vai normaali fordi lv / tuvumaa veel i ?

draco Reģ.: 25.07.2002

ar benziina turbodzineejiem - tipa escort rs turbo, sierra cosworth - ir lv vai tuvumaa pa sameeriigaam naudaam nopeerkami?

peedeeejaa laikaa pamazaam monitoreeju ss, bet tur no performance fordiem nekaa nav, raadaas. rs turbo iisti gan vairs negribeetos, sierra 2wd vai 4wd vareetu buut no cenas / labuma, laikam, optimaals variants, eskortkossworti itkaa pulka daargaaki ?

 
1 2
i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Aha - un daudz ir motoru kuriem kloķene un viss kas uz tās ir vienādi gan bez turbīnas gan turbīnas motoriem. Kaut kā ir nācies sastapt, ka turboversijas motoram ir ir biku resnākas šīs detaļas. Laikam arī rēķinātas biku izturīgākas.

Protams te neiet runa par puišeļiem, kas samauc 4 reizes lielāku turbīnu un piemet pa divām neko nedarot ar kloķeni, klaņiem utt. Tiem protams ķirdik iestājas ar kādu 3 - 5 starta reizi it kā dragreiss.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

tagad pastāsti kur ir ekonomiskais ieguvums remontēt motoru mašīnai, kura pēc pāris gadiem būs saslaukāma uz šaufeles?

Var būt cilvēkam ir konkrēts mērķis?!! Tāda doma nav Tavā prātiņā ienākusi??

Mož viņam vajag uz kādā 3 dragreisa sacensībām + paremontēt - paeksperimentēt!?

Šāda slēdziena izdarīšanai uma par maz??

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Aha - un daudz ir motoru kuriem kloķene un viss kas uz tās ir vienādi gan bez turbīnas gan turbīnas motoriem. Kaut kā ir nācies sastapt, ka turboversijas motoram ir ir biku resnākas šīs detaļas. Laikam arī rēķinātas biku izturīgākas.

Protams te neiet runa par puišeļiem, kas samauc 4 reizes lielāku turbīnu un piemet pa divām neko nedarot ar kloķeni, klaņiem utt. Tiem protams ķirdik iestājas ar kādu 3 - 5 starta reizi it kā dragreiss.

uz kaa iisti, un ko tev tur "gadiijies sastapt" ? nosauc konkreetus piemeerus...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Par motoriem nezinu, tik tālu nenobraucu auto, bet piekares/ritošā turbomotoriem tiešām ir štengrāka.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja: ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.

Aha - un daudz ir motoru kuriem kloķene un viss kas uz tās ir vienādi gan bez turbīnas gan turbīnas motoriem. Kaut kā ir nācies sastapt, ka turboversijas motoram ir ir biku resnākas šīs detaļas. Laikam arī rēķinātas biku izturīgākas.

Protams te neiet runa par puišeļiem, kas samauc 4 reizes lielāku turbīnu un piemet pa divām neko nedarot ar kloķeni, klaņeklipses miem utt. Tiem protams ķirdik iestājas ar kādu 3 - 5 starta reizi it kā dragreiss.

Dirsējs tu esi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: msh, cik tev gadi ir? ja nav nosleepums...

23

Gauss rakstīja:

Šķība, sapuvuša audi 80 īpašniekam enerģijas uzskaite ir vienīgais kas ir no tā auto atlicis...

Kāds vēl A80? Tu domā to, kas tika izārdīts divus gadus atpakaļ?

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti