Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

vai normaali fordi lv / tuvumaa veel i ?

draco Reģ.: 25.07.2002

ar benziina turbodzineejiem - tipa escort rs turbo, sierra cosworth - ir lv vai tuvumaa pa sameeriigaam naudaam nopeerkami?

peedeeejaa laikaa pamazaam monitoreeju ss, bet tur no performance fordiem nekaa nav, raadaas. rs turbo iisti gan vairs negribeetos, sierra 2wd vai 4wd vareetu buut no cenas / labuma, laikam, optimaals variants, eskortkossworti itkaa pulka daargaaki ?

 
1 2
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

viņi visi ir sapuvuši tā, ka var saslaucīt uz šaufeles

man čomam bija rs2000 eskorc, izpuvis kā duršļāgs... blakus sēžot tiklīdz patrāpās peļķe, tā bija slapjas kājas.... veiksmīgi pārdeva pavasarī lai nākamais "laimīgais īpašnieks" sipās un fano par "performance kāru"

pazīstamam skuķim pirms gadiem 10 bija.... gāja zvērā (viegls un jaudīgs).... kamēr nokāvās motors.... aizgrūda uz šrotu.... izlēma neremontēt jo virsbūve arī jau bija pesec.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

rs2000 ir atmosfeernieks. es jamo iisti ne par performance car, ne par ko veertiigu vispaar, nesauktu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja jau tu pretendē uz otrā fordu ekspera titulu tūlīt aiz īedgara, tad man gribētos piebilst 2 lietiņas

1 - vienīgais normālais eskorc ar turbīnu saucas kosvorts - tieši tāds (melnā krāsā) bija tam augstāk minētajm skuķim.... es ar jamo (fordu ) esmu kādus simts kilometrus nobraucis... viegls, ātrs, iet labi... man nepatika kā uzvedās uz grantenes, bet tā bija pirmā pilnpiedziņas mašīna ar ko braucu...

cik zinu ir vēl arī vecais rs-turbo, bet tas ir vārgāks par rs2000 un par performance fordu tad vispār nav nosaucams

2 (pati galvenā) kosvortam ir tieši tā pati pūstošā virsbūve, kas 4x4 rs-am.... ja jau pirms gadiem desmit tā miza bija vedama uz šrotu, tad tagad varbūt tur būtu palikusi rūsas čupiņa ar dažām alumīnija un stikla detaļām

pie tam vēl joprojām ir spēkā apgalvojums, ka turbīna nevienam motoram nav mūžu pagarinājusi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Normāliem/normāli ekspluatētiem motoriem arī nav samazinājusi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Normāliem/normāli ekspluatētiem motoriem arī nav samazinājusi

Nu ja motora resursu nosaka mūža laikā saražotajās kWh, tad droši vien, ka ne. Ja brauc līdz turboapgriezieniem, tad ar... Bet ja nobrauktajos km, izmantojot motora iespējas, tad samazina jau gan.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tieši otrādāk, tubīnas neesamība samazina motora resursu. Jo gribās jau tam turbīnniekam līdzi tikt...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļē panesās teksti par turbomotoru dzīves ilgumu.... incanti msh kaut vienu turbomotoru ir redzējis? kur nu vēl remontējis... vai maksājis par tā remontu....

es pats piedalījos tā "performanceforda" eskortēšanā uz šrotu

vaidzēja redzēt sejas izteiksmi kad tam skuķim apstāstīja cik izmaksās motora remonts un paprasīja vai tiešām jamā to vēlas remontēt, jo kuzavs jau bija kā sprīdīša pamātes sega (ķipa "pērn iemetās pirmais caurums")

nakui topica autoram jāpērk nojāts un sarūsējis ļurbofords, kuram bērnībā bija kaut kur ap 220 ēzelīšiem

(mobile.de cena ~20 000 ebrejiem)

nopēr normālu renaultu, kuram ir 224 (mobile.de sākot no 7000 žīdu naudām)

ja akurāt nav kur piķi grūst, pērc jauno 250 zirgaino

nu a ja gribās gribās pilnpiedziņu, tad ņem audī.... kuj tu tam fordam atradīsi kardāna detaļas

piemērs - man micuka (eclipse I 4x4) kardāns (jauns sborā) maksāja pāri par 1000ls, plika granāta 160ls, katrs krustiņš 40 (micukam krustiņi ir divi, bet izjūk parasti priekšējais)

krustiņu piemeklēju pēc izmēra par 10ls, granātu pirku lietotu par 60 (pie tam jāmeklē bija ar uguni)

čoma audī kardāna granāta ar visu nomaiņu maksāja 50

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Man tikko radās sajūta, ka šis ir kādus 15 gadus vecs topics.

