Ozz rakstīja: ne tikai rūsa...
konforts, dinamika, trokšņu līmenis salonā.
da jebkurš no tiem mazauto pēc 10 gadiem paliek par sūc...
tā inžInieri ir izinžInierējuši.
nu nevarētu teikt, ka dinamika tam kosvorteskortam bija slikta
Ozz rakstīja: ne tikai rūsa...
konforts, dinamika, trokšņu līmenis salonā.
da jebkurš no tiem mazauto pēc 10 gadiem paliek par sūc...
tā inžInieri ir izinžInierējuši.
nu nevarētu teikt, ka dinamika tam kosvorteskortam bija slikta
tas viss tikai taa likaas....kad asfalts gar seekliniekiem trinas, tad visa dziive aatri noriss...
Ozz rakstīja: ne tikai rūsa...
konforts, dinamika, trokšņu līmenis salonā.
da jebkurš no tiem mazauto pēc 10 gadiem paliek par sūc...
tā inžInieri ir izinžInierējuši.
Komforts zaibis, salons plašs un taburetes patīkami stingras
Par muteres 1.4 mono dinamiku varētu tikai slavas dziesmas dziedāt , jo pie tā, ka tas nemotoriņš ir nemotoriņš, paātrina viņš to golfmašīnu lieliski - līdz 70 kmph ir zaibis, uz šosejas arī var iztikt. Kad vectētiņam bija 1.6 otrais tomātgolfs, tas paātrinājās 2x sūdīgāk
Trokšņu līmenis? Varētu vienīgi par dažām grabošām plastmasām sūdzēties, bet nu to var novērst.
Un galu galā tai tačkai jau teju teju būs 19 gadi...
šeku reku būs EscortKrabis XR3i - content1-foto.inbox.lv/... . tiesa reizes trīs dārgāks, bet toties dzeltens !
Pirms n-tajiem gadiem bija renault R19 - cabrio. Koža roža, elektro logi, apsildāmie beņķi utt. Cinkots! Salikts DE, rūsa bija divās vietās, kāds bija kko iecirtis grabažniekā un otra vieta vienās durvīs, citādi pat pūt netaisijās. Lietošanas laikā nomainīju sajūga komplektu, starteri (lietotu) un vienu dzinēja spilvenu, kopā zem 100Ls ieguldīju. Ziemā bez problēmām, salonā silts ātrāk kā vairumā japāņu. Pietrūka vēja siets. Pirku pa 500Ls ar jaunu TA, pārdevu pa 500Ls mēnesi pirms TA beigām un iegādājos 940 ar pilnu bāku, 9 mēnešu TA un vasaras riepām uz lietajiem, pa 250Ls un zināmu vēsturi. Citas sajūtas, nu i na tos mazmotorus.
i cik pilnmassa tam r19 bij? nu, mazmotoriem turboizpildiijumaa un pie mazas massas ir savs knifs, saki ko gribi...a lielo govi lai liidziigu dinamiku ieguutu, bankas iipasniekam jaabuut, lai degvielas, remontus un so pavilktu
Zem 1500kg. Ziemā 9-11 litrus bez pārmetumiem tērēja.
2.5T awd volvo 11-13 ziemā, pašlaik ~10 (bez sastrēgumiem). Dinamiku pat salīdzināt nevar, itsevišķi ziemā, vienīgi 2130 kg neiekļaujas 25 Ls nodoklī
P.S. Čakarēt smadzenes dēļ diviem aliem uz 100km, labāk mazāk dzeru, lai gan nesanāk
nu xz. man eskorts rst savulaik rija ap 6 - 6.5 uz trases + no pilseetas aaraa tikt. karaaks gabals uz trases ( uz klaipeedu) pat 5.5 uz simtu paraadiija.
nu i tie paaris alinji - savaacas jau, ja jaabrauc 300 - 400 km.
lab, lab, biezie jau litrus neskaita, brauc ar USA pikapiem ar 5.7l benziinnieku, jeb 7.3l diizeli, kursh ar zem saviem 15 uz simtu neeed
Ir zināms džeks ar VR6 golpu, šamā draudzene zem 9 litri ierakstījās, kamēr pats zem 11 nekādi nespēj.
protams, ir objektiiva lieta, kia ja cilveeks neprot ekonomiski braukt, tad svilinaas bezjeegaa kaa ruksis.
bet tai pat laikaa katrai mashiinai / motoram ir objektiivais minimums, zem kura nu nekaadiigi neierakstiisies, lai tu cik meistariigi un talantiigi ekonomeetu. un shis minimums, teikshu tev pilniigi droshi, 1.6 eskortam ir juutami mazaaks, nekaa 2.5t awd volvikjim. un 6.2l diesel hammer mk1 vish i veel augstaaks. un kamazam - veel.
