Gauss rakstīja:
Crankshaft rakstīja: Mnja, tiešām, cik var cepties par lietām, par kurām tiešām cepties nav ko
Var tikai piekrist "aisiicim" par sa....ās iespēju ar jebkādām skrūvēm. Nevaru saprast, ko te kasās ar to skrūvju garuma mērīšanu - ja dzinēja ražotājs norādījis max skrūves garumu, vismaz 99,9% gadījumu KOPĒJO, jo vieglāk mērīt, tātad paredz vairākkārtēju skrūvju izmantošanu. Ja nav norādījis - tātad neparedz, ir arī tādi.
Ja kas, dzinēju konstruktori normāli rēķinās ar to, ka dzinēja darba mūžā līdz kapremontam / izmešanai galva tiks noņemta max 3-4 reizes, vai visdrīzāk ne reizi vai vienreiz. Ja galvas noņemšana paredzēta daudzkārt, piemēram, sportam paredzētos dzinējos, tad izmanto
vai nu katru reizi jaunas skrūves, vai pāriet uz citu skrūvju tipu - nestiepjamajām, īpaši, ja maina galvas blīves tipu. Tā ka būtībā strīdēties nav par ko, Pirmais velti te nodarbojas ar dziestošās uguns uzpūšanas mēģinājumiem
Ja to uguni nepūtīs, tad tā aizies mēslainē, kopā ar pēdējiem skorpjiem...
Uz skorpi kā reiz labāk lieki neelpot - papildus skābeklis tikai paātrina korozijas risku...
Motora galvas skrūves
Mondeo, 2.0 benzīns, 2002.g. Duratec HE.
Kā ir ar tām galvas skrūvēm? Pēc motora galvas noņemšanas, obligāti jāliek jaunas, vai var vecās atstāt?
Nav noslēpums, ka pievelkot skrūves, tās vairāk vai mazāk izstiepjas un pielāgojas sēžai, kā rezultātā vairākkārt skrūvējot rodas lielāka varbūtība, ka skrūvei sēžu var nolauzt.
Kā tur īsti ir?
Zinu, ka Meršiem ir tik resnas, ka tās parasti neviens nemaina, jo nolauzt praktiski nav iespējams.