P.S. Fords ir uzreiz nākamais lielākais mēsls aiz saaba. ... un pokui... ir tur turbīna vai nav... saabiem arī ir turbīnas.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

2Pirmais: un kas ta tam motoram bij noticies?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja: Man tikko radās sajūta, ka šis ir kādus 15 gadus vecs topics.

P.S. Fords ir uzreiz nākamais lielākais mēsls aiz saaba. ... un pokui... ir tur turbīna vai nav... saabiem arī ir turbīnas.

Un kurā vietā tad ir opeļi? Un kurā moskābeļi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu ja motora resursu nosaka mūža laikā saražotajās kWh, tad droši vien, ka ne. Ja brauc līdz turboapgriezieniem, tad ar... Bet ja nobrauktajos km, izmantojot motora iespējas, tad samazina jau gan.

A pričom tur tās tavas kilovatstundas? Vēl viens kas uzķēries uz veiklā veikalinga un salīdzina motorus pēc jaudas? Nospļauties man par to jaudu, man vajag lai mašīna kustētos uz priekšu, bet tam vajag ņūtonmetrus

Klasiskais salīdzinājums - divi veci audī motoriņi - 2.3 20v havaja [es tiešām to motoru neuzskatu par motoru - ja nu vienīgi priekš tiem dažiem maniakiem, kas viņu vīlē dragreisiem attiecīgā kategorijā] un 2.2 10vt ar kodu MC. Pirmais attīsta 170 zs kaut kur ap sešām štukām un 220 nm diez vai īpaši zemāk [slinkums grafiku pameklēt], otrais 165 zs uz kādām piecām štukām un 250 nm pie divām štukām. Jautājums - ar kuru motoru aprīkota mašīna ātrāk paātrināsies un ar kuru būs patīkamāk piedalīties satiksmē?

Mani vispār fascinē UrS4/UrS6 2.2 20vt motoriņa ar kodu AAN griezes momenta līkne - konstanti 350 nm no divām štukām līdz sešām Nav jau gan šaubu ka tas taisnums iegūts ierobežojot attiecīgas vietas un ka čipšķūnings uz to iedarbojas.

Atgriežoties pie sākotnējā jautājuma - ar tādu MC motoriņu piedaloties normāli satiksmē, griežot motoriņu 2-3k diapazonā, tā spējas tiek izmantotas vai nē?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pļē panesās teksti par turbomotoru dzīves ilgumu.... incanti msh kaut vienu turbomotoru ir redzējis? kur nu vēl remontējis... vai maksājis par tā remontu....

Un kas tad ļurbomotorā ir tāds īpaši dārgs un tāds, kas nav atmosfērai, ja neskaita ļurbīnu un tās cenu? Visu citus remontus kas nav turbīnas maiņa tu tikpat labi uz parastas atmosfēras arī var izveikt

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: .... incanti msh kaut vienu turbomotoru ir redzējis? kur nu vēl remontējis...

A Tu pats izņemot mopēda motoru kādu esi remontējis savām rokām?? Pēc visiem iebraucieniem visos topikos izskatās ka esi tikai dzirdējis par to, nevis remontējis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Pirmais rakstīja: pļē panesās teksti par turbomotoru dzīves ilgumu.... incanti msh kaut vienu turbomotoru ir redzējis? kur nu vēl remontējis... vai maksājis par tā remontu....

Un kas tad ļurbomotorā ir tāds īpaši dārgs un tāds, kas nav atmosfērai, ja neskaita ļurbīnu un tās cenu? Visu citus remontus kas nav turbīnas maiņa tu tikpat labi uz parastas atmosfēras arī var izveikt

Gandrīz taisnība, vienīgi eļļu vēlams tomēr liet kvalitatīvāku, lai nav jāuzzin, cik turbīna maksā. Bet tas, ko uzrakstīji par griezes momentu ir garām - tajā nekādi nezimērīsi motora mūžā saražoto kopējo jaudu. Toties motora resurss samazinās apgriezti proporcionāli griezes momentam - jo lielāki Nm, jo lielāka slodze jāiztur motora detaļām. Un turbomotoriem griezes moments vienmēr būs lielāks nekā analogiem atmosfēriskajiem.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

