Ludzu
www.diecastmodelswholesale.com/...
Nav sarusejis Par idealu cenu. 4-paka alus no tevis.
ta ka jauns, melnam rūsu ar nesit tik traki cauri
liidz 350! ls. pa 750 tur jaabuut vismaz rs turbo ideaalaa staavoklii, nevis vulgaris xr3i.
draco rakstīja: liidz 350! ls. pa 750 tur jaabuut vismaz rs turbo ideaalaa staavoklii, nevis vulgaris xr3i.
Šitam varbūt cenā tā blondīne arī iekļauta??
tur tak vismaz 20gab eskorti līdz 350ls cenā. Fleksis gan jau pašam atradīsies, ar ko uztaisīt kabrio.
recluse rakstīja: A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.
Jā, šaurās, līkumainās augškurzemes šosejas noteikti var salīdzināt ar bāni un var neatmetoties vālēt uz 200+...
msh rakstīja:
...Ir zināms viens karakters, kura normālais ātrums uz šosejas ir vismaz 200 kmph, jeb kā viņš izsakās, punktā A uz gāzes pedāļa uzveļas bluķis un punktā B noveļas. A8 4.2 tādā režīmā kaut kādus 14l patērē...
Tātad, vēlies darīt visiem zināmu, ka tas tavs pazīstamais ar supertaupīgo A8 4.2 iekļaujas 14 litros braucot ar vismaz 200 km/h un tagad precizē, ka tas viss tiek veikts pa augškurzemes līkumainajām šosejām?
Vai tomēr vēlies pateikt, ka atkal iepļūtīji spamu beztēmā un joprojām neatbildi par sevis rakstīto pat vienas tēmas ietvaros.
P.S. Un nevajag sākt atrunas, ka tie 200 ir tikai 1km 150 km maršutā.
recluse rakstīja: Vai tomēr vēlies pateikt, ka atkal iepļūtīji spamu beztēmā un joprojām neatbildi par sevis rakstīto pat vienas tēmas ietvaros.
.
Nu kā tu šitā uzbrauc Ekspertam
msh rakstīja:
recluse rakstīja: A6 2.5TDi Q, pa bāni uz 200+ rādīja kompī 17 un uz augšu, bet ticiet msh čomam, viņam ir super A8, kas degvielu salīdzinoši netērē.
Jā, šaurās, līkumainās augškurzemes šosejas noteikti var salīdzināt ar bāni un var neatmetoties vālēt uz 200+...
Britu salās arī ir augškurzeme???
draco rakstīja: 14 litri uz 200 kmh izklausaas peec ne visai ticamas pasakas
Manējam 10-11 pēc kompja. Ilgstoši gan ir sanācis ar kruīzu tikai uz 180 pabraukt. Tad noēda ~8,5 vidēji - ne pēc kompja, bet km (Minhene-Varšava pa A2) un ielietās degvielas daudzuma.
Nekas neticams tas nav, ja kompi nomet pa nullēm pie 200 sasniegšanas un brauc ar vairāk vai mazāk konstantu ātrumu pie neieslēgta kruīza, taisnā gabalā, labos laika apstākļos u.t.t.
Gauss rakstīja: Nekas neticams tas nav, ja kompi nomet pa nullēm pie 200 sasniegšanas un brauc ar vairāk vai mazāk konstantu ātrumu pie neieslēgta kruīza, taisnā gabalā, labos laika apstākļos u.t.t.
Hmm... Par pārējo tā arī, bet ko tev kruīzs nodarījis? Manā pieredzē kruīzs tieši palīdz ekonomēt.
kruiizs vareetu paliidzeet ekonomeet, ja galiigi braukt nemaak, vai arii tikai pa klajumu, kur nekaadu kalnelnu / paceelumu nav.
nu veel, ja jamo var riktiigi uz reakcijaam programmeet.
tas kruiizs kas man volvikjii bija - nu, pasham gaazi spaidot, ekonomiju labaaku vareej dabuut, jo kaa saakaas celsh augshup, tikko aatrums saak kristies, taa jams ber virsuu, un ja aatrums neaug - ber virsuu taa gruntiigi, no visas sirds - kaada tur ekonomija? a pie mums tie kalnelji ta taadi, ka gaazi neaiztiekot - nu nokritiis tev aatrums no 90 kmh pakaajee liidz 80 kmh kalna galaa, nu i h? lejaa ripojot praktiski bez lieka peteerinja atguusi - a jams njem un zrja zupu svilina. nu i veel shaadi taadi momenti, kas man saka, ka cilveeks taupiigi braucot var ietupiit vairaak kaa kk...
recluse rakstīja:
Tātad, vēlies darīt visiem zināmu, ka tas tavs pazīstamais ar supertaupīgo A8 4.2 iekļaujas 14 litros braucot ar vismaz 200 km/h un tagad precizē, ka tas viss tiek veikts pa augškurzemes līkumainajām šosejām?
