Centis_Nuudele rakstīja: ... - turbomotora relatīvi lielākais griezes moments rada arī lielāku slodzi uz kloķa - klaņa mehānismu, kas gala rezultātā noved pie relatīvi mazāka nobraukuma līdz nograbēšanas brīdim.
Aha - un daudz ir motoru kuriem kloķene un viss kas uz tās ir vienādi gan bez turbīnas gan turbīnas motoriem. Kaut kā ir nācies sastapt, ka turboversijas motoram ir ir biku resnākas šīs detaļas. Laikam arī rēķinātas biku izturīgākas.
Protams te neiet runa par puišeļiem, kas samauc 4 reizes lielāku turbīnu un piemet pa divām neko nedarot ar kloķeni, klaņiem utt. Tiem protams ķirdik iestājas ar kādu 3 - 5 starta reizi it kā dragreiss.
vai normaali fordi lv / tuvumaa veel i ?
ar benziina turbodzineejiem - tipa escort rs turbo, sierra cosworth - ir lv vai tuvumaa pa sameeriigaam naudaam nopeerkami?
peedeeejaa laikaa pamazaam monitoreeju ss, bet tur no performance fordiem nekaa nav, raadaas. rs turbo iisti gan vairs negribeetos, sierra 2wd vai 4wd vareetu buut no cenas / labuma, laikam, optimaals variants, eskortkossworti itkaa pulka daargaaki ?