Kad man bija golps (arī mazda, toyota u.c.), lai "tuvinātos" 2.5T dinamikai, patēriņi stipri līdzīgi sanāk. Piemēram, 110km/h volvo tahometrā ~2.5tk, mazdai virs 3tk un sasniedzami krietni stresaināk. Protams, taupot un traucējot citiem varēja iekļauties arī 6 litros, bet normāli plūsmā ~8, kas volvo ir nereāli, bet 9 ievērojot to pat režīmu bez liekām problēmām. Bet ak vai, kontrolēt gāzes pedāli nesanāk pacietības, tāpēc ir vēl +1L
Pēc pērnās ziemas 16-18L uz simta, volvo liekas gana taupīgs.
Šis minimums vidējas masas mašīnai [ap 1-1.2t] būs +/- vienāds ar motoriem līdz diviem litriem. Gribi lai tas 1.6 strebtu mazāk par 2.0, pērc fiestu/corsu/polo.
Tas jau ir ļoti normāli ka lai no nemotora izdabūtu to pašu sniegumu, kas "degvielas kapsētai" nav ne puse no spējām, parādās atbilstoša apetīte. Ir zināms viens karakters, kura normālais ātrums uz šosejas ir vismaz 200 kmph, jeb kā viņš izsakās, punktā A uz gāzes pedāļa uzveļas bluķis un punktā B noveļas. A8 4.2 tādā režīmā kaut kādus 14l patērē. Kujzuki SX4 ar savu 1.4 šujmašīnu tikpat, tikai ātrāk par 150 neejot
14 litri uz 200 kmh izklausaas peec ne visai ticamas pasakas
draco rakstīja: 14 litri uz 200 kmh izklausaas peec ne visai ticamas pasakas
Kāpēc ne? Es vienreiz ar nomas Corollu 1.4 pa Lietuvu izžmiedzu pie 180, tad kompis rādīja kaut ko ap 11-12, uz visu to braucienu Rīga-Viļņa, kur vairāk kā 300km veicu 3 stundās, pēc "bākas metodes" aizgāja 7.3 uz 100.
Bet tas bija jauns auto, turklāt toyota. Vecam volvo vai fordam tas nespīd.
taapeec ka gaisa pretestiiba aug kvadraatiski. un ja pie 100 kmh tev aatruma uztureeshanai vajag, teiksim, 25 zs, tad pie 200 jau vajadzees ljooti stirpi vairaak. un jo lielaaku jaudu no motora spied, jo apetiite aug. un pateerinji pie 18 un vairaak litriem nav nekas fantastisks pie 200kmh aatrumiem.
Nedomāju, ka msh minētais tips visu laiku tur uz 200, attiecīgi 14 litri ir vidējais.
draco rakstīja: taapeec ka gaisa pretestiiba aug kvadraatiski.
Un kas vēl trakāk - patērējamā enerģija aug kubiskā atkarībā no ātruma!
A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.
recluse rakstīja: A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.
tautā ir novērots ticējums:
mašīnas degvielas patēriņš dramatiski krīt pirms mašīnas pārdošanas
kad miza ir projām, tad parādās citi cipari
p.n.
1.9 renaults nekur īpaši neskrienot uz tāfeles vidējo rāda 6.0 litri (par pēdējiem ~2000km)
ja brauc cik ceļš atļauj, tad latvijā ir ~8
Ja D5 pie 140 tērē ap 5,2 litri, tad pie 200 zem 10 būs točna.
drīzāk virs 10, tuvāk 15.
tagad man ar eskortfordu būtu bail braukt uz 200
patiesībā būtu bail jau uz 100, jamam aizķeroties aiz līnijas var norauties kāds rūsas gabals nost.... pēc pārbraukšanas pāri tramvaja sliedēm vispār ir jāstājās malā, jākāpj ārā un jātaisa tās mizas vizuāla apskate....
vakar maksimā noskatījos - cinkots 12L spainis maksāja 3,50. Tur eskortam gandrīz spārns sanāk, ja izrullē bleķi.
escort cabrio vai universal diesel gribu
Sveiki!
varbuut kaadam ir lieks ford escort cabrio ar pilno masu liidz 1500 kg, vai escort universal diesel ar pilnmasu liidz 1800kg par nelielu, bet godiigu cenu?
ir veeleeshajnaas tikt pie viena no shaadiem transportliidzekljiem. svariigs papildnosaciijums: jaabuut tehapskatei un braucoshiem. kuzovam jaabuut ok ( nevis taadam, kur kaajas griidai cauri kriit, kaa flinstonmasiinaa )