Vai tomēr vēlies pateikt, ka atkal iepļūtīji spamu beztēmā un joprojām neatbildi par sevis rakstīto pat vienas tēmas ietvaros.
P.S. Un nevajag sākt atrunas, ka tie 200 ir tikai 1km 150 km maršutā.
Nu piedod, pašam A8 varbūt bija daži litri vairāk. Uzsvars vairāk bija uz 1.4 14 litru strebienu
Un neiet runa par 200 kmph viena kilometra ietvaros, bet par to, ka nevar no punkta A līdz punktam B nobraukt ar konstantu 200 kmph ātrumu.
P.N. 2.5 kuļmašīna nav nekāds zāģējamais motors...
Gauss rakstīja:
Britu salās arī ir augškurzeme???
A pričom te britu salas?
draco rakstīja: kruiizs vareetu paliidzeet ekonomeet, ja galiigi braukt nemaak, vai arii tikai pa klajumu, kur nekaadu kalnelnu / paceelumu nav.
nu veel, ja jamo var riktiigi uz reakcijaam programmeet.
tas kruiizs kas man volvikjii bija - nu, pasham gaazi spaidot, ekonomiju labaaku vareej dabuut, jo kaa saakaas celsh augshup, tikko aatrums saak kristies, taa jams ber virsuu, un ja aatrums neaug - ber virsuu taa gruntiigi, no visas sirds - kaada tur ekonomija? a pie mums tie kalnelji ta taadi, ka gaazi neaiztiekot - nu nokritiis tev aatrums no 90 kmh pakaajee liidz 80 kmh kalna galaa, nu i h? lejaa ripojot praktiski bez lieka peteerinja atguusi - a jams njem un zrja zupu svilina. nu i veel shaadi taadi momenti, kas man saka, ka cilveeks taupiigi braucot var ietupiit vairaak kaa kk...
Ja kruīzu varētu programmēt, tad kāda jēga no tā, ja katru reizi kalnā braucot tevi sāktu apdzīt?
msh rakstīja:
draco rakstīja: kruiizs vareetu paliidzeet ekonomeet, ja galiigi braukt nemaak, vai arii tikai pa klajumu, kur nekaadu kalnelnu / paceelumu nav.
nu veel, ja jamo var riktiigi uz reakcijaam programmeet.
tas kruiizs kas man volvikjii bija - nu, pasham gaazi spaidot, ekonomiju labaaku vareej dabuut, jo kaa saakaas celsh augshup, tikko aatrums saak kristies, taa jams ber virsuu, un ja aatrums neaug - ber virsuu taa gruntiigi, no visas sirds - kaada tur ekonomija? a pie mums tie kalnelji ta taadi, ka gaazi neaiztiekot - nu nokritiis tev aatrums no 90 kmh pakaajee liidz 80 kmh kalna galaa, nu i h? lejaa ripojot praktiski bez lieka peteerinja atguusi - a jams njem un zrja zupu svilina. nu i veel shaadi taadi momenti, kas man saka, ka cilveeks taupiigi braucot var ietupiit vairaak kaa kk...
Ja kruīzu varētu programmēt, tad kāda jēga no tā, ja katru reizi kalnā braucot tevi sāktu apdzīt?
te vairaak ir runa par daudzmaz mazintensiivu satiksmi, kad "seedinot" aatrumu nevienam netraucee, un nevienam tevi nav jaasaak apdziit.
bet redzu, ka apdziishana tev i saapiiga teema. laikam mazs draudzinsh pie vainas?
men personiigi apdziishana nekrata - kam vajag / grib - lai apdzen es paarvietojos ar sev komfortablu aatrumu, un citi mani iisti neinteresee. protams, censhos nevienam netrauceet, bet taa - ja 2 - 3 eerglji uzskata, ka jaaviilee uz 150 kmh, tad lai viilee - kaa saka, барабан на шею, паровоз навстречу!
draco rakstīja: liidz 350! ls. pa 750 tur jaabuut vismaz rs turbo ideaalaa staavoklii, nevis vulgaris xr3i.
ko tev tik traki neliek miera tas 1.6 bezmotors (rs turbo)
tur nav nekā par ko fanot
es saprastu vēl, ja tu par kosvortu fanotu... nebūtu tā mežonīgā rūsas problēma, tad jams būtu braucams auto....
p.n.
kā jau teicu - atšķirībā no pārējiem iauto komentētājiem, Pirmais ar to kasti ir reāli braucis
ar ko braucis? ar rs turbo?
nu tad nevaig pljurksteet.
rs turbo ir motors, kaut arii bepiedzinjaa, un gana jautrs.
da i vispaar - davai jau pa teemu.
Un nav ieteicams ēst vai dzert pie ieslēgtas sistēmas.
Programmējamais kruīzs jau kādu laiku eksistē zem distances ievērošanas sistēmas nosaukuma. Īstenībā laba ekstra, tikai vajag pietiekami jaudīgu aperātu. Ja priekšā braucošais pārāk ātri paātrinās, tad sistēma sāk gļučīt, netiek līdzi.
draco rakstīja:
te vairaak ir runa par daudzmaz mazintensiivu satiksmi, kad "seedinot" aatrumu nevienam netraucee, un nevienam tevi nav jaasaak apdziit.
bet redzu, ka apdziishana tev i saapiiga teema. laikam mazs draudzinsh pie vainas?
men personiigi apdziishana nekrata - kam vajag / grib - lai apdzen es paarvietojos ar sev komfortablu aatrumu, un citi mani iisti neinteresee. protams, censhos nevienam netrauceet, bet taa - ja 2 - 3 eerglji uzskata, ka jaaviilee uz 150 kmh, tad lai viilee - kaa saka, барабан на шею, паровоз навстречу!
Man patīk braukt, par cik eksistē kaut kādi stulbi ātruma ierobežojumi, tas parasti notiek uz 95 kmph. Pie pakaļas pieplokošs rūsas karalis vai kaku stūmējs [žopelists vai fordelists] var vēl mēģināt izprovocēt mani uz 110 kmph jo tas taču nebūtu pieklājīgi, ja kaut kāda urna man paietu garām
Kurš tad brauc tik lēni - uz 150, ja neskaita kaut kādus kabluku vadītājus, kuriem zeme zem kājām deg? Parasti taču vai nu daudzmaz ievēro CSN, vai arī brauc ar pedāli grīdā, un 150 kmph ir 1.4 pedāļa grīdā ātrums
draco rakstīja: ar ko braucis? ar rs turbo?
nu tad nevaig pljurksteet.
rs turbo ir motors, kaut arii bepiedzinjaa, un gana jautrs.
da i vispaar - davai jau pa teemu.
es tak tev visu laiku pa tēmu stāstu - kui tu atradīsi kautko, jo visi viņi jau sen ir sarūsējuši
p.n.
es nesaprotu kāpēc tu fano par 1.6 turbo????
bet meklē pirkt dīzeli
braucis esmu ar bezpiedziņas rs2000, kā arī ar kosvortu 2.0 turbo 4x4
iekšā sēdējis (vizināts) kautkādā 1.3 bezmotorā...
pie tam ar rs-u vēl pirms 2 gadiem - jamais vispār kopā turējās tikai uz krāsas
man kādreiz bija 85 gada opeļkadets - tu zini, jamais bija mazāk sarūsējis par to eskortu
ikdienai vajag diesel, un ietilpiigu - resp diesel universaali.
neikdienai, un sirdij - kabri 1.6 vai rst.
par ruuseeshanu - visi vinji to gadu paarsvaraa i pesec - i mb, i bmw, i opelji, i zigulji. bet paretam gadaas ideaali vai tuvu tam, peec kuzova, exemplaari. jebkurai markai un modelim.
ja nesaprati, lasi atkal no saakuma. ja saprati -> saac apdomaat, ko veel "gudru" un ne pa teemu vareetu sheit ierakstiit
draco rakstīja: ikdienai vajag diesel, un ietilpiigu - resp diesel universaali.
Eskorts un ietilpīgs??!!
TU ko?? Ja Tev augumiņš nav padevies un ir ne vairāk par 1,50 cm, tad iespējams ka Eskortā var justies kā ietilpīgā vāģī. Bet ja augums ir ap 1,90, tad radio ar garantiju nav vajadzīgs! Ausis ar ceļiem būs aizspiestas, pie kam visiem!!
escort cabrio vai universal diesel gribu
Sveiki!
varbuut kaadam ir lieks ford escort cabrio ar pilno masu liidz 1500 kg, vai escort universal diesel ar pilnmasu liidz 1800kg par nelielu, bet godiigu cenu?
ir veeleeshajnaas tikt pie viena no shaadiem transportliidzekljiem. svariigs papildnosaciijums: jaabuut tehapskatei un braucoshiem. kuzovam jaabuut ok ( nevis taadam, kur kaajas griidai cauri kriit, kaa flinstonmasiinaa )