A pričom tur tās tavas kilovatstundas? Vēl viens kas uzķēries uz veiklā veikalinga un salīdzina motorus pēc jaudas? Nospļauties man par to jaudu, man vajag lai mašīna kustētos uz priekšu, bet tam vajag ņūtonmetrus

paareejais bullshits izdzeests (c)

klau, mans mazais draudzinj, pastaastiishu tev, kas ir jauda, un kaa to reekina

dzineeja jauda ir tieshi atkariiga no diviem parametriem - apgriezieniem, un griezes momenta.

un arii reekina jamo attieciigi izmantojot shos divus parametrus.

ja veel gribaas kautko pretii burkskeet, pateikshu, ka izteicieni "paardod ar jaudu, brauc ar griezes momentu", uttp ir izveidoti paduumjiem, neizgliitotiem divkaajainjiem.

veelviens fakts - visi sportiski pepelaci, t sk F1 dzineeji ir ar lielu jaudu, bet strauju raksturliikni. un tu ar savu gaz-24, kuram taa liikne ir visai pakaapena, tieshi kaa tev patiik, nu neieliksi klokji F1,lai kaa tev negribeetos. protams, dazaadiem auto tipiem un izmantojumiem ir dazaadas prasiibas pret griezes momenta lielumiem un liikneem, piem, dzipiem kas pa neceljiem vandaas augsti forseeti dzineeji galiigi nav vajadziigi - deelj izmantoshanas specifikas jamiem vajag kaareiz motorus ar stabilu momentu plashaa diapazonaa, jauda vinjiem ir sekundaarais. bet prieksh dinamikas, un "klokja ielikshanas"....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: 2Pirmais: un kas ta tam motoram bij noticies?

uzradās totāla nesaturēšana

kā jau teicu netika remontēts tāpēc, ka kuzavs izrādīja tendenci jukt ārā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vispār izskatās, ka Pirmais šajā topicā ir vienīgais, kurš reāli ir braucis ar topica autora minēto auto

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: .... incanti msh kaut vienu turbomotoru ir redzējis? kur nu vēl remontējis...

A Tu pats izņemot mopēda motoru kādu esi remontējis savām rokām?? Pēc visiem iebraucieniem visos topikos izskatās ka esi tikai dzirdējis par to, nevis remontējis.

tagad pastāsti kur ir ekonomiskais ieguvums remontēt motoru mašīnai, kura pēc pāris gadiem būs saslaukāma uz šaufeles?

tikai tāpēc lai īedgars un draco varētu čurāt biksiņās ieraugot to mizu uz ielas?

ja kas, tad detaļas tai mizai nemaksā latu spainī un eksistē jaunākas un lētākas mašīnas, kas to sūda fordeli izkabina pēc visiem parametriem

īsāk sakot - autors var bāzt savu naudu kādās pakaļās vien vēlās, Pirmais izteica savu viedokli - tās mizas cenas/kvalitātes attiecība pat fordfanam nav īpaši paceļama.... ja tačka būs vairāk vai mazāk kopta un nesarūsējusi un ar braucamu motoru, tad tā būs nemērā dārga....

ja tā būs lēta, tad jāprasa kāpēc tā tiek tirgota - vai nu (kā parasti) būs sapuvusi, vai specifiskās pilnpiedziņas dataļas turēsies kopā tikai uz alumīnija drāti

ja gribi retu un vecu pilnpiedziņas auto, tad ir jārēķinās, ka agri vai vēlu pienāks brīdis, kad tā miza būs jāved uz šrotu....

Pirmajam bija eclipse 4x4 (kautkur profila bildēs var redzēt - zilā krāsā)

jamai bija nosprādzis kardāna priekšējais krustiņš un kardāna "granāta" (micuka kardānam ir 1 granāta un 2 krustiņi)

viss kardāns sborā maksā >1000ls, krustiņš ~50 (nedaudz zem), granāta ~160

krustiņu dabūju SPS Auto (piemeklēja pēc izmēriem - maksāja)... ar granātu bija smagāk - atradu lietotu pa

čoma audī(audī kardānā ir 1 krusts un 2 granātas) jauna granāta kopā ar maiņu izmaksāja lētāk kā man plika lietotas graanātas iegāde

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais ir neadekvaats mudaks imho.

vismaz palasot jamaa postus, man taads iespaids radies. liidz ar to jams vareetu iet citaas vietaas ar passlaveeshanu nodarboties, ne shai topikaa....

