveri, ko tirgo depo skursteņu iztīrīšanai

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ar acetonu nav neviens mēģinājis?

Lēju mopēdā, kad bendžu nevarēja dabūt, gāja labi. Nez, varbūt arī kvēpus attīrīja.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ar acetonu nav neviens mēģinājis?

Jā, patika arī kā smaržo!

Vienīgi rokām ādai nepatika.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Acetons netīra un nešķīdina nedz kvēpus, nedz piedegumus no eļļas. Ir mēģināts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti