1) Kur var normālu Haynes manuāli nokačat, pašlaik ir FORD TIS, bet man viņš nepatīk.
2) Ja nevarat iedot linku manuālim, tad lūdzu pastāstiet, par vakūma trubiņām, visas trīs bija nolūzušas, jo lejā pie vakūma sadalītāja bija pārakomeņojušās.
Pirmā trubiņa nāk no trubīnas.
Otrā no EGR.
Trešā pievienojas pie vakūma pastiprinātāja (vai kā viņu sauc).
Lejā ir sadalītājs, kur tās trubiņas iesapraust divas blakus, bet viena zemāk, lūdzu pasakiet kuru, kur spraust. Tagad saspraudu uz dullo, nedaudz labāk iet, bet kā turbīna pie 2000 apgriezieniem sāk darboties (skaļi un liekas, ka ir kaut kāda pretestība), bet tas būs nākamais solis, lūdzu palīdzat ar vakūma trubiņām.
Man nav Forda. Es nezinu, kā jāliek tās trubiņas. Bet, ja šeit neviens nevarēs pateikt, tad es Tavā vietā pajautātu jebkuram uz ielas, vai bendzīntankā, tāda paša Forda īpašniekam, lai parāda, kā tur ir
ak rakstīja: Man nav Forda. Es nezinu, kā jāliek tās trubiņas. Bet, ja šeit neviens nevarēs pateikt, tad es Tavā vietā pajautātu jebkuram uz ielas, vai bendzīntankā, tāda paša Forda īpašniekam, lai parāda, kā tur ir
Es jau vakar trim fordiem apskatījos , bet vieņiem bija nedaudz modernāki dzinēji
kerzaks rakstīja: paprasi ca-use.lv Viniem tur diezgan daudz dazadu rakstu par tehniskam temam, ir ari iespeja aizsutit meilu ar savu jautajumu.
Vai ir obligāts nosacījums visiem portāliem izdomāt kaut kādus tizlus nosaukumus angļu valodā. Kas, mums pašiem vārdu trūkst, ka jāmērkaķojas britiem vai jeņķiem pakaļ?
kerzaks rakstīja: paprasi ca-use.lv Viniem tur diezgan daudz dazadu rakstu par tehniskam temam, ir ari iespeja aizsutit meilu ar savu jautajumu.
Vai ir obligāts nosacījums visiem portāliem izdomāt kaut kādus tizlus nosaukumus angļu valodā. Kas, mums pašiem vārdu trūkst, ka jāmērkaķojas britiem vai jeņķiem pakaļ?
Ford Mondeo 2001 TDDI
Gribētu noskaidrot vairākas lietas:
1) Kur var normālu Haynes manuāli nokačat, pašlaik ir FORD TIS, bet man viņš nepatīk.
2) Ja nevarat iedot linku manuālim, tad lūdzu pastāstiet, par vakūma trubiņām, visas trīs bija nolūzušas, jo lejā pie vakūma sadalītāja bija pārakomeņojušās.
Pirmā trubiņa nāk no trubīnas.
Otrā no EGR.
Trešā pievienojas pie vakūma pastiprinātāja (vai kā viņu sauc).
Lejā ir sadalītājs, kur tās trubiņas iesapraust divas blakus, bet viena zemāk, lūdzu pasakiet kuru, kur spraust. Tagad saspraudu uz dullo, nedaudz labāk iet, bet kā turbīna pie 2000 apgriezieniem sāk darboties (skaļi un liekas, ka ir kaut kāda pretestība), bet tas būs nākamais solis, lūdzu palīdzat ar vakūma trubiņām.