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: - tajā nekādi nezimērīsi motora mūžā saražoto kopējo jaudu. .

Jauda laika vienībā ir enerģija......kW stundas vai ZS gadsimti...enerģija.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ierindas autoīpašniekam gan varētu būt pie kājas, cik enerģijas motors saražo stundā, dienā vai deviņos mēnešos. Viņam vairāk varētu interesēt cik km varēs nobraukt līdz motora nograbēšanai.

Un tad - kā pareizi atzīmēja mūsu eksperts msh (viņš taču ir redzējis Līkni!) ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: blā blā blā

Tu pats tam, ko sarakstīji, tici arī?

Dzinēja jauda ir atkarīga, jā, no apgriezieniem, bet otrais lielums ir nevis griezes moments , bet gan cik daudz gaisa var cilindros ieplūst tur tajos apgriezienos. Neba jau par velti jaudīgākiem motoriem ir 4 vārsti uz cilindru, jo zemajos apgriezienos ar diviem pilnīgi pietiek un tas ir labākais risinājums Pričom tur griezes moments? Neesi dzirdējis ka motoriem lai iegūtu lielāku jaudu, mēdz arī ierobežot griezes momentu, ja abu celšana kopā sāk apdraudēt kloķeni vai klaņus?

Griezes moments vajadzīgs stulbeņiem? Tu pats gadījumā tāds neesi? Viens piemērs - tāds motoriņš, kāds bija manā A80 - divi litri, astoņi vārsti, 113 zs pie 5200 rpm un 170 nm pie 4500 rpm. Un parasts mūsdienu litrīgs šosejas moča motoriņš - litrs, sešpadsmit vārsti, jauda kādi 115 zs [nepiefisies ka var būt vairāk ] pie kaut kādām deviņām štukām un 100 nm hvz kur. Gribi teikt ka A80 tas moča motors spēs pavilkt tikpat labi kā viņa paša motors, pat ja atļaus to moča motoru turēt uz divreiz augstākiem apgriezieniem? Vai atkal cits - pirmskrīzes gados cilvēki, kuriem liekas ka mazāka litrāža nozīmē iesiptu sani uz degvielu, mēdza pirkt kašteles ar divi nulle sešpadsmit vārstu motoriem, stāstot ka ar simtu piecdesmit zirgu spēkiem esot pietiekami lai to kulbu pavilktu, un ar divi nulle mazmotoriņu varēšot iesipt sani. Reāli gan tās kašteles paātrinās diezgan nekā un zupu strebj dieztan pieklājīgi. Pamēģini vēl iestāstīt ka vecs 150 zs V8 vai tādas jaudas ļurboķīselis abi ar saviem vairākiem simtiem ņūtonmetru zemos apgriezienos nespēj pavilkt daudz vairāk

Formulai neielikt, jo tas motors ir lietojams tikai šaurā apgriezienu diapazonā? Esi taču reāls Ja formulā ieliktu audī 2.2 20vt uztaisītu uz to F1 jaudu [un tas arī būtu lietojams pašaurā apgriezienu diapazonā ], formulu ar hreņa super duper bīdeli saliktu cēlienā, vienīgi ar izturību varētu būt švakāk, jo tas motors nav projektēts ar domu par augstiem apgriezieniem Un nevajag pat nemaz tik lielu jaudu, jo kamēr ļurbomotoriem normālā jaudas un griezes attiecība ir kaut kur 2:3 [kamēr grieze nav jāierobežo kloķa klaņa mehānisma vai kārbas dēļ], zāģēšanai domātām sporta atmosfērām tas ir otrādi, tb pie vienādas jaudas būs divreiz mazāk griezes

Āmen

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Un tad - kā pareizi atzīmēja mūsu eksperts msh (viņš taču ir redzējis Līkni!) ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Vispār jau parasti autoražotāji to cenšas nokompensēt uztaisot attiecīgās detaļas izturīgākas...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

msh, cik tev gadi ir? ja nav nosleepums...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ierindas autoīpašniekam gan varētu būt pie kājas, cik enerģijas motors saražo stundā, dienā vai deviņos mēnešos. Viņam vairāk varētu interesēt cik km varēs nobraukt līdz motora nograbēšanai.

Un tad - kā pareizi atzīmēja mūsu eksperts msh (viņš taču ir redzējis Līkni!) ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Šķība, sapuvuša audi 80 īpašniekam enerģijas uzskaite ir vienīgais kas ir no tā auto atlicis...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti